SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Is het gesmolten?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
oh kee mijjn drie weken IJsland gaan niet meer door
Ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat hoop ik wel ja
[..]
oh
@:nattekat jij bent vaak bij zwembaden, vertel eens. Wij zijn erg nieuwsgierig
Nee, maar het verbaast me niet..quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Bijna alle Afrikaanse vrouwen (met lang haar) dragen een pruik, wist je dat?
Ja. Mijn favo guilty pleasure zijn filmpjes van vechtende groepen zwarte vrouwenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Van die dingen waar je als je niet oplet gelijk de halve zak leegvreetquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zoiets ja
De binnenkant van zachte dropjes
Jaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van die dingen waar je als je niet oplet gelijk de halve zak leegvreet
Jaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
IJsland wil ik ook wel eens heenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
gen drama hoor
IJsland ben ik al geweest en Faeroer ga ik in mei heen/
datismijnbenigquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:42 schreef Crack_ het volgende:
ohja wacht, zij is erger op dit moment
En dan 1,5 uur later naar de wc rennen vanwege alle laxerende zoetstoffenquote:
zoz ou je het kunnen noemen. Ik ben flexibility himself. En allerlei mensen willen begin sept weer terug zijn ens ja da moeten we begin aug aug vertrekken en dat kan dus nietquote:
Oh daar heb jk dan weer minder last vanquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan 1,5 uur later naar de wc rennen vanwege alle laxerende zoetstoffen
Gaat die er dan af?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Nog twee nachtjes slapen ja
quote:
Haar been?quote:
Denk het wel jaquote:
Weet niet of dat wel zo praktisch is, dan moet dat been met gekoeld transport de halve wereld over, best een duur grapjequote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tragisch
Misschien heeft @:bitterbal er iets aan?
Ruikt zo weeïg en zoet naar paarden bij powneymeisjes he?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Toen ik 20 was ofzo en een jonge amazone in de hotelkamer nam schrok ik me de pleuris.
K zit niet stiekem op grmbl's accountquote:
Ik bedoelde een Afrikaansequote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ruikt zo weeïg en zoet naar paarden bij powneymeisjes he?
Hmm ja dat is waarquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of dat wel zo praktisch is, dan moet dat been met gekoeld transport de halve wereld over, best een duur grapje
*block*quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tragisch
Misschien heeft @:bitterbal er iets aan?
Oeh, een loempiaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
*gooit loempia in frituur en gaat tiktoks scrollen*
Nee ga dit kijken:quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
Een loempia met tictacs zou nog vreemder zijnquote:
Mwa.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een loempia met tictacs zou nog vreemder zijn
Weten we ook meteen waar die Trump adoratie vandaan komt.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo beinvloedbaar die Dimmy.
wie?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:30 schreef Ama het volgende:
Ik ben erg benieuwd of ze vrij komen. Ik hoop wel als ze vrij komen dat ze echt goed beschermd gaan worden want de hele wereld kent ze.
hey, is toch één dag!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is me ook maar 1 dag gelukt om vroeg naar bed te gaan.
Ik zat laatst die serie op Netflix te kijkenquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:00 schreef Crack_ het volgende:
Is dit uit iemand zn tijd hier in de SC?![]()
Die beelden met storing erdoor, wat heerlijk nostalgisch. Doet me denken aan de tv van vroeger die je wel eens een klap moest geven als het beeld niet goed was
Ohja, tuurlijkquote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
Was gewoon strak beeld in die tijd maar heeft waarschijnlijk lang op een videoband gestaan die door de jaren heen slechter is geworden
Is ook een goeie ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zat laatst die serie op Netflix te kijken
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja ik moet maar eens gaan slapen.
En alvast een goedemorgen voor Ballie
quote:Ewout Genemans in shock over 'hoeveelheid verwarde personen' in nieuw seizoen Bureau Maastricht.
In de jaren 70-80-90 voornamelijk een Top 40 luisteraar geweestquote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, tuurlijkWelke artiesten luisterde je toen je jong was?
En zie inderdaad in de beschrijving staan dat de band niet meer goed was
Ik ademde juist punk.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In de jaren 70-80-90 voornamelijk een Top 40 luisteraar geweestnooit echt iets gehad met alternatieven, punk, hiphop etc
Jammer.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nooit echt iets gehad met alternatieven, punk, hiphop etc
RUR jawel meeste afleveringen wel gezienquote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:00 schreef Crack_ het volgende:
Is dit uit iemand zn tijd hier in de SC?![]()
Die beelden met storing erdoor, wat heerlijk nostalgisch. Doet me denken aan de tv van vroeger die je wel eens een klap moest geven als het beeld niet goed was
Alleen Top 40?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In de jaren 70-80-90 voornamelijk een Top 40 luisteraar geweestnooit echt iets gehad met alternatieven, punk, hiphop etc
Hopelijk is het ondertiteld.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:19 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips lol dat gaat weer een bijzonder seizoen worden.
[..]
Als het in de top 40 kwamquote:Op woensdag 16 oktober 2024 23:32 schreef Xilia het volgende:
[..]
Alleen Top 40?
Nooit punk, hardrock metal enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |