Hopelijk ben je er wel wat sneller vanaf.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, hier ook de blaf. Mijn vader en stiefmoeder hebben me aangestoken. Thanks!
Nee dat snap ik, ik ook niet . Tis ook wel vervelend dat je je zo slecht voelt fysiek anders misschien een stuk fietsen?quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier zijn ze tegels in een container aan het donderen
Ja, dat is wel een geruststelling. Ik had ook in Gaza kunnen wonen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:38 schreef bitterbal het volgende:
Zie je maar, het kan altijd slechter
Korte boswandeling maken? Even wat frisse lucht helpt vaak wel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben te moe om iets te doen en ik ben ook een beetje misselijk steeds, dus eten schiet niet echt op.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een geruststelling. Ik had ook in Gaza kunnen wonen.
nou dat was helemaal beroerd geweestquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een geruststelling. Ik had ook in Gaza kunnen wonen.
Ik ga wel een stukje wandelen zo, maar het is echt intens grijs buiten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, ik ook niet . Tis ook wel vervelend dat je je zo slecht voelt fysiek anders misschien een stuk fietsen?
troost je. hier ookquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga wel een stukje wandelen zo, maar het is echt intens grijs buiten.
Ik zie het druppelen in de plas op het balkon.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:43 schreef Ama het volgende:
Het regent zo zacht volgens mij dat ik niet kan zien of het nou echt regent.
nee heb geen rukvogels hierquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Hangt die wolk boven het eiland? En zijn er nog irritante vogels?
Zal ik een brownie opsturen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:30 schreef Recce het volgende:
Blegh, het is wel een nare dag. Somber buiten, heel weinig geslapen want ik heb ook weer één of andere blaf te pakken en daardoor de hele nacht nagedacht en daardoor ook somber binnen.
Zijn er geen kleine eilandjes in de buurt die niet zo'n wolk hebben?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb geen rukvogels hier
die wolk gaat denk ik nooit meer weg
dat ik daar op het strand kan liggen bedoel je?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn er geen kleine eilandjes in de buurt die niet zo'n wolk hebben?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat ik daar op het strand kan liggen bedoel je?
Ja gisteravond. Met pompoen en koekkruiden.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:52 schreef Recce het volgende:
[..]En dat je dan naar je eigen eiland kan kijken met die wolk erboven.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja gisteravond. Met pompoen en koekkruiden.
Ik ga rond Sinterklaas denk ik brownies maken met verkruimelde kruidnoten. Beetje crunchy.
Poh dat laatste klinkt ook wel goed.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja gisteravond. Met pompoen en koekkruiden.
Ik ga rond Sinterklaas denk ik brownies maken met verkruimelde kruidnoten. Beetje crunchy.
dm maar gewoon je adresquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:55 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Maar dat is allemaal niet goed voor me.
Er is bij de haven wel een eilandje: Ko Tae Nai. Zo te zien hebben ze daar ook geprobeerd een haventje te maken, maar dat is verzand. Daar kun je wel liggen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee hebben we niet![]()
Kan wel naar samui of koh tao al weet ik niet wat weer het daar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |