Is ze gewendquote:
Groeps!quote:
Lord!quote:
Alles flex?quote:
Oh vast wel, zal eens vragen.quote:
Doe eensquote:
Aparte naam wel.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:15 schreef Groepfunder het volgende:
Opnieuw terug uit Aken. Dit keer Printen geproefd.En mezelf niet kunnen inhouden, dus twee verpakkingen mee naar huis genomen.
Tja, Duitsers hequote:Op zondag 20 oktober 2024 17:25 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ja, rare jongens (en meisjes), die Akenaren.
Computer says no.quote:
Was er geen Oktoberfest gaande?quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:25 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ja, rare jongens (en meisjes), die Akenaren.
Ik heb de indruk dat ze dat, Öcher Wiesn, in Aken op 6 en 7 september jl. hebben gevierd. Blij dat ik dat heb ontlopen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Was er geen Oktoberfest gaande?
Nah, dan kon je fijn Duitse meiden onder die rokjes kijken. Die zijn dan toch zo zat als een aap.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:28 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat ze dat, Öcher Wiesn, in Aken op 6 en 7 september jl. hebben gevierd. Blij dat ik dat heb ontlopen.
Ik vermoed dat de m/v-verhouding daar dan toch te veel in mijn nadeel werkt. Zeker in de stad.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nah, dan kon je fijn Duitse meiden onder die rokjes kijken. Die zijn dan toch zo zat als een aap.
Hoezo?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:30 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de m/v-verhouding daar dan toch te veel in mijn nadeel werkt. Zeker in de stad.
Omdat ik vermoed dat er meer mannen op een event afkomen dat om bierdrinken draait, dan vrouwen. Twee jaar geleden in een klein stadje (in Nederland zouden we zeggen een dorp) wel een Weinfest meegemaakt. Was erg leuk, tot een homoseksuele Duitser dacht dat ik interesse in hem had.quote:
Voelde je je niet gevleid?quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:36 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Was erg leuk, tot een homoseksuele Duitser dacht dat ik interesse in hem had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |