Wat hindert je?quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:12 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Een fiets- of wandeltocht is ook een soort van buitensport en dan is het toch fijn dat je dat met daglicht kan doen.
De meeste mensen hebben overdag verplichtingen zoals werk en/of een gezin met kinderen.quote:
Dat is allesbehalve vreemd. 4:45 is achterlijk vroeg.quote:Op zondag 15 december 2024 14:04 schreef kalinhos het volgende:
Echt vreemd dat ze dat in de zomer liever om 20:00 doen dan bv om 04:45 in de ochtend.
Sarcasme, leer het herkennenquote:Op zondag 15 december 2024 14:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat is allesbehalve vreemd. 4:45 is achterlijk vroeg.
Helemaal als je weet wat voor klapmongool de beslissing neemt.quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:04 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waarom zou Europa dan snel volgen? De situatie is hier heel anders. Namelijk alle EU lidstaten moeten hier gezamenlijk overeenstemming over bereiken en dat blijkt al 12 jaar onmogelijk. Dat gaat niet veranderen omdat ze aan de andere kant van de oceaan wel een knoop doorhakken.
We houden gewoon onze tijd aan. Want die hebben we zelf gedefinieerd. Dat is hoe tijd werkt. Mooi, he?quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:02 schreef raptorix het volgende:
Geen idee, maar we houden nu de tijd van Berlijn aan, terwijl we dichter op de UK zitten.
Ik ben redelijk expert op gebied van alles wat betreft tijd, datums, iso shit, en zo makkelijk is het niet.quote:Op zondag 15 december 2024 18:50 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
We houden gewoon onze tijd aan. Want die hebben we zelf gedefinieerd. Dat is hoe tijd werkt. Mooi, he?
Tuurlijk is het wel zo makkelijk.quote:Op zondag 15 december 2024 19:01 schreef raptorix het volgende:
Ik ben redelijk expert op gebied van alles wat betreft tijd, datums, iso shit, en zo makkelijk is het niet.
Ja, u bent de gene die straks allerlei hardware gaat patchen voor deze change?quote:Op zondag 15 december 2024 19:14 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Tuurlijk is het wel zo makkelijk.
De belangrijkste landen in Europa (Duitsland, Italië, Frankrijk, Spanje, Polen) hanteren allemaal UTC+2 in de zomer en UTC+1 in de winter. Het is wel fijn dat Nederland daarmee niet afwijkt met de rest van Europa.quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen idee, maar we houden nu de tijd van Berlijn aan, terwijl we dichter op de UK zitten.
Daarom zeg ik ook dat het niet makkelijk is, al afgezien van de IT problemen die je zou krijgen als je gaat veranderen.quote:Op maandag 16 december 2024 08:25 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
De belangrijkste landen in Europa (Duitsland, Italië, Frankrijk, Spanje, Polen) hanteren allemaal UTC+2 in de zomer en UTC+1 in de winter. Het is wel fijn dat Nederland daarmee niet afwijkt met de rest van Europa.
Geen idee waar je het over hebt, maar in mijn leven is de huidige zomer- en wintertijd prima en werkt alle hardware zoals het hoort. Dus geen enkele noodzaak om dat te veranderen. En al helemaal niet vanwege een paar sneeuwvlokjes die het allemaal zo lastig vinden.quote:Op maandag 16 december 2024 01:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, u bent de gene die straks allerlei hardware gaat patchen voor deze change?
Nog maar niet te spreken dat het simpelweg soms niet eens te veranderen is.
Ik ben geen sneeuwvlokje, ik ben engineer.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:11 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, maar in mijn leven is de huidige zomer- en wintertijd prima en werkt alle hardware zoals het hoort. Dus geen enkele noodzaak om dat te veranderen. En al helemaal niet vanwege een paar sneeuwvlokjes die het allemaal zo lastig vinden.
De volgende keer ga ik lekker uitslapen als ik opgeroepen word voor een storing ten gevolge van de omschakeling in zomer-/wintertijd. Reken er maar op dat het ook in jouw leven consequenties heeft.quote:
Oh, nu maak ik me echt enorm veel zorgen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:33 schreef ACT-F het volgende:
De volgende keer ga ik lekker uitslapen als ik opgeroepen word voor een storing ten gevolge van de omschakeling in zomer-/wintertijd. Reken er maar op dat het ook in jouw leven consequenties heeft.
Nou, dan moet je gewoon je werk doen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:17 schreef raptorix het volgende:
Ik ben geen sneeuwvlokje, ik ben engineer.
Doe maar niet. Slaap lekker verderquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:44 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Oh, nu maak ik me echt enorm veel zorgen.
Aken, Kleve en Emmerich liggen een stuk dichter bij de 'UK' dan Winterswijk, Enschede, Emmen en noem maar op. Zelfs Duisburg ligt dichterbij dan Enschede. Moeten ze in Duisburg, Aken, Kleve en Emmerich dan ook de tijd aanpassen naar die van het Verenigd Koninkrijk?quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Helemaal goed, meer werk is meer beter, ik geef alleen maar aan dat je heel veel systemen moet aanpassen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nou, dan moet je gewoon je werk doen.
Misschien kunnen we het beste terug naar de tijd waarin iedere stad zijn eigen tijd had.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:47 schreef Zelva het volgende:
Aken, Kleve en Emmerich liggen een stuk dichter bij de 'UK' dan Winterswijk, Enschede, Emmen en noem maar op. Zelfs Duisburg ligt dichterbij dan Enschede. Moeten ze in Duisburg, Aken, Kleve en Emmerich dan ook de tijd aanpassen naar die van het Verenigd Koninkrijk?
Of elke straat. En als je de oosterlengte op veel cijfers achter de komma weet kun je de tijd supernauwkeurig bepalen. Misschien moeten we dat maar eens tijdje doen zodat de roepers dat tijd een arbitrair getal is bij zinnen komen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 09:54 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het beste terug naar de tijd waarin iedere stad zijn eigen tijd had.
Dit is toch wel het meest stoere dreigement dat ik ooit heb gelezen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De volgende keer ga ik lekker uitslapen als ik opgeroepen word voor een storing ten gevolge van de omschakeling in zomer-/wintertijd. Reken er maar op dat het ook in jouw leven consequenties heeft.
Terwijl het als waarschuwing bedoeld is. De vraag naar technici blijft toenemen terwijl het aanbod stokt. Verwacht niet dat degenen die de shit moeten oplossen, die door anderen veroorzaakt is, dit tot in de lengte van dagen blijven doen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:27 schreef Glazenmaker het volgende:
Dit is toch wel het meest stoere dreigement dat ik ooit heb gelezen.
Jij wordt niet betaald voor je werk?quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Terwijl het als waarschuwing bedoeld is. De vraag naar technici blijft toenemen terwijl het aanbod stokt. Verwacht niet dat degenen die de shit moeten oplossen, die door anderen veroorzaakt is, dit tot in de lengte van dagen blijven doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |