Waarom zou groenLinks met haar geassocieerd willen worden?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die Sabine is een bijzonder iemand, in het verleden al heel wat bizarre tweets van haar gelezen. En zij kan helemaal full retard gaan op femke halsema, totaal ongenuanceerd.
Zelfreflectie en guilt trip het is maar in welke hoedanigheid. Kaaskop? Woon je in Alkmaar?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:08 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik denk dat de guilt trip beter werkt op kaaskoppen, maar je mag het proberen of zo
Ik verwacht een kritische blik. Ik wandel niet mee in die trololo of zoiets. Ken inmiddels de slagen van de zweep als het om dit onderwerp gaat. Die groep landen wordt pas geloofwaardig als ze op alle partijen dezelfde standaard houden. Ze beiden het niet te doen en hebben bewezen het niet te willen doen. Dus ja best kritisch...quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 00:29 schreef havanagila het volgende:
[..]
En ik verwacht dat je groeperingen die geld inzamelen voor terroristen afkeurt. Al helemaal als je zo begaan bent met empathie en die figuren doodleuk snoep stonden uit te delen.... Maar ja. Trololol.
Turkije is ook een lekkere schurkenstaat geworden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 05:50 schreef Aether het volgende:
Turkey holds talks with Hamas leaders, expresses condolences over Sinwar’s death
https://www.timesofisrael(...)-over-sinwars-death/
Onbegrijpelijk in mijn ogen. Ik vrees dat zij ten opzichte van de rest van A'dam GroenLinks maar een beetje afwijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 06:04 schreef oblo het volgende:
[..]
Waarom zou groenLinks met haar geassocieerd willen worden?
Dat klinkt niet goed. Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 07:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk in mijn ogen. Ik vrees dat zij ten opzichte van de rest van A'dam GroenLinks maar een beetje afwijk
Turkije moet onmiddellijk uit de NAVO worden getrapt. Wie met terroristen heult is zelf een terrorist.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 06:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Turkije is ook een lekkere schurkenstaat geworden.
Principieel heb je gelijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:46 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Turkije moet onmiddellijk uit de NAVO worden getrapt. Wie met terroristen heult is zelf een terrorist.
Snap ik, maar we moeten als westen daar op een gegeven moment toch omheen gaan werken. Turkije is een extremistische islamitische staat aan het worden; niet iets waar wij in het westen wat mee moeten kunnen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Principieel heb je gelijk
Pragmatisch, toegang tot de zwarte zee, sterk leger ten zuiden van Rusland.
Zij is GroenLinks, daarom ook onbegrijpelijk dat Dikke Frans met die engerds in zee is gegaan, totale vervreemding van waar ooit de a in Pvda voor stond.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 06:04 schreef oblo het volgende:
[..]
Waarom zou groenLinks met haar geassocieerd willen worden?
Zij is beste voorbeeld wat bezuinigen op de GGZ teweeg brengt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:01 schreef oblo het volgende:
[..]
[ x ]
Schaamteloos en openlijk rouwen om de dood van het hoofd van de militaire tak van Hamas, slachter van khan younis en brein achter 7 oktober, als Amsterdamse vrouw op de kandidatenlijst van GroenLinks.
Ben ik naïef als ik zeg dat ik dit erg raar vind?
Halsema is ook GroenLinks, Klaver is GroenLinks. Die twee zijn lang niet zo extreem als deze Sabine.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zij is GroenLinks, daarom ook onbegrijpelijk dat Dikke Frans met die engerds in zee is gegaan, totale vervreemding van waar ooit de a in Pvda voor stond.
Er is er nog een: groot wassink.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Halsema is ook GroenLinks, Klaver is GroenLinks. Die twee zijn lang niet zo extreem als deze Sabine.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 06:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zelfreflectie en guilt trip het is maar in welke hoedanigheid. Kaaskop? Woon je in Alkmaar?
Maar joh back to reality.
Offtopic. Dit topic gaat over Israël en Gaza.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:30 schreef Chadi het volgende:
VN: 'Israël gebruikt oorlogstactieken tegen Palestijnen op Westelijke Jordaanoever'
De Verenigde Naties beschuldigen Israël ervan oorlogstactieken in te zetten tegen Palestijnen op de bezette Westelijke Jordaanoever. Daarbij verwijst het humanitaire VN-agentschap OCHA naar Israëlische militairen die Palestijnen doden en Joodse kolonisten die Palestijnse olijfboomgaarden aanvallen.
Deze maand heeft OCHA al 32 meldingen ontvangen over Joodse kolonisten die Palestijnen en hun bezittingen (waaronder olijfbomen) aanvallen. Dat is niet iets nieuws: Joodse kolonisten verbranden en verwoesten al veel langer Palestijnse olijfbomen, die maar langzaam groeien en vaak heel oud zijn. "De olijfoogst is een economische levenslijn voor tienduizenden Palestijnse families op de Westelijke Jordaanoever", zei OCHA-woordvoerder Jens Laerke vandaag tijdens een persbijeenkomst.
Israëlische militairen schoten donderdag in de stad Jenin een Palestijnse dood, terwijl ze haar olijven aan het oogsten was.
Ze roepen haar niet tot de orde, noch is ze geroyeerd dus doet ze die uitspraken namens GL.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Halsema is ook GroenLinks, Klaver is GroenLinks. Die twee zijn lang niet zo extreem als deze Sabine.
Is zij niet gewoon een uitzondering binnen GL?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zij is GroenLinks, daarom ook onbegrijpelijk dat Dikke Frans met die engerds in zee is gegaan, totale vervreemding van waar ooit de a in Pvda voor stond.
Dan is het goed? Lijkt me nog een grotere reden haar weg te sturen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:15 schreef oblo het volgende:
[..]
Is zij niet gewoon een uitzondering binnen GL?
Nee, ik heb gewoon geen idee wat er binnen GL speelt. Sowieso ben ik niet zo thuis in de NLse politiek, daarom vraag ik het.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan is het goed? Lijkt me nog een grotere reden haar weg te sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |