waarin moeten we jou steunen krokodilletje?quote:
Het is uit met mij en wilmaquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
waarin moeten we jou steunen krokodilletje?
VISSEN ZEEquote:
Ja dat zijn de tamme kastanjes.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vinden jullie het buiten soms ook naar sperma ruiken?
Welke? Ik twijfel tussen Dungeons and Dragons set, of lord of the Rings Rivendell.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende: Zo, even bijtanken dit weekend. Vanavond Legosetje bouwen denk ik.
Wereldberoemdquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:45 schreef TALIN het volgende:
je moet een keuze maken!
of je neukt een geit en niemand gaat het ooit te weten komen
of!
je hebt geen geit geneukt maar iedereen op de wereld ( ook die inheemse stam die nog nooit contact heeft gehad met de buitenwereld ) denkt dat jij een geit hebt geneukt!
Aha. Geinig.quote:
verdiendquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:55 schreef Questular het volgende:
[..]
Fijn voor Wilma, ze verdiend beter.
Zo rijk ben ik niet!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:48 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Welke? Ik twijfel tussen Dungeons and Dragons set, of lord of the Rings Rivendell.
Kan je hier meer over vertellen dan kan ik het op de frontpage zettenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:08 schreef Doug-Heffernan het volgende:
@:paul
SCOOOOP!!!
Ik heb gehoord dat @:questular GOD verkering heeft met @:speedfight GODIN
Elrond is minder druk, meer stijlvol.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:35 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Oh welke van die twee zou jij pakken wil er eentje kopen.
En welke ga jij maken?
Jaaa die wil ik ooookquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
En ik ga de Minecraft crafting table maken.
Ja, ik wil die misschien wel maken, maar weet het nog niet. Het is wel erg veel centjesquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Elrond is minder druk, meer stijlvol.
De dnd set is te chaotisch, omdat ze alles in 1 willen doen.
Klinkt wel goed, ziet er mooi uit. Ik wil gewoon een viesdure grote set kopen. Auto's geef ik niks om.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien maak ik straks ook nog wel een zakje of twee van mijn nieuwe set.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
STOERRRRRRRRRRquote:
Doe nou eens aardig tegen quest verdommequote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Doe nou eens aardig tegen quest verdomme
Je hebt gelijk bro.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ben die hostile mindset helemaal zat!!!!
Erg volwassen/beasted ditquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Je hebt gelijk bro.
Je bent een inspirerend mens. Heb je dit uit de bijbel?
@:questular kom erbij maat, even knuffelen!
Nee, hij heeft geen gelijk, Questular is altijd heel erg snel op de teentjes getrapt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Je hebt gelijk bro.
Er zijn nou eenmaal mensen waarbij het wat gerechtvaardigder is om wat vijandiger tegen te zijn dan anderen. Maar Quest is dat nietquote:
Tyf op gek. Nee grapje -xxx-.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Je hebt gelijk bro.
we shall behead those who deserve beheadingquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zijn nou eenmaal mensen waarbij het wat gerechtvaardigder is om wat vijandiger tegen te zijn dan anderen. Maar Quest is dat niet
Namen en rugnummers!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zijn nou eenmaal mensen waarbij het wat gerechtvaardigder is om wat vijandiger tegen te zijn dan anderen. Maar Quest is dat niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
We nemen deze mee in onze eerste Bijbelles!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
we shall behead those who deserve beheading
staat in de bijbel inderdaad
Waar zit je nu, ouwe eendenmossel?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We nemen deze mee in onze eerste Bijbelles!
Mogadishuquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar zit je nu, ouwe eendenmossel?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:23 schreef Ama het volgende:
@:kaneelstokje Ik ga ook nog even verder.Ziet er schattig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Bijna al die kastelen zijn mooi. Maar wel 350, 400 euro. Heb ik er niet voor over.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 18:40 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ja, ik wil die misschien wel maken, maar weet het nog niet. Het is wel erg veel centjes
[..]
Klinkt wel goed, ziet er mooi uit. Ik wil gewoon een viesdure grote set kopen. Auto's geef ik niks om.
Ik wil iets met een kasteel of piraten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |