Zit er nog wat tussen?quote:
paar goede wel zo snel ik even keek, art of war en zoquote:
Kan je beter Storytel nemen. Spotify is voor podcasts wel tof. Al heb je daar ook genoeg gratis alternatieven voorquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
paar goede wel zo snel ik even keek, art of war en zo
maar ook een hele hoop meuk
echt heel veel meuk op spotifyquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je beter Storytel nemen. Spotify is voor podcasts wel tof. Al heb je daar ook genoeg gratis alternatieven voor
Ja, ligt er beetje aan wat voor soort boek het is. Meestal is zware kost beter om normaal te lezenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
echt heel veel meuk op spotify![]()
maar lees liever gewoon normaal denk ik, volgens mij dwaalt je geest veel makkelijker af bij een luisterboek
tot vrouw?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:03 schreef FlippingCoin het volgende:
ik denk dat inso zich heeft bekeerd in de tussentijd
ja of tot hinduquote:
Ga.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:09 schreef Abid-Meher het volgende:
Had mijn familie, maar geïnvesteerd vroeger, kon ik nu mezelf ontdekken in Albanië.
Beter 1 bal minder en geen kanker toch.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij vrede gevonden in het verlies van zijn bal
Heeft die al.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kunnen ze niet gewoon een prothesebal plaatsen?
Mooi.quote:
Donderdag is DE DAGquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:53 schreef Abid-Meher het volgende:
Goedemorgen Chevy. Donderdag komt dichterbij, tenminste het was toch op donderdag? Of ben ik weer aan het dementeren.
Gewoon proberen aan te raken verder nietsquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:05 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Sick stuff, heb je een strategie?
Als je eenmaal gaat aanraken en zij dat toelaat. Je kan dan moeilijk halverwege stoppen, als je eenmaal bent aan het zoeken.quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon proberen aan te raken verder niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |