Bron: https://www.linkedin.com/(...)edium=member_desktopquote:Gisteren vroeg mijn collega aan een 16-jarige patiënt of hij rookt of vapet. Hij haalde een vape uit zijn zak die op de foto is afgebeeld.
Dit is een smartvape. Hier kan je mee vapen, gamen, chatten, muziek luisteren etc.
Speciaal ontworpen om volwassen rokers te kunnen laten stoppen met roken? NEE!
Speciaal ontwikkeld om tieners met hun hashtag#puberbrein afhankelijk en verslaafd te maken aan vapen. Als je met gamen een level niet haalt, dan neem je een trekje aan de vape en je kunt weer verder gamen, chillen en vapen.
Hoe kan zo'n vape op de markt komen?!
Ik maak me grote zorgen. We zijn niet meer op weg naar een hashtag#nicotinevrije generatie. We stevenen af op een generatie verslaafde tieners met longschade, gedragsproblemen, concentratiestoornissen agv vape-verslaving.
Overheid, bescherm de tiener! Verbied de vape!
Op naar een rookvrije en nicotine vrije samenleving!
Aliexpress, gok ik.quote:
Ah, dus dat probleem lost zichzelf wel een keer op.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Aliexpress, gok ik.
Waarschijnlijk krijg je hem gratis bij x patronen.
Dit ja, je gaat bijna hopen dat Isräel die dingen laat ontploffen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Aliexpress, gok ik.
Waarschijnlijk krijg je hem gratis bij x patronen.
Of bij een fatbike.
Hehehehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
GTA 6 draait daaropquote:
Die wijsheid heb je van je oudersquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Maarja boeiend kinderen zijn toch achterlijk
Fatbikesquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:12 schreef Twiitch het volgende:
Roken? VERBIEDEN!
Vapen? VERBIEDEN!
Vuurwerk? VERBIEDEN!
Alcohol? VERBIEDEN!
Social media? VERBIEDEN!
Gamen? VERBIEDEN!
Mis ik nog iets
Jaquote:
|
Forum Opties | |