SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
boerenjongenscakequote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:23 schreef Ama het volgende:
@:kwiwi brengt mij op goede ideeën. Nu nog bedenken welke lekkerder is. Fijne cake of boerencake.
Lijkt wel alsof er iemand dood is (lol)quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:24 schreef Ama het volgende:
Ik wil gewoon een simpele kleffe cake maken.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:23 schreef Ama het volgende:
@:kwiwi brengt mij op goede ideeën. Nu nog bedenken welke lekkerder is. Fijne cake of boerencake.
De boerencake van koopmans is niet zo goed, mocht je er eentje uit een pak willen maken. Die ruikt erg naar eieren.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:23 schreef Ama het volgende:
Oh ja die stond toevallig in mijn lijstje ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De boerencake van koopmans is niet zo goed, mocht je er eentje uit een pak willen maken. Die ruikt erg naar eieren.
Gewoon nooit cake uit pak makenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De boerencake van koopmans is niet zo goed, mocht je er eentje uit een pak willen maken. Die ruikt erg naar eieren.
Het is de 2de keer dat ik een cake ga maken. Laat mij.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon nooit cake uit pak maken
ik heb er vast wel een stuk of 30 gemaakt ofzo... en doe het nog prima met pakjesquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is de 2de keer dat ik een cake ga maken. Laat mij.
Doe ik zelf ook niet meer, alleen als ik er snel 6 op een dag moet maken ofzo. Want die uit een pak kunnen ook best lekker zijn, maar je moet wel net even de goede hebben.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon verse cake bij de bakker kopen, scheelt je ook al het gedoe met je keuken schoonmaken na de tyfuszooi die je maakt tijdens het voorbereidenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Klopt, en heb ooit één jaar de verwarming uitgehad en dat scheelde wat geld en nu vind ik het moeilijk om hem weer aan te zetten. Ja, slaat nergens op.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat alles en iedereen het altijd maar heeft over bezuinigen met de verwarming
Normaal gaat de verwarming 's nachts uit ja
alleen ff om op te warmen in het begin of staat die de hele nacht aan?
Heb je een aanrader? (In de Nederlandse supermarkt uiteraard haha)quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doe ik zelf ook niet meer, alleen als ik er snel 6 op een dag moet maken ofzo. Want die uit een pak kunnen ook best lekker zijn, maar je moet wel net even de goede hebben.
Nou bij cake heb ik erg weinig zooi eigenlijkquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon verse cake bij de bakker kopen, scheelt je ook al het gedoe met je keuken schoonmaken na de tyfuszooi die je maakt tijdens het voorbereiden
Maar waarom heb ik dan 3 jaar geleden een cakeblik en een mixer gekocht.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon verse cake bij de bakker kopen, scheelt je ook al het gedoe met je keuken schoonmaken na de tyfuszooi die je maakt tijdens het voorbereiden
De cakes uit de supermarkten zijn zompig en chemisch.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
plus ditquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ze in de aanbieding waren?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar waarom heb ik dan 3 jaar geleden een cakeblik en een mixer gekocht.
Appelkaneelcake of Fijne Cake van Koopmans zou ik zeggen. Of die van de Lidl, die zijn ook allemaal goed.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je een aanrader? (In de Nederlandse supermarkt uiteraard haha)
Daarom zeg ik ook bakkerquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De cakes uit de supermarkten zijn zompig en chemisch.
daarom staat er ook bakker en niet supermarktquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
quote:
Ja die uit de supermarkt zou ik echt nooit kopen. Dan bakker.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga ik de volgende keer proberen.quote:
Ik heb nu die fijne cake van Koopmans op het lijstje staan na je berichtje over die boerencake. Dan ga ik die wel proberen. Thanks!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Appelkaneelcake of Fijne Cake van Koopsmans zou ik zeggen. Of die van de Lidl, die zijn ook allemaal goed.
Nee ben thuis, had een afspraak met de meneer van de verzekering over afronding van mijn dossierquote:
Precies op het aangegeven tijdstip ook nogquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:LTVDK
Het f1 live topic is open.
ik vroeg me gisterenavond ineens af hoe je werk je eigenlijk bevalt? Ja randomquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ben thuis, had een afspraak met de meneer van de verzekering over afronding van mijn dossier
Ook lekker maar heb genoeg chocolade snacks in huis dus hoef even geen cake met chocolade.quote:
doe ik de tegenhanger, bosbessentheequote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gaat nu een pot gemberthee zetten.
Je kan de chocolade gewoon in het beslag doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ook lekker maar heb genoeg chocolade snacks in huis dus hoef even geen cake met chocolade.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan de chocolade gewoon in het beslag doen.
Zoektocht viel wel mee hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vroeg me gisterenavond ineens af hoe je werk je eigenlijk bevalt? Ja randommaar was toen best een zoektocht en je zit er nu al een tijd dus opzich goed moment om te vragen
Ik wil nieuw bed. Een boxspring met bediening, zodat hoofdeind en/of voeteneind omhoog kan.quote:
@CherryLips begrijpt deze zin nietquote:
ohquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoektocht viel wel mee hoorMaar zit er nu zo'n 1,5 jaar met plezier
Nee dat was voor de baan ervoor toen, dat was ook nog midden tijdens corona, toen duurde het wel lang jaquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhet duurde gewoon lang? Of was dat nog niet de zoektocht maar de periode dat je nog niet echt nieuwe werk MOEST hebben
en wat fijn
Ja staat nu in de koelkast. Ga hem straks even proberen als ik op de bank ga hangen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:42 schreef Crack_ het volgende:
Moet de cola al uit de vriezer @:ama?
Is dit nog van je ongeval?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:55 schreef LTVDK het volgende:
Wel leuk dat mijn dossier bij de verzekering inmiddels zo oud is dat het nog allemaal op papier is samengepakt. Is inmiddels 3 volle mappen dik, is eerder een soort meerdelige encyclopedie aan het worden![]()
Jep, 6,5 jaar aan documentatiequote:
Nog wat onderzoeken voor de langetermijnschade en het opmaken van een eindberekening van het smartengeldquote:
Hebben ze ooit achterhaald wat de oorzaak van het ongeval was?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog wat onderzoeken voor de langetermijnschade en het opmaken van een eindberekening van het smartengeld
Bestond dat hier dan want ik heb dat volgens mij nog nooit gezien.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:49 schreef LTVDK het volgende:
Hoezo is er in Nederland trouwens geen Dr.Pepper zero meer te krijgen, kon in de winkel alleen maar die gesuikerde variant vinden
Moet je die boom betalen?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog wat onderzoeken voor de langetermijnschade en het opmaken van een eindberekening van het smartengeld
Ik ken dit ook niet maar lijkt me geweldigquote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Bestond dat hier dan want ik heb dat volgens mij nog nooit gezien.
Het is ook gewoon onmogelijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:CherryLips begrijpt deze zin niet
Nee dat zal een raadsel blijven, ik vermoed dat er al wat mis was met mijn darmen omdat ik me de dagen ervoor ook al beroerd voelde met flinke buikpijnquote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hebben ze ooit achterhaald wat de oorzaak van het ongeval was?
Rare griet.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ook lekker maar heb genoeg chocolade snacks in huis dus hoef even geen cake met chocolade.
Oh dacht van welquote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Bestond dat hier dan want ik heb dat volgens mij nog nooit gezien.
ik ben vooral benieuwd of die boom er nog staat en hoe hij er uit zietquote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je die boom betalen?
staat een bordje bij 'ik heb LTDVK overleefd - 2018'quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben vooral benieuwd of die boom er nog staat en hoe hij er uit ziet
Ja die staat er nog met een schrammetjequote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben vooral benieuwd of die boom er nog staat en hoe hij er uit ziet
zo heb ik voor het gemak pannenkoekmix in die flessen.... ja ik weet luiheid blabla...quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:07 schreef CherryLips het volgende:
En ook dr Oetker van upside down appeltaart ofzo en scones van 2019 ofzo.
ziet er netjes uitquote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die staat er nog met een schrammetje
[ afbeelding ]
Van wie wil je dan smartegeld eigenlijk?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat zal een raadsel blijven, ik vermoed dat er al wat mis was met mijn darmen omdat ik me de dagen ervoor ook al beroerd voelde met flinke buikpijn
het volkquote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van wie wil je dan smartegeld eigenlijk?
euh ja dat kan dan schrikken zijn als je meter niet recent vervangen isquote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:11 schreef Crack_ het volgende:
Oh, ik schrok even. Mn meterstanden zijn doorgegeven voor de jaarnota, las daar iets te snel overheen en dacht dat het getal van de meterstand mn verbruik was
omloop?quote:
Van de boom natuurlijkquote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De verzekering? En ik wil het niet, zij willen het geven.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:11 schreef Crack_ het volgende:
Oh, ik schrok even. Mn meterstanden zijn doorgegeven voor de jaarnota, las daar iets te snel overheen en dacht dat het getal van de meterstand mn verbruik was
Die knorr zal nog wel oké zijn. Alleen wat minder smaakquote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:07 schreef CherryLips het volgende:
En ook dr Oetker van upside down appeltaart ofzo en scones van 2019 ofzo.
Als jij het niet wil dan mogen ze het ook aan mij geven?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De verzekering? En ik wil het niet, zij willen het geven.
Nee, nooit een gegeven paard in de bek kijkenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als jij het niet wil dan mogen ze het ook aan mij geven?
Ik krijg eigenlijk nooit paarden dus dat is nog nooit echt een issue geweestquote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, nooit een gegeven paard in de bek kijken
Niet ik gelukkig ook niet, geen idee wat ik ermee zou moetenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik krijg eigenlijk nooit paarden dus dat is nog nooit echt een issue geweest
Ik zal ook de tortilla's bij dat Knorr-gerecht even vervangenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die knorr zal nog wel oké zijn. Alleen wat minder smaak
Bloem kan wel echt bederven en de rijsmiddelen zullen het ook wel niet meer doen
Dit inderdaad. Ik heb daar helemaal geen ruimte voor. Moet ik het vervolgens zien te verkopen aan een manage of een slager.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet ik gelukkig ook niet, geen idee wat ik ermee zou moeten
Welk gerecht is het?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal ook de tortilla's bij dat Knorr-gerecht even vervangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |