Voor het eerst? Die zit het áltijd met iedereen oneens te zijn en geeft echt nooit ook maar een centimeter toequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor het eerst eens met Christijan
geen idee ik kan die galbak niet aanhorenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:09 schreef Rnie het volgende:
Ik zit in Engeland en kijk niet via viaplay. Waar ging de ruzie om?
Ik ben het voor het eerst met hem EENS zei ikquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor het eerst? Die zit het áltijd met iedereen oneens te zijn en geeft echt nooit ook maar een centimeter toe
Of Lawson het wel of niet acceptabel deed.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:09 schreef Rnie het volgende:
Ik zit in Engeland en kijk deze week niet via viaplay. Waar ging de ruzie om?
Lawsonquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:09 schreef Rnie het volgende:
Ik zit in Engeland en kijk deze week niet via viaplay. Waar ging de ruzie om?
Zag er zo onrustig uit.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wel veel sneller dan zijn teamgenoot
Ze hebben geen nieuwe vloer, alleen nieuwe vleugels en wijzigingen aan de ophanging.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:02 schreef Adames het volgende: Albons naam wordt in een paar weekenden aan gort gereden door Colapinto McLaren ook al erg matig. Ook voor hun is een nieuwe vloer geen voltreffer
Ah, zo. Ja duh, niet alsof Lawson iets fout kan doen in jouw ogenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben het voor het eerst met hem EENS zei ik
Ham hield in toch vanwege Colaquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wel veel sneller dan zijn teamgenoot
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, zo. Ja duh, niet alsof Lawson iets fout kan doen in jouw ogen
Colapinto > Lawsonquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, zo. Ja duh, niet alsof Lawson iets fout kan doen in jouw ogen
You don't say.quote:
Dat sowieso, in elk geval wat betreft puur talent.quote:
Je valt in herhaling. Is het de leeftijd?quote:
Nee 3.quote:
ze maken zichzelf echt belachelijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:12 schreef Perox het volgende:
Impeding van GAS no further investigation?!
Jaja, een beetje dat laten verstoppen in de krochten van het oude topic zekerquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je valt in herhaling. Is het de leeftijd?
Oh. Dacht dat die zou komen dit weekend.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze hebben geen nieuwe vloer, alleen nieuwe vleugels en wijzigingen aan de ophanging.
quote:
Op je waterscooter?quote:
zo goed is perezquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:17 schreef Rnie het volgende:
Wat is het verschil weer zo ontiegelijk groot tussen Verstappen en Perez joh.
eindigt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:17 schreef Netsplitter het volgende:
Wat nog interessanter gaat worden is hoever Norris morgen achter de winnaar eindigd.
Al besprokenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:18 schreef Marcoss het volgende:
Max maar nipt sneller dan de wegwerpronde van Russell!
Ik zou bijna denken dat zelfs Zhao het beter zal doen dan Perezquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:17 schreef Rnie het volgende:
Ik twijfelde nog.quote:
Of voor de nummer 2 eindigt, dat kan ook hèquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:17 schreef Netsplitter het volgende:
Wat nog interessanter gaat worden is hoever Norris morgen achter de winnaar eindigd.
Ik begin me echt serieus af te vragen hoeveel geld die gast precies mee neemt dat ze nog aan hem vasthouden. Het moet iig meer zijn dan ze verliezen door de constructeurstitel te verliezen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:17 schreef Rnie het volgende:
Nou ja zeg.quote:
Carlos Slim is miljarden waard.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:19 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik begin me echt serieus af te vragen hoeveel geld die gast precies mee neemt dat ze nog aan hem vasthouden. Het moet iig meer zijn dan ze verliezen door de constructeurstitel te verliezen.
Ik word hier gedemoniseerd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zegt iemand die z’n eigen opmerkingen meerdere keren herhaalt!
Mag ookquote:
Is niks nieuws.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:17 schreef Rnie het volgende:
Er is ook geen duidelijk alternatief. Anders was hij wel vervangenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:19 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik begin me echt serieus af te vragen hoeveel geld die gast precies mee neemt dat ze nog aan hem vasthouden. Het moet iig meer zijn dan ze verliezen door de constructeurstitel te verliezen.
Heb je gedronken?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is niks nieuws.
Max is simpelweg een wereldwonder!
Toevallig welquote:
Ik zou dat Nieuw Gebouw geen mini willen noemenquote:
Van mij mag ‘ie!quote:
Ik had het gewoon gegokt met Ricc. Slechter dan het nu gaat is bijna onmogelijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Er is ook geen duidelijk alternatief. Anders was hij wel vervangen
Die had het ook niet beter gedaanquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:26 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik had het gewoon gegokt met Ricc. Slechter dan het nu gaat is bijna onmogelijk.
Ik vind wat ze nu gedaan hebben met Lawson wel beter maar dat had natuurlijk meteen aan het begin van het seizoen gemoeten. Dan had je nou een alternatief voor komend seizoen gehad, maar helaas komt dat nu waarschijnlijk wat te vroeg.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:26 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik had het gewoon gegokt met Ricc. Slechter dan het nu gaat is bijna onmogelijk.
Alleen gaat het erom wie er aan de leiding ligt na de laatste bocht..quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Russell wel aan de leiding na bocht 1. Heerlijk!
En ik vind het leuk als George na bocht 1 aan de leiding ligt. Kan die hem ook winnen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:30 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Alleen gaat het erom wie er aan de leiding ligt na de laatste bocht..
Ik waag dat te betwijfelen. Perez haalt met een top 6 auto vaak Q3 niet eens. Zowel Yuki als Ricc eindigden nogal eens voor hem, in respectievelijk mindere wagensquote:
Met die Mercedes, kleine kans.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En ik vind het leuk als George na bocht 1 aan de leiding ligt. Kan die hem ook winnen.
We shall seequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met die Mercedes, kleine kans.
Zou kunnen maar met load is het toch anders dan zonder want Mercedes had hier met 2 auto's op de eerste startrij moeten staan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En ik vind het leuk als George na bocht 1 aan de leiding ligt. Kan die hem ook winnen.
Toch is het een wonderlijke paradox, want ik denk dat zij met de op papier betere RBR ook vaak Q3 niet zouden halen. Puur voor de druk en doordat die zo lastig te besturen is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:37 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik waag dat te betwijfelen. Perez haalt met een top 6 auto vaak Q3 niet eens. Zowel Yuki als Ricc eindigden nogal eens voor hem, in respectievelijk mindere wagens
De druk ligt nu op Norris vanwege dat Max voor Norris heeft gekwalificeerd in de sprint shootout.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:12 schreef pmponer het volgende:
wat een rot tijden eigenlijk![]()
Wel mooie score van Max, hoeft alleen maar voor Lando te finishen.
Als je een oplossing voor dit argument wilt, dan is naast het schappen van de sprintrace, het onmogelijke "gelijkwaardige auto's tijdens de sprintrace" de enige oplossing.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:31 schreef Nattekat het volgende:
Nou, poehpoeh, hij staat voor in de sprint kwali.
Echt, dé reden dat ik zo'n hekel heb aan dit format is dat alle verrassingen, alle plaatseringen en andere gelukjes en weet ik veel wat nu geen ene tyfus uit maken. Het is niet de hoofdrace, punten zijn amper wat waard.
Heerlijk man, snap niet dat iedereen moeilijk doet om een avondrace.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lekker juistZo heb je nog wat aan je dag
klopt maar niet iedereen in dit huishouden zit te wachtten op een f1 race. Verder hou ik als echte fokker van structuur en regelmaat.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:35 schreef Rnie het volgende:
[..]
Heerlijk man, snap niet dat iedereen moeilijk doet om een avondrace.Ik beschouw het als een film. Een film kijk je toch ook het liefst om 20:00 of 21:00 in plaats van 13:00 of 14:00?
Het is een sportwedstrijd, geen filmquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:35 schreef Rnie het volgende:
[..]
Heerlijk man, snap niet dat iedereen moeilijk doet om een avondrace.Ik beschouw het als een film. Een film kijk je toch ook het liefst om 20:00 of 21:00 in plaats van 13:00 of 14:00?
I second that.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ga behoudens de hoofdrace weinig zien van dit weekend.
Gezien het drama af en toe zou het best een slechte b film kunnen zijn. Welke altijd op rtl4 uitgezonden worden. Gebaseerd op 1/1000ste waarheid.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is een sportwedstrijd, geen film
En rond 14:00 is perfect.
Mwa ieder puntje dat Verstappen uit kan lopen of beperken kan dat Norris inloopt is voor hem belangrijk momenteel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:31 schreef Nattekat het volgende:
Nou, poehpoeh, hij staat voor in de sprint kwali.
Echt, dé reden dat ik zo'n hekel heb aan dit format is dat alle verrassingen, alle plaatseringen en andere gelukjes en weet ik veel wat nu geen ene tyfus uit maken. Het is niet de hoofdrace, punten zijn amper wat waard.
I third that.quote:
Feiten spitten...nice hoor.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is een sportwedstrijd, geen film
Op een zondag helemaal priem. Alle tijd om 's ochtends niets te verrichten en een beetje toe te leven naar de race, en daarna genoeg tijd om na te praten voor het avondeten in zicht komt. En daarna de hele avond vrij om een film te kijken oid.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:15 schreef Rnie het volgende:
[..]
Feiten spitten...nice hoor.![]()
14:00 is gewoon kut, dat is ook een feit.
Niet alle autisten zijn Fokkers, maar alle Fokkers zijn wel autisten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:44 schreef pmponer het volgende:
Verder hou ik als echte fokker van structuur en regelmaat.
Een beete een sitting duck hunt. Verstappen kon zijn voorsprong niet direct verdedigen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa ieder puntje dat Verstappen uit kan lopen of beperken kan dat Norris inloopt is voor hem belangrijk momenteel.
Spannend is het dit jaar nog niet echt geweest qua racen, dat is wel jammer.
Nee niet als ik daadwerkelijk wakker wil blijven.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:35 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hun continu DRS is weg of was dat vorige race al zo?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:58 schreef DKUp het volgende:
Norris opeens niet makkelijk 1e heel erg opvallend.
7 updates GENOT
Ah een beetje zoals dat elke wasbeer een staart heeft, maar niet elke staart heb een wasbeer.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:17 schreef Rnie het volgende:
[..]
Niet alle autisten zijn Fokkers, maar alle Fokkers zijn wel autisten.
En dat niet alle KIA rijders kutchauffeurs zijn, maar alle kutchauffeurs.... Nou ja, dat.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah een beetje zoals dat elke wasbeer een staart heeft, maar niet elke staart heb een wasbeer.
Vergeten uitspraken van Cruijff.
ze hadden maar één training en zeker met veel updates is dat een risico. De snelheid kan morgen en zeker volgende week zomaar weer helemaal terug zijn dus nog even de vlag in de zak houdenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:58 schreef DKUp het volgende:
Norris opeens niet makkelijk 1e heel erg opvallend.
7 updates GENOT
Zou mooi zijn als McLaren nog even wat pace in zijn achterzak heeftquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ze hadden maar één training en zeker met veel updates is dat een risico. De snelheid kan morgen en zeker volgende week zomaar weer helemaal terug zijn dus nog even de vlag in de zak houden
Heulemaal niequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als McLaren nog even wat pace in zijn achterzak heeft
Die is weg sinds ze de illegale achtervleugels hebben moeten aanpassenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als McLaren nog even wat pace in zijn achterzak heeft
Even vanavond nog afwachten..quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Die is weg sinds ze de illegale achtervleugels hebben moeten aanpassen
Hee!quote:
Hoi jijquote:
Russell kan er wel wat harder induiken dan Max, en ik denk dat het Max zal jeuken, zolang hij maar voor Lando zit.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:45 schreef Origami94 het volgende:
Russel moet Max effe hardhandig vastzetten/blocken
Skattiequote:
Waarom reageer je nogquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:48 schreef Perox het volgende:
[..]
Russell kan er wel wat harder induiken dan Max, en ik denk dat het Max zal jeuken, zolang hij maar voor Lando zit.
Dat bepaal jij nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom reageer je nog
Waarom is die post weg?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom reageer je nog
Poging tot normaliseren van het "gesprek".quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom reageer je nog
quote:
Ze heeft er zin in vandaagquote:
Dan doe je dat.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:52 schreef Haags het volgende:
Wat een ontzettende graftijd. Ik wil gewoon lekker een filmpje kijken.
Dat mag.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:52 schreef Haags het volgende:
Je wordt oudquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:52 schreef Haags het volgende:
Op zich niet onjuist. Hij heeft zijn eigen ruiten ingegooidquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:52 schreef Perox het volgende:
"Sjekko just didn't get the tire in the right window."
-Christian Horner
![]()
![]()
quote:
Voor een zaterdag, absoluutquote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:52 schreef Perox het volgende:
"Sjekko just didn't get the tire in the right window."
-Christian Horner
![]()
![]()
Ze waren schaars tot nu toe inderdaadquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat wel interessant is: in de laatste 6 races vinden de helft van de sprint races plaats.
Deze manquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:54 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Het is race-tijd, dat is altijd een prima tijd
Het mooie is dat je niemand voor het hoofd stoot terwijl de mensen met enig verstand ook wel weten dat je niet serieus bent.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Op zich niet onjuist. Hij heeft zijn eigen ruiten ingegooid
F1 auto heeft helemaal geen ruitenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Op zich niet onjuist. Hij heeft zijn eigen ruiten ingegooid
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:54 schreef Perox het volgende:
[..]
Het mooie is dat je niemand voor het hoofd stoot terwijl de mensen met enig verstand ook wel weten dat je niet serieus bent.
Jeugdsentimentquote:
Meh.quote:
Gasly doet altijd net of hij kijkt of zijn haar goed zitquote:
quote:
Glaasje port!quote:
Morgen is inderdaad een kuttijd. Ik heb daarom maandag vrij genomen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor een zaterdag, absoluut![]()
Morgen wel helemaal kut, maar goed.
Moet kunnen.quote:
Dat zingt.quote:
waar wil je naar verbinden dan? Ik ben maar uitgeweken naar skysportsquote:
Oei, waarom heb ik dat niet gedaanquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen is inderdaad een kuttijd. Ik heb daarom maandag vrij genomen.
Dat mag, maar mensen die dingen wel of niet drinken op basis van wie het nog meer wel of niet drinken zijn afquote:
En volgende week ook gedaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oei, waarom heb ik dat niet gedaan![]()
Nou ja, straks na de kwalificatie mooi een uur de tijd om te slapen voor de motoren beginnen, komt goed.
Grand prix radio met commentaar, maar normaal hoor ik de tune en nu alleen maar muziek.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:00 schreef pmponer het volgende:
[..]
waar wil je naar verbinden dan? Ik ben maar uitgeweken naar skysports
Crikey!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het zou weleens feisty gaan kunnen worden tussen Max en George
Even radiokanaal wisselenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Grand prix radio met commentaar, maar normaal hoor ik de tune en nu alleen maar muziek.
Mighty!quote:
Lewis is ook nie blijquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die auto van Lawson klonk niet al te best.
Idem hier.quote:
Eh oeps.quote:
ah ok, no help herequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Grand prix radio met commentaar, maar normaal hoor ik de tune en nu alleen maar muziek.
Kunnen we die alvast afstrepen van de bingokaart.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:02 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton klaagt en gras is groen
Valt mee toch, zo laat is 23:00u toch niet?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen is inderdaad een kuttijd. Ik heb daarom maandag vrij genomen.
Maar het is een nieuwe motor dus die zal als 't goed is wel werken..quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die auto van Lawson klonk niet al te best.
Scheelt weerquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kunnen we die alvast afstrepen van de bingokaart.
6 uur wekker, vind ik wel vroeg na 23 uur.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:02 schreef D. het volgende:
[..]
Valt mee toch, zo laat is 23:00u toch niet?
Even naar .be gegaan. Kanaal hielp niet.quote:
Good vibrations?quote:
@Zipportal drinkt Gatoradequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat mag, maar mensen die dingen wel of niet drinken op basis van wie het nog meer wel of niet drinken zijn af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6 uur vind ik altijd vroegquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
6 uur wekker, vind ik wel vroeg na 23 uur.
Nachtje doorgaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
6 uur wekker, vind ik wel vroeg na 23 uur.
Ferrari tacticsquote:
Bijzonder wel inderdaadquote:
Ferrari being Ferrariquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:08 schreef Netsplitter het volgende:
Wat zijn die ferrari's aan het doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |