SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
boerenjongenscakequote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:23 schreef Ama het volgende:
@:kwiwi brengt mij op goede ideeën. Nu nog bedenken welke lekkerder is. Fijne cake of boerencake.
Lijkt wel alsof er iemand dood is (lol)quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:24 schreef Ama het volgende:
Ik wil gewoon een simpele kleffe cake maken.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:23 schreef Ama het volgende:
@:kwiwi brengt mij op goede ideeën. Nu nog bedenken welke lekkerder is. Fijne cake of boerencake.
De boerencake van koopmans is niet zo goed, mocht je er eentje uit een pak willen maken. Die ruikt erg naar eieren.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:23 schreef Ama het volgende:
Oh ja die stond toevallig in mijn lijstje ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De boerencake van koopmans is niet zo goed, mocht je er eentje uit een pak willen maken. Die ruikt erg naar eieren.
Gewoon nooit cake uit pak makenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De boerencake van koopmans is niet zo goed, mocht je er eentje uit een pak willen maken. Die ruikt erg naar eieren.
Het is de 2de keer dat ik een cake ga maken. Laat mij.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon nooit cake uit pak maken
ik heb er vast wel een stuk of 30 gemaakt ofzo... en doe het nog prima met pakjesquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is de 2de keer dat ik een cake ga maken. Laat mij.
Doe ik zelf ook niet meer, alleen als ik er snel 6 op een dag moet maken ofzo. Want die uit een pak kunnen ook best lekker zijn, maar je moet wel net even de goede hebben.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon verse cake bij de bakker kopen, scheelt je ook al het gedoe met je keuken schoonmaken na de tyfuszooi die je maakt tijdens het voorbereidenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Klopt, en heb ooit één jaar de verwarming uitgehad en dat scheelde wat geld en nu vind ik het moeilijk om hem weer aan te zetten. Ja, slaat nergens op.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat alles en iedereen het altijd maar heeft over bezuinigen met de verwarming
Normaal gaat de verwarming 's nachts uit ja
alleen ff om op te warmen in het begin of staat die de hele nacht aan?
Heb je een aanrader? (In de Nederlandse supermarkt uiteraard haha)quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doe ik zelf ook niet meer, alleen als ik er snel 6 op een dag moet maken ofzo. Want die uit een pak kunnen ook best lekker zijn, maar je moet wel net even de goede hebben.
Nou bij cake heb ik erg weinig zooi eigenlijkquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon verse cake bij de bakker kopen, scheelt je ook al het gedoe met je keuken schoonmaken na de tyfuszooi die je maakt tijdens het voorbereiden
Maar waarom heb ik dan 3 jaar geleden een cakeblik en een mixer gekocht.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon verse cake bij de bakker kopen, scheelt je ook al het gedoe met je keuken schoonmaken na de tyfuszooi die je maakt tijdens het voorbereiden
De cakes uit de supermarkten zijn zompig en chemisch.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
plus ditquote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |