SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Denken ze alquote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:53 schreef UitStraling het volgende:
@:bitterbal
Oren ook een beetje wegmoffelen anders denken ze alsnog dat je er eentje bent van God zijn lievelingsvolk.
Af en toe Allahoe akbar mompelen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denken ze al![]()
gister weer iemand die vroeg of ik uit israel kwam
Was dat niet iets met neuzen?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:53 schreef UitStraling het volgende:
@:bitterbal
Oren ook een beetje wegmoffelen anders denken ze alsnog dat je er eentje bent van God zijn lievelingsvolk.
ja beter ook niet want onder de thaise bevolking zitten hier blijkbaar toch ook moslims las ik. Dacht dat die nog meer naar het zuiden zaten maar blijkbaar hier ookquote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe Allahoe akbar mompelen.
Flesje benzine met een pluk katoen in je jaszak dragen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe Allahoe akbar mompelen.
Alles is groter bij ze, alles, mijn Joodse ex Daphne stond ook vooraan in de rij te springen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was dat niet iets met neuzen?
Die zitten echt overal.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja beter ook niet want onder de thaise bevolking zitten hier blijkbaar toch ook moslims las ik. Dacht dat die nog meer naar het zuiden zaten maar blijkbaar hier ook
Hmmquote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles is groter bij ze, alles, mijn Joodse ex Daphne stond ook vooraan in de rij te springen.
Trek in vlaai.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jij vond Limburgers die praten het ergste geluid wat er bestaat dus ik praat niet met jou![]()
Lekkerquote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:55 schreef Ama het volgende:
Als ik mij vanmiddag nog goed voel ga ik denk ik weer bij de viskraam kibbeling halen.
Natuurlijk nietquote:
Tja je wordt niet voor niets 109 verschillende landen uitgezetquote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee gestart door thai en gaat over het gedrag van israeli's hier op het eiland. Ze zijn eigenlijk door niemand geliefd. En nu worden er dan dingen opgesomd die ze dan verkeerd doen
In Griekjesland? Hmm nee, wel iets baklava-achtigs, maar daar was ik niet stuk vanquote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nog niet genoeg taart gehad afgelopen week? Misschien hebben ze zondag lekkere vlaai/taart.
Die optie heb ik nog nooit gezien.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik haal meestal op de markt visstukjes met piri piri saus.
Hmm jammer. Ik ga me waarschijnlijk zaterdag in Utrecht ook nog helemaal volvreten met vanallesquote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Griekjesland? Hmm nee, wel iets baklava-achtigs, maar daar was ik niet stuk van
Ga je doen daar?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hmm jammer. Ik ga me waarschijnlijk zaterdag in Utrecht ook nog helemaal volvreten met vanalles
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jij vond Limburgers die praten het ergste geluid wat er bestaat dus ik praat niet met jou![]()
Of het leek groot.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:59 schreef datismijnmening het volgende:
Hihi Daphne heeft een grote kut
Ook een dankbaar vak.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:04 schreef Nattekat het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-verstaanbaar-praten
Ik zou nu in een supermarkt vakken zitten te vullen als dit in mijn examenjaar al een eis was
Mocht van de docent Nederlands zelfs sommige opdrachten digitaal doen terwijl de rest moest schrijven, zo erg was het.
Mijn hanenpoten zijn totaal onleesbaar behalve voor mijzelf.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat iemand leesbaar kan schrijven, lijkt me op zich wel handig.
Tenzij je arts wordt natuurlijk. Dan moet je dat verplicht weer afleren tijdens je studiequote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat iemand leesbaar kan schrijven, lijkt me op zich wel handig.
gewoon een jurkje en een jasjequote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:15 schreef datismijnmening het volgende:
Weer waarbij je niet weet wat je aan moet
Ja, klopt. Maar dat zijn er over het algemeen niet heel veel.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tenzij je arts wordt natuurlijk. Dan moet je dat verplicht weer afleren tijdens je studie
Conclusie: iedereen is onbeleefd, maar van een ander is het erger dan van jezelf.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:15 schreef bitterbal het volgende:
De grootste klacht over israeli's van Thai is trouwens dat ze onbeleefd zijn richting personeel in een restaurant of elk andere service gericht contact.
Nu was ik gisteren uit eten met 4 thai. Ik vond hun ook onbeleefd richting de serveersterNiks gezegd natuurlijk
ja en cultuur verschil. Hier als je bij de cassiere komt zeg je bv geen gedag. Je zet gewoon je dingen neer, ze doet de transactie en je gaat weer weg. Ik vind dat bv erg onbeleefdquote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Conclusie: iedereen is onbeleefd, maar van een ander is het erger dan van jezelf.
Doen we in damsco ook nietquote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en cultuur verschil. Hier als je bij de cassiere komt zeg je bv geen gedag. Je zet gewoon je dingen neer, ze doet de transactie en je gaat weer weg. Ik vind dat bv erg onbeleefd
Ja, dat klinkt niet echt vriendelijk. Alsof dat geen mensen zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en cultuur verschil. Hier als je bij de cassiere komt zeg je bv geen gedag. Je zet gewoon je dingen neer, ze doet de transactie en je gaat weer weg. Ik vind dat bv erg onbeleefd
Onbeleefdquote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doen we in damsco ook niet
Warme nacht in aantocht.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:19 schreef Karzai het volgende:
Weerbericht Nederland
Vanmiddag op veel plaatsen ruim 20 graden
16 oktober 2024, 07:12
Het is zacht voor de tijd van het jaar met vanmiddag in grote delen van het land 20 tot 22 graden. In het noorden blijft het kwik iets achter. Na lokaal wat motregen vanochtend is het later droog met zonnige perioden. Komende dagen is het wat wisselvallig, maar de temperatuur blijft tot in de volgende week hoog voor de tweede helft van oktober.
De ochtend start wisselend bewolkt en hier en daar valt wat motregen. De kans op lokaal gespetter neemt gedurende de ochtend af en op steeds meer plaatsen breekt de zon door. Om 9:00 uur is het 8 graden in Noord-Nederland tot lokaal al 14 graden in Limburg. Tegen het middaguur is het kwik al gestegen naar 13 tot 19 graden. Er waait een matige zuidoostenwind. Op de Waddeneilanden is de wind (vrij) krachtig.
Vanmiddag op veel plaatsen 20 tot 22 graden
Vanmiddag blijft het droog en zijn er zonnige perioden en sluierwolken waar de zon soms doorheen moet schijnen. Bij een matige, op de Waddeneilanden vrij krachtige, zuidoostenwind wordt het 18 graden in het noorden en 20 tot 22 graden in het midden en zuiden van het land.
Zachte avond en nacht
Vanavond neemt de bewolking wat toe, maar blijft het op de meeste plaatsen nog droog. Het is zacht met om 21:00 uur op veel plaatsen nog 14 tot 17 graden. In de nacht stijgt vooral in het westen de kans op regen. De minima variėren van 10 graden in graden in Groningen tot zo’n 16 graden in Zeeland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |