SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Is het gesmolten?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
oh kee mijjn drie weken IJsland gaan niet meer door
Ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat hoop ik wel ja
[..]
oh
@:nattekat jij bent vaak bij zwembaden, vertel eens. Wij zijn erg nieuwsgierig
Nee, maar het verbaast me niet..quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Bijna alle Afrikaanse vrouwen (met lang haar) dragen een pruik, wist je dat?
Ja. Mijn favo guilty pleasure zijn filmpjes van vechtende groepen zwarte vrouwenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Van die dingen waar je als je niet oplet gelijk de halve zak leegvreetquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zoiets ja
De binnenkant van zachte dropjes
Jaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van die dingen waar je als je niet oplet gelijk de halve zak leegvreet
Jaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
IJsland wil ik ook wel eens heenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
gen drama hoor
IJsland ben ik al geweest en Faeroer ga ik in mei heen/
datismijnbenigquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:42 schreef Crack_ het volgende:
ohja wacht, zij is erger op dit moment
En dan 1,5 uur later naar de wc rennen vanwege alle laxerende zoetstoffenquote:
zoz ou je het kunnen noemen. Ik ben flexibility himself. En allerlei mensen willen begin sept weer terug zijn ens ja da moeten we begin aug aug vertrekken en dat kan dus nietquote:
Oh daar heb jk dan weer minder last vanquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan 1,5 uur later naar de wc rennen vanwege alle laxerende zoetstoffen
Gaat die er dan af?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Nog twee nachtjes slapen ja
quote:
Haar been?quote:
Denk het wel jaquote:
Weet niet of dat wel zo praktisch is, dan moet dat been met gekoeld transport de halve wereld over, best een duur grapjequote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tragisch
Misschien heeft @:bitterbal er iets aan?
Ruikt zo weeīg en zoet naar paarden bij powneymeisjes he?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Toen ik 20 was ofzo en een jonge amazone in de hotelkamer nam schrok ik me de pleuris.
K zit niet stiekem op grmbl's accountquote:
Ik bedoelde een Afrikaansequote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ruikt zo weeīg en zoet naar paarden bij powneymeisjes he?
Hmm ja dat is waarquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of dat wel zo praktisch is, dan moet dat been met gekoeld transport de halve wereld over, best een duur grapje
*block*quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tragisch
Misschien heeft @:bitterbal er iets aan?
Oeh, een loempiaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
*gooit loempia in frituur en gaat tiktoks scrollen*
Nee ga dit kijken:quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
Een loempia met tictacs zou nog vreemder zijnquote:
Mwa.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een loempia met tictacs zou nog vreemder zijn
Weten we ook meteen waar die Trump adoratie vandaan komt.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo beinvloedbaar die Dimmy.
wie?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:30 schreef Ama het volgende:
Ik ben erg benieuwd of ze vrij komen. Ik hoop wel als ze vrij komen dat ze echt goed beschermd gaan worden want de hele wereld kent ze.
hey, is toch één dag!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is me ook maar 1 dag gelukt om vroeg naar bed te gaan.
Ik zat laatst die serie op Netflix te kijkenquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:00 schreef Crack_ het volgende:
Is dit uit iemand zn tijd hier in de SC?![]()
Die beelden met storing erdoor, wat heerlijk nostalgisch. Doet me denken aan de tv van vroeger die je wel eens een klap moest geven als het beeld niet goed was
Ohja, tuurlijkquote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
Was gewoon strak beeld in die tijd maar heeft waarschijnlijk lang op een videoband gestaan die door de jaren heen slechter is geworden
Is ook een goeie ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zat laatst die serie op Netflix te kijken
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja ik moet maar eens gaan slapen.
En alvast een goedemorgen voor Ballie
quote:Ewout Genemans in shock over 'hoeveelheid verwarde personen' in nieuw seizoen Bureau Maastricht.
In de jaren 70-80-90 voornamelijk een Top 40 luisteraar geweestquote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, tuurlijkWelke artiesten luisterde je toen je jong was?
En zie inderdaad in de beschrijving staan dat de band niet meer goed was
Ik ademde juist punk.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In de jaren 70-80-90 voornamelijk een Top 40 luisteraar geweestnooit echt iets gehad met alternatieven, punk, hiphop etc
Jammer.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nooit echt iets gehad met alternatieven, punk, hiphop etc
RUR jawel meeste afleveringen wel gezienquote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:00 schreef Crack_ het volgende:
Is dit uit iemand zn tijd hier in de SC?![]()
Die beelden met storing erdoor, wat heerlijk nostalgisch. Doet me denken aan de tv van vroeger die je wel eens een klap moest geven als het beeld niet goed was
Alleen Top 40?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In de jaren 70-80-90 voornamelijk een Top 40 luisteraar geweestnooit echt iets gehad met alternatieven, punk, hiphop etc
Hopelijk is het ondertiteld.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:19 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips lol dat gaat weer een bijzonder seizoen worden.
[..]
Als het in de top 40 kwamquote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:32 schreef Xilia het volgende:
[..]
Alleen Top 40?
Nooit punk, hardrock metal enzo?
Ow dat laatste ik ook vaak wel hoor, zeker metal. Zonder internet was me een boel ontgaan.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als het in de top 40 kwam
Meeste alternatieve muziek uit die tijd ben ik pas later gaan waarderen
Jaja ik heb het allemaal weer gelezen, PLATONISCH zei je héquote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier wordt niet gebeld vanavond!
*belt*quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier wordt niet gebeld vanavond!
Ja raar verhaal in het ADquote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:46 schreef Ama het volgende:
NWS / Liam Payne (One Direction) overleden wtf?
Nee wordt echt niet gebeld.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:45 schreef Xilia het volgende:
[..]
Jaja ik heb het allemaal weer gelezen, PLATONISCH zei je hé
Ojee beginnende vrienden heet dat dusquote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee wordt echt niet gebeld.Iedereen zou even bij moeten komen van 8 uur bellen.
En ja ik meen dat echt, en hij ook. We zijn beginnende vrienden.
Wie?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:46 schreef Ama het volgende:
Ik las het net ja. Wtf.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:46 schreef Ama het volgende:
Ik zou geen nummer van ze op kunnen noemenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit komt echt raar binnen. Wou echt net slapen.
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou geen nummer van ze op kunnen noemenof misschien eentje? Maar ik vind het echt sneu, zo'n jonge gast.
Nou ik vind wel dat je een beetje onder een steen hebt geleefd als die bandnaam je helemaal niks zegt.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:56 schreef Xilia het volgende:
[..]
Niet iedereen kent One Direction misschien?
Ik vind het sowieso een kinderachtige reactie. Er wordt hier regelmatig iets geplaatst over overleden oud-voetballers die me ook niks zeggen en dan zoek je dat even op. Even stoer "wie?" zeggen terwijl het gewoon in de eerste zin van het bericht staat is gewoon schijtirritant. Dan zie je "lid van One Direction" staan dus dan weet je al dat het geen imker was ofzo. Vooral als er in de eerste reacties ook over muziek en concerten wordt gesproken. Dat lees je sneller dan "WiE" tikken. Hilarisch en stoer.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:56 schreef Xilia het volgende:
[..]
Niet iedereen kent One Direction misschien?
Sorry hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een kinderachtige reactie. Er wordt hier regelmatig iets geplaatst over overleden oud-voetballers die me ook niks zeggen en dan zoek je dat even op. Even stoer "wie?" zeggen terwijl het gewoon in de eerste zin van het bericht staat is gewoon schijtirritant. Dan zie je "lid van One Direction" staan dus dan weet je al dat het geen imker was ofzo. Vooral als er in de eerste reacties ook over muziek en concerten wordt gesproken. Dat lees je sneller dan "WiE" tikken. Hilarisch en stoer.
Ligt misschien ook een beetje aan de generatiequote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik vind wel dat je een beetje onder een steen hebt geleefd als die bandnaam je helemaal niks zegt.
Weer een kindje zonder vader in deze wereld nu.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:03 schreef CherryLips het volgende:
Zielig voor z'n fans
Ik was ook altijd bang dat Robbie Williams een keer dood in bed gevonden zou worden.
Je laat me toch weer grinniken met je imkerquote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een kinderachtige reactie. Er wordt hier regelmatig iets geplaatst over overleden oud-voetballers die me ook niks zeggen en dan zoek je dat even op. Even stoer "wie?" zeggen terwijl het gewoon in de eerste zin van het bericht staat is gewoon schijtirritant. Dan zie je "lid van One Direction" staan dus dan weet je al dat het geen imker was ofzo. Vooral als er in de eerste reacties ook over muziek en concerten wordt gesproken. Dat lees je sneller dan "WiE" tikken. Hilarisch en stoer.
Net als met die jongen van Boyzone toenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:06 schreef Ama het volgende:
Dit moet voor de andere vier ex bandleden ook wel als een harde klap komen. Geen idee wat er allemaal speelde tussen hun maar dit is natuurlijk echt vreselijk voor iedereen in zijn omgeving. Hij was recent nog bij Niall Horan zijn concert aanwezig.
is de hele band dan al een keer vervangen?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:06 schreef Ama het volgende:
Dit moet voor de andere vier ex bandleden ook wel als een harde klap komen. Geen idee wat er allemaal speelde tussen hun maar dit is natuurlijk echt vreselijk voor iedereen in zijn omgeving. Hij was recent nog bij Niall Horan zijn concert aanwezig.
James Hetfield van Metallica is imker in zijn vrije tijd.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar One Direction is uit elkaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:09 schreef mschol het volgende:
[..]
is de hele band dan al een keer vervangen?
Wie precies nog maar?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net als met die jongen van Boyzone toen
Jamesquote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
James Hetfield van Metallica is imker in zijn vrije tijd.
Tof.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
James Hetfield van Metallica is imker in zijn vrije tijd.
Dit moest ik inderdaad even opzoeken maar damn ook al zo jong.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stephen Gately.
Generatiekloof.
Ik niet, maar geen melding nog.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:14 schreef Ama het volgende:
Denk al wat raar dat ik geen melding van de NOS krijg maar ik heb dat uitstaan per ongeluk.
Ik ken ze vooral omdat ik het gewoon overal voorbij zag en horen komen toen ze fucking populair waren.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:14 schreef Xilia het volgende:
Sorry meiden heb even geluisterd, ik ken ze niet.
Uiteraard wel vreselijk triest zulke dingen, het zal voor velen weer een schok zijn.
Sinds wanneer ben jij opeens zo gemeen?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:52 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ojee beginnende vrienden heet dat dus![]()
Ok Liesje slaap lekker meid en geen gevoelens krijgen hé
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOS komt waarschijnlijk pas ergens vroeg in de ochtend met dit nieuws.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm zou wel denken dat dit een melding waard is.
owww okequote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar One Direction is uit elkaar.
https://nos.nl/artikel/25(...)ood-na-val-uit-hotelquote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:19 schreef Xilia het volgende:
[..]
NOS komt waarschijnlijk pas ergens vroeg in de ochtend met dit nieuws.
Is me al vaker op gevallen dat er daar geen actueel nieuws is 's nachts.
Ga bij ze werken.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:19 schreef Xilia het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij opeens zo gemeen?Ik moest erom lachen hoor.
Aaaww Liesje, ik plaag maar wat héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het wel heel leuk om te volgen
[ Bericht 0% gewijzigd door Flory- op 17-10-2024 00:35:43 ]
Dat valt dan weer meequote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:20 schreef mschol het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)ood-na-val-uit-hotel
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:27 schreef Xilia het volgende:
[..]
Aaaww Liesje, ik plaag maar wat hé![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:27 schreef Xilia het volgende:
[..]
Aaaww Liesje, ik plaag maar wat hé![]()
Deze moest ik nog beantwoorden, ik zie het niet als niet willen toegeven. Ik zie het als niet willen opgeven. Het is zo lastig uit te leggen (@Recce begrijpt me denk ik wel een beetje). Ik wil gewoon de balans die ik nu heb gevonden in mijn leven, en nodig heb, niet kwijt. Die wil ik niet opgeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee wordt echt niet gebeld.Iedereen zou even bij moeten komen van 8 uur bellen.
En ja ik meen dat echt, en hij ook. We zijn beginnende vrienden.
Ik bel met mijn beste vrienden niet eens een uurquote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:52 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ojee beginnende vrienden heet dat dus![]()
Ok Liesje slaap lekker meid en geen gevoelens krijgen hé
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begin het wat beter te begrijpen denk ik.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deze moest ik nog beantwoorden, ik zie het niet als niet willen toegeven. Ik zie het als niet willen opgeven. Het is zo lastig uit te leggen (@:Recce begrijpt me denk ik wel een beetje). Ik wil gewoon de balans die ik nu heb gevonden in mijn leven, en nodig heb, niet kwijt. Die wil ik niet opgeven.
quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
K zit niet stiekem op grmbl's account
Denk dat we allebei wel ewn vervroegd kerstcadeautje verdiend hebbenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:16 schreef CherryLips het volgende:
O fuck de nieuwe kindles zijn er @:kwiwi
Nicequote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:06 schreef mschol het volgende:
![]()
mogguh
laatste werkdag van de week weer
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 06:57 schreef Koen66 het volgende:
morgen
https://www.nu.nl/opmerke(...)randalarm-heeft.html
wow
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:06 schreef mschol het volgende:
![]()
mogguh
laatste werkdag van de week weer
quote:
Morguhquote:
Lekker, hoe is het nu met je?quote:
Gisteren uitgegleden. Verder prima. Geen kracht in in mijn dijen. Ik moet daar spieren weer opbouwen.quote:
O dat is minder. Kijk je wel uit. Ik weet wat een val met je kan doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gisteren uitgegleden. Verder prima. Geen kracht in in mijn dijen. Ik moet daar spieren weer opbouwen.
Dat gaat prima. 5 november mag ik dezelfde ingreep weer doen om het nog wijder te maken.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder. Kijk je wel uit. Ik weet wat een val met je kan doen.
Hopelijk bouw je de spieren snel weer op.
En je slokdarm?
Het is wel het eerste wat ik zag toen ik net wakker werd . . Geen idee hoe laat de melding precies binnen kwamquote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:19 schreef Xilia het volgende:
[..]
O, je moet nog een keertje. Ziie je er tegen op?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat gaat prima. 5 november mag ik dezelfde ingreep weer doen om het nog wijder te maken.
Een beetje wel, maar dat komt door de conditie waar ik nu in zit.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, je moet nog een keertje. Ziie je er tegen op?
Vervelend, ik begrijp dat er meer speelt dan alleen je slokdarmquote:Op donderdag 17 oktober 2024 07:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Een beetje wel, maar dat komt door de conditie waar ik nu in zit.
Ik heb dus alleen Harry in m'n playlistquote:Op donderdag 17 oktober 2024 00:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ken ze vooral omdat ik het gewoon overal voorbij zag en horen komen toen ze fucking populair waren.Ja en ik heb twee liedjes van twee ex bandleden in mijn playlist maar geen Liam.
Ook geen Harry hehe.
Staat er al een artikel in het eilandkrantje?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja sindsg dat ik er ben is het zo 'bewolkt'
8708quote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Gisteren? En wat is het weekgemiddelde?
ja dat ze niet begrijpen waarom het zo hard waait ineensquote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Staat er al een artikel in het eilandkrantje?
Trek een raam open!quote:
Pizza Calzone? 🤣quote:
Niall Horan - This Townquote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb dus alleen Harry in m'n playlist
Oh een gewone?quote:
Gewoon even wachten.quote:
Dat liedje van Van Duin. Geen idee wat de aanleiding wasquote:
mijn eiland maar niet mijn foto. heeft iemand anders genomen. Denk gewoon vliegtuig. Heli's zien we niet zoveel. Als je vanaf bangkok naar samui vliegt vlieg je hier over heenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dat jouw eilandje?
Was je met de heli of vliegtuig?
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat liedje van Van Duin. Geen idee wat de aanleiding was
Televizier!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oh ja André van Duin zeker. Die krijgt vandaag een prijs
mja denk ik wel.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is de chocolademelk verwerkt?
oh ja hij krijgt sws de ouevre prijs en misschien ook de ring samen met Nhaan en Jannyquote:
Dat mag.quote:
even wachten nog...quote:
en toen ging de wekker?quote:
alcohol ontsmet... gaan alle slechte bacteriën van weg.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben die verkoudheid wel beu.
Dat rijmtquote:
prinsessenklacht weer dit hoorquote:
nee zit niet meer in de first world. Denk nu in third? Weet niet waar thailand onder valtquote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar heb jij geen last meer van.
heb je nog sjokomel?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:39 schreef bitterbal het volgende:
Regen , bijna op het zelfde tijdstip als gisteren. KOmt goed uit want ben nog niet gedoucht dus hoef ik mij ook niet zo schuldig te voelen dat ik niets doe
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zit niet meer in de first world. Denk nu in third? Weet niet waar thailand onder valt
quote:Today, a Second World country is one that falls in between the poverty of developing nations and the prosperity of developed nations. These countries (Turkey, Thailand, and South Africa for example) are growing economically but aren't quite to the level of developed countries in North America and Europe.
Absoluut nietquote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
De Jeugd Van Tegenwoordig viert 20-jarig bestaan in oktober 2025 in Ziggo Dome![]()
![]()
WIE GAAT ER MEE??
Is de luchtkwaliteit slecht daar? Dacht dat het op de eilanden wel meeviel.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:44 schreef bitterbal het volgende:
ik wil vandaag een luchtreiniger kopen, die verkopen ze bij de supermarkt.
Dat magquote:
nee hier kan het ook slecht zijn. vandaag zitten we op moderatequote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is de luchtkwaliteit slecht daar? Dacht dat het op de eilanden wel meeviel.
Volgens mij zijn steden als Rotterdam niet veel beterquote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hier kan het ook slecht zijn. vandaag zitten we op moderate
https://www.iqair.com/thailand/nakhon-si-thammarat/ko-pha-ngan
de luchtreiniger of de huidige staat ?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij zijn steden als Rotterdam niet veel beter
Maar kan vast geen kwaad.
De luchtreiniger.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de luchtreiniger of de huidige staat ?
aah. Nee nu komt ook regenseizoen maar als dat over is gaan ze vast ook weer van alles in de fik zetten. En wil ook nog een ontvochtiger maar die heb ik niet gevonden nog hier.quote:
rupee rupee!quote:
Denk dat die ontvochtiger belangrijker is. Al zal je airco dat ook wel voor een groot deel kunnen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aah. Nee nu komt ook regenseizoen maar als dat over is gaan ze vast ook weer van alles in de fik zetten. En wil ook nog een ontvochtiger maar die heb ik niet gevonden nog hier.
Meld je ziek.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even naar het toilet gelopen en terug. Ik ben buiten adem.
ik geniet nog even van de vrije donderdagquote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, geen pizza vandaag. Vrijdag is pizzadag, niet donderdag.
Was het maar vrijdag.
Bwoah, goed nat.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat die ontvochtiger belangrijker is. Al zal je airco dat ook wel voor een groot deel kunnen.
Ik ben niet ziek. Alleen zwaar verkouden, of wellicht covid.quote:
Lekker iedereen aan het aansteken ja?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben niet ziek. Alleen zwaar verkouden, of wellicht covid.
Ga dan thuiswerken.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben niet ziek. Alleen zwaar verkouden, of wellicht covid.
Lekker toch.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:03 schreef bitterbal het volgende:
man ik ben nog niet eerder zo lui geweest hier als vandaag
Die hebben wel wat klassiekertjes gemaaktquote:Op donderdag 17 oktober 2024 09:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
De Jeugd Van Tegenwoordig viert 20-jarig bestaan in oktober 2025 in Ziggo Dome![]()
![]()
WIE GAAT ER MEE??
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker iedereen aan het aansteken ja?
Gaat de leidinggevende van @Luctor.et.Emergo bellenquote:
Doe dat.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gaat de leidinggevende van @:Luctor.et.emergo bellen
ja die stand heeft die ook maar denk niet genoeg. Zal zon onvochtiger online moeten bestellen denk ikquote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat die ontvochtiger belangrijker is. Al zal je airco dat ook wel voor een groot deel kunnen.
Dat klinkt zelfs alsof het ervoor gemaakt is!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:33 schreef Ama het volgende:
[..]
HG vlekken reiniger werkt ook geweldig.
De werkster is momenteel ook weer in mijn huisje de boel aan het schoonmaken, ideaalquote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:27 schreef Ama het volgende:
Ga ik vandaag naar de branderij ipv morgen omdat de baas sochtends gaat sporten en dan kan ik rustig zijn kantoor doen. Heeft iemand anders het al gedaan omdat ik tijdje afwezig was.
Dat zou wel heel toevallig zijn!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Dat klinkt zelfs alsof het ervoor gemaakt is!
Smakelijk. Ik pak ook even een bammetje.quote:
Geniet ervanquote:
Wie wil er nou een vlek reinigen?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Dat klinkt zelfs alsof het ervoor gemaakt is!
*gaat heel ver weg zittenquote:
Van jezelf?quote:
Ik soms ook niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:43 schreef datismijnmening het volgende:
Ik snap mijn NS rekeningen niet![]()
Met iets anders dan boterhammen geen probleem? Of is het het samen gedeelte?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*gaat heel ver weg zitten
samen boterhammen lunchen is echt mijn persoonlijke hel
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:43 schreef datismijnmening het volgende:
Ik snap mijn NS rekeningen niet![]()
ov-kaart van je werk hebbenquote:
Kun je geen vast voedsel eten?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gaat nu nutridrink vanille proberen.
Dat eet ik ook, maar ik moet blijkbaar extra calorieën hebben vanwege dat ik afgelopen 2 weken amper gegeten.quote:
Ah ok. Fresubin aardbeien en perzik kun je overslaan trouwens, mocht je die tegenkomen. Getverdemme die waren vies.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat eet ik ook, maar ik moet blijkbaar extra calorieën hebben vanwege dat ik afgelopen 2 weken amper gegeten.
Ik heb alleen juice, vanille en aardbeiensmaak meegekregen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok. Fresubin aardbeien en perzik kun je overslaan trouwens, mocht je die tegenkomen. Getverdemme die waren vies.
Ik kreeg er steeds eentje weg, met moeite. Dronk dan een flesje chocomel voor de extra calorieën. Niet voedzaam, maar ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb alleen juice, vanille en aardbeiensmaak meegekregen.
Eigenlijks moet ik 3 flesjes op een dag drinken. Vaak haal ik max 2 van die flesjes.
Hmm, combinatie van. Boterhammen met boter is de meest heftige aversie, de geur daarvan kan ik al niet hebbenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Met iets anders dan boterhammen geen probleem? Of is het het samen gedeelte?
Oh, dan kan je veilig bij mij komen zitten als ik m'n bammetjes eet.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, combinatie van. Boterhammen met boter is de meest heftige aversie, de geur daarvan kan ik al niet hebben. En dan heb je nog mensen die smakken/met hun mond open eten en of praten. Echt gatverfuckingdamme
![]()
![]()
blinde mensen die auto gaan rijden, echt een top ideequote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je naar de trein kan, kan je ook autorijden.
Ah zo.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kreeg er steeds eentje weg, met moeite. Dronk dan een flesje chocomel voor de extra calorieën. Niet voedzaam, maar ja.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dan kan je veilig bij mij komen zitten als ik m'n bammetjes eet.
Spareribs, loaded nacho's, autodrop, kapsalon, wijnquote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat eet ik ook, maar ik moet blijkbaar extra calorieën hebben vanwege dat ik afgelopen 2 weken amper gegeten.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je naar de trein kan, kan je ook autorijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |