SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
quote:
Dat jullie ermee bekend zijn zegt wel genoeg over wat jullie in jullie vrije tijd doen.quote:Ik ken films die zo beginnen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:43 schreef Kissingbird het volgende:
ff met doggie lopen er komt zo een klusmeneer om mijn lampen op te hangen![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Was gisteren bij VI een stukje uit een ander praatprogrammequote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
daar gaat alles stiekem..gereformeerd zegt niks.. jaar met een streng gereformeerde een relatie gehad
Die mensen mochten niet aan zelf bevrediging doen. Het haalde de aandacht bij je partner weg of zoietsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ze gaat binnenkort sokken vinden.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Is onreinquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was gisteren bij VI een stukje uit een ander praatprogramme
Die mensen mochten niet aan zelf bevrediging doen. Het haalde de aandacht bij je partner weg of zoiets
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een jongen die tegen zijn moeder gaat zeggen dat hij er wel eens mee helikoptertquote:
Is bijzonderThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een jongen die tegen zijn moeder gaat zeggen dat hij er wel eens mee helikoptert
Is bijzonder![]()
![]()
Omg. Ben ik effe blij dat ik het wel mag. Oepsquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was gisteren bij VI een stukje uit een ander praatprogramme
Die mensen mochten niet aan zelf bevrediging doen. Het haalde de aandacht bij je partner weg of zoiets
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Nee, ging niet om onrein, tenminste niet dat stukje wat ze lieten horen. Het had er meer mee te maken dat je een partner hebt en als je het met jezelf doet die sextijd niet naar je partner gaat. Woorden in die strekking was hetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niemand die ziet als je het met je zelf doet.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Omg. Ben ik effe blij dat ik het wel mag. OepsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:47 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Dat jullie ermee bekend zijn zegt wel genoeg over wat jullie in jullie vrije tijd doen.
[..]
Ik ken films die zo beginnen.![]()
hmz nope geen drugs.
National Geographic films zeker
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: