Maar is natuurlijk wél een préquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:23 schreef Boca_Raton het volgende:
Een vrouw hoeft niet onderdanig te zijn
Op vakantie met mijn vriendin zijn wij wel eens naar het oosten gereden, maar dit was me nog niet opgevallen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:23 schreef Boca_Raton het volgende:
Je merkt dat vrouwen steeds vrouwelijker worden als je met de auto naar het Oosten rijdt.
Ik ben benieuwd naar jouw voorbeelden, want ik vermoed dat onze normen voor mannelijkheid wat uiteenlopen. Dat vermoeden was er ineens toen je het had over volgepompt met testosteron.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:17 schreef ieniminimuis het volgende: [..] Ja want niets is zo aantrekkelijk als een man volgepompt met testeron. Ik weet niet of je het doorhebt maar de meeste bekende mannen die vrouwen geweldig vinden voldoen totaal niet aan het stereotype mannelijke man.
Dat is toch mannelijk? Mannen die je beschermen, spieren hebben, een ego hebben? Nul emoties laten zien?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar jouw voorbeelden, want ik vermoed dat onze normen voor mannelijkheid wat uiteenlopen. Dat vermoeden was er ineens toen je het had over volgepompt met testosteron.
Twee zielen, één gedachte…quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:26 schreef ludovico het volgende:
Op vakantie met mijn vriendin zijn wij wel eens naar het oosten gereden, maar dit was me nog niet opgevallen.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, dan neem je toch een Hollandse vrouw meer op date in het Oosten? Net zo lang doorrijden tot ze de perfecte mate van vrouwelijkheid heeft bereikt.
Ja.quote:
Dat blondje van BBB en boer zoekt bier?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja.
Zoals die minister van landbouw die we nu hebben. Met die tatoeages in haar gezicht. Ik vind het vreselijk.
Die snorharen van jou in een vlechtje?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga nu uiterst vrouwelijk mijn haar vlechten, dan mijn uiterste vrouwelijke wandelschoenen en outdoorjas aandoen.
Beschermen vind ik wel de taak van mannen, al hoeft dat niet per sé op een Bokito manier. Dat kan ook zijn dat je zorgt voor een veilige omgeving, je kind verzorgt als die ziek is, enz.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is toch mannelijk? Mannen die je beschermen, spieren hebben, een ego hebben? Nul emoties laten zien?
En toch schreef je hem op…quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
En die stereotypering is net zo belachelijk als de stereotypering van vrouwelijkheid.
Tijdens de wilde seks vertellen ze je dat?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:50 schreef VEM2012 het volgende:
De klacht die ik in mijn leven heel vaak heb gehoord van vrouwen is dat hun man veel te lief is in bed…
Ik zit ook al te denken… wat heb ik over het hoofd gezien. Ik heb bij haar in ieder geval nog nooit gedacht ‘wat een manwijf’. Nou denk ik dat ook heel zelden overigens…quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:37 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dat blondje van BBB en boer zoekt bier?
Dat kan een vrouw allemaal ook, daar heb je geen man voor nodig.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Beschermen vind ik wel de taak van mannen, al hoeft dat niet per sé op een Bokito manier. Dat kan ook zijn dat je zorgt voor een veilige omgeving, je kind verzorgt als die ziek is, enz.
Niet tijdens. Gelukkig niet zeg, als ze tijdens seks met mij aan hun saaie man gaan denken, dan ga ik in een hoekje (proberen te) huilen…quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tijdens de wilde seks vertellen ze je dat?
Tuurlijk om te laten zien hoe belachelijk het is en er nuances inzitten.quote:
Wat wil je nu zeggen?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat kan een vrouw allemaal ook, daar heb je geen man voor nodig.
En ik mag hopen dat je man ook voor je kind zorgt als deze niet ziek is.
Ik denk vooral aan samen, je doet het samen. Als je een relatie hebt met elkaar.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk om te laten zien hoe belachelijk het is en er nuances inzitten.
Daarbij ben ik vooral van mening dat het vooral mannen zijn die waarde hechten aan termen zoals mannelijk en vrouwelijk.
Hahahahahaquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat wil je nu zeggen?
In theorie kunnen vrouwen alles wat mannen ook kunnen, behalve zaadcellen produceren. Alleen in de praktijk hebben ze mannen net zo hard nodig als mannen vrouwen nodig hebben.
Ik las recent nog een onderzoek dat vrouwen heel vaak ‘mannelijk’ noemen als het gaat om aantrekkelijkheid. Bij mijn weten stond de term ‘vrouwelijk’ niet bij de top 10 van waar mannen naar zoeken.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk om te laten zien hoe belachelijk het is en er nuances inzitten.
Daarbij ben ik vooral van mening dat het vooral mannen zijn die waarde hechten aan termen zoals mannelijk en vrouwelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |