Russell ging de banden in, niet Lewisquote:Op zondag 20 oktober 2024 01:02 schreef Nebelwerfer het volgende:
Altijd kut als een mindere coureur de kwalificatie verneukt.
Ja da deed ie expresquote:Op zondag 20 oktober 2024 01:01 schreef PirE het volgende:
Een Brit in een Mercedes die in de banden rijdt zodat een andere Brit met een Mercedes op pole mag starten.
Leg dat maar eens uit Zak Brown.
ZIEDEND!!!!!
De nacht is net begonnenquote:Op zondag 20 oktober 2024 01:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zit je dus tot diep in de nacht naar te kijken, wordt het zo verneukt
Dat weten we over 40 jaar pasquote:
Hij was wel ietwat de weg kwijtquote:Op zondag 20 oktober 2024 01:04 schreef Peterselieman het volgende:
Gaat een dikke boete worden voor Russell. Hij heeft het stuur niet teruggezet
Nog maar 55 minuten tot de lichten uit gaan voor de motoren met ONZE Collin Veijer voor het podiumquote:
Alleen was Max sneller in zijn tweede run en Norris niet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En zichzelf, uiteraard. Ondanks een flinke glijder zo'n tijd
Tuurlijk, maar dit laat ook maar weer zien wat het belang is van gelijk alles eruit halenquote:Op zondag 20 oktober 2024 01:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen was Max sneller in zijn tweede run en Norris niet.
Nou, inderdaad zeg. Notquote:Op zondag 20 oktober 2024 01:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lando pakt toch hier wel een hele bijzondere pole. Wow. Goed gedaan. McLaren lijkt wel wat minder dat Red bull. En die start wordt voor Norris wel lastig.
Maar goed het belangrijkste: Max en Lando weer precies achter elkaar. Yes!
quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lando pakt toch hier wel een hele bijzondere pole. Wow. Goed gedaan. McLaren lijkt wel wat minder dat Red bull. En die start wordt voor Norris wel lastig.
Hij trollt alleen maar. Niet op reageren. Iedereen ziet wat een anticlimax het is en hij gaat het een bijzondere pole noemen. Puur voor de reacties.quote:
Paar uur geleden hoopte je nog dat russell als eerste de bocht door zou gaanquote:Op zondag 20 oktober 2024 01:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Een geweldige ronde voor P2 bedoel je. Max had er flink overheen gedenderd namelijk.quote:
Zo bijzonder is het niet als de snelste ronde teniet gedaan wordt door een gele vlag.quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
heel bijzonderquote:Op zondag 20 oktober 2024 01:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
klopt. Hij had de pole net niet gepaktquote:Op zondag 20 oktober 2024 01:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Voor wat het waard is trouwens, sector 2 van Max was helemaal niet zo goed. 1.08.193 was langzamer dan de eerste run van Norris.
Tot zo skattiequote:
Best slecht als nou net een modje loopt te trollen...dan geef je niet het goede voorbeeld.quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij trollt alleen maar. Niet op reageren. Iedereen ziet wat een anticlimax het is en hij gaat het een bijzondere pole noemen. Puur voor de reacties.
Tot straksquote:
Een imitatie van NPC voice over van F1 24 gamequote:Op zondag 20 oktober 2024 01:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij trollt alleen maar. Niet op reageren. Iedereen ziet wat een anticlimax het is en hij gaat het een bijzondere pole noemen. Puur voor de reacties.
Lando had de snelste ronde.quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het niet als de snelste ronde teniet gedaan wordt door een gele vlag.
Niet zeker en blijft een geweldige ronde. Dat was echt overal op de limiet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:07 schreef Rnie het volgende:
[..]
Een geweldige ronde voor P2 bedoel je. Max had er flink overheen gedenderd namelijk.
Ben hier al een geruime tijd niet geweest maar jij doet hier nogsteeds dezelfde kneuzen act haha.quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Met dank aan die gele vlag, ja.quote:
Russell was al gecrasht toen Max sector 2 passeerde. Misschien had hij het gas al losgelaten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Voor wat het waard is trouwens, sector 2 van Max was helemaal niet zo goed. 1.08.193 was langzamer dan de eerste run van Norris.
Dat weet je ook nietquote:Op zondag 20 oktober 2024 01:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Hij had de pole net niet gepakt
Dat zou een straf moeten zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:09 schreef PirE het volgende:
Morgen de klassieke move waarbij P1 gelijk naar links gaat om P2 op de pitlane-exit te duwen waardoor ze allebei hun run naar P1 moeilijk maken.
Aangezien je weet dat je constant falende clown act voor irritatie zorgt binnen dit topic, krijg ik het idee dat je een merkwaardige digitale SM fetish hebt.quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Is niet zeker.quote:
Ja een bijzonder kado van Russel.quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lando pakt toch hier wel een hele bijzondere pole.
Kan zijn dat het niet gelijk loopt, maar als ik op F1 tv de timing erbij pak is dat niet het geval. Dan had GP sowieso razendsnel moeten reageren en verliest Max dus hooguit 2 tienden. Kan natuurlijk, maar is niet met zekerheid te zeggen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Russell was al gecrasht toen Max sector 2 passeerde. Misschien had hij het gas al losgelaten.
Klopt, we zullen het nooit weten, maar dat maakt de pole van Norris dus ook niet bijzonder.quote:
Britten onder elkaar zou je bijna kunnen zeggen 🤣😅.quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Klopt, we zullen het nooit weten, maar dat maakt de pole van Norris dus ook niet bijzonder.
Voor sommigen is dat niet genoegquote:Op zondag 20 oktober 2024 01:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Cota was ook wel weer top om naar te kijken. Blijft toch een heel gaaf circuit.
Wat ik wel jammer vind is dat ze zoveel asfalt run off hebben.
Ik vond hem bijzonder want Max was steeds de snelste en ineens was daar Norris vanuit het niets. Mooie actie dus. Uiteindelijk heeft iedereen gelijke kansen gehad. Namelijk allemaal 1x ene snel rondje.quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Klopt, we zullen het nooit weten, maar dat maakt de pole van Norris dus ook niet bijzonder.
Dat heb ik tegenwoordig een beetje met Verstappenquote:
Voor de auto inderdaad niet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor sommigen is dat niet genoeg
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat heb ik tegenwoordig een beetje met Verstappen
Ik vind hem op een niet al te prettige manier anders geworden dan een paar jaar geleden. Niet dat dat niet begrijpelijk is he, hij is nou eenmaal een mondiale superster geworden, maar ik ben er vaak gewoon niet zo fan van als iemand van 'gewoon' gaat naar het uitstralen van dat superstergebeuren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind hem op een niet al te prettige manier anders geworden dan een paar jaar geleden. Niet dat dat niet begrijpelijk is he, hij is nou eenmaal een mondiale superster geworden, maar ik ben er vaak gewoon niet zo fan van als iemand van 'gewoon' gaat naar het uitstralen van dat superstergebeuren.
Dat gevoel mag ik hebben, hoop ikUiteraard mag dat. Ik was ook slechts nieuwsgierig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik herken het niet. Maar dat mag ook neem ik aan
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
We weten allemaal wie.quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:11 schreef Rnie het volgende:
[..]
Aangezien je weet dat je constant falende clown act voor irritatie zorgt binnen dit topic, krijg ik het idee dat je een merkwaardige digitale SM fetish hebt.
Ferrari bezet sowieso alle podiumplekkenquote:Op zondag 20 oktober 2024 01:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zin in vandaag! Om 21 uur al race.
Dit wordt bizar spannend in bocht 1. Zou zomaar eens een Ferrari 1-2 kunnen worden als je snapt wat ik bedoel 😅🤣
als Leclerc niet weer fouten maakt, die is net als Norris wat dat betreft, kan vaak de druk niet aanquote:Op zondag 20 oktober 2024 01:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ferrari bezet sowieso alle podiumplekken
Hij heeft het over de "champagne"quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
als Leclerc niet weer fouten maakt, die is net als Norris wat dat betreft, kan vaak de druk niet aan
Demn, die garp had ik gemistquote:Op zondag 20 oktober 2024 01:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft het over de "champagne"![]()
Verder kunnen 2 coureurs van 1 team niet 3 podiumplekken bezetten
Sowieso eentje denk ik wel. Lando en Max die gaan zwaar in gevecht. Leclerc pakt dan de derde positie denk ik.quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max gaat Norris gewoon in een fout dwingen. Max is daar een een koele kikker genoeg voor, Norris niet, die bezwijkt.quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sowieso eentje denk ik wel. Lando en Max die gaan zwaar in gevecht. Leclerc pakt dan de derde positie denk ik.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind hem op een niet al te prettige manier anders geworden dan een paar jaar geleden. Niet dat dat niet begrijpelijk is he, hij is nou eenmaal een mondiale superster geworden, maar ik ben er vaak gewoon niet zo fan van als iemand van 'gewoon' gaat naar het uitstralen van dat superstergebeuren.
Dat gevoel mag ik hebben, hoop ikMax is niet veranderd; Zodra alles goed gaat hoor je hem niet maar als iets niet gaat zoals hij wil vallen er scheldwoorden. En als het, zoals de afgelopen maanden, overal fout gaat dan gaat hij helemaal los.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enige verschil: de media. Tegenwoordig overal present en alles moet publiek worden.
Luisteren naar de collega's zegt veel meer over een persoon. Als Max zo'n klojo was zou Lando niet met hem sim racen. Als Lewis zo'n klojo was betaalde hij nooit een gezamelijk diner. Wat er tijdens de race gebeurd telt niet helemaal: zonder een hele grote bak egoisme wordt je nooit een kampioen.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Hij is mod van een ander forum, niet hier, hij heeft niet voor niets al eens een ban gehad door zijn gedoe.quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:08 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Best slecht als nou net een modje loopt te trollen...dan geef je niet het goede voorbeeld.
Dit. Ook heeft het halve veld wel eens in Max zijn vliegtuig gezeten. Op de baan en naast de baan zijn 2 dingen. Schumacher was ook zo: ontzettende klootzak op de baan, er naast heel aardig persoon. Dat moet ook als je WK wilt worden.quote:Op zondag 20 oktober 2024 07:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Max is niet veranderd; Zodra alles goed gaat hoor je hem niet maar als iets niet gaat zoals hij wil vallen er scheldwoorden. En als het, zoals de afgelopen maanden, overal fout gaat dan gaat hij helemaal los.
Enige verschil: de media. Tegenwoordig overal present en alles moet publiek worden.
Luisteren naar de collega's zegt veel meer over een persoon. Als Max zo'n klojo was zou Lando niet met hem sim racen. Als Lewis zo'n klojo was betaalde hij nooit een gezamelijk diner. Wat er tijdens de race gebeurd telt niet helemaal: zonder een hele grote bak egoisme wordt je nooit een kampioen.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Norris moet nu wel een keer zorgen dat die perfect van z’n plek komt. Zoals die in Singapore ook deed. Daar zit al het eerste risico. Dan heb je nog Max aan de binnenkant die hem misschien daar ook gewoon neerzetquote:Op zondag 20 oktober 2024 07:47 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Max gaat Norris gewoon in een fout dwingen. Max is daar een een koele kikker genoeg voor, Norris niet, die bezwijkt.
Mooi aanbod van Lewis.quote:
Wow.quote:
Ik zie geen lieve Norrisquote:Op zondag 20 oktober 2024 08:44 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit. Ook heeft het halve veld wel eens in Max zijn vliegtuig gezeten. Op de baan en naast de baan zijn 2 dingen. Schumacher was ook zo: ontzettende klootzak op de baan, er naast heel aardig persoon. Dat moet ook als je WK wilt worden.
Daarom redden persoonlijkheden als Barichello, Bottas etc het niet: te aardig, geen killer. Datzelfde euvel heeft Norris ook: veel te lief. Piastri gaat hem voorbijstreven omdat die die mindset wel heeft.
Max is favoriet voor de winst. 10 punten uitlopen moet mogelijk zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:34 schreef plesner het volgende:
Verstappen ramt Norris er gewoon bij de start vanaf waardoor ze allebei uitvallen, overigens prima voor het wk
Hij zal er wel wakker van liggen, verder ook niet zo heel belangrijk, het gaat er meer om dat ze alles heel houden en dan heb ik het ook over de banden, dit wordt meer op heel houden daarvan beslist.quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Norris moet nu wel een keer zorgen dat die perfect van z’n plek komt. Zoals die in Singapore ook deed. Daar zit al het eerste risico. Dan heb je nog Max aan de binnenkant die hem misschien daar ook gewoon neerzet
Ook waar. Als Norris kan rijden zoals bij de sprint kan die alsnog undercut proberen te plaatsen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal er wel wakker van liggen, verder ook niet zo heel belangrijk, het gaat er meer om dat ze alles heel houden en dan heb ik het ook over de banden, dit wordt meer op heel houden daarvan beslist.
Het is ook eindelijk weer een echt circuit, brede track, meerdere lijnen mogelijk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 01:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Cota was ook wel weer top om naar te kijken. Blijft toch een heel gaaf circuit.
Wat ik wel jammer vind is dat ze zoveel asfalt run off hebben.
Max heeft echt meerdere momenten/jaren van druk gehad maar het aantal foutjes zijn volgens mij echt minimaal.quote:Op zondag 20 oktober 2024 07:47 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Max gaat Norris gewoon in een fout dwingen. Max is daar een een koele kikker genoeg voor, Norris niet, die bezwijkt.
Ernaast telt ook he. Een echte eerste rijder had nooit die eerste plek aan Piastri terug gegeven, weet je nog wat er gebeurde toen Max dat gevraagd werd met Sainz jr? "NO!!!!".... achievement unlocked, eerste rijder. Max had die plek niet terug gegeven, Alonso, Vettel, Hamilton etc ook niet. En Norris gedraagt zich misschien aggresief op de baan maar het is een ongeleid projectiel wanneer hij dat doet. Het is niet berekenend zoals Hamilton of Verstappen dat kunnen. Hij doet maar wat en hoopt dat het goed uitpakt. Zoals een paar races terug toen hij uitviel met die lekke band, hij prikt m er rechts en links naast, ondertussen een track limits aan zn broek krijgend hopend dat Max een straf krijgt.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik zie geen lieve Norris
Meest agressieve rijder op de baan dit jaar
Hamilton Godquote:
Verdiendquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:52 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Hamilton Godvind dat denk ik echt een van de meest sympathieke rijders. Heeft ook goed doel opgezet en zo. Verdiend wat mij betreft meer respect voor alles wat hij heeft gedaan/bereikt.
Maat het is zondag, ook grammatica en spellingsregels rusten dan. Oh en ik ben net uit mijn bed geroldttdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |