Inderdaad ging al de goeie kant op laatste tien seconde. Bijna K.Oquote:Op zaterdag 16 november 2024 04:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
beide gaan ze er voor dat het zo lang niet gaat duren
Hier is het ook 5 uur..in Amerika is het avondquote:Op zaterdag 16 november 2024 04:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dan was ik er op tijd bij want hier is het prima de stream
KUT ik had niks moeten zeggen het begint druk te worden zekerquote:Op zaterdag 16 november 2024 04:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dan was ik er op tijd bij want hier is het prima de stream
Baard en sik, hoe werkt dat?quote:Op zaterdag 16 november 2024 04:45 schreef vul_maar_in het volgende:
lol die dikkerd met die grijze baard en sik is niet onder de indruk
Heb jij geen netflix?quote:Op zaterdag 16 november 2024 04:46 schreef Smart_ass het volgende:
Huh ik snap er geen reet van ik loop achter dan ofzo. Ik zie die vrouwen nog helemaal niet.
haha lol ik bedoel hoe je zo'n colonel Sanders ding ook noemt.quote:
Ben het momenteel in 360p aan het volgenquote:Op zaterdag 16 november 2024 04:47 schreef FundsAreSafu het volgende:
Chanant dit, beeld staat vast maar het geluid loopt door
Loopt 3 min achter suc6quote:Op zaterdag 16 november 2024 04:48 schreef HiDiHo het volgende:
Hehe eindelijk een goeie stream gevonden...
https://safe-stream-high-(...)11/blog-post_15.html
Wow dikke HD kwaliteit... Maar verbinding niet echt stabiel..quote:Op zaterdag 16 november 2024 04:48 schreef HiDiHo het volgende:
Hehe eindelijk een goeie stream gevonden...
https://safe-stream-high-(...)11/blog-post_15.html
Jawel. Zou live moeten zijn. Zit nu weer te kijken naar wat pratende mensen. Maar ze zeiden daarnet ook dat het nog 2 uur duurde voordat ‘t ging beginnen.quote:
Ghehe. Rip.quote:
Klopt...die heeft ook last van haperende netflixquote:Op zaterdag 16 november 2024 04:49 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Wow dikke HD kwaliteit... Maar verbinding niet echt stabiel..
jup de bron zelf is gewoon verstopt.quote:Op zaterdag 16 november 2024 04:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Klopt...die heeft ook last van haperende netflix
quote:Op zaterdag 16 november 2024 04:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, ligt dus aan Netflix zelf? Servers denk ik overvol aan het raken.quote:Op zaterdag 16 november 2024 04:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In de VS kan netflix het niet aan denk ikquote:Op zaterdag 16 november 2024 04:51 schreef Werkperd het volgende:
[..]
[..]
Oh, ligt dus aan Netflix zelf? Servers denk ik overvol aan het raken.
Hier ook niet.quote:Op zaterdag 16 november 2024 04:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In de VS kan netflix het niet aan denk ik
ik denk dat ik ook maar richting bed ga want het is weer zwaar kut allemaal.quote:
how to Ddos yourself.quote:Op zaterdag 16 november 2024 04:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In de VS kan netflix het niet aan denk ik
Lol, die zitten al in ronde 5quote:Op zaterdag 16 november 2024 04:53 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb prima beeld maar het lijkt alsof ik mega achterloop. Vrouwen zijn hier nog niet eens begonnen.
Krijg je ervan als je alles via één kanaal naar binnen wil harken.quote:Op zaterdag 16 november 2024 04:53 schreef 3rr0r het volgende:
Netflix kan de rechten voor sportevenementen beter aan anderen overlaten
bij mij in 4 dus het gaat mooi kutquote:Op zaterdag 16 november 2024 04:54 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Lol, die zitten al in ronde 5
Ja serieus hoe kan dat dan.quote:Op zaterdag 16 november 2024 04:54 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Lol, die zitten al in ronde 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |