Roddelen, roddelen en dan gaan ze dat zelf ook allebei doen, omdat dat gevraagd wordt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
De FotoshootAnnnethangert.. en de jalouzie![]()
[ afbeelding ]
Ja, vind ik ook. En daarbij: Als je als bondje daardoor steeds uitgedaagd wordt, dan speelt Rami op Mori dat duel toch, als die zo goed zijn!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel snel maar dan kan hij het ook tegen hem zeggen toch?
Maar afwachten hoe Febo de boel gaat spinnen om Moriaatje zo lang mogelijk binnen te houden als ze langdurig aan de havermout moetquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 13:00 schreef freaky40 het volgende:
Bondje met Moraima is echt het faalbondje deze cyclus, van boomer tot benjamin.
Heb niet teruggekeken om het te checken, maar misschien op volgorde van hoe ze op die bank zitten als Jan de bondjes 'bekend maakt'? Geen idee verderquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom staan bij sommige bondjes de foto's op alfabetische volgorde en bij andere weer niet.
[..]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:42 schreef KinKiJan het volgende:
Reünie van de eerste deelnemers..
[ afbeelding ]
Jorim: Vandaag is het precies een jaar geleden dat 16 compleet verschillende mensen een loods in stapten om een avontuur van hun leven aan te gaan!!! We zijn door diepe dalen gegaan, we hebben hoge pieken samen beleefd. Er is een half miljoen gewonnen!! Er zijn vriendschappen voor het leven gevormd. Dankbaar en gezegend met alle avonturen!!! #AlleenMaarLiefde #reunie
Jorrit*, Kaylee, Wesley en Donna waren er niet bij.Na een jaar is het ook wel duidelijk dat we nooit meer een Jasmijn in de bondgenoten zullen zien. De enige die nooit ruzie zocht of uitlokte, niet achterbaks deed. Zelfs toen iedereen klaar met Casper was ging ze nog naar hem toe om te troosten. Jammer dat zij er maar een maand in zat. Normale intelligente mensen mogen niet meer door de poort.SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Demi & El CheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe mij dan maar gewoon gekonkel tussen bondjes onderling..“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:51 schreef KinKiJan het volgende:
2 promo's gezien; vanavond in Loods Leve de Liefde .....
Senna & FlorisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Demi & El CheTsja, er zit nu téveel ouwe troep in om het nog Temptation Loods te noemen.. 2 kleutersetjes is niet genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe mij dan maar gewoon gekonkel tussen bondjes onderling..![]()
Het een sluit het ander niet uit; Jason gaat na z'n kansloze pogingen bij Fatima en Demi gewoon voor de ouwe fietsquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, er zit nu téveel ouwe troep in om het nog Temptation Loods te noemen.. 2 kleutersetjes is niet genoeg
Jason die op Moriaatje gaat? De wanhoop slaat toequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit; Jason gaat na z'n kansloze pogingen bij Fatima en Demi gewoon voor de ouwe fiets
Dat zou ik dan wel weer interessant vinden, Moraima die Jason keer op keer moet afwijzen
Inderdaad! BOEM!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jason die op Moriaatje gaat? De wanhoop slaat toe
Als die twee gaan vrijen is er een kans op een BOEM van het bedquote:
Wel raar dat er totaal geen belangstelling is voor dat ijskonijn Annetje, toch ook een lekker wijf ehh lijf?quote:
Omdat de R in de maand zit?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom die gozer elke keer moet opteden
[ afbeelding ]
Hier ook, net als Jason en Florisquote:
Jason zit er bij mij ook in.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hier ook, net als Jason en Floris
Rest heb ik geen moeite mee (nog?) ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |