"Some amazing moments"quote:Op woensdag 4 december 2024 17:29 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
En definitief. Vrij karig statement wel.
Kom er maar in Doug.
Vooral vrij accuraat, Pidcock is een dag of vijf per jaar wereldtop, de rest van de tijd is hij middelmaat.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:56 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
"Some amazing moments"
Gevoelstemperatuur -20 °C
Doen jij en Ineos hem wel te kort, laatste twee jaren top 40 cq-ranking en daarnaast nog aardige prestaties in het veldrijden en geweldige prestaties in het mountainbiken.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vooral vrij accuraat, Pidcock is een dag of vijf per jaar wereldtop, de rest van de tijd is hij middelmaat.
En dat voor slechts vijf miljoen per jaar. Koopje.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Doen jij en Ineos hem wel te kort, laatste twee jaren top 40 cq-ranking en daarnaast nog aardige prestaties in het veldrijden en geweldige prestaties in het mountainbiken.
Ja, voor minder dan de helft van wat hij nu vangt, zou het een koopje zijn. Nu is prijs/kwaliteit niet echt in balans. Vandaar ook dat teams als Q365 in de running zijn.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Doen jij en Ineos hem wel te kort, laatste twee jaren top 40 cq-ranking en daarnaast nog aardige prestaties in het veldrijden en geweldige prestaties in het mountainbiken.
De achterkleinzoon van Marinus van der Lubbe?quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
SPANNING EN SENSATIE
De Doug waar iedereen op zat te wachten is uit.quote:“We are honoured to welcome Tom Pidcock to the Q36.5 Pro Cycling Team,” said Team Manager Doug Ryder. “Tom is a true embodiment of passion and competitive spirit, qualities that resonate deeply with our team’s values. His extraordinary talent, both on and off the bike, and his proven ability to win at the WorldTour level make him a game-changing addition to our roster. We look forward to writing this next chapter together.”
Nou ja, praktisch gezien moet hij tijdens het Veldrijden natuurlijk een paar keer van de fiets afquote:
Toptransferquote:Op woensdag 11 december 2024 14:02 schreef Chiappucci het volgende:
Volgens bepaalde geruchten zou Martijn Tusveld naar Ineos gaan.
Bij Ineos weten ze echt niet wat ze met al dat geld moeten.quote:Op woensdag 11 december 2024 14:02 schreef Chiappucci het volgende:
Volgens bepaalde geruchten zou Martijn Tusveld naar Ineos gaan.
Dat is een nog grotere grap dan Axandre.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Na jarenlang te flirten met de wielersport schijnt Espargaro nu dan echt beet te hebben. Op 35-jarige leeftijd komt deze motorrijder waarschijnlijk terecht bij het development team van Lidl-Trek, wat een grap.
quote:Deense renner van TDT-Unibet stopt met wielrennen omdat hij ... voogdij krijgt over z’n kinderen
Nicklas Pedersen stopt op z’n 31e met wielrennen. De Deense renner had bij TDT-Unibet, de ploeg van Bas Tietema, nochtans een contract lopen tot 2027. Maar toen hij te horen kreeg dat hij het voogdij over z’n kinderen kreeg, besloot hij z’n fiets aan de haak te hangen.
“Ik besloot om me niet meer voor te bereiden op aankomend wielerseizoen en te stoppen als renner, omdat ik de voogdij over m’n twee prachtige kinderen heb gekregen”, zo vertelt Pedersen in een video op de X van de ploeg. “Een paar jaar geleden scheidde ik en daardoor zag ik m’n kinderen niet zo veel als ik zou willen. Op dat moment had ik een normale job en door de vrije tijd die was vrijgekomen, besloot ik terug te gaan fietsen. Ik ben snel opgeklommen naar dit niveau. Ik zal het wielrennen wel missen, maar nu word ik een voltijdse papa.”
quote:Op woensdag 20 november 2024 17:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Arrogante (bron: WielerFlits) Odd Eiking naar Tietema Rockets.
Het is vooral lachwekkend dom om als renner zo'n lang contract te tekenen.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Dit loopt uit de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |