SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Er was een borrel gepland door de grote baas op 31 oktober, maar die heeft hij verplaatst. Kunnen mijn plannen tenminste door gaan op de belangrijkste dag van het jaarTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
We gaan het niet weer over sokken hebbenTrotste mama van Ambar
We hadden het over heksen en offering van mannenTrotste mama van Ambar
Ik heb zelf een auto, maar ik probeer altijd zoveel mogelijk op de fiets te doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hhmm, dan iemand met een auto lief vragen?
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
We gaan het niet weer over sokken hebben
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
volgens mij is dat onderwerp ook weer klaar en moeten we het nu over fietsen hebbenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
We hadden het over heksen en offering van mannenSmile, it's free therapy.![]()
Oh nou dan de auto pakken en tig emmers meenemenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb zelf een auto, maar ik probeer altijd zoveel mogelijk op de fiets te doen.![]()
We wijken wel altijd wel weer snel af van de onderwerpen die mij aansprekenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
volgens mij is dat onderwerp ook weer klaar en moeten we het nu over fietsen hebbenTrotste mama van Ambar
weet niet of echt maar en wal redded en hondje
https://x.com/Whitepearl_N/status/1846902036140564857![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
volgens mij is dat onderwerp ook weer klaar en moeten we het nu over fietsen hebben
Dit is een begin.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een begin.![]()
![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Offer je op 31 oktober ook al mannen? Dan heb je wel een drukke maand nuquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Er was een borrel gepland door de grote baas op 31 oktober, maar die heeft hij verplaatst. Kunnen mijn plannen tenminste door gaan op de belangrijkste dag van het jaar
Ik heb een ping vanavond
Zakje pindasausquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Met zelfgemaakte pindasaus?![]()
Yes 31 oktober heb ik wel altijd speciaal gereserveerd voor speciale mannen. Mannen die mij extra tot last waren dit jaarquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Offer je op 31 oktober ook al mannen? Dan heb je wel een drukke maand nuTrotste mama van Ambar
Ik geloof rijst met kip tikka massala, het zag er iig wel lekker uit.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Oeps nee niet eensquote:
kunnen julie dat video van hondje kijken, of ben je overstuur??
https://x.com/Whitepearl_N/status/1846902036140564857![]()
Met kip is altijd goedquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik geloof rijst met kip tikka massala, het zag er iig wel lekker uit.
Rustigjes hier...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dolfijn red het hondjequote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:48 schreef mario390 het volgende:
https://x.com/Whitepearl_N/status/1846902036140564857
Nee die zijn veel groterquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dat geen wal? en denk je dat is echt ? ik heb geen idee
Ziet er wel een beetje nep uit ja..
All Hollow's Eve toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Offer je op 31 oktober ook al mannen? Dan heb je wel een drukke maand nu
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dat filmpje is nep van dat hondje, de haai en de dolfijnTrotste mama van Ambar
Ja, ik weet dat het Halloween is, maar wist niet dat je dan ook al mannen moet offerenquote:
Ziet er niet heel echt uitquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:48 schreef mario390 het volgende:
https://x.com/Whitepearl_N/status/1846902036140564857Cause there is always a wrong to your right 🎶
Horror storiesquote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het Halloween is, maar wist niet dat je dan ook al mannen moet offeren
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Sally heeft net een kop soep genomen om op te warmen
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:01 schreef Sally het volgende:
[..]Shit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Sally heeft net een kop soep genomen om op te warmen![]()
Lekker hoor, ik zet de verwarming zo wel aan..
Buiten is het lekker, binnen is het koudTrotste mama van Ambar
Raar er zijn hier kinderen buiten aan het spelen. Geen telefoon of beeldscherm in zicht.Trotste mama van Ambar
Die kinderen bestaan, is wel zeldzaam..quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Raar er zijn hier kinderen buiten aan het spelen. Geen telefoon of beeldscherm in zicht.
Oh sorry, waar was ik met m'n gedachtenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Doe even in een spoiler heeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:08 schreef Lovely het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou ze bijna aanmoedigen om kattenkwaad uit te gaan halenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die kinderen bestaan, is wel zeldzaam..Trotste mama van Ambar
Ik hoef mijn liefde voor Justin niet in spoilers te verstoppen
![]()
Trotste mama van Ambar
Toe maar..quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou ze bijna aanmoedigen om kattenkwaad uit te gaan halen
Ze zijn heel gezellig aan het voetballen. Goed om te zienTrotste mama van Ambar
Iedereen moet dat ook jij muisquote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
![]()
![]()
Omdat die liefde er niet is?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Dan had een lege spoiler volstaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoi @:aardappelschotelFtfySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens veel fijner dan onder een spoilerquote:Trotste mama van Ambar
Met of zonder spoilerquote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eens veel fijner dan onder een spoiler![]()
Heb vandaag liters nodig gevoelsmatigquote:
Zo maar bakkie 2 maken'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Uhhhh ja ik dus ook alquote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Heb vandaag liters nodig gevoelsmatig
Zo maar bakkie 2 makenzou wel zo'n dag zijn ofzo
![]()
![]()
Ja precies datquote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:36 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Uhhhh ja ik dus ook alzou wel zo'n dag zijn ofzo
Energy low dag
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Borrelquote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Heb vandaag liters nodig gevoelsmatig
Zo maar bakkie 2 maken![]()
![]()
Battery about to diequote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja precies dat
Energy low dag![]()
![]()
Dit is de manierquote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eens veel fijner dan onder een spoiler![]()
Ik geef commentaar en kijk naar een klussende man
Wat kan het leven toch fijn zijn
Living the dreamquote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik geef commentaar en kijk naar een klussende man
Wat kan het leven toch fijn zijnTrotste mama van Ambar
Lucky youquote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Mocht zelfs een dutje doen![]()
![]()
Wat vind je van m'n nieuwe spoiler?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat vind je van m'n nieuwe spoiler?Ik vind helemaal mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een fijn slaapritueel toepassen vanavond?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hopelijk geraak ik vannacht in slaap.
Cpap'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eens veel fijner dan onder een spoiler
Is dit een uiting van liefde?quote:![]()
Ja, ik vond het ook wel wat agressiefquote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
Kan dat niet in een spoiler?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het weer klaart weer een beetje op!
En de maan zou hier net op zijn boven de horizon, maar zal m nog wel niet helemaal kunnen zien.
Eens kijken aan de andere kant van de flat.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ja onvoorwaardelijke liefde is heel mooiéén van mijn katten weet precies wanneer ik even een hug nodig heeft.
En de ander kotst niet overal, dus ik ben met allebei erg blij![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]één van mijn katten weet precies wanneer ik even een hug nodig heeft.
En de ander kotst niet overal, dus ik ben met allebei erg blij![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, minder eenzaamheid.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]één van mijn katten weet precies wanneer ik even een hug nodig heeft.
En de ander kotst niet overal, dus ik ben met allebei erg blij
Ook als het minder gaat hou je van ze
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wij ook van jou
Spread the luv![]()
![]()
![]()
![]()
Helaas, aan die kant is de hemel nog bewolkt aan de horizon. Dus daar zie ik voorlopig geen 'zilveren ploert' opduikenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 17:46 schreef Sally het volgende:
Het weer klaart weer een beetje op!
En de maan zou hier net op zijn boven de horizon, maar zal m nog wel niet helemaal kunnen zien.
Eens kijken aan de andere kant van de flat.
Geen idee welke manager zich totaal zat te vervelen en met dit idee kwam, maar er is nu een soort van petting zoo op campus met slangen en wallabies op campus
* devzero eet snel zijn boterhammetjes en loopt er heen![]()
![]()
Wallabiesquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:03 schreef devzero het volgende:
Geen idee welke manager zich totaal zat te vervelen en met dit idee kwam, maar er is nu een soort van petting zoo op campus met slangen en wallabies op campus
![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:03 schreef devzero het volgende:
![]()
![]()
Slangen aaien brrrrrrrrrrquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:03 schreef devzero het volgende:
* devzero eet snel zijn boterhammetjes en loopt er heen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Rustig aan gurl xquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:05 schreef mascara-klodder het volgende:
En fijne avond voor iedereen alvast.
Kei-kapot hier![]()
Lief zijn!'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik had eerst een kijksite maar dat werkt niet meer. Ik moet even onderzoeken hoe ik dat kan gaan kijken, misschien met een abo.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga niet zo snel meer inmiddels![]()
Was je nog aan RHONY begonnen?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Take it easyquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:05 schreef mascara-klodder het volgende:
En fijne avond voor iedereen alvast.
Kei-kapot hier![]()
Lief zijn!![]()
![]()
![]()
Op reddit al spoilers gelezen maar dat vind ik niet zo erg
Oh ik torrent gewoonquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik had eerst een kijksite maar dat werkt niet meer. Ik moet even onderzoeken hoe ik dat kan gaan kijken, misschien met een abo.![]()
![]()
Ooooo. Ja dat kan ookquote:ff vriend vragen of hij dat wilt doen. Goeden tip bedankt.
Grote winteropruiming bezig. Maar nu is de hele boel ontploftquote:![]()
Was alleen maar uurtje in pauze bezig en na werk. Crisis![]()
![]()
The Real Housewives of New York Cityquote:
Ik moest ook even googelen
The real housewives of New York.quote:
Ik kan mij herinneren dat het ook op tv kwam. Rtl7 of een van die zenders op zondag. Toen was dat Orange County.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ohohquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Grote winteropruiming bezig. Maar nu is de hele boel ontploft![]()
Was alleen maar uurtje in pauze bezig en na werk. Crisis
Ik wacht wel op de voorjaarsschoonmaak![]()
![]()
Maar de winter komt er toch aanquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ah ok..quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jawel maar is Amerikaanse Franchise.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik volg ze bijna allemaalquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
The Real Housewives of New York City
Ik moest ook even googelen![]()
En niet echt te streamen helaas.![]()
Beste werkt ding voor ding afmaken. Uiteindelijk kom je er welquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Stom wel zeg dat het niet te streamen isquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik volg ze bijna allemaal![]()
En niet echt te streamen helaas.
Moet gewoon hoop weg en gereorganiseerdquote:
Vader komt morgen even een stellingkast uitelkaar halen en een hoop schoenendozen scheuren zodat ze de container inkunnen.![]()
Torrent werkt perfect. Volg alles met Amerika mee ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Stom wel zeg dat het niet te streamen is![]()
Nahhhh dit was echt even nodig hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Beste werkt ding voor ding afmaken. Uiteindelijk kom je er wel
Komt goed wel![]()
![]()
Ah je bent thuis bezig geweestquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Moet gewoon hoop weg en gereorganiseerd
Vader komt morgen even een stellingkast uitelkaar halen en een hoop schoenendozen scheuren zodat ze de container inkunnen.![]()
Maar wel meer plek voor nieuwe kleren haha..Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Jij schreeuwt nooit te hardquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Man3
Ik schreeuwde toch niet te hard?
Meer ruimte om weerquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nahhhh dit was echt even nodig hoor.
Komt goed welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
![]()
poes Frasier is niet goed. Ik maak me zorgen. Vanmorgen gekwetst gevonden.
Epilepsie is niet beter.
Laat me maar even met rust dan.
Auuuuuuu 🐺Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Dat is echt jaren geleden dat ik dingen binnen haalde via torrentquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Torrent werkt perfect. Volg alles met Amerika mee ook.
Mijn lover is alle houtwerk aan het schilderen.
Het was vieze ik noem het *creamy orange beiche* naar wit.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Geen idee, wel eens vaker een piep in mijn oren, maar gelukkig is t vaak van korte duur..quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh gelukkig
Waar komt die piep dan vandaan?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Jaquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah je bent thuis bezig geweest![]()
Maar wel meer plek voor nieuwe kleren haha..![]()
Had 5 maanden geleden ofzo hele nieuwe slaapkamer gekocht met veeeeeel bergruimte want dat had ik niet. En kleedkamer was al bomvol.
Dus nu ruimen, ruimen, ruimen! En reorganiseren!![]()
Hugquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
Epilepsie is niet beter.
Auuuuuuu 🐺
Lieve schat, klinkt niet als een fijne dag. Vervelend.. hopelijk komt het goed. En doe idd rustig aan. Dikke knuffel.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
Epilepsie is niet beter.
Auuuuuuu 🐺'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ieuwww ik weet precies wat je bedoelt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Mijn lover is alle houtwerk aan het schilderen.
Het was vieze ik noem het *creamy orange beiche* naar wit.
Wot is goed!![]()
* JustinK jaagt piep weg uit Liev dr oorquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen idee, wel eens vaker een piep in mijn oren, maar gelukkig is t vaak van korte duur..![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
Epilepsie is niet beter.
Auuuuuuu 🐺![]()
![]()
![]()
Ah zo..quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja![]()
Had 5 maanden geleden ofzo hele nieuwe slaapkamer gekocht met veeeeeel bergruimte want dat had ik niet. En kleedkamer was al bomvol.
Dus nu ruimen, ruimen, ruimen! En reorganiseren!
Op zich wel een leuk karweitje om de boel op te ruimen etc..Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Meer ruimte om weerhet overzicht gaat 't me vooral om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben al blij dat ik 5 meter aan kleding gewoon heb hangen, das overzichtelijk. En dan de rest nog![]()
![]()
Geeft echt weer een frisse strakke look dan die vieze kleurquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ieuwww ik weet precies wat je bedoelt.
Wot is goed!
Thnx! Maar de piep was al wegquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
* JustinK jaagt piep weg uit Liev dr oor
Heerlijk weer. Zie je weer de mooie dingen hangen en wat je echt draagt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
het overzicht gaat 't me vooral om.
Ben al blij dat ik 5 meter aan kleding gewoon heb hangen, das overzichtelijk. En dan de rest nog'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Zie er ook niet tegenop, maar het is gewoon veelquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah zo..
Op zich wel een leuk karweitje om de boel op te ruimen etc..![]()
![]()
Dan niet alles in een keer doen?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zie er ook niet tegenop, maar het is gewoon veelMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Achchhhh wat enorm schattig.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn dikste schattebol
Heb ook een rode kater.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik heb in geen jaren meer een kater gehad, laat staan een rode.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Achchhhh wat enorm schattig.
Heb ook een rode kater.![]()
Hastag blessedquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb in geen jaren meer een kater gehad, laat staan een rode.
Beter voor je oude lichaam
ToTtie, geile kater van mequote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb in geen jaren meer een kater gehad, laat staan een rode.![]()
![]()
![]()
![]()
Beestje is 14.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Achchhhh wat enorm schattig.
Heb ook een rode kater.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ben je depressief?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja proberen..
Is helaas soort moeheid die met slapen niet 3cht weggaat![]()
Kan je niet even met iemand praten?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja proberen..
Is helaas soort moeheid die met slapen niet 3cht weggaatMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
BOLK!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
BOLK waarom geen groot lettertype?![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:36 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Vrolijk clowntje tegen de depressie
Ja staat echt bij station Schiphol
https://www.treinenweb.nl(...)nnen-op-station.htmlUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hoe bedoel jequote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan je niet even met iemand praten?♡♡♡♡![]()
Je kunt toch van die welkomstballonnen kopen op Schiphol?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.treinenweb.nl(...)nnen-op-station.html
♡♡♡♡![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.treinenweb.nl(...)nnen-op-station.html![]()
![]()
SPOILER SVP!!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee, misschien nu niet meerquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je kunt toch van die welkomstballonnen kopen op Schiphol?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
SPOILER SVP!!NEE JE NEGEERT DE LIEFDE MAAR GEWOONSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK ZAL JOU EENS SNOEIHARD NEGEREN!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
NEE JE NEGEERT DE LIEFDE MAAR GEWOON![]()
![]()
Daarom is hij zo boos.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
IK KAN NIET WACHTENquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
IK ZAL JOU EENS SNOEIHARD NEGEREN!
We gaan niemand uitsluiten hequote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
IK ZAL JOU EENS SNOEIHARD NEGEREN!![]()
![]()
Ik ben ook coulrofoob
IEDEREEN!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
We gaan niemand uitsluiten he![]()
Ahwquote:Op donderdag 17 oktober 2024 18:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
We gaan niemand uitsluiten he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()