Niet bij die haatvlag. Ook een nazivlag zou ik van de wand rukken of (beter nog) in de hens zetten.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mja, ik vind dat je met je tengels van andermans dingen af moet blijven, eigenlijk.
Nee, ik zou dit niet gelijk stellen aan een nazivlag. Een Hamasvlag wel, maar de Palestijnse vlag niet.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:14 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Niet bij die haatvlag. Ook een nazivlag zou ik van de wand rukken of (beter nog) in de hens zetten.
Geen tolerantie voor intolerantie.
@Origami94quote:Op donderdag 7 november 2024 18:14 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
[ x ]
Mooi dat de haat jegens de echte nazi's op dit continent zelfs voetbalsupporters samenbrengt.
Haha, ik heb geen idee hoe oud je bent. Ik doelde vooral op de generatie boven de 45/50, laat ik het anders omschrijven: degenen die door levenservaring over het algemeen wat wijzer zijn geworden. Dat betreffen ook generaties die veelal zijn grootgebracht met andere normen en waarden.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Noem je mij nou oud?!![]()
Maar misschien is het wel een dingetje aangezien ik ben opgevoed met oa dat je geen dingen vernielt om je zaak onder de aandacht te brengen.
Gezien de sentimenten die er in de Palestijnse samenleving broeien, zijn hier helaas wel de nodige raakvlakken.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee, ik zou dit niet gelijk stellen aan een nazivlag. Een Hamasvlag wel, maar de Palestijnse vlag niet.
Hoe dan ook, om dat met een stel dronken medehoolies van de gevel te trekken is dom en opruiend, net zo dom en opruiend als Israëlische vlaggen uit de handen van mensen trekken en die uitmaken voor nazi's, wat ook regelmatig gebeurt.
Dit zijn ook echt geen hooligans, die zie je niet alleen lopen.quote:
Niemand geeft ook maar een zier om de Palestijnen.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee, ik zou dit niet gelijk stellen aan een nazivlag. Een Hamasvlag wel, maar de Palestijnse vlag niet.
Dat is de intolerantie-paradox.quote:Hoe dan ook, om dat met een stel dronken medehoolies van de gevel te trekken is dom en opruiend, net zo dom en opruiend als Israëlische vlaggen uit de handen van mensen trekken en die uitmaken voor nazi's, wat ook regelmatig gebeurt.
Trump is gewoon terecht klaar met terroristische idioten en wilt het schoonvegen.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:44 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Tja, grote woorden.
Is makkelijk spreken met nog 2 maanden te gaan.
Tegengas van de hooligans of dat niet?quote:Op donderdag 7 november 2024 21:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Loopt flink uit de klauwen.
Bekijk deze YouTube-video.
Ik weet het, moet jullie niet allemaal over één kam scheren. Maar doel ook meer op de politiek in de linkerhoek. Ze zijn er als de kippen bij om het racisme jegens moslims te benoemen en te veroordelen, maar nu dat de Joden slachtoffer zijn is het doodstil uit die hoek. Waren dit rechtsextremisten geweest dan was de pleuris uitgebroken in die hoek.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer: er zijn een hoop linkse mensen die hier ook van walgen. Je moet je niet zo laten intimideren door de schreeuwers.
Er zit geen correcte Nederlandse zin tussen he.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:25 schreef Tekaschi het volgende:
Van Geenstijl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wordt ook gewoon Jodenjacht genoemd.
Had al zo'n vermoeden, dit zijn geen universiteitskutjes meer, dit zijn groepen marokkanen die de voetbalfans willen aanvallen.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:25 schreef Tekaschi het volgende:
Van Geenstijl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wordt ook gewoon Jodenjacht genoemd.
"Wie kan Vuurwerk regelen" heeft alleen een onnodige hoofdletter.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Er zit geen correcte Nederlandse zin tussen he.
Dat zal niemand verbazen. En dan zijn er nog mensen die het gek vinden dat er een negatief beeld is ontstaan over mensen met een migratieachtergrond (uit Islamtische landen). Dan wil je het ook gewoon niet begrijpen.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Er zit geen correcte Nederlandse zin tussen he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |