SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik zeg maar zo ik zeg maar nietsquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het wordt steeds gekker en gekker
Aso-automobilisten schelden op jonge zwaargewonde scooterrijder
https://www.telegraaf.nl/(...)aast-belangrijker-isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:37 schreef Dotteke het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)aast-belangrijker-is![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar de hele stad stond ook vast gisteren! Op mn fietsje fietste ik vrolijk langs de filesquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:37 schreef Dotteke het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)aast-belangrijker-is
Normaal zou ik denken dat de scooterrijder misschien door rood was gegaan, maar als het zo vast staat, dan staan mensen ook vaak midden op de weg, omdat ze met groen verkeerslicht niet wachten tot er ruimte is om te staan, maar gewoon gaan in de hoop dat er wel ruimte komt. Ik wil nog wel eens wachten, maar dan toeteren de auto's achter je weer.
Maar jij hebt toch ook niet staan schelden tegen de politie?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar de hele stad stond ook vast gisteren! Op mn fietsje fietste ik vrolijk langs de files
Normaal zou ik denken dat de scooterrijder misschien door rood was gegaan, maar als het zo vast staat, dan staan mensen ook vaak midden op de weg, omdat ze met groen verkeerslicht niet wachten tot er ruimte is om te staan, maar gewoon gaan in de hoop dat er wel ruimte komt. Ik wil nog wel eens wachten, maar dan toeteren de auto's achter je weer.![]()
Men heeft haast haast en haastquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar de hele stad stond ook vast gisteren! Op mn fietsje fietste ik vrolijk langs de files
Normaal zou ik denken dat de scooterrijder misschien door rood was gegaan, maar als het zo vast staat, dan staan mensen ook vaak midden op de weg, omdat ze met groen verkeerslicht niet wachten tot er ruimte is om te staan, maar gewoon gaan in de hoop dat er wel ruimte komt. Ik wil nog wel eens wachten, maar dan toeteren de auto's achter je weer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee tuurlijk niet. Daar ben ik veel te braaf voorquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch ook niet staan schelden tegen de politie?En ik verbaas me ook vaak over het asociale weggedrag van sommige mensen.
Had niet anders van je verwachtquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Daar ben ik veel te braaf voorEn ik verbaas me ook vaak over het asociale weggedrag van sommige mensen.
![]()
![]()
![]()
Ja verder heb ik geen verwachtingen van jouquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei, altijd uitkijken met verwachtingen![]()
![]()
Wtfquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:37 schreef Dotteke het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)aast-belangrijker-is![]()
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Dat vooralquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
En dan ikke ikke ikke en de rest kan stikkeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, niet normaal hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb nog geen idee wat de dag brengtquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja wel iets langer dan kort
Straks nog een dutje doen?![]()
![]()
Je laat je verrassen!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:00 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Heb nog geen idee wat de dag brengt![]()
![]()
'Balenquote:Hey Rob, lekker hoor thnxquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:00 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat weet niemand.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:00 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Heb nog geen idee wat de dag brengt
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Soms heb je van die dagenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
'Balen
[..]
Hey Rob, lekker hoor thnx![]()
![]()
Jaaaa hele ochtend al aan het regenenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Straks even naar de stad (als het droog is)![]()
![]()
Ik heb soms wel eens niet van die dagenquote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb soms wel eens niet van die dagenook niet fijn
![]()
Jahquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:03 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Jaaaa hele ochtend al aan het regenen![]()
![]()
Hier is het droog.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:03 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Jaaaa hele ochtend al aan het regenen
Owh goshquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij zit misschien op de plee nu![]()
![]()
![]()
In mijn woning.quote:Maar ook buiten was het droog. Misschien heel even een klein miezertje gevoeld maar was niks noemenswaardig.
Hier pleurt het de lucht uitquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:05 schreef aeque het volgende:
[..]
In mijn woning.Maar ook buiten was het droog. Misschien heel even een klein miezertje gevoeld maar was niks noemenswaardig.
![]()
![]()
Okquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:04 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Maar ja laten we maar niet klagen, voor t nog erger wordLekker weertje he?
![]()
![]()
quote:pff zo'n beetje wel ja. Las hier dat mensen gister het zonnetje hebben gezien buiten.
Hier was het mistig in de ochtend en in de avond.. en ..regen![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Je krijgt het weer dat je verdient zeggen ze tochquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]pff zo'n beetje wel ja. Las hier dat mensen gister het zonnetje hebben gezien buiten.
Hier was het mistig in de ochtend en in de avond.. en ..regen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben zelf het zonnetjequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je krijgt het weer dat je verdient zeggen ze toch
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: