Vrouwelijkheid en aantrekkelijkheid zijn niet hetzelfde. Vrouwelijkheid is breder en wordt niet bepaald door specifiek gedrag, zoals dronken zijn. Aantrekkelijkheid is subjectief en voor iedereen anders.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Het absolute dieptepunt van non-vrouwelijkheid zijn die ladderzatte meiden die straalbezopen uit een club komen en vervolgens in een heg vallen. Hoe kun je denken dat dat aantrekkelijk is.
Aantrekkelijk zijn (in zijn algemeenheid) goes a long way. Bepaalt in hoge mate de kansen die je krijgt…quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja want alles in het leven van een vrouw heeft maar 1 doel: aantrekkelijk zijn voor de man
Heb je er zelf dan geen plezier in?? Om vrouwelijk te zijn?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja want alles in het leven van een vrouw heeft maar 1 doel: aantrekkelijk zijn voor de man
Nee, ook niet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vind jij dat de gemiddelde Nederlandse man nog wel mannelijk genoeg is?
Ik ga even die trigger in jouw laatste zin negeren…quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat snap ik heel goed. Maar je zult ook moeten begrijpen dat er altijd een bepaalde subklasse zal zijn die wel degelijk zo naar vrouwen kijkt.
Of het nu Viesdik of de Tate-broertjes zijn. En ook vrouwen kunnen zo naar elkaar kijken. Iedere vrouw weet zelf ook wel wat als vrouwelijk gezien wordt, en het is aan jou of je daar (al dan niet subtiel) wat mee wil doen of niet.
Daar is opzich niets mis mee. Mensen kunnen daar prima gelukkig mee zijn.
Het patriarchaat is niet zo makkelijk doorbroken.
Vrouw zijn is meer dan alleen een geil neukding die goed kan koken en 3 kinderen kan krijgen te zijn voor een vent.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heb je er zelf dan geen plezier in?? Om vrouwelijk te zijn?
Net zoals mannelijkheid zeer gewenst is door vrouwen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed. Na het bijlezen kan ik concluderen dat vrouwelijkheid niets met vrouwen te maken heeft, maar alles met mannen.
Vrouwelijkheid kan ik alleen maar omschrijven als: eigenschappen die een vrouw moet hebben die vooral bedoeld zijn als dienstbaarheid voor de man.
Kijk eens aan, nog een opsomming van een aantal hardnekkige stereotypen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:12 schreef Viesdik het volgende:
Sommige vrouwen hier zijn volgens mij echt een overtuigd links feminst die hun hele leven al strijden tegen de onderdrukking door de man. En dat ze er hun levensdoel van hebben gemaakt daar tegen te blijven strijden. Mogelijk door gebrek/afwezigheid aan vaderlijk liefde/aandacht. En leven nu met een vent in huis die zwijgt.
En dus nu vooral het gevecht met mij aangaan omdat ze zich blijkbaar aangevallen voelen en reversed psychology toepassen door toch maar vooral aan te duiden dat het aan TS ligt.
Nou, in het licht van wat is vrouwelijk? Is dat voor mij niet meer subjectief.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:11 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Vrouwelijkheid en aantrekkelijkheid zijn niet hetzelfde. Vrouwelijkheid is breder en wordt niet bepaald door specifiek gedrag, zoals dronken zijn. Aantrekkelijkheid is subjectief en voor iedereen anders.
Ik ben vrouw en echt totaal geen waarde aan of vrouwelijk of mannelijk overkom. En het boeit mij bij andere mensen ook geen ene reet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heb je er zelf dan geen plezier in?? Om vrouwelijk te zijn?
Voor mij niet meer hoor.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Komt dat niet omdat het acceptabel is? Vrouwen als ransapen?
Mooi zijn kan ook van binnen zijn. O.a. door je niet zo op de kast te laten jagen. Want dat doe je toch echt zelf en is niet echt vrouwelijk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Tuurlijk, want vrouwen moeten gewoon mooi zijn en hun bek houden.
Dat maak jij er weer van. Opnieuw: vind je het voor jezélf niet fijn om vrouwelijk te zijn?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Vrouw zijn is meer dan alleen een geil neukding die goed kan koken en 3 kinderen kan krijgen te zijn voor een vent.
Vertel nog eens wat meer over polarisatie.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:12 schreef Viesdik het volgende:
Sommige vrouwen hier zijn volgens mij echt een overtuigd links feminst die hun hele leven al strijden tegen de onderdrukking door de man. En dat ze er hun levensdoel van hebben gemaakt daar tegen te blijven strijden. Mogelijk door gebrek/afwezigheid aan vaderlijk liefde/aandacht. En leven nu met een vent in huis die zwijgt.
Ja want niets is zo aantrekkelijk als een man volgepompt met testeron.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Net zoals mannelijkheid zeer gewenst is door vrouwen.
Focking biologie ook!
Nou dat vind ik moeilijk te geloven…quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben vrouw en echt totaal geen waarde aan of vrouwelijk of mannelijk overkom. En het boeit mij bij andere mensen ook geen ene reet.
Waarom maak je het telkens zo persoonlijk?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En jouw definitie van wat een echte man of wat mannelijk zou zijn, komt uit dezelfde kwalijke koker als jouw ideeën over vrouwen en vrouwelijkheid.
Jij wordt al onpasselijk van een man die kaas gaat kopen met zijn kind in een draagzak.
Ik snap het niet. Is dan dronken zijn niet of wel vrouwelijk? Is dat niet juist gewoon menselijk?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, in het licht van wat is vrouwelijk? Is dat voor mij niet meer subjectief.
Geloven doe je maar in de kerkquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou dat vind ik moeilijk te geloven…
Zie je nou ook zelf wat je doet? ‘Vrouwelijkheid’ hanteren als een label dat je uitdeelt als een sticker aan vrouwen die aan jouw wensen voldoen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:15 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Mooi zijn kan ook van binnen zijn. O.a. door je niet zo op de kast te laten jagen. Want dat doe je toch echt zelf en is niet echt vrouwelijk.
Of toch weer wel.. Ach ik weet het ook soms niet meer
Wat is jouw definitie van vrouwelijkheid?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Bingo. En voeg ik toe: het is heerlijk om vrouwelijk te zijn. Dat vind ik althans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |