Geef het nog een paar jaar, dat is de volgende stap. Deze zelfscankassa's zijn slechts een tussenstap.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:51 schreef Beau_ter_Ham het volgende:
Als ze dan toch moeten/willen moderniseren, waarom doen ze het dan niet gelijk goed? Bijvoorbeeld een systeem dat automatisch meet welke boodschappen er in je karretje liggen en als je door een poortje gaat, gelijk aangeeft hoeveel je moet betalen zonder dat je alles apart moet scannen.
Tussenstap of niet, ik vind het pure armoede dat je in een winkel zelf je boodschappen moet scannen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Geef het nog een paar jaar, dat is de volgende stap. Deze zelfscankassa's zijn slechts een tussenstap.
Nog een paar jaar daarna wordt het automatisch gekoppeld aan de premie van je zorgverzekering.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Geef het nog een paar jaar, dat is de volgende stap. Deze zelfscankassa's zijn slechts een tussenstap.
Je moet helemaal niks hoor.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:58 schreef Beau_ter_Ham het volgende:
[..]
Tussenstap of niet, ik vind het pure armoede dat je in een winkel zelf je boodschappen moet scannen.
Ja en als je dan rookt krijg je een max budget van 50 euro per week voor je boodschappen en mag je alleen producten met label AA+ kopen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nog een paar jaar daarna wordt het automatisch gekoppeld aan de premie van je zorgverzekering.
Scheelt tijd en tijd is geldquote:Op donderdag 16 januari 2025 10:58 schreef Beau_ter_Ham het volgende:
[..]
Tussenstap of niet, ik vind het pure armoede dat je in een winkel zelf je boodschappen moet scannen.
Natuurlijk niet, hoe hou je een mandje, een product en een scanner vast met twee handen?quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Allemaal domme mensen, dus. Terwijl het toch een eenvoudig principe is: scannen tijdens het winkelen is pure tijdwinst. Ik bedoel, wie wil er nu meer tijd kwijt zijn aan boodschappen doen dan expliciet nodig.
Soms verplichten ze je wel, ik was een tijdje geleden in een AH in Amsterdam waar geen enkele bemande kassa open was.quote:
Dat is het probleem van de ondernemer, als ik moet scannen kost het mij ook tijdquote:
dan moet je blijkbaar maar een karretje pakken met houder wat ook extra tijd kost omdat die karretjes buiten staan en de mandjes langs de ingang. Maar blijkbaar zijn we dom dan..quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hoe hou je een mandje, een product en een scanner vast met twee handen?
Bij mijn AH staan de karretjes gewoon binnen. Pure tijdwinst.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
dan moet je blijkbaar maar een karretje pakken met houder wat ook extra tijd kost omdat die karretjes buiten staan en de mandjes langs de ingang. Maar blijkbaar zijn we dom dan..
"U heeft sigaretten gekocht. Uw premie stijgt vanaf volgende maand met 7,50."quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nog een paar jaar daarna wordt het automatisch gekoppeld aan de premie van je zorgverzekering.
Bij ons is de AH zo krap dat er nauwelijks een karretje door het gangpad past, kortom dan sta je continue te wachten tot er iemand eens doorloopt.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bij mijn AH staan de karretjes gewoon binnen. Pure tijdwinst.
Gaan ze zeker ook ouwehoeren met een bekende.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bij ons is de AH zo krap dat er nauwelijks een karretje door het gangpad past, kortom dan sta je continue te wachten tot er iemand eens doorloopt.
Ook ja, maar wat vooral irritant is is dat ze dan met ze vijven naar binnen gaan om 3 producten te kopen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaan ze zeker ook ouwehoeren met een bekende.
Als lopen en scannen tegelijkertijd te complex voor je is, dan heb je sowieso een moeilijk leven voor de boeg.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Elke keer de scanner oppakken uit je mandje kost ook tijd.
Ik heb de scanner en het hengsel van het mandje in 1 hand. En dan houd ik de code van het artikel voor de scanner of leg het artikel in het mandje met de code naar boven en scan tijdens het lopen. Maar misschien heb jij hele kleine handen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hoe hou je een mandje, een product en een scanner vast met twee handen?
Als mensen afzeiken blijkbaar je levenstaak is heb je gewonnen bij deze.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als lopen en scannen tegelijkertijd te complex voor je is, dan heb je sowieso een moeilijk leven voor de boeg.
Ik vind het pure rijkdom om na het handscannen de spullen direct in de tas te stoppen die ik van plan ben mee te nemen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:58 schreef Beau_ter_Ham het volgende:
[..]
Hoe is dat afzeiken? Het is gewoon een observatie. Als je het op jezelf betrekt, zegt dat meer over jou dan over mij.quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als mensen afzeiken blijkbaar je levenstaak is heb je gewonnen bij deze.
Daar heb ik maling aan. Niet mijn probleem.quote:Op donderdag 16 januari 2025 10:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik word wel moe van die mensen die het hele voordeel van de zelfscan opkloten door pas bij de kassa te gaan scannen. Sta ik nog voor de kat zijn kut te wachten terwijl anderen hun hele kar met kop erop nog moeten scannen. Pffft....
Ik scan alles terwijl ik het in mijn mandje gooi en ben binnen 30 seconden klaar bij de kassa. Dat is pas tijdwinst.
Maar waarom denk je dat direct scannen sneller is?quote:Op donderdag 16 januari 2025 11:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik heb de scanner en het hengsel van het mandje in 1 hand. En dan houd ik de code van het artikel voor de scanner of leg het artikel in het mandje met de code naar boven en scan tijdens het lopen. Maar misschien heb jij hele kleine handen.
Mooie houding. Lekker Hollands. Karakeristiek voorbeeld van het alom bekende 'Vrijheid, Blijheid'-egoisme.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:29 schreef capricia het volgende:
Daar heb ik maling aan. Niet mijn probleem.
Omdat het voor hem sneller is. Als jij in de winkel zelf alles al gescand zou hebben. Dat het voor jou niets uitmaakt, ziet ie niet.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maar waarom denk je dat direct scannen sneller is?
Als ik mijn mandje bij de kassa scan kan ik supersnel product voor product scannen. Dat gaat echt wel sneller als zo een handscanner waarbij je veel lastiger de Barcode scanned.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |