Harry Stylesquote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:54 schreef Feola het volgende:
Wie? Ik ken wel die andere, naam ff kwijt.
Ja die TV is kapot.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Is die tv kapot?
En wat hebben die gebruikers toch met kaarsvet?
Zaynquote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:54 schreef Feola het volgende:
Wie? Ik ken wel die andere, naam ff kwijt.
Nou als je naar de foto's kijkt van zijn hotelkamer ging hij niet erg lekker.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:08 schreef Polomeneer het volgende:
Absurd zeg zo jong. En dan de vraag. Is het daadwerkelijk een ongeval geweest, of heeft hij er bewust voor gekozen om er een einde aan te maken?
Hoe kan je überhaupt functioneren met dat spul door je neus c.q. in je body?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou als je naar de foto's kijkt van zijn hotelkamer ging hij niet erg lekker.
Ligt eraan he hoeveel je neemt en wat allemaal. Maar aan het droevige eindresultaat te zien functioneerde hij ook niet goed met dat allemaal want hij leeft niet meer.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe kan je überhaupt functioneren met dat spul door je neus c.q. in je body?²
Zijn net mensen iddquote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Vroeg of laat gaat het fout in levens van celebrities. Er is meer in het leven dan enkel het wereldse (nastreven van roem en rijkdom en slaaf worden van je lusten en begeertes). Er zijn er die een pact sluiten met de duivel. Rijkdom en roem krijgen ze, maar ellende zal ontegenzeggenlijk komen. Hoeveel van die verhalen moeten we horen voor we wakker worden:
• Michael Jackson
Doodsoorzaak: Overdosis propofol (een verdovingsmiddel, in combinatie met andere medicijnen).
• Prince (1958-2016)
Doodsoorzaak: Overdosis fentanyl (een krachtige pijnstiller).
• Whitney Houston (1963-2012)
Doodsoorzaak: Verdrinking, met bijdragende factoren van cocaïnegebruik en hartziekte.
• Elvis Presley (1935-1977)
Doodsoorzaak: Hartfalen, waarbij het gebruik van meerdere medicijnen, waaronder pijnstillers, een rol speelde.
• Mac Miller (1992-2018)
Doodsoorzaak: Overdosis aan fentanyl, cocaïne en alcohol.
• Heath Ledger (1979-2008)
Doodsoorzaak: Overdosis aan voorgeschreven pijnstillers, slaappillen en antidepressiva.
• Robin Williams (1951-2014)
Doodsoorzaak: Zelfmoord door ophanging.
• Anna Nicole Smith (1967-2007)
Doodsoorzaak: Overdosis aan voorgeschreven medicijnen.²
Cheryl is ook niet echt een lucky charm tussen dit en Sarah Harding (dat was dan wel ziekte).quote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:17 schreef Momo het volgende:
Ach hij heeft ook een zoontje. (Samen met zijn ex Cheryl Cole)
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 06:14 schreef Paul het volgende:
Ik zie de val op twitter staan
Zet hem in spoiler, als dat ook niet mag moet mod het maar wissenDit is iemand anders wordt gezegd door de poster 🤗SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Zet hem in spoiler, als dat ook niet mag moet mod het maar wissenWhat the fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is schijnbaar iemand anders.quote:
Zet hem in spoiler, als dat ook niet mag moet mod het maar wissenNepnieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet hem in spoiler, als dat ook niet mag moet mod het maar wissener staat letterlijk iets eronder dat dit iemand anders is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een van de kenmerken van de dood is dat je niet functioneertquote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe kan je überhaupt functioneren met dat spul door je neus c.q. in je body?²
Op jonge leeftijd, heel veel geld verdienen pakt vaak slecht uit.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:20 schreef Fok-it het volgende:
Treurig hoe vaak het toch misgaat met celebs.
Depressie en artistieke kwaliteiten gaan vaak samen
Het gaat meer om alles er omheen denk ik. Er zijn wel meer jonge mensen die veel geld verdienen, maar dan niet met een leven in de schijnwerpers…quote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:00 schreef roos94 het volgende:
[..]
Op jonge leeftijd, heel veel geld verdienen pakt vaak slecht uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |