Welke parkrun is dat ? Ik wil nog een keer in Utrecht meedoen, maar het is inderdaad lastig inpassen met 3 kinderen die voetballen, turnen enz..quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:32 schreef PippenScottie het volgende:
Slecht geslapen en met een snotterig hoofd vanochtend vrijwilliger geweest in een regenachtig park. Toch een verrassend goede opkomst. Ik ben de parkrun flink aan het promoten en dat werkt wel. Leuk om elke week nieuwe gezichten te zien.
Dat was voorlopig de laatste keer. Mijn dochtertje zit op schaatsen, het seizoen begint volgende week en haar les overlapt helaas met de parkrun. Ik ben wel van plan om tijdens haar les van een uur zelf een rondje te gaan rennen.
Oosterhout in Alkmaar.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:34 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Welke parkrun is dat ? Ik wil nog een keer in Utrecht meedoen, maar het is inderdaad lastig inpassen met 3 kinderen die voetballen, turnen enz..
Ik zie op Strava dat het ook een in andere landen is, leuk om met weekenden weg eens mee te doen.
Zeker een mooi park! In het voorjaar is er ook een 5km/10km/15km wedstrijdquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oosterhout in Alkmaar.
Ik ben eigenlijk nog nooit in het Maximapark geweest. Wil ik ook nog wel eens heen. Volgens mij is dat sowieso een mooi park om te bezoeken
Die heb ik dit jaar ook gelopen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:22 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Zeker een mooi park! In het voorjaar is er ook een 5km/10km/15km wedstrijd.
https://deloopvanleidscherijn.nl/
Ik ookquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:59 schreef mignonne het volgende:
[..]
Die heb ik dit jaar ook gelopen.
Ik heb gewandeld (was nog herstellende van een operatie) voor het goede doel. Ik loop regelmatig in het Máximapark, fijn zo om de hoek. Alleen hoe lekkerder het weer, hoe minder fijn wandelen met al die mensen op skeelers en fietsen die “opeens” overal vandaan komenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:22 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Zeker een mooi park! In het voorjaar is er ook een 5km/10km/15km wedstrijd.
https://deloopvanleidscherijn.nl/
20 minuten is echt mega! Echt onwijs tof als dat lukt, het is zo’n grote sprong!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:17 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik heb gewandeld (was nog herstellende van een operatie) voor het goede doel. Ik loop regelmatig in het Máximapark, fijn zo om de hoek. Alleen hoe lekkerder het weer, hoe minder fijn wandelen met al die mensen op skeelers en fietsen die “opeens” overal vandaan komen![]()
Als je er eens gaat lopen moet je zeker de Vlinderhof niet overslaan.
Ik heb vorig weekend voor het eerst 20 minuten gehobbeld. Overleefd![]()
later deze week R5-W3-R8-W3-R5 In het kader van rustig opbouwen ga ik die les vandaag herhalen. Tegen de kerst kom ik wel eens 5km melden
![]()
Supergoed zeg!!!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 16:31 schreef GotC het volgende:
18 km gelopen!![]()
Met alleen even paar meter wandelen om een reepje te eten, en 2x even stilstaan bij een stoplichtEn dat klinkt gek, maar dat is voor mij echt de mentale winst. Ik geef zo makkelijk toe aan ‘pff, oke even stilstaan, ik vind het zwaar, even wandelen’.
Dus dit was tof
Dank!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:40 schreef valleilijn het volgende:
Ja je kan gewoon een tas afgeven.
Heel veel plezier en succes iedereen die morgen in Amsterdam gaat lopen
Prima eigenlijk. Maar tempo ‘aangereden slak’ zorgt daar ook voor.quote:
Ga je makkelijk doen!quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:10 schreef Quoi het volgende:
Marathon staat aan op tv. Succes loperts!
Ik moet er 4x 6 min uitpersen. Dit keer uitgebreide warming up.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |