Whehe, misschien ligt het toch aan je uitstraling.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:40 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nee, eerder onthutst hoe hij heeft kunnen denken dat ik op mannen zou vallen. En ook wel verbijsterd dat alles wat ik deed om subtiel duidelijk te maken dat ik géén interesse in hem had (wegdraaien, stapje terug, nog 'ns wegdraaien) werkelijk geen moer uitmaakte. Kijk, als dat nou een leuke meid was geweest ....
Je gaat inderdaad aan jezelf twijfelen. Ik heb diezelfde avond nog een vriendin opgebeld en het maar 'ns op de man af gevraagd. Maar zij vindt van niet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, misschien ligt het toch aan je uitstraling.
Ja ach, het gebeurt op ieder feest waar word gezopen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:43 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Je gaat inderdaad aan jezelf twijfelen. Ik heb diezelfde avond nog een vriendin opgebeld en het maar 'ns op de man af gevraagd. Maar zij vindt van niet.Het heeft mij wel een indruk gegeven van hoe vrouwen zich kunnen voelen bij ongewenste aandacht van mannen (#MeToo).
"ICH HABE KEINE INTEREST IN DEINE BRATWURST!"quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:43 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Je gaat inderdaad aan jezelf twijfelen. Ik heb diezelfde avond nog een vriendin opgebeld en het maar 'ns op de man af gevraagd. Maar zij vindt van niet.Het heeft mij wel een indruk gegeven van hoe vrouwen zich kunnen voelen bij ongewenste aandacht van mannen (#MeToo).
Snap ikquote:Op zondag 20 oktober 2024 19:28 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat ze dat, Öcher Wiesn, in Aken op 6 en 7 september jl. hebben gevierd. Blij dat ik dat heb ontlopen.
Lekker wel ... .. druk weekend gehad en kapot moe maar dat gaat goed komenquote:
Nee. Ja, appen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 09:36 schreef Puzzie het volgende:
En jij LOL > Leuke dingen met Lenny gedaan?
Ja, beiden in een ander sterrenstelsel.quote:Op maandag 21 oktober 2024 09:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jullie wonen ook best ver uit elkaar natuurlijk![]()
Dit klinkt wel heel erg verdrietigquote:Op maandag 21 oktober 2024 09:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, beiden in een ander sterrenstelsel.
Klopt, maar we hebben de tijd.quote:Op maandag 21 oktober 2024 09:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit klinkt wel heel erg verdrietig![]()
![]()
Want dat zou betekenen dat er nooit een mogelijkheid komt om elkaar vaker te kunnen zien
Nee dit klinkt ook veel beterquote:Op maandag 21 oktober 2024 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klopt, maar we hebben de tijd.Ik maak mij er niet zo druk om.
Daarom.quote:Op maandag 21 oktober 2024 09:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dit klinkt ook veel beterJe hebt elkaar gevonden daar gaat het om
Dat gevoel had ik al, dus dat past primaquote:Op maandag 21 oktober 2024 09:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daarom.En het scheelt ook dat we allebei een stel idioten zijn.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 09:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik al, dus dat past prima
Ja, mee eens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |