SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door maily op 15-10-2024 22:31:47 ]![]()
Hij trekt wel meer..... Eh meer dingen trekkken hem... ehh fuck.... Ben het kwijt.quote:Lach met een schone bips![]()
Pfoe, ik kan me eigenlijk niet herinneren wanneer ik voor het laatst in bed geplast heb. Wel dat mn ex dat deed toen hij nogal dronken wasquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
omgquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pfoe, ik kan me eigenlijk niet herinneren wanneer ik voor het laatst in bed geplast heb. Wel dat mn ex dat deed toen hij nogal dronken was![]()
Ow, ik kan niet beloven dat het helemaal droog blijftquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan mag je wel bij mij, laat Justin dan maar lekker nat liggen.
Hmm... raarrrrrquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pfoe, ik kan me eigenlijk niet herinneren wanneer ik voor het laatst in bed geplast heb. Wel dat mn ex dat deed toen hij nogal dronken was![]()
![]()
Dat vinden wij niet raaaaarrrrrrrrrrrrr, dat vinden wij bijzonderquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja best wel. Maar altijd nog beter dan denken dat de kledingkast het toilet is (ook dronken natuurlijk)quote:
Ja maar dat is toch anders, dat is als zoete regenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow, ik kan niet beloven dat het helemaal droog blijft
Lach met een schone bips![]()
Manmanmanquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja best wel. Maar altijd nog beter dan denken dat de kledingkast het toilet is (ook dronken natuurlijk)![]()
![]()
Patricia Paay is het met je eensquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch anders, dat is als zoete regen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow, ik kan niet beloven dat het helemaal droog blijft![]()
![]()
Gheghe de shit die ik heb meegemaaktquote:(pun intended
)
Heet hij toevallig Stefan en komt uit Eindhoven, die knakker schept daar juist altijd over op. Die is via via in een vriendengroep gekomen bij onsquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja best wel. Maar altijd nog beter dan denken dat de kledingkast het toilet is (ook dronken natuurlijk)
Deed ie dat ook in bed ja?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gheghe de shit die ik heb meegemaakt(pun intended
)
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch anders, dat is als zoete regen
Eindhoven klopt! Naam alleen nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heet hij toevallig Stefan en komt uit Eindhoven, die knakker schept daar juist altijd over op. Die is via via in een vriendengroep gekomen bij ons
Dat verklaart al een hoopquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eindhoven klopt! Naam alleen niet![]()
![]()
Daarna gooi ik er wel ff nieuwe lakens enzo op terwijl ik je nog ff wat drinken breng terwijl je in bad ligt en dan nog ff douchen samen erna en dan weer het bed in. Beetje zoals het hoort wel.quote:
Lol die gast is er serieus trots op dat ie zo dronken was dat ie dat gedaan heeft, bij haar ouders in huis.......quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eindhoven klopt! Naam alleen nietLach met een schone bips![]()
Ahwquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daarna gooi ik er wel ff nieuwe lakens enzo op terwijl ik je nog ff wat drinken breng terwijl je in bad ligt en dan nog ff douchen samen erna en dan weer het bed in. Beetje zoals het hoort wel.
Wie hier heeft hamsters?
Vrouw (38) overlijdt na beet van hamster; ze zakte voor de deur van het ziekenhuis in elkaar![]()
Oh nee, zulke rare vrienden/exen heb ik niet, dat ze er trots op zijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lol die gast is er serieus trots op dat ie zo dronken was dat ie dat gedaan heeft, bij haar ouders in huis.......
Ik!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:40 schreef maily het volgende:
Wie hier heeft hamsters?
Vrouw (38) overlijdt na beet van hamster; ze zakte voor de deur van het ziekenhuis in elkaar
Am I talking to a zombie @MizzezAmy??quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:40 schreef maily het volgende:
Wie hier heeft hamsters?
Vrouw (38) overlijdt na beet van hamster; ze zakte voor de deur van het ziekenhuis in elkaar
@loveyoulongtime ook niet hoor, die gast is via via via via via in zijn vriendengroep terechtgekomenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh nee, zulke rare vrienden/exen heb ik niet, dat ze er trots op zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Hij kwam via via mijn Brabantse vriendengroep in, maar die noemt een avond uit nog steeds "Ik ga mijn kop eraf zuipen"quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh nee, zulke rare vrienden/exen heb ik niet, dat ze er trots op zijnNou ja, komt ook uit Woensels niet beste buurt.
Zou hij het stiekem zelf zijn?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:42 schreef maily het volgende:
[..]
@:loveyoulongtime ook niet hoor, die gast is via via via via via in zijn vriendengroep terechtgekomen![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:40 schreef maily het volgende:
Wie hier heeft hamsters?
Vrouw (38) overlijdt na beet van hamster; ze zakte voor de deur van het ziekenhuis in elkaarohjee
♡♡♡♡![]()
Brains brainsquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Am I talking to a zombie @:MizzezAmy??
Kan toch niet..quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:44 schreef maily het volgende:
[..]
jij hebt ook hamsters?
OT het zal je gebeuren .....
Door zo'n lief hamstertje..♡♡♡♡![]()
Dit hamstertje was niet zo lief denk ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kan toch niet..
Door zo'n lief hamstertje..![]()
![]()
Ik mis de banana for scalequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:46 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
De contouren worden zichtbaar. Nu de andere kant nog maar dit ding is echt huge!
Zo dan!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:46 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
De contouren worden zichtbaar. Nu de andere kant nog maar dit ding is echt huge!![]()
![]()
Ja, maar allergische reactie op de hamsterbijt lees ik. Ik wist niet eens dat dat konquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:46 schreef maily het volgende:
[..]
Dit hamstertje was niet zo lief denk ik
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kan toch niet..
Door zo'n lief hamstertje..Ik zag ooit de B+ film Zombeavers.... Dan kunnen hamsters dus ook zulke terror veroorzakenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:46 schreef maily het volgende:
[..]
Dit hamstertje was niet zo lief denk ik![]()
Goffer wat was die film slecht. Maar zag tieten in de eerste 5 minuten dus dacht kijk maar door. Dat was verspilde tijd.
Misschien heeft dir kan haar vergiftigd en gedaan alsof t de hamster wasquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:46 schreef maily het volgende:
[..]
Dit hamstertje was niet zo lief denk ik
♡♡♡♡![]()
Goh.. zou je niet denken met die titelquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Ik zag ooit de B+ film Zombeavers.... Dan kunnen hamsters dus ook zulke terror veroorzaken![]()
Goffer wat was die film slecht. Maar zag tieten in de eerste 5 minuten dus dacht kijk maar door. Dat was verspilde tijd.
♡♡♡♡![]()
Trustenquote:![]()
![]()
Doe liev de groeten
Ik ook niet ....quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar allergische reactie op de hamsterbijt lees ik. Ik wist niet eens dat dat kon![]()
Haha we keken toen met paar lui van het werk op de woensdagavond de meest grote kutfilms die we konden vinden en allemaal op teamspeak. Zombie strippers en Piranhaconda waren ook toppers in dat genrequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Goh.. zou je niet denken met die titel
Topvermaak hoor ik alquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Haha we keken toen met paar lui van het werk op de woensdagavond de meest grote kutfilms die we konden vinden en allemaal op teamspeak. Zombie strippers en Piranhaconda waren ook toppers in dat genre♡♡♡♡![]()
Ik zou er inderdaad geen popcorn voor warm maken en ervoor op de bank gaan zittenquote:Maar dom gelul kerels onder elkaar tijdens dat soort films was best vermakelijk
Goed zoquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zou er inderdaad geen popcorn voor warm maken en ervoor op de bank gaan zittenMaar dom gelul kerels onder elkaar tijdens dat soort films was best vermakelijk
♡♡♡♡![]()
Ja en dan weet ik nog niet hoe groot het isquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb geen banana behalve mijn eigen banana
Zal noterehbquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Piranha 3D mag trouwens ook in dat lijstje♡♡♡♡![]()
Loop nog eens even naar buiten en kijk richting het zuiden, de maan nu is al supermooi en felquote:
True, naja dat ding is 85cm lang (niet mijn banana geloof ik)quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja en dan weet ik nog niet hoe groot het is![]()
![]()
A gentleman never tellsquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja en dan weet ik nog niet hoe groot het is
Hoeveel lego steentjes had je nodig?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
True, naja dat ding is 85cm lang (niet mijn banana geloof ik)![]()
Hahaha de ninja edit kwam net op tijdquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
True, naja dat ding is 85cm lang geloof ik. (niet mijn banana geloof ik)
Maar das wel een flinke ja
Hij is nog niet af. Zit op plaatje 430 van de 1377. Maar in totaal zijn het 8500 steentjesquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoeveel lego steentjes had je nodig?![]()
![]()
Ja ik denk laat ik je voor zijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha de ninja edit kwam net op tijd
Maar das wel een flinke ja![]()
![]()
Is er een bijzondere maan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Loop nog eens even naar buiten en kijk richting het zuiden, de maan nu is al supermooi en fel♡♡♡♡![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik denk laat ik je voor zijnik ben zo voorspelbaar
(of anders had vast iemand anders wel de opmerking gemaakt)
Engelengeduld wel, denk dat ik serieus de hele bende in de kliko zou gooien. Daarom zoveel respect voor dat je dit doet om gewoon ff zelf bezig te zijn zonder shit om je heenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hij is nog niet af. Zit op plaatje 430 van de 1377. Maar in totaal zijn het 8500 steentjes
Het is hartstikke leuk hoor. Eerst de stukjes zoeken en daarna bouwen. Super zen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Engelengeduld wel, denk dat ik serieus de hele bende in de kliko zou gooien. Daarom zoveel respect voor dat je dit doet om gewoon ff zelf bezig te zijn zonder shit om je heen![]()
![]()
Ja de komende dagen helemaal schijnbaar, maar hij is nu al feller en groter dan normaal ik net toen ik naar de schuur wandelde. Schijnt dat als je hem nu ook fotografeert je ook meer detail kan zien, maar mijn telefoon lag op de computerkamer toen ik de boel ging afsluiten en dacht. Morgen weer een dag. Superjachtmaan las ik vandaag op het AD.quote:Lach met een schone bips![]()
Ik vind het knap maat, niet aan mij besteed. Ik kom zen hier na ik een uur youtube shorts heb doorgescrolledquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is hartstikke leuk hoor. Eerst de stukjes zoeken en daarna bouwen. Super zen.Ieder zo zijn ding
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dan heb je de Falcon update gemist.
Hier:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Hier hangen er een beetje wolkjes voorquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja de komende dagen helemaal schijnbaar, maar hij is nu al feller en groter dan normaal ik net toen ik naar de schuur wandelde. Schijnt dat als je hem nu ook fotografeert je ook meer detail kan zien, maar mijn telefoon lag op de computerkamer toen ik de boel ging afsluiten en dacht. Morgen weer een dag. Superjachtmaan las ik vandaag op het AD.
♡♡♡♡![]()
De komende 3 dagen moet ie beter zijn zegt men, maar hier open lucht nu. En inderdaad, lijkt half licht in de tuin zoveel licht geeft ie nu.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hier hangen er een beetje wolkjes voorLach met een schone bips![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De komende 3 dagen moet ie beter zijn zegt men, maar hier open lucht nu. En inderdaad, lijkt half licht in de tuin zoveel licht geeft ie nu.
♡♡♡♡![]()
Be safe, wear a rubberquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:09 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga even verder met de andere kant
Ja ..quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan zeg ik trusteh en slaap lekker.
Geen zin♡♡♡♡![]()
In zekere zin herkenbaar wel, ik wil ook nooit naar bed... En als ik eenmaal wel ga is opstaan gewoon kut.quote:Lach met een schone bips![]()
Ditquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In zekere zin herkenbaar wel, ik wil ook nooit naar bed... En als ik eenmaal wel ga is opstaan gewoon kut.♡♡♡♡![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Overdag beetje zombie like de dag doorwerken en thuis ineens weer wakker. Ik ken dat zo goed.quote:Lach met een schone bips![]()
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
* Homijn dacht even wat puntjes te scorenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Owkayyy.
Wat moet ik HIER nou weer van maken...
Van denken......??
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Homijn is horny als konijn... Problem solved als in puntjes scorenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:27 schreef Sally het volgende:
Owkayyy.
Van denken......??
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:25 schreef Homijn het volgende:
* Homijn dacht even wat puntjes te scoren![]()
![]()
Gewoon DTS-punten, verder niksquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:27 schreef Sally het volgende:
Owkayyy.
Van denken......??
Is dat serieus de oorsprong van zijn naam???quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Homijn is horny als konijn... Problem solved als in puntjes scoren
♡♡♡♡![]()
Waarvan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:27 schreef Sally het volgende:
Owkayyy.
Van denken......??♡♡♡♡![]()
Geen idee, rijmde wel lekker even.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is dat serieus de oorsprong van zijn naam???Lach met een schone bips![]()
Niet aannemelijk. Maar alleen kdaalder weet het echt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is dat serieus de oorsprong van zijn naam???MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Hm..quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:33 schreef Homijn het volgende:
[..]
Niet aannemelijk. Maar alleen kdaalder weet het echt.
♡♡♡♡![]()
The backyard session van Miley Cyrus vond ik beter dan het origineel trouwensquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
The backyard session van Miley Cyrus vond ik beter dan het origineel trouwens
Maar dolly parton is n legende.. zag dat et n programma komt♡♡♡♡![]()
Klopt, is ook een legende. En soms kunnen covers echt beter zijn. Maar wat er met the sound of silence is gebeurd de afgelopen tijd vind ik weer verkrachting van een prachtig nummerquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ook
Maar dolly parton is n legende.. zag dat et n programma komtIk ben wat wel wat ouderwets soms
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Homijn is horny als konijn... Problem solved als in puntjes scorenIk doelde op de TTquote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Samequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, is ook een legende. En soms kunnen covers echt beter zijn. Maar wat er met the sound of silence is gebeurd de afgelopen tijd vind ik weer verkrachting van een prachtig nummerIk ben wat wel wat ouderwets soms
Maar ook omdat je gewoon niet aan s en g moet komen♡♡♡♡![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel zin om op deze manier bij @:Homijn voor de deur te staan
♡♡♡♡![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:46 schreef Shii het volgende:
Bridge over troubled water is ook mooi....![]()
♡♡♡♡![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Same
Maar ook omdat je gewoon niet aan s en g moet komen![]()
![]()
Bright eyes van Art Garfunkel zonder Paul Simon is ookquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:46 schreef Shii het volgende:
Bridge over troubled water is ook mooi....![]()
Wat een rustgevende stem heeft die man (ja hij leeft nog)
![]()
En film ook die ik als kind zag en indrukwekkend vond The watership dawn
Ik moest altijd huilen bij Watership Down.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bright eyes van Art Garfunkel zonder Paul Simon is ookWat een rustgevende stem heeft die man (ja hij leeft nog)
![]()
En film ook die ik als kind zag en indrukwekkend vond The watership dawn![]()
![]()
Doen de meeste kinderen bih Bambie ook als moeke hert dood geschoten is. Vraagt mijn zusje aan haar dochter "begrijp je wat hier gebeurde?" Zegt dat kind een jaar of 5 oud, "ja mama hert is dood" Verder niksquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik moest altijd huilen bij Watership Down.
Champagne and hookers?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:57 schreef hemarookworst het volgende:
Flink met geld wezen strooien deze dagenLach met een schone bips![]()
Lekker.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:57 schreef hemarookworst het volgende:
Flink met geld wezen strooien deze dagen![]()
![]()
Sund wel... Had mooi report kunnen worden hierquote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee ook weer niet zo extreem
ik ben toch iemand van functionele aankopen, funshopping staat niet in mijn woordenboekquote:Uw ADH vitamine Worst
Misschien eens met een dame gaan shoppen?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ben toch iemand van functionele aankopen, funshopping staat niet in mijn woordenboek![]()
![]()
Ligt er momenteel aan, meeste rederijen varen nu niet door Suez kanaal. Onze containers zijn daarom ook vaak 4 weken langer onderweg. dus reken max op 10 tot 12 weken en dan nog inklaring dus week of 15/16 alles bij elkaar als er ook douane controle is.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:01 schreef KoningWouter het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat een boot vanuit China hier is?Lach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ben toch iemand van functionele aankopen, funshopping staat niet in mijn woordenboek
♡♡♡♡![]()
Mis je nog één stukje?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:01 schreef KoningWouter het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat een boot vanuit China hier is?![]()
![]()
Meen jequote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ligt er momenteel aan, meeste rederijen varen nu niet door Suez kanaal. Onze containers zijn daarom ook vaak 4 weken langer onderweg. dus reken max op 10 tot 12 weken en dan nog inklaring dus week of 15/16 alles bij elkaar als er ook douane controle is.![]()
![]()
Vroeger vaak genoeg gedaan met mijn zus, nee dank je ik haat winkelenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:08 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien eens met een dame gaan shoppen?Uw ADH vitamine Worst
Gewoon emigreren naar China en daar alles dichtbij halenquote:Uw ADH vitamine Worst
Denk Lego ook uit China zijn vrij kleine pakketten, die zullen wel per lucht post gaanquote:
Soms jezelf een cadeautje geven is leuk.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ben toch iemand van functionele aankopen, funshopping staat niet in mijn woordenboek![]()
![]()
Meeste wel ja. Maar de pakketjes die er nog aan komen zijn al langer dan een week onderweg.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk Lego ook uit China zijn vrij kleine pakketten, die zullen wel per lucht post gaan![]()
Dat doe ik met etenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Soms jezelf een cadeautje geven is leuk.Uw ADH vitamine Worst
Nieuwe schoenenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Soms jezelf een cadeautje geven is leuk.![]()
![]()
Zeau, even keihard bolken.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Gast die liggen niet in een container maar gaan wel eerst met vliegtuig de wereld rond. Logica zit er niet inquote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Meeste wel ja. Maar de pakketjes die er nog aan komen zijn al langer dan een week onderweg.
geen chili sin carne?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:24 schreef mario390 het volgende:
bang heb ik, het is horas sin camarasUw ADH vitamine Worst
Google translate zegt "zoek afkickkliniek"quote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:24 schreef mario390 het volgende:
bang heb ik, het is horas sin camarasLach met een schone bips![]()
Oeioeioei 😱😱😱😱😱😱😱quote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:24 schreef mario390 het volgende:
bang heb ik, het is horas sin camaras![]()
Jij bent officiële vertaler?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Deze dan maar doen?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:24 schreef mario390 het volgende:
bang heb ik, het is horas sin camaras
https://www.nu.nl/media/6(...)ar-weer-te-zien.html![]()
jeetjemineetjequote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
violeta heeft intim hour zonder kamera
de moeder heeft klock gedraaid 1:00 00 sekonden![]()
sja, anders wordt het een pornoprogrammaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
violeta heeft intim hour zonder kamera
de moeder heeft klock gedraaid 1:00 00 sekondenUw ADH vitamine Worst
@mario390quote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:29 schreef maily het volgende:
[..]
Deze dan maar doen?
https://www.nu.nl/media/6(...)ar-weer-te-zien.htmlkom maar kijken
Uw ADH vitamine Worst
ik las "popcorn"quote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
sja, anders wordt het een pornoprogramma![]()
![]()
de moeder zei maar naar de moderator ,ihrquote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
sja, anders wordt het een pornoprogramma
gefällt de vent überhaupt niet![]()
Altijd weer die mutti'squote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
de moeder zei maar naar de moderator ,ihr
gefällt de vent überhaupt niet![]()
![]()
Ieder mens kan veranderen, ook ten goedequote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:36 schreef KoningWouter het volgende:
Ook wel wat waar ik nooit meer iets mee te maken wil hebben. Naja ligt eraan. Misschien wel.
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Naaktfoto's, daar heb je pas niks aan![]()
![]()
Dat is toch gewoon kut! Dan kun jij niet zien hoe ze neuken en heb je niks om aan je sok af te vegenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:40 schreef mario390 het volgende:
deze spanische big brother heeft en option
en keer in week 1 hour zonder kameras
will ik helemal niet zienquote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon kut! Dan kun jij niet zien hoe ze neuken en heb je niks om aan je sok af te vegen![]()
Waar val jij dan op? Doe eens een foto. Kan me er op dit moment beter geen voorstelling van maken.quote:![]()
![]()
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:![]()
Ok, rechts slaapdronken dan als ze lekker warm tegen je aankruipt...quote:
Mijn god wat een moeilijk publiek hier soms...Lach met een schone bips![]()
Gvd dat bedoel ik.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ok, rechts slaapdronken dan als ze lekker warm tegen je aankruipt...
Mijn god wat een moeilijk publiek hier soms...
Hoewel die linker betere benen heeft.![]()
Puntige knieën.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gvd dat bedoel ik.
Hoewel die linker betere benen heeft.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik zou slaapdronken geen van beide doen eerlijk gezegd.......quote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gvd dat bedoel ik.
Hoewel die linker betere benen heeft.Lach met een schone bips![]()
Ik hou meer van de onschuldige meiskes VrijMiBabes #134 (not very sfw!)quote:Lach met een schone bips![]()
Stel je niet zo aan. Ben je getrouwd of zo?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zou slaapdronken geen van beide doen eerlijk gezegd.......![]()
Als je met onschuldig, nep bedoelde, dan zit je goed inderdaad.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Die is niet onschuldig. Dat ziet er uit als een sekreet.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik hou meer van de onschuldige meiskes VrijMiBabes #134 (not very sfw!)![]()
Die zet je ook iedere avond weer tegen de verwarming aan rechtop?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
de intime ur, om dat het nu mijn favoritje isLach met een schone bips![]()
Als ik whatsapp moet geloven wel jaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Ben je getrouwd of zo?
Poepzuurquote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als ik whatsapp moet geloven wel ja![]()
't was ook niet als serieus bedoelt he?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die is niet onschuldig. Dat ziet er uit als een sekreet.
du bist eintrottel, ik bedoel willquote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die zet je ook iedere avond weer tegen de verwarming aan rechtop?
niet mijn favorit meisje in intim hour zien![]()
Ja ik ruik sarcasme niet via het toetsenbordquote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
't was ook niet als serieus bedoelt he?![]()
Die gozer moet je sowieso niet serieus nemen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik ruik sarcasme niet via het toetsenbord
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Doet nog steeds niks af aan die harde sok vraag tegen je verwarmingquote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
du bist eintrottel, ik bedoel will
niet mijn favorit meisje in intim hour zien
Mea culpaquote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die gozer moet je sowieso niet serieus nemen.
Nouja ik vond mijn meisjes eigenlijk nog best onschuldig. Vooral die linker met de smalle beentjes.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die gozer moet je sowieso niet serieus nemen.![]()
Onschuldig?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nouja ik vond mijn meisjes eigenlijk nog best onschuldig. Vooral die linker met de smalle beentjes.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 00:59 schreef KoningWouter het volgende:
Sinds wanneer heeft Spotify video?quote:Spotify introduceerde video's op zijn platform in 2015. Dit begon met korte videoclips van verschillende mediapartners, zoals BBC, ESPN en Vice News. In de loop der jaren breidde Spotify zijn videodiensten uit met videopodcasts, waarbij gebruikers zowel audio- als videoversies van podcasts konden bekijken.
In 2020 ging Spotify verder met het implementeren van video, met een grotere focus op videopodcasts. Dit werd een belangrijke stap, vooral toen populaire podcasters zoals Joe Rogan exclusieve videopodcasts op het platform begonnen te publiceren. Sindsdien heeft Spotify meer videopodcastmakers aangetrokken en werkt het aan het verbeteren van de video-ervaring binnen zijn app.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:KW heeft gewoon gelijk!quote:Op woensdag 16 oktober 2024 01:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch?
Tepelpiercings bewijzen onschuld.Lach met een schone bips![]()
Klopt, ik heb altijd gelijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 01:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
KW heeft gewoon gelijk!Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Goeden punt gemaakt welquote:Op woensdag 16 oktober 2024 01:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je wint deze maand toch wel. Doe ff chill vanavond. Het was een serieuze vraag.
Das niet goed maat....quote:Op woensdag 16 oktober 2024 01:03 schreef KoningWouter het volgende:
Oh crap ik ben over een half uur 24 uur wakkerLach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: