Als ik dat bij mijn man zou flikken dan zit er echt iets niet goed. Dat is gewoon vreemdgaan en dus einde verhaalquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:44 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben geen masseur.
Maareh, hypothetisch dan..
Bij de mannen zetten ze er ook geen apparaat op. Dan wil ik wel het betere mondwerkquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:51 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ineens volle bak die satisfyer op je klit.
#enstilligen
Overal.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:34 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Waar kunnen wij als vrouw een happy ending krijgen?
Nou, kom maar op met een lijstje massagesalons waar vrouwen een vrouw een happy ending geven.quote:
Ik heb nergens massagesalon geschreven. Denk wat meer aan goedwillende amateurs.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou, kom maar op met een lijstje massagesalons waar vrouwen een vrouw een happy ending geven.
Ik wacht wel even.
Overal zei je toch?
Overal zei je toch?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb nergens massagesalon geschreven. Denk wat meer aan goedwillende amateurs.
Dus als vrouwen volgens jou ‘het totaalplaatje’ niet zien, dan zijn het ineens ‘feministen’?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:29 schreef Ridocar het volgende:
Voor al die feministen die het totaalplaatje niet zien... Wat als het andersom was? Dus de vrouw krijgt een massage speciaal, en biecht het pas op als de man jeuk krijgt aan zijn piemel en het blijkt een soa te zijn. Vervolgens gaat 'ie ergens anders een wip maken om een punt te maken.
En wat als het de man in kwestie goed uitkomt omdat 'ie al vaker stiekem vreemd is gegaan....
Is de man dan nog steeds een enorme lul? Valt de vrouw in deze nog steeds niets te verwijten?
Het ging met name om wat @greysbones postte. We houden het bij de info in de op. dus man gaat vreemd, vrouw vindt monogamie ook stom en daarom ook seks met iemand anders gerechtvaardigd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus als vrouwen volgens jou ‘het totaalplaatje’ niet zien, dan zijn het ineens ‘feministen’?![]()
Ik geloof trouwens het verhaal niet.
Ik moest hier zo keihard lachen. Ik kan dit verhaal moeilijk geloven. Je vrouw maakt zich klaar om met een andere vent uit te gaan en jij laat dit gebeuren?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:20 schreef marko24 het volgende:
Maar nu was ze zich vanavond ineens aan het klaar maken. Ze gedroeg zich heel raar, deed parfum op enzo. Ik zeg wat ga je doen en ze zegt ik heb met een gast op op internet afgesproken, we gaan eerst iets drinken en daarna gaan we naar de sauna. En weg was ze.
Voor dit soort posts kom ik naar Fok!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:55 schreef Lienekien het volgende:
Straks komt ze thuis met die gast. Kun jij op de logeerkamer.
Ik dacht dit ook.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
De kans dat iemand chlamydia krijgt van orale seks is bijzonder klein.. ik denk eerder dat je vrouw wat in Bali heeft gedaan.
HAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:49 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ik niet, maar hoorde gisteren wel bij de buren aan vrouwenstem herhaaldelijk 'veel lekkerder dan Marko' kermen. Maar kan ook toeval zijn geweest hoor, TS.
Wat zou dat uitmaken???quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:21 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik vraag bij dit topic af of het voor vrouwen verschil zou maken of haar man zich door zo'n masseuse laat pijpen of dat haar man zich door zo'n masseuse alleen met de hand zou laten aftrekken.
Pijpen is toch een stuk intiemer dan met de hand aftrekken. En met pijpen, vooral zonder condoom, loop je toch het risico op besmetting met een sexueel overdraagbare aandoening. Ik kan me voorstellen dat een vrouw het toch iets minder erg vindt als een man zich alleen met de hand laat aftrekken.quote:
Je moet je vrouw ook gewoon meenemen naar de hoeren.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:26 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Pijpen is toch een stuk intiemer dan met de hand aftrekken. En met pijpen, vooral zonder condoom, loop je toch het risico op besmetting met een sexueel overdraagbare aandoening. Ik kan me voorstellen dat een vrouw het toch iets minder erg vindt als een man zich alleen met de hand laat aftrekken.
Ik kan me toch vooral voorstellen dat, er van uit gaande dat er geen afspraken zijn gemaakt, een partner geen van beiden echt een superbe ontwikkeling zou vinden.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:26 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Pijpen is toch een stuk intiemer dan met de hand aftrekken. En met pijpen, vooral zonder condoom, loop je toch het risico op besmetting met een sexueel overdraagbare aandoening. Ik kan me voorstellen dat een vrouw het toch iets minder erg vindt als een man zich alleen met de hand laat aftrekken.
Ik denk dat vrouwen veel meer geïnteresseerd zijn in het hoe en waarom dan specifiek de handeling. Heel rationeel bezien is het logisch wat je zegt, maar seks heeft een component die zoveel sterker is dan de specifieke handeling.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:26 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dit, het maakt niet uit hoe het gebeurt, het probleem is dat het gebeurt.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen veel meer geïnteresseerd zijn in het hoe en waarom dan specifiek de handeling. Heel rationeel bezien is het logisch wat je zegt, maar seks heeft een component die zoveel sterker is dan de specifieke handeling.
Het is meer gevalletje die chlamydia komt niet van de pijpbeurt dus zal vrouw de oorzaak wel zijnquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:05 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Het ging met name om wat @:greysbones postte. We houden het bij de info in de op. dus man gaat vreemd, vrouw vindt monogamie ook stom en daarom ook seks met iemand anders gerechtvaardigd.
In dat geval vind ik het gedrag van beide al geen briljante keuze. Als vervolgens wordt geroepen dat ts de enige idioot is in het verhaal, dan vind ik daar ook wat van. Typisch gevalletje feminisme, want man=dader, en vrouw=slachtoffer, ongeacht de omstandigheden.
Waarom denk jij te weten wat vrouwen denken ?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen veel meer geïnteresseerd zijn in het hoe en waarom dan specifiek de handeling. Heel rationeel bezien is het logisch wat je zegt, maar seks heeft een component die zoveel sterker is dan de specifieke handeling.
Only a Sith deals in absolutesquote:Op zondag 20 oktober 2024 16:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom denk jij te weten wat vrouwen denken ?
Vreemd gaan op welke manier dan ook is voor mij een no go
Ik wil niet weten hoe en waarom
Als mijn partner kiest om vreemd te gaan is het klaar
Wederom selectief gelezen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is meer gevalletje die chlamydia komt niet van de pijpbeurt dus zal vrouw de oorzaak wel zijn
Dat is het hele probleem
Je houdt het zelf ook niet bij info uit de OP![]()
En waar heb ik dat geschreven?quote:Man speelt slachtoffer dus vrouw is dader
Dit topic bestaat toch niet enkel uit jouw Posts ?quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:38 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Wederom selectief gelezen.
Welk deel van m'n vorige post heb ik verzonnen?
[..]
En waar heb ik dat geschreven?
Je quote mij toch? Als je een probleem hebt met andere users mag je daar wat duidelijker over zijn. Als ik een quote van mij tegenkom dan verwacht ik dat je post op mij slaat. Je kunt je wel in allerlei bochten proberen te wringen om je gelijk proberen te halen, maar beantwoord maar eerst de vragen in post 129.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit topic bestaat toch niet enkel uit jouw Posts ?
Excuse mequote:Op zondag 20 oktober 2024 16:49 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Je quote mij toch? Als je een probleem hebt met andere users mag je daar wat duidelijker over zijn. Als ik een quote van mij tegenkom dan verwacht ik dat je post op mij slaat. Je kunt je wel in allerlei bochten proberen te wringen om je gelijk proberen te halen, maar beantwoord maar eerst de vragen in post 129.
Het lijkt er meer op alsof jij jezelf nu als norm der vrouwen neerzet...quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom denk jij te weten wat vrouwen denken ?
Vreemd gaan op welke manier dan ook is voor mij een no go
Ik wil niet weten hoe en waarom
Als mijn partner kiest om vreemd te gaan is het klaar
Waaronder? Je bedoelt zeker "alleen op die van jou." Als je gewoon wilt reageren in een topic, pak er dan geen quote bij.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Excuse me![]()
Ik post in een topic waarin in TS een vraag/onderwerp aanzwengelt
Daarbij reageer ik op een post waaronder die van jou
Voel je vooral niet verplicht, ik krijg wel de indruk dat je of 1, de makkelijkste weg kiest of 2, de vragen niet kunt/wilt beantwoorden.quote:Ik wring me in geen bocht en ben zeker niet verplicht je te antwoorden
En bij dergelijke postings ga ik dat ook zeker niet doen
Nee, dat gebeurt omdat je mij meeneemt in je post. Nogmaals: Je snapt hoe een forum werkt?quote:Dat jij je blijkbaar zo enorm aangesproken voelt is jouw keuze
Zuigende feministes... the best kind!quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:06 schreef Ridocar het volgende:
Even aan de andere users: ben ik nu onzin aan het verkondigen of heb ik hier daadwerkelijk met een zuigende feminist te maken?
Man3quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:06 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Waaronder? Je bedoelt zeker "alleen op die van jou." Als je gewoon wilt reageren in een topic, pak er dan geen quote bij.
Je snapt hoe een forum werkt?
[..]
Voel je vooral niet verplicht, ik krijg wel de indruk dat je of 1, de makkelijkste weg kiest of 2, de vragen niet kunt/wilt beantwoorden.
[..]
Nee, dat gebeurt omdat je mij meeneemt in je post. Nogmaals: Je snapt hoe een forum werkt?
Even aan de andere users: ben ik nu onzin aan het verkondigen of heb ik hier daadwerkelijk met een zuigende feminist te maken?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:20 schreef marko24 het volgende: maar uiteindelijk moest ik toegeven wat er was gebeurd.
Des te meer heb je haar gekwetst, en des te meer wil ze nu wraak nemen en/of eens rondkijken wat er verder te krijgen is. Reken er maar op dat het van hier alleen nog maar downhill gaat. Voortaan vraag je je bij elke kus af wie je nu weer proeft.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:12 schreef marko24 het volgende:
Ze is echt extreem traditioneel altijd al geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto'tje van random foto's Danny voor het topic.
Random Pics van de Dag #999
TS vond het wel leuk vrijdagavond nu loopt het wel een beetje uit de hand hoor verder met deze fantasie."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Ze had vast gewoon nog een dotje pacha van z’n voorganger achter de kiezen hangen wat bij Marko naar binnen is gelekt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De reden waarom er getwijfeld wordt aan dat hij de veroorzaker is, is dat de kans op Chlamydia van een pijpbeurt verschrikkelijk klein is.
Gezellig gezinsuitjequote:Op zondag 20 oktober 2024 00:54 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je moet je vrouw ook gewoon meenemen naar de hoeren.
Een zoentje en even een slinger eraan gegeven in de wc.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:46 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ze zijn all-the-way gegaan. Dat weet ik zeker.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:29 schreef marko24 het volgende:
Hoe dan ook, ze is een avond gegaan met die gast maar er is vrij weinig gebeurd. Ze hebben vooral gepraat en dan in het naar huis gaan hebben ze nog even gezoend en heeft hij haar nog even 'bevredigd'. Maar dat was het dan dus de schade viel mee.
Er kwam inderdaad schuim uit alle gaten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:01 schreef IkEetSlakken het volgende:
[..]
Denk dat dit een eufemisme is voor "volledig afgekit"
Even voor de goede orde: als zij over een week aangeeft dat ze weer een man is tegengekomen met wie het goed klikte en ze heeft alleen maar zichzelf laten bevredigen, valt dan de schade mee?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:29 schreef marko24 het volgende:
Woohoo zoveel reacties omg.
Even een update waar blijkbaar iedereen op zit te wachten. En nogmaals dit is echt gebeurd, niet verzonnen ofzo.
Hoe dan ook, ze is een avond gegaan met die gast maar er is vrij weinig gebeurd. Ze hebben vooral gepraat en dan in het naar huis gaan hebben ze nog even gezoend en heeft hij haar nog even 'bevredigd'. Maar dat was het dan dus de schade viel mee.
Toen ze thuis kwam was het dikke ruzie uiteraard, dus toen ben ik in de auto gestapt en een rondje gaan rijden om tot bedaren te komen en dat is gelukt, daarna hebben we het rustig uitgepraat en kreeg ik (uiteraard en zeer terecht) het verwijt dat ik hetzelfde had gedaan en het nu haar kwalijk nam.
Maargoed lang verhaal kort, het lijkt weer enigszins ok op dit moment. We hebben na dat moment zelfs eens veel meer en heftigere seks gehad dus misschien komen we er zelfs wel sterker uit.
Maar ik ben er wel even ziek van geweest. Ik stond echt op het punt om er een punt achter te zetten. Ik was enorm gekwetst dat ze met een ander was gegaan. Ik sta niet bekend als een jaloers type, maar zoenen is bij mij enorm intiem. En ik had niet verwacht dat het met zo zou raken. Ik was er toch een paar dagen ziek van.
Maar uiteindelijk hebben we afgesproken dat we onze verlangens gewoon eerlijk delen. Ook al is dat dus seks met een ander en daar gewoon open over praten. Dus geen stiekem gedoe meer.
Hoe dat af gaat lopen geen flauw idee, de tijd zal het leren.
Laat me asjeblieft hopen dat dit een onzin verhaal is. Met je de schade viel mee.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:29 schreef marko24 het volgende:
Haha en jij gelooft dat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:29 schreef marko24 het volgende:
Even een update waar blijkbaar iedereen op zit te wachten. En nogmaals dit is echt gebeurd, niet verzonnen ofzo.
Toen ze thuis kwam was het dikke ruzie uiteraard, dus toen ben ik in de auto gestapt en een rondje gaan rijden om tot bedaren te komen en dat is gelukt, daarna hebben we het rustig uitgepraat en kreeg ik (uiteraard en zeer terecht) het verwijt dat ik hetzelfde had gedaan en het nu haar kwalijk nam.
Maargoed lang verhaal kort, het lijkt weer enigszins ok op dit moment. We hebben na dat moment zelfs eens veel meer en heftigere seks gehad dus misschien komen we er zelfs wel sterker uit.
Maar ik ben er wel even ziek van geweest. Ik stond echt op het punt om er een punt achter te zetten. Ik was enorm gekwetst dat ze met een ander was gegaan. Ik sta niet bekend als een jaloers type, maar zoenen is bij mij enorm intiem. En ik had niet verwacht dat het met zo zou raken. Ik was er toch een paar dagen ziek van.
Maar uiteindelijk hebben we afgesproken dat we onze verlangens gewoon eerlijk delen. Ook al is dat dus seks met een ander en daar gewoon open over praten. Dus geen stiekem gedoe meer.
Wat een leuke rubriek, dit compleet ongeloofwaardige verhaalquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:29 schreef marko24 het volgende:
er is vrij weinig gebeurd.
Ze hebben vooral gepraat en
even gezoend en heeft hij haar nog even 'bevredigd'.
dus de schade viel mee.
dikke ruzie uiteraard
ik ben er wel even ziek van geweest. Ik stond echt op het punt om er een punt achter te zetten. Ik was enorm gekwetst dat ze met een ander was gegaan.
Maar uiteindelijk hebben we afgesproken dat we onze verlangens gewoon eerlijk delen. Ook al is dat dus seks met een ander
Whut?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:21 schreef De_Pel het volgende:
Ze is dus gewoon helemaal tot het randje afgevuld en wordt vanaf nu waarschijnlijk met regelmaat volledig uitgewoond door een andere potige negert terwijl jij als cuck de restjes kan opslobberen.
Hoeren zoenen om die reden toch ook niet?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:14 schreef Samhain het volgende:
Zoenen is intiem maar klaarkomen niet?
Hoeren zoenen helemaal wel?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoeren zoenen om die reden toch ook niet?
Okay.quote:
Het ligt er voor mij toch wel een beetje te dik bovenop dat TS zijn aandacht wilt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Vind dit toch wel een vermakelijk topic.
Hoezo weet jij nou weer niet dat vrouwen zoenen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Okay.
Dacht dat dat een no go was.
Maar ik geloof meteen dat jij er meer van weet dan ik.
Natuurlijk is dat intiem!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Geloofwaardig verhaal wel. Je bent nu al je credibility kwijt,voor zover je dat had.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:29 schreef marko24 het volgende:
Sommige hoeren zoenen wel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoeveel kost dat, drie kinderen kopen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:20 schreef marko24 het volgende:
Ik ben 45 mijn vriendin 36, we hebben al 8 jaar een monogame relatie en ook 3 kinderen en een huis gekocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |