Bij Charli XCX bekruipt me ook het gevoel dat ik rijp ben voor de schommelstoel het vliesdekentje en de pijp.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:20 schreef Gehenna het volgende:
Bladee op #7 ook.. iemand die daar iets mee kon? Ik voel me daar echt te oud voor volgens mij
Fleece niet vliesquote:Op dinsdag 3 december 2024 17:46 schreef EP3 het volgende:
[..]
Bij Charli XCX bekruipt me ook het gevoel dat ik rijp ben voor de schommelstoel het vliesdekentje en de pijp.
En die staat notabene op #2.
Kan me wel vinden in de #1. Maar het zou fijn zijn als ik daarvoor niet afhankelijk ben van YT.
Zal ik doenquote:Op maandag 9 december 2024 15:47 schreef EP3 het volgende:
Absoluut, Bb. Heerlijke plaat.
Ik vind de vorige plaat van ze zelfs nog iets beter. Dus geef die ook zeker n luisterbeurt.
[ afbeelding ]
Wat een tijdstip om dit te posten, Gehenna. Moest je eruit voor de kleine?quote:
Haha, Nee die tijd is gelukkig even geweest. (In feb. komt pas de tweedequote:Op donderdag 12 december 2024 07:04 schreef Maxerazzi het volgende:
Wat een tijdstip om dit te posten, Gehenna. Moest je eruit voor de kleine?
Beetje pretentieus vind ik eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 12 december 2024 08:50 schreef Maxerazzi het volgende:
Die plaat van Cameron Winter, frontman Geese, is trouwens bijzonder zeg. Ik moet 'm nog wat vaker luisteren, maar weet zich met gemak te onderscheiden van andere singersongwriterplaten. Op de valreep nog jaarlijstjemateriaal.
Bekijk deze YouTube-video
Vind je? Heb er zelf geen last van.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Beetje pretentieus vind ik eerlijk gezegd.
quote:Op donderdag 12 december 2024 07:04 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Wat een tijdstip om dit te posten, Gehenna. Moest je eruit voor de kleine?
In ander nieuws: de nieuwe van Jeff Parker staat nu in z'n geheel op de streamingdiensten. Echt een héle fijne plaat geworden. Nala Sinephro, Jasmine Myra, Jeff Parker, het was een uitstekend jazzjaar.
Waar beginnen we toch aan met zijn allenquote:Op donderdag 12 december 2024 08:01 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Haha, Nee die tijd is gelukkig even geweest. (In feb. komt pas de tweede)
Gewoon domweg niet kunnen slapen![]()
Svaneborg Kardyb.quote:Op zaterdag 14 december 2024 07:58 schreef Norrage het volgende:
[..]zeker. Hele fijne plaat. Nog meer jazztips? Ik hou het niet meer goed bij
Charles Lloyd heeft een fijne plaat uitgebracht ook. Wel te lang (anderhalf uur), dus helemaal uitzitten is moeilijk.quote:Op zaterdag 14 december 2024 07:58 schreef Norrage het volgende:
[..]zeker. Hele fijne plaat. Nog meer jazztips? Ik hou het niet meer goed bij
Die titelsong is echt fenomenaal.quote:Op maandag 9 december 2024 15:47 schreef EP3 het volgende:
Absoluut, Bb. Heerlijke plaat.
Ik vind de vorige plaat van ze zelfs nog iets beter. Dus geef die ook zeker n luisterbeurt.
[ afbeelding ]
Zeker goed!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |