abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 17 oktober 2024 @ 19:42:18 #1
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215291787
https://nos.nl/artikel/25(...)eologisch-extremisme

quote:
Britse overheid wil vrouwenhaat aanpakken als 'ideologisch extremisme'

De Britse overheid gaat plannen maken om vrouwenhaat te onderzoeken en aan te pakken. Daarbij zal vrouwenhaat behandeld worden als elke andere vorm van ideologisch extremisme. De minister van Binnenlandse Zaken, Yvette Cooper, wil op die manier ideologische trends in kaart brengen, die een "bedreiging vormen voor de democratie"

Daar maakt misogynie, vrouwenhaat dus, een onderdeel van uit. Verder ziet Cooper een toenemende groei in extremisme in verschillende richtingen, zoals naar radicaalrechts en islamisme. Met het onderzoek wil de Britse overheid de oorzaken van radicalisering van met name jonge mensen in kaart brengen, om die verder in de gaten te houden en terug te dringen.

Incel-cultuur
Haat en geweld tegen vrouwen is al langer een onderwerp waar de Britse overheid zich zorgen over maakt. Het gaat om een zogenoemde incel-cultuur, van mannen die zichzelf "involuntarily celibate" noemen, onvrijwillig celibatair.

Een incel is iemand die geen seks heeft, maar dat wel wil. Hiervan geven ze vrouwen de schuld. De incel-beweging is uitgegroeid tot een geradicaliseerde internetcultuur, waarbij vrijuit gefantaseerd wordt over massamoord en massale verkrachtingen.

Arjen van der Horst, correspondent Verenigd Koninkrijk:
"De Britse politie waarschuwt al langer voor toenemende haat en geweld tegen vrouwen en jonge meisjes. Politiechef Mark Rowley riep eerder dit jaar op om geweld tegen vrouwen te behandelen als 'een bedreiging van de nationale veiligheid zoals we dat ook met georganiseerde misdaad en terrorisme doen'.

Hij vreest dat de overheid en de politie op dit moment niet genoeg middelen hebben om dit aan te pakken. Rowley zei dat er in het Verenigd Koninkrijk veel mannen zijn die een risico vormen voor vrouwen en kinderen.

De harde cijfers onderstrepen zijn waarschuwing. De politie registreerde in 2023 een miljoen geweldsmisdrijven waarvan vrouwen en kinderen het slachtoffer waren. De afgelopen vier jaar is geweld tegen vrouwen en meisjes met 37 procent toegenomen."

De incel-beweging wordt in verband gebracht met vijf grootschalige schietpartijen in de VS en Canada. De aanslagpleger die in 2021 vijf mensen doodschoot in het Engelse Plymouth, noemde zichzelf ook een incel.

Dergelijke incidenten, en de populariteit van influencers zoals Andrew Tate, hebben er mogelijk toe geleid dat er nu ook op beleidsniveau aandacht voor is. Tate is een omstreden figuur, die ondanks aanklachten voor seksueel geweld, een enorme aanhang heeft onder jongens en jonge mannen. In video's en interviews noemde hij zichzelf seksistisch en een vrouwenhater. Hij stelde dat vrouwen deels zelf verantwoordelijk zijn als ze worden verkracht en dat zij toebehoren aan mannen.
Ik vind het eigenlijk bizar dat dit 1 van de weinige landen is die dit in gaat voeren.

De lakse houding die we hebben tegenover de incel-cultuur is gevaarlijk. Het is een gevaarlijke ideologie die zo snel en effectief moet worden bestreden.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215291838
Lijkt me heel wenselijk. Zowel om incel-ideologie als radicaal religieus geïnspireerde vrouwenhaat (vaak hetzelfde) eens echt aan te pakken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 17 oktober 2024 @ 20:45:42 #3
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215292547
Naast de incelcultuur waar ze terecht goed zicht op moeten houden met al die gekken, hebben vrouwen in vrijwel iedere religie een ondergeschikte rol, gaat dit ook aangepakt worden?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator donderdag 17 oktober 2024 @ 20:46:11 #4
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215292554
Niet mijn Op te, geen idee over welke gevaarlijke ideologie we het hebben
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215292861
Het zijn niet alleen vrouwen die slachtoffer zijn geworden van zijn gedrag
Ook zijn mannelijke fanbase is niet veilig

Voor de mensen die het niet weten
Coffeezilla is een youtuber/journalist
En hij stelde Tate een paar vragen over zijn crypto scams die hij promoot
Dit was zijn reactie :D

twitter

twitter
+

Video van Coffeezilla komt over een paar dagen uit
Ik kan niet wachten c_/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 17 oktober 2024 @ 21:11:31 #6
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_215292872
Zal wel aan mij liggen weer, maar ik denk met weemoed terug naar de stabiele jaren 80 en 90.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_215292876
Reactie van Tate :B

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215292887
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 20:46 schreef sp3c het volgende:
Niet mijn Op te, geen idee over welke gevaarlijke ideologie we het hebben
Maakt niet uit, jij hebt je werk gedaan
Thanks ouwe :7
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 03:35:56 #9
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_215294787
quote:
15s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 21:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Zal wel aan mij liggen weer, maar ik denk met weemoed terug naar de stabiele jaren 80 en 90.

Omdat je toen nog gewoon je oogkleppen kon ophouden? :')

In de jaren '80 was 74% van de Nederlandse bevolking gelovig, nu is dat 42%. Nu is beter.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_215318677
14 uur geleden gepost
Nu al 1.5M views
Tate the crypto scammer exposed o|O

pi_217197514
Hij kan zichzelf ook niet helpen

twitter

https://www.tmz.com/2025/(...)-sex/?adid=social-tw
pi_217198057
quote:
9s.gif Op donderdag 27 maart 2025 16:38 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]

Oh, die krijgt wel gratie van Trump.
Hij is tenslotte een Maga-held.
pi_217198131
Succes met al die djinns in je land.
pi_217198140
quote:

[ x ]

En waarom lopen vrouwen niet met een boog om deze kerel heen?
  donderdag 27 maart 2025 @ 19:12:39 #15
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217199083
Slecht nieuws voor al die salafisten daar
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator donderdag 27 maart 2025 @ 19:17:46 #16
236264 crew  capricia
pi_217199121
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
Slecht nieuws voor al die salafisten daar
Niet rouwig om.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217199141
quote:

[ x ]

Tja, dat deze mafklapper na al zijn herhaaldelijke openlijke bekentenissen over o.a. mensenhandel en seksueel misbruik van minderjarige meisjes nog altijd vrij rondloopt blijft onbegrijpelijk. In Florida hadden politici gelukkig al snel duidelijk gemaakt dat hij daar niet welkom is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217199361
Ach de volgens sommigen uitstekende president en politicus Trump schijnt ervoor te hebben gezorgd dat Tate naar de VS kon reizen.

Misschien moet Florida haar standpunt heroverwegen.
pi_217199441
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 17:38 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
En waarom lopen vrouwen niet met een boog om deze kerel heen?
Ongeacht hoe je ook denkt van de Tates, ze maken heel wat emoties los. Ook bij de vrouwen. Natuurlijk zal hij ze kleineren, mishandelen en wellicht vernederen. Maar de emotionele high die ze voelen wanneer ze bij hem zijn, is net als crack cocaïne.. Je weet dat het schadelijk is voor je gezondheid en toch kan je er niet van afblijven

Daarnaast hebben ze cloud, aanzien, charme en geld wat ook ongetwijfeld een rol zal spelen
pi_217199460
quote:
13s.gif Op donderdag 27 maart 2025 19:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, dat deze mafklapper na al zijn herhaaldelijke openlijke bekentenissen over o.a. mensenhandel en seksueel misbruik van minderjarige meisjes nog altijd vrij rondloopt blijft onbegrijpelijk. In Florida hadden politici gelukkig al snel duidelijk gemaakt dat hij daar niet welkom is.
Hij zal het allemaal ontkennen, zijn fans zullen het blind geloven

En weer terug naar de orde van de dag c_/
  donderdag 27 maart 2025 @ 19:50:30 #21
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_217199532
Mooi dat het artikel dan weer over de sneue incels gaat. Terwijl iedereen weet dat een andere groep die vrouwen stelselmatig onderdrukt 20× groter is. Maar die vallen onder "zij die niet genoemd worden". Alles om maar die oogklepjes op te kunnen houden. :')
  donderdag 27 maart 2025 @ 20:20:26 #22
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_217199937
Waarom willen die wijven mij niet???? Ik zou ze als een prinses behandelen.
  donderdag 27 maart 2025 @ 20:29:36 #23
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_217200072
quote:
16s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 20:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Naast de incelcultuur waar ze terecht goed zicht op moeten houden met al die gekken, hebben vrouwen in vrijwel iedere religie een ondergeschikte rol, gaat dit ook aangepakt worden?
Dit
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator donderdag 27 maart 2025 @ 20:38:14 #24
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_217200208
Incel-cultuur _O-

De olifant mag niet benoemd worden.
What can change the nature of a man?
pi_217203549
“You are my property.”

pi_217203573
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 08:33 schreef Ali_boo het volgende:
“You are my property.”

[ afbeelding ]
Misschien is het goed voor hem als bubba in de cel hetzelfde tegen hem gaat zeggen…
pi_217203766
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 08:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Misschien is het goed voor hem als bubba in de cel hetzelfde tegen hem gaat zeggen…
Denk dat het weinig zou uitmaken, hij is niet meer te redden/rehabiliteren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')