abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215349661
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 12:13 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Het OM heeft verkeerde prioriteiten, maar dat los je niet op door de repressie nog verder toe te passen; Je moet dan de mogelijkheid wegnemen bij het OM om mensen te vervolgen voor zulke banale tweets.
Nee, want als het minder banaal is is het hartstikke prima.
Ze doen net alsof FvD gangers een groepering zijn die zich laten ophitsen door de grote leider v Houwelingen, nou, wie weet, dus ik hou de mogelijkheid van de discussie in wezen nog open.

Maar hoe komen die idioten ermee weg onder het mom van protest door Hamas te verheerlijken? Sommigen zijn er zelfs gewelddadig onder.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_215351815
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 12:30 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee, want als het minder banaal is is het hartstikke prima.
Dat zeg ik niet.
pi_215352366
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 23:44 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Nee, maar ik vind het principe dat iedereen een podium mag krijgen belangrijker.
Ordediensten die doodleuk bepalen wat wel en niet mag, is dat ook een soort podium?
NS personeel weet er geen raad mee en de politie gaat niet ingrijpen op deze manier.
Het verbod op weerkorpsen zou je dan nog kunnen aanspreken.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_215353377
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 18:04 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Ordediensten die doodleuk bepalen wat wel en niet mag, is dat ook een soort podium?
NS personeel weet er geen raad mee en de politie gaat niet ingrijpen op deze manier.
Het verbod op weerkorpsen zou je dan nog kunnen aanspreken.
Dat is al verboden ja, dat is gewoon handhaving die keer op keer faalt. De NS, Halsema, de politie, het OM, alles faalt.
pi_215368902
Goh. Misschien kan de landelijke politiek hier ook ingrijpen.

twitter
pi_215369153
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 09:29 schreef Nober het volgende:
Goh. Misschien kan de landelijke politiek hier ook ingrijpen.

[ x ]
Artikel over deze casus https://www.voxweb.nl/ber(...)-het-kan-wel-schuren

quote:
In Duitsland is Samidoun verboden vanwege antisemitisme en België wil de vluchtelingenstatus van Khatib afnemen, waarom moet hij dan in Nijmegen een podium krijgen?

Topolski: ‘Ook dit past bij de framing van media en politiek. Beide landen ken ik goed, dus ik kan beide situaties uitleggen. De situatie in Duitsland vind ik zeer zorgelijk. Er is geen academische vrijheid meer. Ik vind het pijnlijk wat er daar het afgelopen jaar allemaal is verboden. Ook Joodse wetenschappers kunnen beschuldigd worden van antisemitisme als ze daar een lezing geven.’

Ik ben zelf gepromoveerd op de Joodse filosofe Hannah Arendt. Volgens de normen die nu in Duitsland gelden zou zij ook een antisemiet zijn. Wat er in Duitsland en in andere landen gebeurt, is dat de definitie van de International Holocaust Remembrance Alliance (IHRA, red.) wordt gebruikt om mensen of organisaties antisemitisch te noemen. Antizionisme en kritiek op Israël worden daardoor antisemitisch genoemd. Deze definitie is echter nooit bedoeld als juridisch bindende definitie. Als je de Jerusalem Declaration on Antisemitism hanteert dan zou dit allemaal geen antisemitisme zijn.’
Simpelweg ziek, maar politiek begrijpelijk dat de ihra definitie van antisemitisme in sommige, rabiaat zionistische landen als Nederland, structureel wordt misbruikt door de Israël lobby om onwelgevallige meningen stilte op te leggen. Zelfs de man die verantwoordelijk is voor de definitie deelt deze mening. Hij ziet de "tool" zoals hij de definitie omschrijft als waardevol, maar moet de definitie volgens hem wel op de juiste manier toegepast worden. En niet zoals yesilgoz recentelijk, die het had over dat de ns antisemitisme faciliteert nog voordat de demonstratie had plaatsgevonden.

"Opsteller IHRA-definitie van antisemitisme waarschuwt tegen invoering ervan
12 september 2018

Toepassing van de IHRA-definitie van antisemitisme ondermijnt de vrijheid van meningsuiting, stelt de architect ervan, de Amerikaan Kenneth Stern. De internationale Israël-lobby probeert de definitie overal door overheden en instellingen te laten verankeren, maar daarvoor is die nooit bedoeld geweest, waarschuwt hij." https://rightsforum.org/o(...)uwt-invoering-ervan/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215369253
twitter

:W
pi_215369276
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 10:30 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Zou mij niet verbazen als hij toch gewoon komt, incognito natuurlijk, want die fascisten daar op de uni in Nijmegen zullen hier niet akkoord mee gaan, en gevolgen zijn er toch niet voor hun. Dat volk heeft een vrijbrief in deze slappe rechtstaat, want het feit dat er leraren en studenten zijn die zulke radicale bewegingen toejuichen is blijkbaar geen probleem, die leraren gaan toch lekker verder om domme zwaar verwende kinderen te indoctrineren met hun fascistische gedachtegoed of er nu wel een haatprediker of niet komt.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215369294
Samidoun is al een jaar verboden in Duitsland. Nederland doet het verbieden nog per persoon, en dan ook nog per spreekbeurt?

Deze man heeft nog altijd de status vluchteling. Die status intrekken is blijkbaar geen optie.
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 10:37:36 #85
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215369301
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 10:13 schreef egayalS het volgende:

[..]
Als Slayage er boos van wordt, is het meestal wel een goed idee.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215369365
Ik heb die naam nu al meerdere keren voorbij horen komen, maar ook geenstijl vind het niet nodig om uit te leggen waarom het nou zo'n haatsmurf zou zijn. Het EW artikel komt ook niet verder dan demonstraties intimidaties tegen joden noemen en snoepjes uitdelen door een paar buitenlandse leden.
pi_215369399
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 10:44 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik heb die naam nu al meerdere keren voorbij horen komen, maar ook geenstijl vind het niet nodig om uit te leggen waarom het nou zo'n haatsmurf zou zijn. Het EW artikel komt ook niet verder dan demonstraties intimidaties tegen joden noemen en snoepjes uitdelen door een paar buitenlandse leden.
Even verder googlen dan. Hij heeft o.a. op 7 oktober feest gevierd na de aanslag. Wilt Israël van de kaart vegen. Onlangs nog een poster op Twitter gezet "glory to Sinwar".

Ofwel, gewoon een pion van Hamas.
pi_215369424
quote:
Ze, inclusief die gast, vierde de slachting op 7 oktober, riepen meermaals op om Joden te slachten en het westen te vernietigen, spraken meermaals hun steun uit voor Hamas, en doet zich voor als "hulp organisatie" (slachtofferrol) om donaties te krijgen terwijl ze daarmee het islamitisch terrorisme financieren.

Lijkt mij een goede reden om zo organisatie en personen te weren, hoewel ik wel moet toegeven dat het apart is dat ze alleen deze organisatie aanpakken en benoemen terwijl ze eigenlijk de mening van heel wat moslims in Europa vertegenwoordigen die net zo radicaal zijn als dit terroristen clubje.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215369430
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 10:48 schreef LaDaDiDa het volgende:

[..]
Even verder googlen dan. Hij heeft o.a. op 7 oktober feest gevierd na de aanslag. Wilt Israël van de kaart vegen. Onlangs nog een poster op Twitter gezet "glory to Sinwar".

Ofwel, gewoon een pion van Hamas.
Ah gezellige vent dus. Ik vind het raar dat onze geenstijl vrienden dat niet gewoon posten als aanvulling op hem uitschelden.
pi_215369434
Samidoun is in een rapport omschreven als Terroristen in maatpak. De reactie van dit heerschap op die uitspraak was "Ik draag nooit een maatpak".

bron: https://www.dewereldmorge(...)-kan-palestijn-zijn/
pi_215369458
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 10:51 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ze, inclusief die gast, vierde de slachting op 7 oktober, riepen meermaals op om Joden te slachten en het westen te vernietigen, spraken meermaals hun steun uit voor Hamas, en doet zich voor als "hulp organisatie" (slachtofferrol) om donaties te krijgen terwijl ze daarmee het islamitisch terrorisme financieren.

Lijkt mij een goede reden om zo organisatie en personen te weren, hoewel ik wel moet toegeven dat het apart is dat ze alleen deze organisatie aanpakken en benoemen terwijl ze eigenlijk de mening van heel wat moslims in Europa vertegenwoordigen die net zo radicaal zijn als dit terroristen clubje.
Wat wel een geinige is hoe de booslims van Europa wel met duizenden richting IS trokken toen ze aan het winnen waren, maar de animo tegen Israël toch merkbaar minder is. Ook bij de islam heb je veel mooi weer supporters.
pi_215369470
quote:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ganisatie-gevangenen
pi_215369508
quote:
Boevenclub mag van mij verboden worden.
quote:
De PFLP is al in 1997 als terreurorganisatie bestempeld. Onder Canadees en Amerikaans recht is het verboden om terreurorganisaties te financieren. Volgens deze landen kunnen 'neporganisaties' als Samidoun ertoe leiden dat het moeilijker is voor legitieme liefdadigheidsinstellingen om aan geld te komen. "Dit heeft gevolgen voor hun vermogen om in Gaza en de Westelijke Jordaanoever te voorzien in basisbehoeften zoals voedsel, medicijnen en onderdak."
Dit zijn dan wel weer bijzondere quotes van een land dat de hongercampagne van Israël mogelijk maakt.
pi_215369582
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 10:30 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Er zal geschuimbekt worden bij de BIJ1 en GroenLinks stemmers op bij de Radboud.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 11:06 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Boevenclub mag van mij verboden worden.
[..]
Dit zijn dan wel weer bijzondere quotes van een land dat de hongercampagne van Israël mogelijk maakt.
Er is geen hongercampagne. Daar is simpelweg geen sprake van.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215369690
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 11:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er zal geschuimbekt worden bij de BIJ1 en GroenLinks stemmers op bij de Radboud.
[..]
Er is geen hongercampagne. Daar is simpelweg geen sprake van.
Tuurlijk schat.
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 20:17:25 #96
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_215374580
Ain't over yet… :O

quote:
De Palestijnse activist Mohammed Khatib stapt naar de rechter vanwege het inreisverbod dat het kabinet hem vrijdag heeft opgelegd. In een reactie noemt hij het verbod vrijdag "islamofoob en racistisch".

...

Khatib werd uitgenodigd door Situating Palestine. Bij die groep zijn medewerkers van de Radboud Universiteit aangesloten. Zij zijn geschokt door de "onwettige beslissing" van het kabinet, zeggen ze in een verklaring. Ze noemen het inreisverbod "een aanval op academische vrijheid en weer een voorbeeld van anti-Palestijns racisme".
https://www.nu.nl/binnenl(...)ch-inreisverbod.html
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 20:20:53 #97
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215374632
'islamofoob en racistisch'...

Hou toch op man met je eeuwige gejank...

De kift, durven spreken over 'academische vrijheid' en het instituut zelf al jaren gijzelen met je diversiteitsinclusiegedram.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215374776
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
'islamofoob en racistisch'...

Hou toch op man met je eeuwige gejank...

De kift, durven spreken over 'academische vrijheid' en het instituut zelf al jaren gijzelen met je diversiteitsinclusiegedram.
Die lui slaan allemaal het kapotgelezen wokewoordenboek open en slaken wat reeds tot in den treure gebruikte buzzwoordjes, nog niet doorhebbende dat de buitenwereld er steeds meer klaar mee is.

https://www.geenstijl.nl/5179426/wat-een-hel

Iemand die haat predikt een haatprediker noemen is racistisch (de andere kant wordt daarentegen door deze zelfde lui onophoudelijk van "haat" beschuldigd), een agressieve, tot geweld oproepende islamist niet blieven is islamofoob.

Gaap.
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 20:35:15 #99
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_215374913
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 20:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Die lui slaan allemaal het kapotgelezen wokewoordenboek open en slaken wat reeds tot in den treure gebruikte buzzwoordjes, nog niet doorhebbende dat de buitenwereld er steeds meer klaar mee is.

https://www.geenstijl.nl/5179426/wat-een-hel

Iemand die haat predikt een haatprediker noemen is racistisch (de andere kant wordt daarentegen door deze zelfde lui onophoudelijk van "haat" beschuldigd), een agressieve, tot geweld oproepende islamist niet blieven is islamofoob.

Gaap.
Inderdaad. Was ook wel te voorspellen dat het weer op 'racisme' zou worden gegooid. Moslims zijn geen ras, maar dat wordt door hele volksstammen niet begrepen of gewoon genegeerd om sympathie op te wekken ...
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 20:57:44 #100
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215375416
Dit is de standaard zet en zelfs zulke haatpredikers weten tegenwoordig heel goed dat men deze kaarten moet spelen. Dat is koren op de molen binnen de academische wereld.

Krijgt iemand met een niet-Westerse achtergrond zijn of haar zin niet? Meteen gaan smijten met allerlei verwijten over racisme en of Islamofobie als het een moslim betreft.

Gewoon voet bij stuk houden, zulk tuig moet geen toegang krijgen tot Nederland op hier op nota been een onderwijsinstelling het terreurzuchtige en antisemitische gedachtegoed verder te kunnen verspreiden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')