Zucht het is niet verzonnen. Geloof me...quote:
Je gaat eerst zelf een jaar geleden vreemd, denkt ik zeg niks tot mijn vriendin ineens een soa blijkt te hebben en nu zij de bloemetjes buiten gaat zetten ben je ineens in shock?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:40 schreef marko24 het volgende:
[..]
Zucht het is niet verzonnen. Geloof me...
Ik snap dat het verzonnen klinkt maar het is echt de realiteit momenteel.
Dat is de korte samenvatting inderdaad. Maar blijkbaar moet ik dus niet zeuren dat is ook een antwoord. Bedankt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Je gaat eerst zelf een jaar geleden vreemd, denkt ik zeg niks tot je vriendin ineens een soa blijkt te hebben en nu zij de bloemetjes buiten gaat zetten van je ineens in shock?
Idd je moet niet zeuren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:46 schreef marko24 het volgende:
[..]
Dat is de korte samenvatting inderdaad. Maar blijkbaar moet ik dus niet zeuren dat is ook een antwoord. Bedankt.
Waar koop jij 3 kinderen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:20 schreef marko24 het volgende:
Ik ben 45 mijn vriendin 36, we hebben al 8 jaar een monogame relatie en ook 3 kinderen en een huis gekocht.
Dan lach ik me dood.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:55 schreef Lienekien het volgende:
Straks komt ze thuis met die gast. Kun jij op de logeerkamer.
Ik zal me niet in slaap huilen hoor zo erg is het ook weer niet. En ja ik heb het verdiend daar ben ik me ook zeer van bewust.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:55 schreef Andromache het volgende:
Dit is geen gezonde manier om met jouw bedrog om te gaan, ook al mag jij best even voelen hoe verschrikkelijk bedrog is. Ze gaat vanavond geneukt worden door een ander, dat is je eigen vette schuld, ik wens je dan ook toe dat je jezelf in slaap huilt en je heel, heel klein voelt, maar ja, het gaat erom hoe je met elkaar verdergaat na vanavond. Als je met elkaar verstrikt blijft in wraakseks, is dit het begin van het einde. Ga in relatietherapie.
Dat is niet helemaal waar. Wij sporten veel en gaan regelmatig naar de massagesalon voor een sportmassage. Om de paar weken zelfs. Nu was het inderdaad een andere salon waar happy endings werden aangeboden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:52 schreef Leandra het volgende:
Je ging naar een massagesalon waarvan je weet dat er een happy end aangeboden kan worden.
Je deed het er dus al om, het is niet iets wat je toevallig overkomt ofzo.
En dan ook nog eens een SOA oplopen en niet eerlijk zijn tegen je vrouw.
Je hebt nog mazzel dat ze niet bij je weg is gegaan.
Maar goed verhaal.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:01 schreef marko24 het volgende:
[..]
Ik zal me niet in slaap huilen hoor zo erg is het ook weer niet. En ja ik heb het verdiend daar ben ik me ook zeer van bewust.
We zullen wel zien hoe het afloopt. Misschien heeft zij nu haar ding gedaan en kunnen we daarna weer verder. Misschien bevalt het haar zo dat ze niet anders meer wil.
Either way is het toch buiten mijn controle momenteel. Het is echt een kutsituatie.
Haha alsof die gast mijn huis in zou komen. Daar stuur ik direct de Duitse herder op afquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:55 schreef Lienekien het volgende:
Of toekijken op een stoel bohquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:55 schreef Lienekien het volgende:
Nee want ze geeft mij nu ook carte blanche om te gaan daten etc.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:47 schreef Poepz0r het volgende:
@:TS Ze is nu een Hotwife @:wereldgozer
Tuurlijk, marko.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:04 schreef marko24 het volgende:
[..]
Haha alsof die gast mijn huis in zou komen. Daar stuur ik direct de Duitse herder op af
Naja ik heb gezegd dat ik wilde praten over een open relatie en het misschien wel zeg zitten. Want zij zei blijkbaar heb jij behoeftes die ik niet kan vervullen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:13 schreef Droopie het volgende:
Je zit niet in een open relatie, je wordt nu gewoon gestraft en vernederd door je eigen partner.
Nou ja, mazzel. Gezien de huidige situatie valt daarover te discussiėren. De knuppel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:52 schreef Leandra het volgende:
Je ging naar een massagesalon waarvan je weet dat er een happy end aangeboden kan worden.
Je deed het er dus al om, het is niet iets wat je toevallig overkomt ofzo.
En dan ook nog eens een SOA oplopen en niet eerlijk zijn tegen je vrouw.
Je hebt nog mazzel dat ze niet bij je weg is gegaan.
Hé, jij hebt je vrouw de deur uit laten gaan nadat ze je meldde dat ze vanavond uit neuken gaat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:19 schreef marko24 het volgende:
[..]
Ja daarom zit je vrijdagavond op een fok forum omdat je zoveel neukt
Dat is echt een enorm BS excuus.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:03 schreef marko24 het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Wij sporten veel en gaan regelmatig naar de massagesalon voor een sportmassage. Om de paar weken zelfs. Nu was het inderdaad een andere salon waar happy endings werden aangeboden.
Maar ze maakte er ook altijd grapjes over als ik een sportmassage had gehad. Dan vroeg ze heb je niet eens een happy ending gekregen?
Slecht excuus ik weet het maar dat speelde ook mee om ermee in te stemmen.
Nee ze ging op date. Ze zei niet expliciet dat ze ging neuken maarja ze is al 5 uur weg ofzoquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hé, jij hebt je vrouw de deur uit laten gaan nadat ze je meldde dat ze vanavond uit neuken gaat.
Of terwijl ze al een relatie met TS had, waardoor de actie van TS dus eigenlijk wraak was, zonder dat hij het zelf wistquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:21 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
In principe is het mogelijk dat die masseuse een vorige klant heeft gepijpt en daardoor chlamydia in haar keel heeft gekregen, en het korte tijd later aan TS heeft doorgegeven, en TS vervolgens zijn vriendin heeft besmet. Chlamydia blijft niet lang in de keel zitten, het gaat daar vanzelf weer weg, dus dan moet er maar korte tijd tussen de vorige klant en TS hebben gezeten.
Maar het is lang niet zeker dat de vriendin van TS via deze route besmet is geraakt. Daarvoor zou op zijn minst TS zichzelf moeten laten testen.
Je kunt chlamydia jarenlang bij je dragen zonder symptomen te krijgen. In principe is het dus mogelijk dat de vriendin van TS het heeft opgelopen voordat ze een relatie met TS kreeg.
En jij denkt na 4 uur: kom, ik stof mijn oude FOK!-account weer eens af, want ik verveel me.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:21 schreef marko24 het volgende:
[..]
Nee ze ging op date. Ze zei niet expliciet dat ze ging neuken maarja ze is al 5 uur weg ofzo
En meende je dat? Dat je een open relatie wilde?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:17 schreef marko24 het volgende:
[..]
Naja ik heb gezegd dat ik wilde praten over een open relatie en het misschien wel zeg zitten. Want zij zei blijkbaar heb jij behoeftes die ik niet kan vervullen.
Maar ze laat er geen gras over groeien.
Kijk ik heb een ontzettend grote fout gemaakt en ik ben een enorm grote lul geweest dat besef ik me maar al te goed
Maar ik heb ook 8 jaar lang haar kind uit haar vorige relatie opgevoed en alles gegeven wat ze nodig had en ook onze huidige 2 kinderen van ons samen die nu 4 en 2 zijn. Ik heb ook altijd alles voor haar gedaan, ik heb haar echt uit de shit getrokken en altijd alles gegeven.
Daarom voelt dit gewoon als een te zware straf. Misschien is dat het niet maar zo voelt het in elk geval wel.
Hopelijk ontvangt hij zo wat foto's poahhhquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En jij denkt na 4 uur: kom, ik stof mijn oude FOK!-account weer eens af, want ik verveel me.
Ik heb me ook laten testen en ik had het ook. De dokter zei dat de kans met orale seks heel klein is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:21 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
In principe is het mogelijk dat die masseuse een vorige klant heeft gepijpt en daardoor chlamydia in haar keel heeft gekregen, en het korte tijd later aan TS heeft doorgegeven, en TS vervolgens zijn vriendin heeft besmet. Chlamydia blijft niet lang in de keel zitten, het gaat daar vanzelf weer weg, dus dan moet er maar korte tijd tussen de vorige klant en TS hebben gezeten.
Maar het is lang niet zeker dat de vriendin van TS via deze route besmet is geraakt. Daarvoor zou op zijn minst TS zichzelf moeten laten testen.
Je kunt chlamydia jarenlang bij je dragen zonder symptomen te krijgen. In principe is het dus mogelijk dat de vriendin van TS het heeft opgelopen voordat ze een relatie met TS kreeg.
Eigen schuld.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:46 schreef marko24 het volgende:
[..]
Dat is de korte samenvatting inderdaad. Maar blijkbaar moet ik dus niet zeuren dat is ook een antwoord. Bedankt.
Nou, een gezamenlijke koopwoning, samen 2 jonge kinderen en een vrouw die financieel afhankelijk van hem is...quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, mazzel. Gezien de huidige situatie valt daarover te discussiėren. De knuppel.
We hebben het weleens gehad over swingen of parenclubs. Ook omdat ons seksleven volledig stilviel nadat we kinderen kregen. Dat lag ook ten grondslag. Ik werd nooit meer gepijpt ofzo, het vuur was gedoofd. We zaten alleen maar met krijsende kinderen en pampers vol kaka. Geen tijd meer voor elkaar.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
En meende je dat? Dat je een open relatie wilde?
Of was dit een makkelijk antwoord in een moeilijk gesprek?
In mijn beleving, en ik heb hier echt 0% verstand van, heeft ze het je nooit vergeven en neemt zij nu niet de verantwoordelijkheid om de relatie te redden of een gezond besluit te nemen.
En jij had toen en nu nooit in deze situaties terecht mogen komen.
My 2 cents
Geloof me geld is bij mij absoluut het probleem niet daar gaat het niet om. Mocht het ooit fout gaan zal ik haar en de kinderen onvoorwaardelijk steunen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, een gezamenlijke koopwoning, samen 2 jonge kinderen en een vrouw die financieel afhankelijk van hem is...
Dat gaat na een scheiding veel meer per maand kosten dan de huishoudster en oppas die hij nu heeft.
Dus ja, mazzel.
Ja ff neerpennen soms helpt dat beter na te denkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En jij denkt na 4 uur: kom, ik stof mijn oude FOK!-account weer eens af, want ik verveel me.
Als geld geen probleem is gaat het serieus veel kosten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:30 schreef marko24 het volgende:
[..]
Geloof me geld is bij mij absoluut het probleem niet daar gaat het niet om. Mocht het ooit fout gaan zal ik haar en de kinderen onvoorwaardelijk steunen.
Denk subiet nog, ze was onderweg naar huis. Ben toch ook wel nieuwsgierig enerzijds wat ze allemaal heeft gedaan. Maar ook redelijk emotioneel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:32 schreef Droopie het volgende:
Nou, dus wat gaan we morgen doen?
Mag hopen een gezond gesprek aan de tafel, zonder de kinderen en open kaart spelen.
En kijk maar wat er te redden valt.
Je doet er nogal casual over. Raar.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 23:32 schreef marko24 het volgende:
[..]
Ja ff neerpennen soms helpt dat beter na te denken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |