Ja maar hij kan niks loslaten en heeft een enorm groot verantwoordelijkheidsgevoel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja, wist het wel, kwam er even niet op. Zat wel in de D-hoek te zoeken
Vermoeiende man, heb het wel altijd met hem te doen... die loopt zich zo de vernieling in. Hem minder verantwoordelijkheid geven zou een enorme straf zijn, maar misschien wel beter voor hem zijn.
Ja idd... en Oos probeert hem wel te remmen, maar een onmogelijke taak. Te eigengereid.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja maar hij kan niks loslaten en heeft een enorm groot verantwoordelijkheidsgevoel.
Dat laatste siert hem maar wordt zo ook nog eens zijn ondergang.. dit kun je toch niet jaren volhouden.. dit tempo en de stress die hij heeft.
Zou zijn bloeddruk soms wel eens willen weten..
Geen idee ook of hij daar nog mee is.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd... en Oos probeert hem wel te remmen, maar een onmogelijke taak. Te eigengereid.
In het vorige seizoen had hij een vriendinnetje, ben benieuwd of ze nog samen zijn. Gun hem dat wel
Hij lijkt me wel verschrikkelijk als partner om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geen idee ook of hij daar nog mee is.
Was toen nog pril.
Ooh dat is lekker, jij kan rustig opstarten vrijdag 👍quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vervelend dat je niet lekker geslapen hebt![]()
Donderdagavond hebben ze op school een halloweenfeest.. vrijdag lekker uitslapen
Ouders kregen een document van 3 pagina's met regels voor het feest![]()
wtf haha
(kinderen in hun schoolapp).
Nee keek het eerst niet omdat ik weet dat het gemanipuleerd is wat ze laten zien als je geen stream erbij kunt zien.
Dat mis ik wel..
Keek bij BB zelden de tv uitzendingen en als.. dan met flink doorspoelen.
Vind het nu toch wel leuk ook om te zien zeker met het fok topic erbij(posten een aantal die je ook van BB en JVJL kent
) Dat maakt het wel leuker om zo'n aflevering te kijken.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hij lijkt me wel verschrikkelijk als partner om eerlijk te zijn
maar desondanks gun ik hem een lief meiske
Ik geloof daar niks van. Aard van het beestje en zoquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Mag hopen voor hem dat hij privé een heeeel stuk relaxter en minder controlerend is
Die livestreams mis ik ook! Dan zou ik een stuk enthousiaster zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat is lekker, jij kan rustig opstarten vrijdag 👍
Haha jeetje mina 3 pagina's... het is toch wat hé![]()
Ik vind het ook jammer dat er heb streams zijn bij de Bondgenoten had zoveel leuker geweest.. maar ja..
Ik ben bij EJVJL EN BB nooit de tv uitzendingen gekeken.. door het knippen enz
Ik lees heel soms even bij het topic de Bondgenoten maar ik kan niet tikken en naar de Bondgenoten kijken, dan mis ik voor m'n gevoel weer iets... haha
Ja tuurlijk is dat gezellie...
Je hebt gelijk Dotje...quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je kan n iet anders, weet wat je voelt, heb het net achter de rug ( nog niet eens helemaal over)
Vanaf mijn bankje erger ik me al dood aan Happy... ik weet niet op welke planeet die man leeft... wel respect voor Oos zijn geduldquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:58 schreef Kissingbird het volgende:
Nog eens dat stukje met not so Happy gekeken![]()
![]()
Die lach van Happy dan ook nog erbij![]()
Snap goed dat Oos pissed werd.. duurde nog lang![]()
'Jij werkt bij mij, ik vraag heel netjes of je wat voor mij wil doen en jij zegt nee'
Happy: 'nou dat kan ik vind wel' en dan die lach![]()
![]()
Op 3.09 min
Bekijk deze YouTube-video
Echt onvoorstelbaar..quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:58 schreef Kissingbird het volgende:
Nog eens dat stukje met not so Happy gekeken![]()
![]()
Die lach van Happy dan ook nog erbij![]()
Snap goed dat Oos pissed werd.. duurde nog lang![]()
'Jij werkt bij mij, ik vraag heel netjes of je wat voor mij wil doen en jij zegt nee'
Happy: 'nou dat kan ik vind wel' en dan die lach![]()
![]()
Op 3.09 min
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat is lekker, jij kan rustig opstarten vrijdag 👍
Haha jeetje mina 3 pagina's... het is toch wat hé![]()
Ik vind het ook jammer dat er heb streams zijn bij de Bondgenoten had zoveel leuker geweest.. maar ja..
Ik ben bij EJVJL EN BB nooit de tv uitzendingen gekeken.. door het knippen enz
Ik lees heel soms even bij het topic de Bondgenoten maar ik kan niet tikken en naar de Bondgenoten kijken, dan mis ik voor m'n gevoel weer iets... haha
Ja tuurlijk is dat gezellie...
Ja dat snap ik ook wel want er kan natuurlijk wel een hoop rottigheid ontstaanquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja bizar maar blijkbaar wel nodig al die regels
![]()
kluisjes worden voor het feest allemaal gecontroleerd ook op drugs/ alcohol![]()
Voor ouders een stuk over waar te parkeren en hoe te rijden dan.. moet ik nog lezen bedenk ik me. Komen verkeersregelaars en er wordt wat afgezet.
Ja dat mis ik wel.. streams bij bondgenoten. Nog een paar maandjes dan kunnen we weer streams kijken![]()
ik zit vaak nog een spelletje erbij te doen of ergens anders nog op fok te tikken
Beetje overkill is, omdat ze zo dom zijn om ook The Great British Bake Off uit te zenden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:40 schreef Frummelie het volgende:
We gaan weer lekker kneuteren want Heel Holland Bakt is er weer met een nieuw seizoen... heerlijk!
De kijkcijfers stellen teleur lees ik net... maar dat maakt mij geen pepernoot uit want ik hou ervan...
Oooh leuk! Dank je wel voor de tipquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:32 schreef KinKiJan het volgende:
Donderdag gaat ook het 2e seizoen van Het Onbekende van start. Vanuit Bulgarije dit keer en met alleen onbekende Nederlanders
Ik vind het nog steeds heerlijk om naar te kijken... d'r is zoveel overkill...😉quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beetje overkill is, omdat ze zo dom zijn om ook The Great British Bake Off uit te zenden.
🤗quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Terug van therapie
Gelukkig niet gehuild
Thnx... leuk..quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:32 schreef KinKiJan het volgende:
Donderdag gaat ook het 2e seizoen van Het Onbekende van start. Vanuit Bulgarije dit keer en met alleen onbekende Nederlanders
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh leuk! Dank je wel voor de tip
Ben ook wel weer benieuwdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |