abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215291693

In de nacht van vrijdag 15 op zaterdag 16 november zal om 02.00 uur 's nachts Nederlandse tijd live op Netflix het 'Gevecht van de Eeuw'' plaatsvinden tussen Mike Tyson en Jake Paul. Het laatste nieuws daarover kun je lezen via deze link: https://www.bing.com/news(...)ke+tyson&FORM=HDRSC7

[ Bericht 2% gewijzigd door Forumtijger op 17-10-2024 19:54:52 ]
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt. Dus denk niet in problemen maar in oplossingen en uitdagingen. Just find a way to fix it!
pi_215291745
Mike Tyson is toch al hoogbejaard inmiddels?? Lijkt me een zeer oneerlijke matchup
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  donderdag 17 oktober 2024 @ 19:49:12 #3
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215291865
Ik vind weinig dingen minder interessant dan het wel en wee van de trailer trash broertjes Paul
Laffe huichelaar
pi_215291923
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 19:39 schreef Mikeytt het volgende:
Mike Tyson is toch al hoogbejaard inmiddels?? Lijkt me een zeer oneerlijke matchup
Daarom ook 2 minuten ipv 3 minuten per ronde zoals bij de vrouwen. En 14-ounce handschoenen en niet de gebruikelijke 10-ounce.

Tis voor netflix publiek dus die worden ook weer eens vermaakt. :')
pi_215292023
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 19:39 schreef Mikeytt het volgende:
En Paul is zeker niet slecht, echt best wel goed eigenlijk. Hoe dan ook hoop ik dat Mike dit wel even gaat winnen. Er zijn wel wat trainingsvideo's van hem en hij is echt nog wel onvoorstelbaar goed.

Maar ben ook wel bang dat z'n leeftijd hem te parten gaat spelen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215293289
Jutta na afloop tegen het plafond genot

U MAD?
pi_215294329
Mike is kansloos op deze leeftijd.
Maar is toch rigged. Paul wint op punten en ze kunnen allebei lekker een paar mio bijschrijven.
blablablabla
  Trouwste user 2022 donderdag 14 november 2024 @ 14:58:47 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_215578607
In de laatste persconferentie voor het ‘gevecht van de eeuw’ keken Mike Tyson en Jake Paul woensdagavond nog één keer gezamenlijk vooruit naar de bokskraker van vrijdagavond (zaterdagochtend in Nederland). Vooral Paul, de vriend van schaatsster Jutta Leerdam, zat op de praatstoel, Tyson oogde op zijn beurt een tikkeltje afwezig.

Het leeftijdsverschil tussen de 27-jarige Jake Paul en de 58-jarige Mike Tyson was bij de opkomst al meteen duidelijk. Waar Paul in een mouwloos shirt en een zonnebril het podium opstapte, zag Tyson er met een keurig jasje volgens Paul uit als een ‘oude meneer’. ,,Als je straks zo de ring instapt, vreet ik je op. Ik dacht dat je zei dat je me wilde vermoorden...”

Vooral Jake Paul was tijdens de persconferentie aan het woord. Dat kwam mede door een opmerkelijke bescherming van zijn rechteroor, een directe verwijzing naar Bite Fight van 27 jaar geleden toen Iron Mike een hap nam uit het rechteroor van Evander Holyfield.

De schandelijke actie kostte Tyson diskwalificatie en werd hij voor anderhalf jaar geschorst. Jake Paul wil het zover niet laten komen. Hij had de bovenkant van zijn rechteroor naar verluidt voor 200.000 dollar aan diamanten spikes laten bedekken. ,,Je denkt toch niet dat ik mijn oor laat afbijten hè.”

Mike Tyson reageerde niet. De voormalige wereldkampioen zwaargewicht, die in de nacht van vrijdag op zaterdag tegen Jake Paul negentien jaar na zijn laatste professionele partij weer de ring instapt, oogde sowieso afwezig. Een tikkeltje saai zelfs.

Waar Paul de gebruikelijke oorlogstaal uitsloeg, hield Tyson zich op de vlakte. Hij staarde vooral voor zich uit. ,,Ik ben er klaar voor”, zei Tyson uiteindelijk. Paul: ,,Jemig, wat is dit saai. Wat ben jij ongelooflijk saai. Maar goed, welke houding je ook aanneemt, het zal het resultaat van vrijdagavond niet beïnvloeden.”

De persconferentie werd afgesloten met een peiling van presentator Ariel Helwani onder twaalf andere boksers die in Arlington het voorprogramma verzorgen. Wie dachten zij dat zou winnen: Tyson of Paul? Negen van hen kozen Tyson, slechts drie wezen naar Paul. Die snapte daar weer helemaal niets van. ,,Als ik domme mensen domme voorspellingen zie doen, heb ik eigenlijk alleen maar medelijden met hen.”

De bokswedstrijd tussen Jake Paul en Mike Tyson staat gepland voor zaterdagmorgen 16 november 02.00 uur Nederlandse tijd in het AT&T Stadium in de Texaanse stad Arlington. Dat gebeurt in een uitverkocht stadion. Er worden liefst 80.000 toeschouwers verwacht. Beide kemphanen ontmoeten elkaar vanavond laat nog voor de weging

https://www.ad.nl/vechtsp(...)t-afbijten~a204bbc1/

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215579939
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt. Dus denk niet in problemen maar in oplossingen en uitdagingen. Just find a way to fix it!
pi_215580044
quote:
De voormalige wereldkampioen zwaargewicht, die in de nacht van vrijdag op zaterdag tegen Jake Paul negentien jaar na zijn laatste professionele partij weer de ring instapt
Niet bepaald.

Vier jaar geleden:
Bekijk deze YouTube-video

Gold vreemd genoeg niet als officieel gevecht. Paul in het voorprogramma was wel een officiele partij.

https://en.wikipedia.org/wiki/Mike_Tyson_vs._Roy_Jones_Jr.
pi_215581320
Dat dit het ‘gevecht van de eeuw’ wordt genoemd _O-

Maar goed, dit begint dus om 2:00 uur en dan komen de heren een uur later een keer in de ring of hoe zal dat gaan?

-edit, even opgezocht maar eerst een hele reeks andere gevechten

• Katie Taylor (kampioen) vs Amanda Serrano (lichtweltergewicht) | Wereldtitelgevecht WBC, WBA, IBF én WBO
• Mario Barrios vs Abel Ramos (weltergewicht) | Wereldtitelgevecht WBC
• Shadasia Green vs Melinda Watpool (supermiddengewicht) | Wereldtitelgevecht WBO
• Lucas Bahdi vs. Corey Marksman (lichtgewicht)
• Bruce Carrington vs. Dana Coolwell (vedergewicht)
• Neeraj Goyat vs Whindersson Nunes (middengewicht)
٩๏̯͡๏)۶
pi_215581643
Ik hoop echt gewoon op een zware knock out van Mike, maar heel eerlijk denk ik niet dat dat gaat gebeuren.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215581654
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2024 20:31 schreef Ronald het volgende:
Dat dit het ‘gevecht van de eeuw’ wordt genoemd _O-

Maar goed, dit begint dus om 2:00 uur en dan komen de heren een uur later een keer in de ring of hoe zal dat gaan?

-edit, even opgezocht maar eerst een hele reeks andere gevechten
Bij unibet zeggen ze 5 u in de ochtend. Mij een te lange zit.
pi_215582534
Dit boeit echt niemand
pi_215582614
Dit is toch gewoon een scripted potje. Slaat nergens op.
pi_215583107
Deze is ook wel leuk om nog even te kijken. Bij het bekijken van deze video krijg je écht het gevoel dat dit gevecht niet langer gaat duren dan een minuut of 2, en ik hoef er uiteraard niet bij te zeggen in het voordeel van wie:
pi_215583153
Ik weet niet wie de doelgroep is. Maar ik vind dit echt fantastisch, vroeger met mijn vader snachts Tyson kijken en na 5 minuten kon je weer gaan slapen.

Pure nostalgie, geloof niet dat 1 van de 2 een script gaat uitvoeren.
Zit bij Tyson niet in zijn DNA, die had de persoon die het had voorgesteld al een klap gegeven :P
Hell To The Liars
pi_215583779
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 15 november 2024 @ 07:59:32 #19
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_215584241
twitter
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 november 2024 @ 09:12:56 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_215584591
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 23:04 schreef Droopie het volgende:
Ik weet niet wie de doelgroep is. Maar ik vind dit echt fantastisch, vroeger met mijn vader snachts Tyson kijken en na 5 minuten kon je weer gaan slapen.

Pure nostalgie, geloof niet dat 1 van de 2 een script gaat uitvoeren.
Zit bij Tyson niet in zijn DNA, die had de persoon die het had voorgesteld al een klap gegeven :P
Ali op 1 Tyson 2 _O_

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 november 2024 @ 09:13:52 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_215584597
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 22:56 schreef Forumtijger het volgende:
Deze is ook wel leuk om nog even te kijken. Bij het bekijken van deze video krijg je écht het gevoel dat dit gevecht niet langer gaat duren dan een minuut of 2, en ik hoef er uiteraard niet bij te zeggen in het voordeel van wie:
De commentator. :D ^O^

pi_215584639
Mag toch hopen dat Mike die Jake volledig de vernieling in mept.
pi_215584841
Nou, de toon is gezet:
Jake Paul heeft nu al een klap van 'Iron Mike' gekregen toen ze elkaar gisteren ontmoetten bij het wegen, een dag voorafgaand aan de wedstrijd. (05:11):
pi_215584930
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2024 09:20 schreef Bronson het volgende:
Mag toch hopen dat Mike die Jake volledig de vernieling in mept.
Normaal gesproken moet Jake het toch wel kunnen winnen van een bejaarde Tyson.
pi_215585238
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2024 20:03 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
En Paul is zeker niet slecht, echt best wel goed eigenlijk. Hoe dan ook hoop ik dat Mike dit wel even gaat winnen. Er zijn wel wat trainingsvideo's van hem en hij is echt nog wel onvoorstelbaar goed.

Maar ben ook wel bang dat z'n leeftijd hem te parten gaat spelen.
Uiteraard gaat Mike Tyson dit niet winnen. Het is allemaal een grote poppenkast joh, het is allang besloten en overeengekomen dat Jake Paul dit gaat winnen. Tyson doet het voor het geld, Paul voor het verhaal dat hij daarna kan vertellen (lees: verkopen).
PWBF
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')