Nee, want als het minder banaal is is het hartstikke prima.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:13 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het OM heeft verkeerde prioriteiten, maar dat los je niet op door de repressie nog verder toe te passen; Je moet dan de mogelijkheid wegnemen bij het OM om mensen te vervolgen voor zulke banale tweets.
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee, want als het minder banaal is is het hartstikke prima.
Ordediensten die doodleuk bepalen wat wel en niet mag, is dat ook een soort podium?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:44 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het principe dat iedereen een podium mag krijgen belangrijker.
Dat is al verboden ja, dat is gewoon handhaving die keer op keer faalt. De NS, Halsema, de politie, het OM, alles faalt.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ordediensten die doodleuk bepalen wat wel en niet mag, is dat ook een soort podium?
NS personeel weet er geen raad mee en de politie gaat niet ingrijpen op deze manier.
Het verbod op weerkorpsen zou je dan nog kunnen aanspreken.
Artikel over deze casus https://www.voxweb.nl/ber(...)-het-kan-wel-schurenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:29 schreef Nober het volgende:
Goh. Misschien kan de landelijke politiek hier ook ingrijpen.
[ x ]
Simpelweg ziek, maar politiek begrijpelijk dat de ihra definitie van antisemitisme in sommige, rabiaat zionistische landen als Nederland, structureel wordt misbruikt door de Israël lobby om onwelgevallige meningen stilte op te leggen. Zelfs de man die verantwoordelijk is voor de definitie deelt deze mening. Hij ziet de "tool" zoals hij de definitie omschrijft als waardevol, maar moet de definitie volgens hem wel op de juiste manier toegepast worden. En niet zoals yesilgoz recentelijk, die het had over dat de ns antisemitisme faciliteert nog voordat de demonstratie had plaatsgevonden.quote:In Duitsland is Samidoun verboden vanwege antisemitisme en België wil de vluchtelingenstatus van Khatib afnemen, waarom moet hij dan in Nijmegen een podium krijgen?
Topolski: ‘Ook dit past bij de framing van media en politiek. Beide landen ken ik goed, dus ik kan beide situaties uitleggen. De situatie in Duitsland vind ik zeer zorgelijk. Er is geen academische vrijheid meer. Ik vind het pijnlijk wat er daar het afgelopen jaar allemaal is verboden. Ook Joodse wetenschappers kunnen beschuldigd worden van antisemitisme als ze daar een lezing geven.’
‘Ik ben zelf gepromoveerd op de Joodse filosofe Hannah Arendt. Volgens de normen die nu in Duitsland gelden zou zij ook een antisemiet zijn. Wat er in Duitsland en in andere landen gebeurt, is dat de definitie van de International Holocaust Remembrance Alliance (IHRA, red.) wordt gebruikt om mensen of organisaties antisemitisch te noemen. Antizionisme en kritiek op Israël worden daardoor antisemitisch genoemd. Deze definitie is echter nooit bedoeld als juridisch bindende definitie. Als je de Jerusalem Declaration on Antisemitism hanteert dan zou dit allemaal geen antisemitisme zijn.’
Zou mij niet verbazen als hij toch gewoon komt, incognito natuurlijk, want die fascisten daar op de uni in Nijmegen zullen hier niet akkoord mee gaan, en gevolgen zijn er toch niet voor hun. Dat volk heeft een vrijbrief in deze slappe rechtstaat, want het feit dat er leraren en studenten zijn die zulke radicale bewegingen toejuichen is blijkbaar geen probleem, die leraren gaan toch lekker verder om domme zwaar verwende kinderen te indoctrineren met hun fascistische gedachtegoed of er nu wel een haatprediker of niet komt.quote:
Als Slayage er boos van wordt, is het meestal wel een goed idee.quote:
Even verder googlen dan. Hij heeft o.a. op 7 oktober feest gevierd na de aanslag. Wilt Israël van de kaart vegen. Onlangs nog een poster op Twitter gezet "glory to Sinwar".quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:44 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik heb die naam nu al meerdere keren voorbij horen komen, maar ook geenstijl vind het niet nodig om uit te leggen waarom het nou zo'n haatsmurf zou zijn. Het EW artikel komt ook niet verder dan demonstraties intimidaties tegen joden noemen en snoepjes uitdelen door een paar buitenlandse leden.
Ze, inclusief die gast, vierde de slachting op 7 oktober, riepen meermaals op om Joden te slachten en het westen te vernietigen, spraken meermaals hun steun uit voor Hamas, en doet zich voor als "hulp organisatie" (slachtofferrol) om donaties te krijgen terwijl ze daarmee het islamitisch terrorisme financieren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:44 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik heb die naam nu al meerdere keren voorbij horen komen, maar ook geenstijl vind het niet nodig om uit te leggen waarom het nou zo'n haatsmurf zou zijn. Het EW artikel komt ook niet verder dan demonstraties intimidaties tegen joden noemen en snoepjes uitdelen door een paar buitenlandse leden.
Ah gezellige vent dus. Ik vind het raar dat onze geenstijl vrienden dat niet gewoon posten als aanvulling op hem uitschelden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:48 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Even verder googlen dan. Hij heeft o.a. op 7 oktober feest gevierd na de aanslag. Wilt Israël van de kaart vegen. Onlangs nog een poster op Twitter gezet "glory to Sinwar".
Ofwel, gewoon een pion van Hamas.
Wat wel een geinige is hoe de booslims van Europa wel met duizenden richting IS trokken toen ze aan het winnen waren, maar de animo tegen Israël toch merkbaar minder is. Ook bij de islam heb je veel mooi weer supporters.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:51 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ze, inclusief die gast, vierde de slachting op 7 oktober, riepen meermaals op om Joden te slachten en het westen te vernietigen, spraken meermaals hun steun uit voor Hamas, en doet zich voor als "hulp organisatie" (slachtofferrol) om donaties te krijgen terwijl ze daarmee het islamitisch terrorisme financieren.
Lijkt mij een goede reden om zo organisatie en personen te weren, hoewel ik wel moet toegeven dat het apart is dat ze alleen deze organisatie aanpakken en benoemen terwijl ze eigenlijk de mening van heel wat moslims in Europa vertegenwoordigen die net zo radicaal zijn als dit terroristen clubje.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ganisatie-gevangenenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:44 schreef Glazenmaker het volgende:
Boevenclub mag van mij verboden worden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ganisatie-gevangenen
Dit zijn dan wel weer bijzondere quotes van een land dat de hongercampagne van Israël mogelijk maakt.quote:De PFLP is al in 1997 als terreurorganisatie bestempeld. Onder Canadees en Amerikaans recht is het verboden om terreurorganisaties te financieren. Volgens deze landen kunnen 'neporganisaties' als Samidoun ertoe leiden dat het moeilijker is voor legitieme liefdadigheidsinstellingen om aan geld te komen. "Dit heeft gevolgen voor hun vermogen om in Gaza en de Westelijke Jordaanoever te voorzien in basisbehoeften zoals voedsel, medicijnen en onderdak."
Er zal geschuimbekt worden bij de BIJ1 en GroenLinks stemmers op bij de Radboud.quote:
Er is geen hongercampagne. Daar is simpelweg geen sprake van.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Boevenclub mag van mij verboden worden.
[..]
Dit zijn dan wel weer bijzondere quotes van een land dat de hongercampagne van Israël mogelijk maakt.
Tuurlijk schat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er zal geschuimbekt worden bij de BIJ1 en GroenLinks stemmers op bij de Radboud.
[..]
Er is geen hongercampagne. Daar is simpelweg geen sprake van.
https://www.nu.nl/binnenl(...)ch-inreisverbod.htmlquote:De Palestijnse activist Mohammed Khatib stapt naar de rechter vanwege het inreisverbod dat het kabinet hem vrijdag heeft opgelegd. In een reactie noemt hij het verbod vrijdag "islamofoob en racistisch".
...
Khatib werd uitgenodigd door Situating Palestine. Bij die groep zijn medewerkers van de Radboud Universiteit aangesloten. Zij zijn geschokt door de "onwettige beslissing" van het kabinet, zeggen ze in een verklaring. Ze noemen het inreisverbod "een aanval op academische vrijheid en weer een voorbeeld van anti-Palestijns racisme".
Die lui slaan allemaal het kapotgelezen wokewoordenboek open en slaken wat reeds tot in den treure gebruikte buzzwoordjes, nog niet doorhebbende dat de buitenwereld er steeds meer klaar mee is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
'islamofoob en racistisch'...
Hou toch op man met je eeuwige gejank...
De kift, durven spreken over 'academische vrijheid' en het instituut zelf al jaren gijzelen met je diversiteitsinclusiegedram.
Inderdaad. Was ook wel te voorspellen dat het weer op 'racisme' zou worden gegooid. Moslims zijn geen ras, maar dat wordt door hele volksstammen niet begrepen of gewoon genegeerd om sympathie op te wekken ...quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Die lui slaan allemaal het kapotgelezen wokewoordenboek open en slaken wat reeds tot in den treure gebruikte buzzwoordjes, nog niet doorhebbende dat de buitenwereld er steeds meer klaar mee is.
https://www.geenstijl.nl/5179426/wat-een-hel
Iemand die haat predikt een haatprediker noemen is racistisch (de andere kant wordt daarentegen door deze zelfde lui onophoudelijk van "haat" beschuldigd), een agressieve, tot geweld oproepende islamist niet blieven is islamofoob.
Gaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |