waarin moeten we jou steunen krokodilletje?quote:
Het is uit met mij en wilmaquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
waarin moeten we jou steunen krokodilletje?
VISSEN ZEEquote:
Ja dat zijn de tamme kastanjes.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vinden jullie het buiten soms ook naar sperma ruiken?
Welke? Ik twijfel tussen Dungeons and Dragons set, of lord of the Rings Rivendell.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende: Zo, even bijtanken dit weekend. Vanavond Legosetje bouwen denk ik.
Wereldberoemdquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:45 schreef TALIN het volgende:
je moet een keuze maken!
of je neukt een geit en niemand gaat het ooit te weten komen
of!
je hebt geen geit geneukt maar iedereen op de wereld ( ook die inheemse stam die nog nooit contact heeft gehad met de buitenwereld ) denkt dat jij een geit hebt geneukt!
Aha. Geinig.quote:
verdiendquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:55 schreef Questular het volgende:
[..]
Fijn voor Wilma, ze verdiend beter.
Zo rijk ben ik niet!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:48 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Welke? Ik twijfel tussen Dungeons and Dragons set, of lord of the Rings Rivendell.
Kan je hier meer over vertellen dan kan ik het op de frontpage zettenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:08 schreef Doug-Heffernan het volgende:
@:paul
SCOOOOP!!!
Ik heb gehoord dat @:questular GOD verkering heeft met @:speedfight GODIN
Elrond is minder druk, meer stijlvol.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:35 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Oh welke van die twee zou jij pakken wil er eentje kopen.
En welke ga jij maken?
Jaaa die wil ik ooookquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
En ik ga de Minecraft crafting table maken.
Ja, ik wil die misschien wel maken, maar weet het nog niet. Het is wel erg veel centjesquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Elrond is minder druk, meer stijlvol.
De dnd set is te chaotisch, omdat ze alles in 1 willen doen.
Klinkt wel goed, ziet er mooi uit. Ik wil gewoon een viesdure grote set kopen. Auto's geef ik niks om.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien maak ik straks ook nog wel een zakje of twee van mijn nieuwe set.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
STOERRRRRRRRRRquote:
Doe nou eens aardig tegen quest verdommequote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Doe nou eens aardig tegen quest verdomme
Je hebt gelijk bro.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ben die hostile mindset helemaal zat!!!!
Erg volwassen/beasted ditquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Je hebt gelijk bro.
Je bent een inspirerend mens. Heb je dit uit de bijbel?
@:questular kom erbij maat, even knuffelen!
Nee, hij heeft geen gelijk, Questular is altijd heel erg snel op de teentjes getrapt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Je hebt gelijk bro.
Er zijn nou eenmaal mensen waarbij het wat gerechtvaardigder is om wat vijandiger tegen te zijn dan anderen. Maar Quest is dat nietquote:
Tyf op gek. Nee grapje -xxx-.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Je hebt gelijk bro.
we shall behead those who deserve beheadingquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zijn nou eenmaal mensen waarbij het wat gerechtvaardigder is om wat vijandiger tegen te zijn dan anderen. Maar Quest is dat niet
Namen en rugnummers!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zijn nou eenmaal mensen waarbij het wat gerechtvaardigder is om wat vijandiger tegen te zijn dan anderen. Maar Quest is dat niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
We nemen deze mee in onze eerste Bijbelles!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
we shall behead those who deserve beheading
staat in de bijbel inderdaad
Waar zit je nu, ouwe eendenmossel?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We nemen deze mee in onze eerste Bijbelles!
Mogadishuquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar zit je nu, ouwe eendenmossel?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:23 schreef Ama het volgende:
@:kaneelstokje Ik ga ook nog even verder.Ziet er schattig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Bijna al die kastelen zijn mooi. Maar wel 350, 400 euro. Heb ik er niet voor over.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:40 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ja, ik wil die misschien wel maken, maar weet het nog niet. Het is wel erg veel centjes
[..]
Klinkt wel goed, ziet er mooi uit. Ik wil gewoon een viesdure grote set kopen. Auto's geef ik niks om.
Ik wil iets met een kasteel of piraten.
Wel schattig. Maar had het iets groter verwacht. Erg gepriegel.quote:
Dat houden we net zo geheim als jij jouw juffie geheim houdt makkerquote:
Is er nog wat leuks te doen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:27 schreef Fok-it het volgende:
Nee ik heb mijn paspoort niet mee dus moet binnen de lijntjes blijven
Malaga
dit is geen veilige omgeving helaasquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat houden we net zo geheim als jij jouw juffie geheim houdt makker
Ben er pas net, zat hiervoor in Madrid. Wat echt een mooie stad is maar dat was alleen maar 1 grote regenval helaas.quote:
lekker hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben er pas net, zat hiervoor in Madrid. Wat echt een mooie stad is maar dat was alleen maar 1 grote regenval helaas.
En ik miste het strand, dus blijf hier wat langerVandaag naar Picasso museum geweest
Sowieso. Vind slecht weer ook niet erg af en toe.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
lekker hoor
en je bent toch vrij gewoon in de regen lopen
misschien nog lekker rustig ook
hm dat is wel jammerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso. Vind slecht weer ook niet erg af en toe.
Maar rustig is het nietDenk dat er vergeleken met vroeger niet echt meer een buiten het seizoen bestaat wanneer het op drukte aan komt rip
Hm ja kan misschien aan locatie liggen dan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hm dat is wel jammer
vond dat bizar in Stockholm, lekker zomerweer nog maar het was gewoon rustig overal, weinig rijen voor musea en zo
ja frankrijk italie spanje is wel heel heftig met toerismequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja kan misschien aan locatie liggen dan.
Spanje staat ook wel in top 3 van landen met meeste bezoekers over het hele jaar. Samen met Frankrijk
Ennn Murica of China gok ik
Ik vind buschauffers wel zo'n walgelijk ellendig volk. En het lijkt wel alsof ze allemaal hun rijbewijs bij een volle Jumbo spaarkaart hebben gekregen want het lijkt regelmatig alsof je bus door Zimbabwe rijdt ipv Nederlandquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:42 schreef FlippingCoin het volgende:
buschauffeurs mogen met vroegpensioen
ja dat zijn echt bottom feedersquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind buschauffers wel zo'n walgelijk ellendig volk. En het lijkt wel alsof ze allemaal hun rijbewijs bij een volle Jumbo spaarkaart hebben gekregen want het lijkt regelmatig alsof je bus door Zimbabwe rijdt ipv Nederland
Ze zitten er ook allemaal bij alsof ze tegen de eerste beste boom aan willen rijden
voel jij je aangesproken?quote:
ja dat snap ikquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:50 schreef Questular het volgende:
Zelfmoordcijfer onder buschauffeurs is volgens mij best hoog.
Mortaxx houdt niet van die top bottom gekkigheidquote:
Dat is bij tandartsen tochquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:50 schreef Questular het volgende:
Zelfmoordcijfer onder buschauffeurs is volgens mij best hoog.
is die misschien hermafrodietquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mortaxx houdt niet van die top bottom gekkigheid
Missionaris met het licht uit
Kreeg je daarna een high five van de aanwezige instructeur?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:23 schreef Questular het volgende:
[..]
Net klaar, borst en triceps gedaan.
Instructeurs krijgen een high five van mij als ze het goed doen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:27 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Kreeg je daarna een high five van de aanwezige instructeur?
Jij bent de definitie van ALFA manquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:47 schreef Questular het volgende:
[..]
Instructeurs krijgen een high five van mij als ze het goed doen.
Klinkt als jouw type feestje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:50 schreef Solotovski het volgende:
Wezen bowlen en vreten met werk was leuk
Na 5 minuten vloog de knoflooksaus al door de ruimte heen
nog een bowlingbaanslet geneukt?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:50 schreef Solotovski het volgende:
Wezen bowlen en vreten met werk was leuk
Na 5 minuten vloog de knoflooksaus al door de ruimte heen
Nee wel een bowlingbal in m'n plasbuis gestoptquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nog een bowlingbaanslet geneukt?
Nou ja zeg.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nog een bowlingbaanslet geneukt?
oh lekker bezigquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee wel een bowlingbal in m'n plasbuis gestopt
Haha je moest iedereen eens zien kijken
quote:
Inderdaadquote:
Niet geklikt.quote:
doe eventjesquote:
Kut ik moet lachen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad
if anything zou ik jou dan nog een Wii-bowlingslet noemen
Pff wat een chaotisch filmpje.quote:
Ja preciesquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
wat een simps, dit is hoe gooners eindigen
Goated.quote:
spermatozoīdequote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
wat een simps, dit is hoe gooners eindigen
Verder nog wat te melden?quote:
Je lul ergens inhangen waar een dag ervoor een ander dat heeft gedaan is top. Een ander nog aanmoedigen ook.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:40 schreef Abid-Meher het volgende:
Altijd dat klote gepraat over de gym. Wat een infantiele zeik, beetje met gewichtjes aansloten in een overdekte gebouw. Super treurig, alsof je dan wat bereikt hebt. Ik heb respect voor militair personeel of mensen in andere zware beroepen, maar wat gaatjes met hun tanktop in de sportschool vind ik zwaar infantiel. Hetzelfde als mensen die op vakantie gaan om zichzelf te vinden.
dagelijks het weer bericht posten is ook onzin.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:51 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Je lul ergens inhangen waar een dag ervoor een ander dat heeft gedaan is top. Een ander nog aanmoedigen ook.
Goed bezig hoor.
Ik krijg iedere avond een melding wat voor weer het morgen gaat worden. Perfect.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:56 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
dagelijks het weer bericht posten is ook onzin.
ik kijk naar buiten hoe het weer is, of ik zie het meteen op mijn telefoon
GOEDZO NIELS DALEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE VAMOOOOOOOOOOOOS
Ik kijk soms ook vooruit, en de app die ik gebruik heeft vaak wel goede voorspellingenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik krijg iedere avond een melding wat voor weer het morgen gaat worden. Perfect.
Wat maakt dat uit als een vrouw een andere lul in haar heeft gehad? Lekker middeleeuws denken, net zoals de islam waarbij een vrouw geen enkele waarde meer heeft zodra haar maagdenvlies is doorboord. Nee sorry, ik ben een modern mens met moderne opvattingen, ik geloof niet in kerkelijke waarden. Ik ben humanist, ik laat mij niks opleggen door de Joods-Christelijke waardes.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:51 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Je lul ergens inhangen waar een dag ervoor een ander dat heeft gedaan is top. Een ander nog aanmoedigen ook.
Goed bezig hoor.
👀quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:23 schreef Fok-it het volgende:
Hopelijk heb jij jezelf kunnen vinden in Berlijn @:Ama
Lekker maat, volgende keer P1.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
P5 gepakt tijdens de GP van Imola
YES.
Het weekend begint goed
Zou ik te veel voor moeten oefenen denk ik. Dan heb ik geen tijd meer voor races in andere klassen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:22 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Lekker maat, volgende keer P1.
Veel succes! Maak er wat moois vanquote:
Je moet je sowieso ook op de vrouwen focussen. Binnenkort geen maagd meer. Mega beasted.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou ik te veel voor moeten oefenen denk ik. Dan heb ik geen tijd meer voor races in andere klassen.
Helemaal waar held.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:37 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Je moet je sowieso ook op de vrouwen focussen. Binnenkort geen maagd meer. Mega beasted.
Meesterlijk is wel erg masculien, ik zou daar toch een ander woord kiezen mijn beste Chevy.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Helemaal waar held.
Vrouwen zijn altijd meesterlijk. Nou ja sommige niet natuurlijk
Het is nog geen Thanksgiving toch?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:22 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ben erg dankbaar voor de moderatie op dit forum
wel op fok!jequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is nog geen Thanksgiving toch?
Ik ookquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:22 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ben erg dankbaar voor de moderatie op dit forum
lekker nummertje hoorquote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent zelf een lekker nummertje!
had je die hengelvis video gezien btw?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga lekker op Beast in Black.
Was leuk concert dit jaar. Zou wel weer gaan als ze nog eens komen. Zal wel weer in Tilburg zijn
Neequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
had je die hengelvis video gezien btw?
oh ging erover dat de mannelijke hengelvis parasiteert of de vrouwelijke en ze daarna vergaan tot 1quote:
Oh ja, dat wist ik al.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh ging erover dat de mannelijke hengelvis parasiteert of de vrouwelijke en ze daarna vergaan tot 1
jaaaaquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh ja, dat wist ik al.
Ben bioloog he
Hmmmm geil hoor.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh ging erover dat de mannelijke hengelvis parasiteert of de vrouwelijke en ze daarna vergaan tot 1
absoluutquote:
horse, bottom feeder, iedereen is papoea whaha!quote:
lekker pikkebaasquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:25 schreef tong80 het volgende:
Spareribs, aardappel gratin, geroosterde groenten. Laters............![]()
Bolk!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:25 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
horse, bottom feeder, iedereen is papoea whaha!
Zo beter?
Dat mag.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:04 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Meesterlijk is wel erg masculien, ik zou daar toch een ander woord kiezen mijn beste Chevy.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wij gaan straks vale gieren eten
Het was heerlijk.quote:
Waar kan ik die zien buiten Viaplay ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:19 schreef Abid-Meher het volgende:
@:chevycaprice klaar voor de race vanavond?
lekker maat, dat laat de spiertjes wel groeienquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:24 schreef Questular het volgende:
Vandaag kipburgers met cheddar en bacon
Poeh goeie wel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:24 schreef Questular het volgende:
Vandaag kipburgers met cheddar en bacon
Veel onvoldoendes?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, 2 toetsen nagekeken.
Maandag nog 1, en dan zit dat er ook weer op.
Nog 1 ding te doen de komende 3 dagen, en dat is een practicum bedenken voor een klas.
Vraag chat gptquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, 2 toetsen nagekeken.
Nog 1 ding te doen de komende 3 dagen, en dat is een practicum bedenken voor een klas.
Laat ze elkaar interviewenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, 2 toetsen nagekeken.
Meester heeft u de proefwerken al nagekeken?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, 2 toetsen nagekeken.
Mijn eigen klas 3. 5,2 alle 3.quote:
Geen gek idee. Morgen even kijken. Nu ontspannen.quote:
Eigenlijk maar 1 echtequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien Lost kijken voor 2 aantrekkelijke juffies.
Treurigquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn eigen klas 3. 5,2 alle 3.
De andere nagekeken voor zieke collega. Ander vak. Geloof op 2 na allemaal onvoldoende.
Rousseau natuurlijkquote:
Zo dan dat is absurd, zou normaal denken aan een lekkage dan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:32 schreef Mortaxx het volgende:
wtf waterverbruik afgelopen jaar is weer gestegen. 150L per dag ongeveer. Hoe dan
Het is niet anders.quote:
voor m'n gevoel ben ik juist zuinig :squote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zo dan dat is absurd, zou normaal denken aan een lekkage dan.
jij zit in zo'n groter gebouw he? klinkt alsof je erbij genaaid wordt of zoquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voor m'n gevoel ben ik juist zuinig :s
Dacht dat jij trouwens geen streamingdiensten hadquote:
ja heb geen tuin of zwembad ofzoquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij zit in zo'n groter gebouw he? klinkt alsof je erbij genaaid wordt of zo
150 p/d omhoog is erg veel toch?
Ik heb totaal geen idee. Om heel eerlijk te zijnquote:
Je laat zeker de kraan lopen tijdens het tanden poetsenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voor m'n gevoel ben ik juist zuinig :s
Skin routine, je wast je gezicht te vaak.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:32 schreef Mortaxx het volgende:
wtf waterverbruik afgelopen jaar is weer gestegen. 150L per dag ongeveer. Hoe dan
Loka heeft Netflix nooit opgezegd kennelijk. Wilde kijken of Dragonball Daima er al op stond.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat jij trouwens geen streamingdiensten had
Smiegd
Wtf hoeveel betaal je dan wel nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen idee. Om heel eerlijk te zijn
Kreeg 750 euro terug van vorig jaar, dat weet ik wel
hoeveel verbruik jij per dag?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:44 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Je laat zeker de kraan lopen tijdens het tanden poetsen
Een hoop. 120 euro ofzoquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:46 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wtf hoeveel betaal je dan wel niet
Wtfquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen idee. Om heel eerlijk te zijn
Kreeg 750 euro terug van vorig jaar, dat weet ik wel
Je betaalt 10 euro per maand g/w/l?quote:
oh ik 160quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:47 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Geen idee maar ik betaal 100 per jaar volgens mij
we hebben het over waterquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je betaalt 10 euro per maand g/w/l?
Nee ong. ¤30 per 3 maanden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je betaalt 10 euro per maand g/w/l?
Ja, zit toch gewoon bij elkaar in bij de meeste verhuurquote:
alleen bij huisjesmelkers die alles op een hoop gooien zodat ze kunnen sjoemelenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zit toch gewoon bij elkaar in bij de meeste verhuur
Ja precies.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alleen bij huisjesmelkers die alles op een hoop gooien zodat ze kunnen sjoemelen
nee daarom vind ik het zo raarquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:57 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat kan nooit je hebt niet eens een tuin
30 is alleen water hoor. Ik betaal 100 per maand voor gas en stroom.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:55 schreef Fok-it het volgende:
En gezien Ama 2x zo groot woont dan ik en 30 per maand betaalt aan alles.
Dan gok ik dat ik nog heel wat meer had moeten terugkrijgen maargoed. Ik word al moe als ik denk aan de juridische stappen die ik daar voor moet nemen.
Ah oke. Fair enoughquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:10 schreef Ama het volgende:
[..]
30 is alleen water hoor. Ik betaal 100 per maand voor gas en stroom.
Weet alleen dat het verbruik hier al jaren tussen de 130 en 140 m3 is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maat wat is jouw verbruik? in m3 of liter per dag aub
Klinkt alsof dat al je problemen oplostquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee daarom vind ik het zo raar
oke wat ik nu ga doen:
timer kopen voor de douche, volgens mij blijf ik ruim onder de 10 minuten per dag maar misschien vergis ik me
plassen in de wasbak
bed maandelijks ipv wekelijks verschonen
Goatedquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee daarom vind ik het zo raar
oke wat ik nu ga doen:
timer kopen voor de douche, volgens mij blijf ik ruim onder de 10 minuten per dag maar misschien vergis ik me
plassen in de wasbak
bed maandelijks ipv wekelijks verschonen
Zo heerlijk NOS hč.quote:De Verenigde Staten voerden de belangrijkste sancties tegen het eiland in tijdens de Cubacrisis van 1962, in de Koude Oorlog. Toen Obama president was (2009-2017), werden er stappen gezet om het handelsembargo op te heffen, maar president Trump (2017-2021) draaide die maatregelen terug.
In november 2023 stemde de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties voor het opheffen van de Amerikaanse blokkade van Cuba. 187 landen stemden voor, alleen de Verenigde Staten en Israël stemden tegen. De resolutie van de VN is niet bindend en de VS gaf er geen gehoor aan.
Ja de journalistiek in dit land is van een bedroevend niveauquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo heerlijk NOS hč.
In de eerste alinea gebruiken ze de namen van de president om ze Obama te prijzen en Trump te bashen.
En in de laatste alinea vermijden ze de naam Biden
Ik ga de stoute schoenen aantrekken en jou een beasted tip geven.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lekker fascistisch gerechtje! HAHAHA
[ afbeelding ]
Hopelijk verdwijnt de NOS. Liever gister dan vandaag.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja de journalistiek in dit land is van een bedroevend niveau
Wat vind jij dan een goed nieuwsmedium?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk verdwijnt de NOS. Liever gister dan vandaag.
Ik ben best wel redelijk in het koken. Mijn specialiteit zijn tex-mex enchilada's.quote:
Eiwitten makker.quote:
Leg dat eens uit? Jij bent een vies PVV-flikkertje toch?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk verdwijnt de NOS. Liever gister dan vandaag.
Niels is al lekker aan het drinken zo te lezenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:10 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Leg dat eens uit? Jij bent een vies PVV-flikkertje toch?
Ik dacht dat hij FvD was.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:10 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Leg dat eens uit? Jij bent een vies PVV-flikkertje toch?
Weet niet of ik moet drinken papa Questular, wat denk jij?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:11 schreef Questular het volgende:
[..]
Niels is al lekker aan het drinken zo te lezenlekker man.
Regelen ook alles.quote:
Zit er nog wat tussen?quote:
paar goede wel zo snel ik even keek, art of war en zoquote:
Kan je beter Storytel nemen. Spotify is voor podcasts wel tof. Al heb je daar ook genoeg gratis alternatieven voorquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
paar goede wel zo snel ik even keek, art of war en zo
maar ook een hele hoop meuk
echt heel veel meuk op spotifyquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je beter Storytel nemen. Spotify is voor podcasts wel tof. Al heb je daar ook genoeg gratis alternatieven voor
Ja, ligt er beetje aan wat voor soort boek het is. Meestal is zware kost beter om normaal te lezenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
echt heel veel meuk op spotify![]()
maar lees liever gewoon normaal denk ik, volgens mij dwaalt je geest veel makkelijker af bij een luisterboek
tot vrouw?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:03 schreef FlippingCoin het volgende:
ik denk dat inso zich heeft bekeerd in de tussentijd
ja of tot hinduquote:
Ga.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:09 schreef Abid-Meher het volgende:
Had mijn familie, maar geīnvesteerd vroeger, kon ik nu mezelf ontdekken in Albanië.
Beter 1 bal minder en geen kanker toch.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij vrede gevonden in het verlies van zijn bal
Heeft die al.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kunnen ze niet gewoon een prothesebal plaatsen?
Mooi.quote:
Donderdag is DE DAGquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:53 schreef Abid-Meher het volgende:
Goedemorgen Chevy. Donderdag komt dichterbij, tenminste het was toch op donderdag? Of ben ik weer aan het dementeren.
Gewoon proberen aan te raken verder nietsquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:05 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Sick stuff, heb je een strategie?
Als je eenmaal gaat aanraken en zij dat toelaat. Je kan dan moeilijk halverwege stoppen, als je eenmaal bent aan het zoeken.quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon proberen aan te raken verder niets
Waarom verlaag jij je zo?quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon proberen aan te raken verder niets
Ik verhoog me alleen maarquote:
Niels ziet deze een beetje goed uit?quote:
Luchtverdedigings- en commandofregat Zr. Ms. Tromp Zeven provinciën-klasse.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:05 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Niels ziet deze een beetje goed uit?
Ik vermoed dat het hier niet om een Fregraat gaat, daar er maar twee masten zijn
https://www.bluebrixx.com(...)et-BlueBrixx-Special?
[ afbeelding ]
als zeeman kan ik zeggen dat deze er erg goed uitzietquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:05 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Niels ziet deze een beetje goed uit?
Ik vermoed dat het hier niet om een Fregraat gaat, daar er maar twee masten zijn
https://www.bluebrixx.com(...)et-BlueBrixx-Special?
[ afbeelding ]
Dat is een modern fregrat, maar die van vroeger hadden drie masten of heb ik nooit goed opgelet vroeger.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:10 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Luchtverdedigings- en commandofregat Zr. Ms Tromp Zeven provinciën-klasse.
https://www.defensie.nl/organisatie/marine/eenheden/schepen/zr-ms-tromp
[ afbeelding ]
Bal als in feestje. Kom ik ook als bestralend middelpunt.......quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kunnen ze niet gewoon een prothesebal plaatsen?
Schepen roesten waar je bij staat. Let op dat zwarte ding.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:12 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Dat is een modern fregrat, maar die van vroeger hadden drie masten of heb ik nooit goed opgelet vroeger.
Wel een mooi dingen de deze, alleen een beetje roestig niet?
Het ziet er wel mooi uit.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:30 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Schepen roesten waar je bij staat. Let op dat zwarte ding.
SMART-L RADAR (RAdio Detection And Ranging)
Signal multibeam aquisitie ranging tracking op de L-band.
Fijn dat je respect voor de rest hebt maar van mij houdt.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:11 schreef Solotovski het volgende:
Goedemorgen mensen waar ik respect voor heb en hallo abid
Dit begrijp je verkeerd.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:28 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Fijn dat je respect voor de rest hebt maar van mij houdt.
Ik mag jou ook heel graag, maar no homo.
Dank jequote:Op zondag 20 oktober 2024 12:11 schreef Solotovski het volgende:
Vriendelijk bedankt, een gezegende dag.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:11 schreef Solotovski het volgende:
Jij ook, jij bent toch wel een van de harde nieuwe boys hier.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:39 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Vriendelijk bedankt, een gezegende dag.
Dankje @Solotovskiquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:54 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Jij ook, jij bent toch wel een van de harde nieuwe boys hier.
Blokkeer die kneus nou gewoonquote:Op zondag 20 oktober 2024 12:58 schreef Solotovski het volgende:
Abid hoe voelt het om geen leven te hebben?
Hoe zet ik iemand daar opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |