quote:
Jake Paul en zijn team organiseren alles. Zij zijn de promoter.quote:Op vrijdag 15 november 2024 23:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom krijgt Tyson ook de helft minder voor deze partij dan Paul (~ 20 mil vs ~40 mil)?
1 goede klap van Iron Mike is genoegquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
Zorg maar dat je genoeg bier in de koelkast hebt staan met je topic.
Denk dat ik gewoon ff wakker blijf om te kijken of die Youtube aandachtshoer veel klappen krijgt.....
Hoop van wel.
en #Proost
Daar ga ik ook van uit maar genoeg drinken blijft belangrijkquote:Op zaterdag 16 november 2024 02:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
1 goede klap van Iron Mike is genoeg
Paul, denk dat het leeftijdsverschil simpelweg onoverbrugbaar is zelfs met de aangepaste regelsquote:
Was ook mijn eerste gedachte eigenlijk ja.quote:Op zaterdag 16 november 2024 03:22 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Paul, denk dat het leeftijdsverschil simpelweg onoverbrugbaar is zelfs met de aangepaste regels
Hahahahahahahahahaha Ja Juttemetut is de PR machine van die aandachtshoerquote:Op zaterdag 16 november 2024 03:31 schreef spapaars het volgende:
Zonder Jutta hadden we er in NL weinig over gehoord.
Een Youtuber tegen een half bejaarde ex-bokser.
Mike Tyson is ook in Nederland bekender dan Juttaquote:Op zaterdag 16 november 2024 03:31 schreef spapaars het volgende:
Zonder Jutta hadden we er in NL weinig over gehoord.
Een Youtuber tegen een half bejaarde ex-bokser.
juistquote:Op zaterdag 16 november 2024 03:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mike Tyson is ook in Nederland bekender dan Jutta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |