quote:LIVE | Bekijk de wereldrecordpoging van Jeffrey Hoogland vanaf 20.45 uur exclusief via onze site
Jeffrey Hoogland gaat vandaag in Mexico proberen om geschiedenis te schrijven. De baanwielrenner doet straks een aanval op het wereldrecord op de kilometer. Zijn poging is live en exclusief te zien via AD.nl en onze regionale titels met commentaar van Hidde van Warmerdam en Thijs Zonneveld. Hoogland begint om 21.00 uur Nederlandse tijd aan zijn jacht op het record. Om 20.45 begint de live-uitzending.
Sportredactie 31 okt. 2023
Niet leuk want MAGA rommelquote:
Laten we hopen dat het de laatste MAGA overwinning is voor de komende weken.quote:
De prestatie wordt er niet minder knap om.quote:
Mooi, het leven was al kut genoeg voor haar.quote:
Knappe prestatie zeker, maar leuk is het nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De prestatie wordt er niet minder knap om.
Het minst leuke eraan is dat het in de kwalificatie was en we het dus niet konden zien.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Knappe prestatie zeker, maar leuk is het niet
Het is ook flink versnipperdquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:39 schreef H.Vviv het volgende:
Renaat is weer eens het overzicht kwijt.
Om de irrelevante sprint tussen DEN en FRA.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
En waarom zien we laatste sprint niet in beeld.... WTF
In dat geval geen sancties. Gr gr, het Westen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:20 schreef Szura het volgende:
Dat leek me niet heel zuiver van die Poetin-Netanyahu-gezant
Twijfelachtig hiervoor af te schieten naar is volgens de regels toch?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is gewoon eigen schuld, dikke bult
Ik weet niet wat de regels zijnquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Twijfelachtig hiervoor af te schieten naar is volgens de regels toch?
Vergelijkbaar met shorttrack 1e bocht? Incident betekent hoe dan ook herstartquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de regels zijn
#Dagjesmens
De oude opzet was veel mooier imoquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:15 schreef VoMy het volgende:
Het omnium. Na 3 variaties op hetzelfde onderdeel nog een vierde variant waar je veel meer punten kan halen. En dan is het afgelopen.
Wat een kutregelquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
De aangeslotenen blijven'voor' het peloton als ze na de bel en voor de sprint aansluiten.
Tegen Paul in de halve finale vast ook, maar dan zal hij het ook niet proberen, neem ik aan..quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:11 schreef Faraday01 het volgende:
Deze tactiek is tegen Lavreysen wel totaal kansloos
Consequent in de verkeerde versnellingquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:31 schreef VoMy het volgende:
Robert rijdt fascinerend ongelukkig rond tot nu toe.
Die doet deze puntenkoers alles goedquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:37 schreef Aguero het volgende:
De Vylder neemt een optie op de wereldtitel
Nee dan Yannequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die Lindsay heten.
Sport Vlaanderen met een wereldtitelquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eens.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Podium Lindsay, Simone en Yanne. Zonder context dacht ik dat het de vrouwen warenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Allemaal transportersquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Podium Lindsay, Simone en Yanne. Zonder context dacht ik dat het de vrouwen waren
Jeroen Koster kan alleen ontzettend hard schreeuwen. En verder niets.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Lavreysen kent Ota niet zo goed, aldus Jeroen Koster. Dat Harrie hem als een van de grootste uitdagers noemde voor Parijs was hem vast even ontschoten. Dat Ota een van de drie renners is die Harrie in de recente jaren wist te verslaan op een sprinttoernooi was hij ook vergeten.
Sowieso al die Belgische namen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Damn.quote:
Arme twee kinderenquote:But it's not the only challenge being faced by Sir Chris, as he revealed in his memoir how his wife, Sarra Kemp, was diagnosed with "very active and aggressive" multiple sclerosis just a month or so after he was found to have stage 4 cancer.
Verdommequote:
quote:
Eerst Buitenhof, straks wel een herhaling om 13:15.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:51 schreef heywoodu het volgende:
NOS laat iets zien op 1 nu
Heat 2, dus die is al geweest, maar wie weet komt heat 3 er zo nog aan.
Peet inmiddels doorquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:43 schreef heywoodu het volgende:
Van de Wouw naar de kwartfinales keirin, Van der Peet naar de herkansingen.
Lavreysen op 2-0 en naar de finale, Hoogland komt op 1-1.
Ja de eigen camera's komen eindelijk eens echt van pas.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:51 schreef heywoodu het volgende:
NOS laat iets zien op 1 nu
Heat 2, dus die is al geweest, maar wie weet komt heat 3 er zo nog aan.
Ochtendsessies worden nooit uitgezonden, maar vooral raar programma dusquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:01 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja de eigen camera's komen eindelijk eens echt van pas.
Vrij bijzonder dat de organisatie dit niet uitzend.
Dat ziet er wel bijzonder uit jaquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Duitsland heeft geen kleding meer over.
Ook op Eurosport 2 volgens mij.quote:
De Keirin is alweer geweest.quote:
Realistisch is zilver al boven verwachting voor Hoogland.quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:48 schreef Szura het volgende:
Voor het gemoed in de ploeg zou het beter zijn als Hoogland wint
Zou die niet al blij zijn dat hij weer eens de finale haalt?quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:48 schreef Szura het volgende:
Voor het gemoed in de ploeg zou het beter zijn als Hoogland wint
Het kan altijd nog!quote:Op zondag 20 oktober 2024 13:54 schreef Felagund het volgende:
Bij de NOS doen ze alsof het nog spannend is.
Die hebben een WK wielrennen waar Kopecky niet de grootste Belgische prestatie levertquote:
Die reed toch helemaal geen OS? Enkel WK, dacht ikquote:Op zondag 20 oktober 2024 13:59 schreef heywoodu het volgende:
Bobbie gaat haten op kleine landen, omdat Rien Schuurmans (wie?) voor Vaticaanstad op de Olympische Spelen reed en daardoor de regerend kampioen niet kon rijden.
Ok Bobbie.
Moet toch ook raar zijn voor zo'n dokter.quote:
Kloptquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die reed toch helemaal geen OS? Enkel WK, dacht ik
Ja (het Vaticaan heeft ook helemaal geen NOC), en hij heet ook geen Rien Schuurmans, maar Rien Schuurhuis. Bobbie had z'n punt niet zo goed op orde.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die reed toch helemaal geen OS? Enkel WK, dacht ik
Tja, wat Leth haar?quote:
Oeiquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt gewoon voor Wollaston lijkt me
Waarom juich je over pech bij een rensterquote:
Die zat verkeerd bij de voorlaatste sprint, anders had ze hem gehad.quote:
Dit dus. Anti-climaxquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:29 schreef heywoodu het volgende:
Als liefhebber van de sport is dit matig om te zien.
Kopecky had hem niet gepakt sowieso, maar Leth wel een matige winnaar.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:29 schreef heywoodu het volgende:
Als liefhebber van de sport is dit matig om te zien.
Ik juich over het niet winnen van Kopecky. De manier waarop doet er niet toe.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom juich je over pech bij een renster
Zo kijkt iedereen op zijn eigen manier naar sport.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik juich over het niet winnen van Kopecky. De manier waarop doet er niet toe.
quote:
Gewoon verliezen was leuker, en dat zou ook gebeurd zijn zonder pech. Dus dat het nou met pech ineens jammer is zou raar zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2024 14:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo kijkt iedereen op zijn eigen manier naar sport.
Kan best. Gisteren al gespeeld.quote:
Die is tandarts?quote:
Die houden daar juist niet van.quote:
Dit onderdeel kan hij niet winnen want te weinig sprinterquote:Op zondag 20 oktober 2024 14:45 schreef AgnesGru het volgende:
JW staat op scherp, die ligt er dus snel uit.
Koppelkeirin!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |