quote:Op zaterdag 16 november 2024 04:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Klopt...die heeft ook last van haperende netflix
Oh, ligt dus aan Netflix zelf? Servers denk ik overvol aan het raken.quote:Op zaterdag 16 november 2024 04:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Klopt...die heeft ook last van haperende netflix
In de VS kan netflix het niet aan denk ikquote:Op zaterdag 16 november 2024 04:51 schreef Werkperd het volgende:
[..]
[..]
Oh, ligt dus aan Netflix zelf? Servers denk ik overvol aan het raken.
Hier ook niet.quote:Op zaterdag 16 november 2024 04:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In de VS kan netflix het niet aan denk ik
ik denk dat ik ook maar richting bed ga want het is weer zwaar kut allemaal.quote:
how to Ddos yourself.quote:Op zaterdag 16 november 2024 04:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In de VS kan netflix het niet aan denk ik
Lol, die zitten al in ronde 5quote:Op zaterdag 16 november 2024 04:53 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb prima beeld maar het lijkt alsof ik mega achterloop. Vrouwen zijn hier nog niet eens begonnen.
Krijg je ervan als je alles via één kanaal naar binnen wil harken.quote:Op zaterdag 16 november 2024 04:53 schreef 3rr0r het volgende:
Netflix kan de rechten voor sportevenementen beter aan anderen overlaten
bij mij in 4 dus het gaat mooi kutquote:Op zaterdag 16 november 2024 04:54 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Lol, die zitten al in ronde 5
Ja serieus hoe kan dat dan.quote:Op zaterdag 16 november 2024 04:54 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Lol, die zitten al in ronde 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |