Vino heeft alle voorraden opgegraven, dit komt helemaal goedquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:56 schreef Funzel het volgende:
Ach die ploeg zal de WT status sowieso wel gaan verliezen lijkt me? No way dat die dat gaan inlopen.
Dan moeten ze nog iemand naar de opleidingsploeg schoppen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:45 schreef TheArt het volgende:
Waar o waar is Ewan gebleven? Gaat het toch nog Astana worden?
https://greenedgecycling.com/2024/2025mens-team/
https://www.wielerflits.n(...)e-maleisische-ploeg/quote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Grasduinen op de site van de UCI levert nog wel eens het een en ander op:
Stefan de Bod doet wat KUDUS vorig jaar deed, na een vertrek bij EF eindigt hij bij Terengganu. Dat gaat punten scoren worden en dan weer opnieuw prof worden, vermoed ik. Veel te goede renner om op continentaal niveau rond te rijden, maar zijn vlaggetje helpt niet mee. Hij krijgt onder meer Adne van Engelen als ploeggenoot, en ook Vadim Pronskiy. Dat wordt weer schroeien in Azië.
De opleidingsploeg van Wanty wordt sinds kort gesponsord door NIPPO en waar NIPPO gaat volgen de matige Japanners. Drie stuks maar liefst, allemaal zonder enig resultaat. Positief is dan weer dat Mewael Girmay, het broertje van Bini, toch mag blijven. Werd eerst bij het grof vuil gezet, net als Aklilu Arefayne. Die komt dan weer terecht bij een Italiaanse continentale ploeg, net als Negasi Abreha.
Hoe moet hij anders aan zijn nieuwtjes komen?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
https://www.wielerflits.n(...)e-maleisische-ploeg/
Youri leest hier mee.
Het was blijkbaar Ewan of Tusveldquote:Op maandag 20 januari 2025 12:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ach Ineos. Ach Ewan.
Wat een hilarische shitshow. En het komt ze beiden volledig toe.
Je zou zeggen dat als hij dan toch CT gaat rijden, dan in elk geval bij een ploeg die wat meer een programma rijdt dat bij hem past. Dat doet Beat niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 11:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tusveld naar Beat. Benieuwd of we hem nog gaan zien. Wel jammer dat ie bij zo'n middelmatige ploeg komt. Ook op het CT niveau is er beter.
Normaal gesproken hebben dat soort ploegen begin februari geen ruimte meer, lijkt me (qua renners of anders qua budget). Tusveld heeft gegokt op Ineos en dat werd hem niet..quote:Op maandag 10 februari 2025 12:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat als hij dan toch CT gaat rijden, dan in elk geval bij een ploeg die wat meer een programma rijdt dat bij hem past. Dat doet Beat niet.
Zitten al die andere Nederlandse CT ploegen al vol dan? Op Universe en Diftar na, rijden ze volgens mij allemaal een beter programma dan Beat.
Maximaal 16 renners idd, of ze moeten nog wat baanrenners of zo erbij hebben. Geen idee hoe dat precies werkt.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Normaal gesproken hebben dat soort ploegen begin februari geen ruimte meer, lijkt me (qua renners of anders qua budget). Tusveld heeft gegokt op Ineos en dat werd hem niet..
(En weet niet of Beat wat meer koersen gaat rijden die hem liggen)
Ach, je rijdt een keer 50 per uur. Dat komt wel goed hoorquote:Op maandag 10 februari 2025 15:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maximaal 16 renners idd, of ze moeten nog wat baanrenners of zo erbij hebben. Geen idee hoe dat precies werkt.
Dus dan lijkt het erop dat VW, Parkhotel. Diftar en Metec allemaal vol zitten.
Zal niet meevallen om met de elektrische auto wat zwaardere wedstrijden aan te doen, maar we gaan het zienSamyn en Famenne Ardenne Classic staan ze aan de start. Vorig jaar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |