SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Denken ze alquote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:53 schreef UitStraling het volgende:
@:bitterbal
Oren ook een beetje wegmoffelen anders denken ze alsnog dat je er eentje bent van God zijn lievelingsvolk.
Af en toe Allahoe akbar mompelen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denken ze al![]()
gister weer iemand die vroeg of ik uit israel kwam
Was dat niet iets met neuzen?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:53 schreef UitStraling het volgende:
@:bitterbal
Oren ook een beetje wegmoffelen anders denken ze alsnog dat je er eentje bent van God zijn lievelingsvolk.
ja beter ook niet want onder de thaise bevolking zitten hier blijkbaar toch ook moslims las ik. Dacht dat die nog meer naar het zuiden zaten maar blijkbaar hier ookquote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe Allahoe akbar mompelen.
Flesje benzine met een pluk katoen in je jaszak dragen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe Allahoe akbar mompelen.
Alles is groter bij ze, alles, mijn Joodse ex Daphne stond ook vooraan in de rij te springen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was dat niet iets met neuzen?
Die zitten echt overal.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja beter ook niet want onder de thaise bevolking zitten hier blijkbaar toch ook moslims las ik. Dacht dat die nog meer naar het zuiden zaten maar blijkbaar hier ook
Hmmquote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles is groter bij ze, alles, mijn Joodse ex Daphne stond ook vooraan in de rij te springen.
Trek in vlaai.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jij vond Limburgers die praten het ergste geluid wat er bestaat dus ik praat niet met jou![]()
Lekkerquote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:55 schreef Ama het volgende:
Als ik mij vanmiddag nog goed voel ga ik denk ik weer bij de viskraam kibbeling halen.
Natuurlijk nietquote:
Tja je wordt niet voor niets 109 verschillende landen uitgezetquote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee gestart door thai en gaat over het gedrag van israeli's hier op het eiland. Ze zijn eigenlijk door niemand geliefd. En nu worden er dan dingen opgesomd die ze dan verkeerd doen
In Griekjesland? Hmm nee, wel iets baklava-achtigs, maar daar was ik niet stuk vanquote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nog niet genoeg taart gehad afgelopen week? Misschien hebben ze zondag lekkere vlaai/taart.
Die optie heb ik nog nooit gezien.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik haal meestal op de markt visstukjes met piri piri saus.
Hmm jammer. Ik ga me waarschijnlijk zaterdag in Utrecht ook nog helemaal volvreten met vanallesquote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Griekjesland? Hmm nee, wel iets baklava-achtigs, maar daar was ik niet stuk van
Ga je doen daar?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hmm jammer. Ik ga me waarschijnlijk zaterdag in Utrecht ook nog helemaal volvreten met vanalles
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jij vond Limburgers die praten het ergste geluid wat er bestaat dus ik praat niet met jou![]()
Of het leek groot.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:59 schreef datismijnmening het volgende:
Hihi Daphne heeft een grote kut
Ook een dankbaar vak.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:04 schreef Nattekat het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-verstaanbaar-praten
Ik zou nu in een supermarkt vakken zitten te vullen als dit in mijn examenjaar al een eis was
Mocht van de docent Nederlands zelfs sommige opdrachten digitaal doen terwijl de rest moest schrijven, zo erg was het.
Mijn hanenpoten zijn totaal onleesbaar behalve voor mijzelf.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat iemand leesbaar kan schrijven, lijkt me op zich wel handig.
Tenzij je arts wordt natuurlijk. Dan moet je dat verplicht weer afleren tijdens je studiequote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat iemand leesbaar kan schrijven, lijkt me op zich wel handig.
gewoon een jurkje en een jasjequote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:15 schreef datismijnmening het volgende:
Weer waarbij je niet weet wat je aan moet
Ja, klopt. Maar dat zijn er over het algemeen niet heel veel.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tenzij je arts wordt natuurlijk. Dan moet je dat verplicht weer afleren tijdens je studie
Conclusie: iedereen is onbeleefd, maar van een ander is het erger dan van jezelf.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:15 schreef bitterbal het volgende:
De grootste klacht over israeli's van Thai is trouwens dat ze onbeleefd zijn richting personeel in een restaurant of elk andere service gericht contact.
Nu was ik gisteren uit eten met 4 thai. Ik vond hun ook onbeleefd richting de serveersterNiks gezegd natuurlijk
ja en cultuur verschil. Hier als je bij de cassiere komt zeg je bv geen gedag. Je zet gewoon je dingen neer, ze doet de transactie en je gaat weer weg. Ik vind dat bv erg onbeleefdquote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Conclusie: iedereen is onbeleefd, maar van een ander is het erger dan van jezelf.
Doen we in damsco ook nietquote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en cultuur verschil. Hier als je bij de cassiere komt zeg je bv geen gedag. Je zet gewoon je dingen neer, ze doet de transactie en je gaat weer weg. Ik vind dat bv erg onbeleefd
Ja, dat klinkt niet echt vriendelijk. Alsof dat geen mensen zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en cultuur verschil. Hier als je bij de cassiere komt zeg je bv geen gedag. Je zet gewoon je dingen neer, ze doet de transactie en je gaat weer weg. Ik vind dat bv erg onbeleefd
Onbeleefdquote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doen we in damsco ook niet
Warme nacht in aantocht.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:19 schreef Karzai het volgende:
Weerbericht Nederland
Vanmiddag op veel plaatsen ruim 20 graden
16 oktober 2024, 07:12
Het is zacht voor de tijd van het jaar met vanmiddag in grote delen van het land 20 tot 22 graden. In het noorden blijft het kwik iets achter. Na lokaal wat motregen vanochtend is het later droog met zonnige perioden. Komende dagen is het wat wisselvallig, maar de temperatuur blijft tot in de volgende week hoog voor de tweede helft van oktober.
De ochtend start wisselend bewolkt en hier en daar valt wat motregen. De kans op lokaal gespetter neemt gedurende de ochtend af en op steeds meer plaatsen breekt de zon door. Om 9:00 uur is het 8 graden in Noord-Nederland tot lokaal al 14 graden in Limburg. Tegen het middaguur is het kwik al gestegen naar 13 tot 19 graden. Er waait een matige zuidoostenwind. Op de Waddeneilanden is de wind (vrij) krachtig.
Vanmiddag op veel plaatsen 20 tot 22 graden
Vanmiddag blijft het droog en zijn er zonnige perioden en sluierwolken waar de zon soms doorheen moet schijnen. Bij een matige, op de Waddeneilanden vrij krachtige, zuidoostenwind wordt het 18 graden in het noorden en 20 tot 22 graden in het midden en zuiden van het land.
Zachte avond en nacht
Vanavond neemt de bewolking wat toe, maar blijft het op de meeste plaatsen nog droog. Het is zacht met om 21:00 uur op veel plaatsen nog 14 tot 17 graden. In de nacht stijgt vooral in het westen de kans op regen. De minima variëren van 10 graden in graden in Groningen tot zo’n 16 graden in Zeeland.
9/10 keer zit er een norse ongeīnteresseerde puber achter de kassa dus neequote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
OnbeleefdAls je bij de kassa komt zeg je de persoon toch gedag? En als je weg gaat fijne dag etc
mja soms doe ik het ook niet als ze mij al niet eens aankijken maar anders doe ik het wel altijdquote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
9/10 keer zit er een norse ongeīnteresseerde puber achter de kassa dus nee
blote benen kan bestquote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Veel te warm voor panties, te koud voor blote benen
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
VretenEn vieren dat Artic weer een jaar langer met me uit houdt.
nou is toch raar. In nederland kijken we elkaar toch aanquote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:30 schreef CherryLips het volgende:
Vriendin van me kijkt mensen achter de kassa ook niet aan. Zegt alleen hoi en misschien doei.
Ik kijk ze altijd wel even aanzelfs als introvert. Maar misschien kom ik dan weer over als een psychopaat en moet ik dat juist niet doen.
vind het vreemder om dat niet te doen als je elkaar begroet maar goed, ieder zn dingquote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:30 schreef CherryLips het volgende:
Vriendin van me kijkt mensen achter de kassa ook niet aan. Zegt alleen hoi en misschien doei.
Ik kijk ze altijd wel even aanzelfs als introvert. Maar misschien kom ik dan weer over als een psychopaat en moet ik dat juist niet doen.
ja dat doe ik ookquote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:38 schreef mschol het volgende:
ik ben ook zo oubollig dat ik ze bedank als ik de bon krijg
Hmm niemand een idee?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:59 schreef Ama het volgende:
Jongens dit staat bij de buren (ze maken daar vrachtwagens). Wat zou dit voor onderdeel zijn? 🤔
[ link | afbeelding ]
Google leert mij dat het een mover zou zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:59 schreef Ama het volgende:
Jongens dit staat bij de buren (ze maken daar vrachtwagens). Wat zou dit voor onderdeel zijn? 🤔
[ link | afbeelding ]
kan niet ver genoeg inzoomenquote:
Thuis even zoeken wat dat doet haha.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Google leert mij dat het een mover zou zijn.
Aan de oranje sticker te zien zijn het onderdelen van Dholladia, dus dan moeten het delen van de laadkleppen zijn die ze achterop de vrachtwagen bouwen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Gewoon even aanbellen bij de buren en vragen.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Aan de oranje sticker te zien zijn het onderdelen van Dholladia, dus dan moeten het delen van de laadkleppen zijn die ze achterop de vrachtwagen bouwen.
dit dus, maar dan zonder de klep zelfPlausibel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Aan de oranje sticker te zien zijn het onderdelen van Dholladia, dus dan moeten het delen van de laadkleppen zijn die ze achterop de vrachtwagen bouwen.
dit dus, maar dan zonder de klep zelfNice thanks voor je duidelijke antwoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ja hoi ik "werk" hiernaast en ben een fucking nieuwsgierig mens dus wat staat hier buiten.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon even aanbellen bij de buren en vragen.
Boterham met kaasquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:10 schreef Crack_ het volgende:
Nu al trek in lunch, wat gaan we lunchen straks? Tosti of croissantje
kwarkquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:10 schreef Crack_ het volgende:
Interesse tonen is goed voor de algemene ontwikkeling.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hoi ik "werk" hiernaast en ben een fucking nieuwsgierig mens dus wat staat hier buiten.
Vinden ze vast niet raar.
Ik denk dat ik pasta ga eten straks.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:10 schreef Crack_ het volgende:
zou echt niet weten waarom dit raar zou zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hoi ik "werk" hiernaast en ben een fucking nieuwsgierig mens dus wat staat hier buiten.
quote:
gezond bezig!quote:
Dat is al helemaal lekkerquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik pasta ga eten straks.
Halve grilkip met patat natuurlijkquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:10 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Halve grilkip met patat natuurlijk
ook lekkerquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor lunch?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ik vind dit een hele rare vraagquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voor lunch?of doe je vanavond dan iets kleins oid?
Denk dat ze even uitleggen helemaal niet erg vinden hoor, tenzij je ze op een enorm druk moment treft.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je om suggesties vroegquote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voor lunch?of doe je vanavond dan iets kleins oid?
dan zou het wel een matige suggestie zijn, want we hebben gisteren uitvoerig besproken dat krekkie geen vlees eet.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je om suggesties vroeg
Kip is geen vleesquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan zou het wel een matige suggestie zijn, want we hebben gisteren uitvoerig besproken dat krekkie geen vlees eet.
Maar het is je vergeven omdat je er niet was.
now listen here, you little shit..quote:
Groentes liggen ook dood op je bordquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt het dood op je bord? Dan is het vlees.
was ook zo maar zag dat andere hem anders opvatte, ben niet duidelijk geweestquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je om suggesties vroeg
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan zou het wel een matige suggestie zijn, want we hebben gisteren uitvoerig besproken dat krekkie geen vlees eet.
Maar het is je vergeven omdat je er niet was.
ik vind vlees/gevogeltes/vis ook fijner om aan te houden dan alles vlees noemenquote:
Maar da's niet erg.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Groentes liggen ook dood op je bord
en zee insecten!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
was ook zo maar zag dat andere hem anders opvatte, ben niet duidelijk geweestmaar bedankt voor je suggestie, gaan we niet doen
[..]
[..]
ik vind vlees/gevogeltes/vis ook fijner om aan te houden dan alles vlees noemen
Eens.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
PLANTEN HEBBEN OOK LEVENSRECHT!!
ja maar jij bent tijdelijk kapot, dat magquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb boodschappen besteld bij Picnic, terwijl de Albert Heijn op 2 minuten loopafstand zit
Geen idee wat het betekent. Maar als jij er maar blij mee bent.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:13 schreef Crack_ het volgende:
Zo, mn bumble likes staan nu op op zeven. Mooi aantal, gaan we niks mee doen. OF WEL? Of nietttt
Of welllllllllllllllll
Kan eigenlijk niet he. Dan heb ik m'n huis vol planten staan en ik gooi andere planten zo in de pan.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar zijn sommige andere dieren het niet mee eens@:cherrylips
Haha, mooiquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee wat het betekent. Maar als jij er maar blij mee bent.
Ik heb een gesloten keuken, zien ze nietquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan eigenlijk niet he. Dan heb ik m'n huis vol planten staan en ik gooi andere planten zo in de pan.
Bedankt voor de uitleg.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, mooiwant eigenlijk niks. Maar als vrouw heb je tig likes want mannen liken alles en zien dan wel wie er terugliked
Dan heb je al gauw 200+ matches, waarvan je minimaal 150 nooit meer gaat tegenkomen en dat vind ik irritant![]()
Nu heb ik er zeven waarvan ik denk 'hmmm wie weet' maar denk dat ik er één ga liken
Die planten in je huis zullen zich iedere dag afvragen wanneer zij aan de beurt zijn. Hun hele leven in doodsangst.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan eigenlijk niet he. Dan heb ik m'n huis vol planten staan en ik gooi andere planten zo in de pan.
Giftige plant vindt dit leuk.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die planten in je huis zullen zich iedere dag afvragen wanneer zij aan de beurt zijn. Hun hele leven in doodsangst.
Waarom is dat kutquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:32 schreef Crack_ het volgende:
Oh kut, ik moest opzoeken wanneer ze hier de leidingen kwamen vervangen. Juli 2023![]()
![]()
Ja, snap ik wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:37 schreef CherryLips het volgende:
M'n caafs zitten ook altijd te rillen wanneer ik het gehakt in de pan gooi. Wanneer zijn zij aan de beurt
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:44 schreef Nattekat het volgende:
Het enige wat nog triester is dan dat zijn mensen die nu al kerstzooi hebben.
Maar als je beetje de leuke dingen wil kopen moet je wel op tijd zijn hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:44 schreef Nattekat het volgende:
Ja, goede.quote:
pietsaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:36 schreef Karzai het volgende:
de lidl leeggekocht en ik eet pieeeetsaaaaaaaaaa vanavond, stuk deeg gekregen van moeders
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:37 schreef CherryLips het volgende:
M'n caafs zitten ook altijd te rillen wanneer ik het gehakt in de pan gooi. Wanneer zijn zij aan de beurt
zo iets zeggen over andere mensen, dat is pas triestquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:44 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:43 schreef Ama het volgende:
Zo ik ben echt net thuis en het schoonmaken ging verrassend goed alleen tijdens het fietsen deden mijn longen wat lastig maar verder ging het wel top.Beter dan ik had verwacht.
of mensen die negatieve aandacht geven aan zulke niet-boeiende shit, kan jou het schelenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:44 schreef Nattekat het volgende:
Lidl gaat hier morgen pas weer open.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:36 schreef Karzai het volgende:
de lidl leeggekocht en ik eet pieeeetsaaaaaaaaaa vanavond, stuk deeg gekregen van moeders
OK. Genoteerdquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, goede.
Eigenlijk niet, maar dacht dat ik wat minder tijd voorbij had laten gaan om mn shit te laten fixen
[..]
dezequote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo iets zeggen over andere mensen, dat is pas triest
en een smerig dikke laag gezouten roomboterquote:
walnotenbroodjesquote:
Hoezo boeit het je. Laat mensen lekker, alles continu af willen fikken, da's pas sneu.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:44 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en een smerig dikke laag gezouten roomboter
geef maar aan ons!quote:
Echt supernuttig.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:04 schreef Ama het volgende:
Wow. Dik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:mschol Laatste foto is de andere kant.
echt he, kunnen beter jou opvolgen; janken en zeuren en piepen op een forum en super onbelangrijke mensen willen overtuigen van je bullshit-levenquote:
Het is ook heel eng om gewoon een leuke hobby te hebben..quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:08 schreef Crack_ het volgende:
Lekker negatief zijn![]()
vooral níét genieten van de simpele dingen in het leven, overal moeilijk over doen. Wie wil dit niet?!
fok is zijn hobby, of waar denk je dat dat huiliehuilie vandaan kwam omdat ie een weekje niet mocht fokkenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is ook heel eng om gewoon een leuke hobby te hebben..
Ik heb echt al minstens een week dit stukje in mijn hoofd.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:07 schreef Crack_ het volgende:
Nu heb ik dat liedje 'no no, no no no no, no no no no, no no there's no limit' in mn hoofd
ik durf dit niet te klikken uit angst dat het hier dan ook blijft hangenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb echt al minstens een week dit stukje in mijn hoofd.
Ja even een TikTok video want daar is precies dat zinnetje wat blijft hangen.
Snap ik.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik durf dit niet te klikken uit angst dat het hier dan ook blijft hangen
Jij maakt er iets negatiefs van omdat jij nu eenmaal zo bent, ik zeg slechts dat deze man deze 10.000 uur ook had kunnen gebruiken om iets nuttigs te doen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt he, kunnen beter jou opvolgen; janken en zeuren en piepen op een forum en super onbelangrijke mensen willen overtuigen van je bullshit-leven
wie wil dat nou niet
Wanneer moet je dat het hebben/halen?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Help me eraan herinneren dat ik AAA-batterijen moet halen.
Je moet AAA-batterijen halen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Je bent op de hoogte van het feit dat LEGO over het algemeen geen weggooi product is?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij maakt er iets negatiefs van omdat jij nu eenmaal zo bent, ik zeg slechts dat deze man deze 10.000 uur ook had kunnen gebruiken om iets nuttigs te doen.
Bovendien vind je die onzinnige kutblokjes over 1 miljoen jaar nog terug in de maag van de laatste walvis op deze planeet.
Waarom?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Heeft geen haast maar vergeet het al een week mee te nemen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Wanneer moet je dat het hebben/halen?
yes, ik ben hier de negatieveling en niet jijquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij maakt er iets negatiefs van omdat jij nu eenmaal zo bent, ik zeg slechts dat deze man deze 10.000 uur ook had kunnen gebruiken om iets nuttigs te doen.
Bovendien vind je die onzinnige kutblokjes over 1 miljoen jaar nog terug in de maag van de laatste walvis op deze planeet.
Dacht kan je best appje sturen wanneer nodig.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft geen haast maar vergeet het al een week mee te nemen.
wekker instellen op je telefoon?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Je moet hier zoals op reddit zo'n RemindMe-bot hebben.
Dat zijn vrachtwagenonderdelen, gele speelgoedeendjes of kunstknieën ook niet maar toch vind je die terug in de Marianentrog.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van het feit dat LEGO over het algemeen geen weggooi product is?
Ok.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn vrachtwagenonderdelen, gele speelgoedeendjes of kunstknieën ook niet maar toch vind je die terug in de Marianentrog.
Dit werkt goed bij mij tot ik mijn handen die dag ga wassen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het nu maar op m'n hand geschreven.
die werkt bij mij nooit zo goedquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het nu maar op m'n hand geschreven.
Voor een beetje energie en misschien wat licht in de oogjes.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:18 schreef UitStraling het volgende:
Dat je ineens licht geeft vanuit je onderkantje omdat de batterijen elkaar raken.
Kopen =/= ophangenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar als je beetje de leuke dingen wil kopen moet je wel op tijd zijn hoor.
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:18 schreef UitStraling het volgende:
Dat je ineens licht geeft vanuit je onderkantje omdat de batterijen elkaar raken.
Wat joie de vivre doet wonderenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor een beetje energie en misschien wat licht in de oogjes.
ik wil zo een met ledjes die vroeger iedereen hadquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vorige week een kerstboompje gekocht bij de Action. Zo'n lekker ordinaire van steen met een ledlampje erin.
Vroeger bestond led niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil zo een met ledjes die vroeger iedereen had
De vrouwen waren wat docieler en vrouwelijker en liever en wat minder betweterigquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jij ook niet, vroeger was alles beter
Ik wantrouw de mensheid in zijn algemeen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:02 schreef UitStraling het volgende:
Vertrouwen jullie goede doelen organisaties?
Nou hier niet hoor maar het was niet koud op de fiets.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En buiten is het 20 graden.
niet echt maar is goed hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vrouwen waren wat docieler en vrouwelijker en liever en wat minder betweterig
Voor de bloemetjes en de beestjes, dan kun je beter extreem links stemmen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wantrouw de mensheid in zijn algemeen.
Zie je welquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:28 schreef Crack_ het volgende:
Kan ze niet vinden tho
[..]
niet echt maar is goed hoor
het is kouder in magazijn dan buitenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou hier niet hoor maar het was niet koud op de fiets.
Klinkt als saaiquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vrouwen waren wat docieler en vrouwelijker en liever en wat minder betweterig
dat is niet zo slimquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:34 schreef datismijnmening het volgende:
Had gvd geen planga in de auto liggen
Als ik plek had.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:25 schreef CherryLips het volgende:
https://www.action.com/nl(...)-met-ledverlichting/
wil je er wat van mij hebben.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vooral besloten zo min mogelijk meuk nog mm huis in te halen, deze is wel leuk maar ben altijd vrij vlot uitgekeken op dat soort dingenquote:
AAAAAAAAquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Ja dat deed ik sowieso al maar heb ook gewoon niet veel ruimte hier en sinds ik LEGO als hobby heb ontdekt blijft er helemaal geen ruimte over voor dit soort prulletjes.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:40 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik heb vooral besloten zo min mogelijk meuk nog mm huis in te halen, deze is wel leuk maar ben altijd vrij vlot uitgekeken op dat soort dingen
Ik niet en ik heb die behoefte ook nietquote:
Jouw definitie van geen ruimte is niet dezelfde als de mijne.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat deed ik sowieso al maar heb ook gewoon niet veel ruimte hier en sinds ik LEGO als hobby heb ontdekt blijft er helemaal geen ruimte over voor dit soort prulletjes.
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jouw definitie van geen ruimte is niet dezelfde als de mijne.
Ik heb er maar twee nodig ookquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil je er wat van mij hebben.
Ik heb inmiddels al zo vaak aa en aaa batterijen gekocht terwijl ik ze nog thuis had dat ik ze niet meer op krijg
Prulletjesquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beter gewoon standaard doen.quote:
Dank je!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:cherrylips vergeet de AAA Batterijen niet.
Nee want lage zonkrachtquote:
Klopt maar het moet ook bij elkaar passen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ohh, dit vraag ik dan wel eens aan mn ouders. Of zij er nog 2 voor mij hebbenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er maar twee nodig ookKrijg je meteen zo;n verpakking van 20.
dat doet niksquote:
waarom?quote:
Dit is de ideale manier bij lage UV.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:47 schreef essnhills het volgende:
Ohnee toch wel mijn dagcrčme heeft spf
Ik zomers niet, want heet en verbrandt levend. Maar zoals nuquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik niet en ik heb die behoefte ook niet
Omdat ook lage zonkracht impact heeft en huidkanker is ew.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, dit vraag ik dan wel eens aan mn ouders. Of zij er nog 2 voor mij hebben
[..]
dat doet niks
[..]
waarom?
Jaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is de ideale manier bij lage UV.
oh ik dacht te hebben gelezen dat die impact zo laag is dat het niks uitmaaktquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat ook lage zonkracht impact heeft en huidkanker is ew.
Is dat niet meer voor vitamine D opname?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik dacht te hebben gelezen dat die impact zo laag is dat het niks uitmaakt
Goodmorning sunshinequote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:49 schreef essnhills het volgende:
Logisch natuurlijk, ik heb bewust een dagcrčme met spf
Maar he, ben net wakker
Zon krijg je een ouwe kop vanquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, dit vraag ik dan wel eens aan mn ouders. Of zij er nog 2 voor mij hebben
[..]
dat doet niks
[..]
waarom?
De kracht van de voor ons schadelijke straling van de zon wordt door de huidige stand van de zon sterk verminderd door de lange afstand die de straling door de atmosfeer moet afleggen waardoor die nu veel minder schadelijk dan midden in de zomer.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is nooit lage zonkracht
neen, ging echt over de zon icm schade. Impact is zo laag dat je huid zich makkelijk kan herstellen en daarmee valt impact wegquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat niet meer voor vitamine D opname?
Morningquote:
Oh daarom schatten mensen mij vaak 8 jaar jonger ofzo. Ben gewoon een FOK! zolderkamerautist.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zon krijg je een ouwe kop van
Even snel gezocht, maar kan er niet echt wat over vinden.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neen, ging echt over de zon icm schade. Impact is zo laag dat je huid zich makkelijk kan herstellen en daarmee valt impact weg
maar goed, kan dat ik me heb vergist of dat diegene er minder verstand van had of weet ik veel
Bij mij doen mensen vaak net alsof ik super super super licht ben vanwege mn haarquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh daarom schatten mensen mij vaak 8 jaar jonger ofzo. Ben gewoon een FOK! zolderkamerautist.
Ik had ook even snel gezocht en kon het ook niet vinden. Geen antwoord is het meest verschrikkelijke antwoord, geef duidelijkheidquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even snel gezocht, maar kan er niet echt wat over vinden.
Zelf heb ik vooral zoiets van "kleine moeite om een dagcreme met SPF te pakken", want dat smeer ik toch wel.
Ok worteltaartquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij mij doen mensen vaak net alsof ik super super super licht ben vanwege mn haardat is zo raar
Licht als heel bleek/blank of licht als gewicht?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij mij doen mensen vaak net alsof ik super super super licht ben vanwege mn haardat is zo raar
Worteltaartquote:
Dat is altijd enorm vullend vind ikquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:58 schreef bitterbal het volgende:
ik heb chocolade melk op. Warm. Nu zit k vol
met slagroom en mini marshmellows?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:58 schreef bitterbal het volgende:
ja valt echt zwaar nuquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is altijd enorm vullend vind ik
Met slagroom en marsmellowflufquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met slagroom en mini marshmellows?
Gievquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met slagroom en mini marshmellows?
Ja, geen wonder, je kunt helemaal niet meer tegen melk omdat je dat nooit drinkt. Dat wordt gerriederrie.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:58 schreef bitterbal het volgende:
Het is toch veel te warm daar voor choco?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:58 schreef bitterbal het volgende:
Herkenbaar hier staat ook veel lego in huisquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat deed ik sowieso al maar heb ook gewoon niet veel ruimte hier en sinds ik LEGO als hobby heb ontdekt blijft er helemaal geen ruimte over voor dit soort prulletjes.
Alle 3 kinderen (hehe ;p) gek op LEGO?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:01 schreef Goitske het volgende:
[..]
Herkenbaar hier staat ook veel lego in huis
Zou echt huilen dan.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:01 schreef Recce het volgende:
Ja, geen wonder, je kunt helemaal niet meer tegen melk.
Krijg idd wel buikpijn als ik iets met melk drink maar geloof dat dit geen koeien melk wasquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, geen wonder, je kunt helemaal niet meer tegen melk omdat je dat nooit drinkt. Dat wordt gerriederrie.
valt allemaal wel mee. maar 29 gradenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is toch veel te warm daar voor choco?
Worth itquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, geen wonder, je kunt helemaal niet meer tegen melk omdat je dat nooit drinkt. Dat wordt gerriederrie.
Dan was dat geen koeienmelk nee.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Krijg idd wel buikpijn als ik iets met melk drink maar geloof dat dit geen koeien melk was
die zaak is helemaal vegan
Oh jee.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:13 schreef bitterbal het volgende:
nou dat doen we niet nog een keer die chocolademelk
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
valt allemaal wel mee. maar 29 graden
hahahahahahaquote:
bleek, maar ik ben niet bleekquote:Op woensdag 16 oktober 2024 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Licht als heel bleek/blank of licht als gewicht?
Kan 'm misschien ook in de ondertoon van je huid zitten? Dat de combinatie met haarkleur het wat beīnvloedt, zeg maar.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahahahaha
[..]
bleek, maar ik ben niet bleekdus mensen zeggen iets van 'jij moet ook wel echt opletten met je lichte huid ivm je haarkleur'. Maar ze zeggen dat blind, hun eigen huidskleur is lichter dan die van mij
in de zomer ben ik vaak best bruin en dan krijg ik die opmerking alsnog
associatie met kleur van je haren en lichaamsgewicht heb ik echt nog nooit gehoord
Ik ben in de zomer kei bruin want ben buiten zodra het kan, krijg die opmerking alsnogquote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan 'm misschien ook in de ondertoon van je huid zitten? Dat de combinatie met haarkleur het wat beīnvloedt, zeg maar.
En uiteraard de bias van gingers zijn bleekscheten, die is er zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |