Ja joh, eerst hele herfst uitmageren en hem dan de winter door helpenquote:
Da's in de winter her verbruik voor 1 dag hierquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja zit al te zoeken maar kan niet alles meer terugkijken nu ik weg ben bij Vattenfall. Maar ik gebruik 70 a 80 kWh stroom per maand, dat weet ik wel.
Geen biljetjes?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo hehe. Salaris binnen![]()
Vakantie afbetaald
Credit card afgelost
Nieuwe schoenen gekocht
Tandarts betaald
Geld is weer op
Koken en verwarmen doe ik op gas he.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's in de winter her verbruik voor 1 dag hier
Dat scheelt een boel.quote:
Koken boeit me niet zo maar verwarmen op gas is toch minder grappig.quote:
Hoezo 'zonnepanelen nemen' in een huurhuis? Die worden geplaatst door de woningbouw, of niet, neem ik aan. Of moet je daar als huurder extra voor betalen?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:27 schreef Ama het volgende:
Hmm mijn vader zegt dat het voor mij niet interessant is om zonnepanelen te nemen.
Mogen ze doorrekenen waarschijnlijkquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo 'zonnepanelen nemen' in een huurhuis? Die worden geplaatst door de woningbouw, of niet, neem ik aan. Of moet je daar als huurder extra voor betalen?
Ik kreeg deze week een brief dat ik mag kiezen of ik 6, 8 of 10 panelen op het dak wil. Kost me dan 2 euro per maand per stuk (bovenop de servicekosten). Nu weet ik dat het geen schrikbarend bedrag is maar met hoe weinig stroom ik gebruik ben ik met mijn energiecontract ook niet veel meer kwijt (dat was mijn vader zijn punt).quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo 'zonnepanelen nemen' in een huurhuis? Die worden geplaatst door de woningbouw, of niet, neem ik aan. Of moet je daar als huurder extra voor betalen?
Volgens mijn kalender is de herfst maar 3 maanden.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:40 schreef Nattekat het volgende:
Eerste herfstmaand is bijna voorbij, nog vijf te gaan.
Op de pof leven.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo hehe. Salaris binnen![]()
Vakantie afbetaald
Credit card afgelost
Nieuwe schoenen gekocht
Tandarts betaald
Geld is weer op
Jullie treinreizigers hoor ik alleen maar klagen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:50 schreef CherryLips het volgende:
O die ga ik ook missen. Maar dat is korter reizen dus dan ben ik er nog voor tweeën.
Ja die credit card hequote:
Die hebben zich erbij neergelegd dat ze dagelijks vast staan in de filequote:Op zondag 20 oktober 2024 12:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jullie treinreizigers hoor ik alleen maar klagen.
Dat hoor je mensen in een automobiel nooit zoveel doen.
Die zijn misschien gelukkiger.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar 80.000 km halen, maar nauwelijks sta ik in een file.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:57 schreef mschol het volgende:
[..]
Die hebben zich erbij neergelegd dat ze dagelijks vast staan in de file
Ik heb al een half jaar niet in een trein gezeten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik 3 jaar niet en daarvoor 15 jaar niet denk ik.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al een half jaar niet in een trein gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |