Bier drinken uit een blikje, spareribs/kip met de handen pakken en dan zo afkluiven.quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:09 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Eten/drinken heeft wat mij betreft niks met vrouwelijkheid te maken.
Al vind ik het niet eten van bijvoorbeeld vlees, een emotionele degradatie van de vrouw.
Maar ik vind dit op zich wel een goede vraag... ik ga daar nog even over nadenken.
Omdat de samenleving steeds verder polariseert, de autochtone bevolking afneemt, vrouwen worden gezien als lustobject, en het belang van het gezin steeds minder centraal staat.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:26 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Maar waarom is het wel of niet vrouwelijk of mannelijk zo belangrijk voor je?
Voor sommige mannen is de vrouw ook enkel een mooie neukpop die je huishouden(schoonmaken en koken) doet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zijn geen onderbuikgevoelens, is heel rationeel: de constatering dat mannen zoals jij denken vanuit hun eigen wens en daarmee oordelen hoe in hun ogen een vrouw vrouwelijk zou moeten zijn. Niet gezien vanuit de vrouw, maar vanuit de man en wat hem behaagt: een mooi poppetje dat hem wil behagen en verzorgen.
Is het niet zo dat men dit vooral verzucht in de zoektocht naar een partner? En in die zin is het toch niet gek om uit te gaan van wat jij wil?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zijn geen onderbuikgevoelens, is heel rationeel: de constatering dat mannen zoals jij denken vanuit hun eigen wens en daarmee oordelen hoe in hun ogen een vrouw vrouwelijk zou moeten zijn. Niet gezien vanuit de vrouw, maar vanuit de man en wat hem behaagt: een mooi poppetje dat hem wil behagen en verzorgen.
Non-binair zou ik zeggen. Nou ja, uniseks.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Bier drinken uit een blikje, spareribs/kip met de handen pakken en dan zo afkluiven.
Vrouwelijk?
Niet mee eens. Bier drinken uit een blikje vind ik niet vrouwelijk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Non-binair zou ik zeggen. Nou ja, uniseks.
Juist met je geneuzel over hoe jou vrouwelijke vrouw eruit zou moeten zien maak je er een lustobject van.quote:
Eens.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Niet mee eens. Bier drinken uit een blikje vind ik niet vrouwelijk.
Sorry, Boca, maar who cares dat jij dat vindt?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die zouden natuurlijk een breezer ananas uit blik moet drinken.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat is er mis met een vrouw die wil behagen en verzorgen zoals de man zijn vrouw behaagt en verzorgt en zelfs beschermt?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou ik ben een vrouw en het is ook mijn wens.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je moet vragen: wat is er mis met een man die verwacht dat vrouwen aan dat beeld moeten voldoen omdat ze anders ‘niet vrouwelijk’ zijn?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:48 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Wat is er mis met een vrouw die wil behagen en verzorgen zoals de man zijn vrouw behaagt en verzorgt en zelfs beschermt?
Als mannen en vrouwen daadwerkelijk meer gelijk aan elkaar worden, dan lijkt mij dat de polarisatie verminderen (in die zin denk ik dan ook niet dat mannen en vrouwen meer gelijk worden, eerder omgekeerd).quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:40 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Omdat de samenleving steeds verder polariseert, de autochtone bevolking afneemt, vrouwen worden gezien als lustobject, en het belang van het gezin steeds minder centraal staat.
Om maar iets te noemen...
Ja, ik merk het. En jij voelt kennelijk ook de behoefte om over vrouwen te oordelen wanneer ze wel en niet ‘vrouwelijk’ zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:49 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou ik ben een vrouw en het is ook mijn wens.
Als hij dat wil, is dat toch prima?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je moet vragen: wat is er mis met een man die verwacht dat vrouwen aan dat beeld moeten voldoen omdat ze anders ‘niet vrouwelijk’ zijn?
Het is een van de minst aantrekkelijke vrouwelijke eigenschappen als je het mij vraagt.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar is dat nou een van die gewilde vrouwelijke eigenschappen?
Net als jij heb ik een mening.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik merk het. En jij voelt kennelijk ook de behoefte om over vrouwen te oordelen wanneer ze wel en niet ‘vrouwelijk’ zijn.
Goed, laten we vooral die doodlopende weg inslaan.quote:
Wat heb jij opeens tegen Boca?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Goed, laten we vooral die doodlopende weg inslaan.
Prima. Dat onderstreept wat ik eerder schreef over dat het voor iedereen anders is.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Tuurlijk, want vrouwen moeten gewoon mooi zijn en hun bek houden.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:51 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Het is een van de minst aantrekkelijke vrouwelijke eigenschappen als je het mij vraagt.
Niets. Vrije wil enzo.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:48 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Wat is er mis met een vrouw die wil behagen en verzorgen zoals de man zijn vrouw behaagt en verzorgt en zelfs beschermt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |