AHAHAAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:28 schreef Viesdik het volgende:
Laat ik trouwens ook zeggen dat mannen steeds vrouwelijker worden en dus steeds minder mannelijk.
En dat terwijl ze niet eens homo zijn, vertonen ze wel homoseksuele trekjes.
Gisteren nog op de markt.. 2 gasten (die elkaar niet kennen) in de rij voor een stukje kaas, staan met elkaar te praten met van die softe stemmetjes. Die ene gast had een buikzak met zn kind erin...
Ik werd niet goed
en uiteraard ook iets over jouquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat zegt wel wat over jou, dat je daar ‘niet goed’ van wordt.
En jij komt op mij over als een echt moederskindje.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:41 schreef Viesdik het volgende:
[..]
jij komt op mij niet heel slim over zo
Hoeveel botox behandelingen per jaar mogen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:03 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Vrouwelijkheid is aandacht aan jezelf besteden.
Flikker toch op, mafketel.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb een stelregel. Vrouwen moeten net zo zacht en teder zijn in hun gedrag als hun borstpartijen.
Klinkt simpel, maar het zou echt een hoop scheidingen schelen.²
Waarom? Typische mannelijke kenmerken als:quote:
Hoe over de datum ben jij wel niet met je bekrompen religieuze denkbeelden in de moderne westerse maatschappij?quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Overigens vind ik de houdbaarheidsdatum van Nederlandse vrouwen minder lang dan die van vrouwen uit bv de Latijnse landen of Marokko.²
Vreemd, aangezien Marokkaanse vrouwen hier waanzinnig luidruchtig zijn en constant schreeuwen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom? Typische mannelijke kenmerken als:
Stemverheffing, luidruchtigheid en extreme assertiviteit knap ik gewoon op af. En met mij heel veel andere mannen. Of moeten we jouw mening en voorkeuren hebben?²
Deze mening heb ik, ongeacht mijn relationele status.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:42 schreef MissButterflyy het volgende:
Laat me raden, TO kan zeker geen partner vinden.
ik vind hem mooi.. omdat'ie grappig isquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb een stelregel. Vrouwen moeten net zo zacht en teder zijn in hun gedrag als hun borstpartijen.
Klinkt simpel, maar het zou echt een hoop scheidingen schelen.²
Typisch. Ons stroopsoldaatje kan het niet alleen, moet er zijn vriendjes weer bijhalen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Stemverheffing, luidruchtigheid en extreme assertiviteit knap ik gewoon op af. En met mij heel veel andere mannen. Of moeten we jouw mening en voorkeuren hebben?²
Is inderdaad beter ja.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Negeer hem, dit is anders zo leuk voor hem.
Je hebt geen vriendin en bent daar gefrustreerd over, daarom dit topic.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:57 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Deze mening heb ik, ongeacht mijn relationele status.
Ik vind neptieten en netlippen niet echt vrouwelijk..quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoeveel botox behandelingen per jaar mogen?
Stemverheffing en luidruchtigheid zijn typische mannelijke eigenschappen?quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Inderdaad dat telt ook voor dames uit zuid amerika, er is totaal niks mis met een Nederlandse damequote:Op zondag 20 oktober 2024 09:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd, aangezien Marokkaanse vrouwen hier waanzinnig luidruchtig zijn en constant schreeuwen.
Het kan ook aan beide liggenquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je hebt geen vriendin en bent daar gefrustreerd over, daarom dit topic.
Het moet wel aan de vrouwen liggen, ipv dat het aan jou kan liggen…
Wat denk je van bier drinken? Niets zo onvrouwelijk als dat. Vooral als ze het ook nog uit het flesje of blikje drinken.quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:00 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik vind neptieten en netlippen niet echt vrouwelijk..
beetje make-up op z'n tijd wel
tattoos bijvoorbeeld vind ik ook niet vrouwelijk, al zou ik een schildmaagd weer als vrouwelijk kunnen zien.
Autorijden vind ik trouwens ook niet vrouwelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |