Weet ook niet of ik dat nog moet verwachten hoor hahahaquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee nogmaals hij gaat optreden waarschijnlijk dus wat verwacht je.
Misschien is die onderweg naar de Avondshowquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:24 schreef Dave het volgende:
Joost komt niet hoor, nu zo aftiteling, klaar
Dat is niet live toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien is die onderweg naar de Avondshow
dat is om half zes al opgenomenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien is die onderweg naar de Avondshow
Joost mag het weten huehuehuequote:
ja hihiihi hij en zn vriendjes gingen zo lekker gek doen in de camera hihihiquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:27 schreef Arizona het volgende:
Nou ja we hebben weer even lol gehad
Op zich waren daar wel meer BN’ers die verder eigenlijk niks hebben gedaan vanavond natuurlijkquote:
Ja, maar dit is waarschijnlijk toch wel het laatste wat Joost leuk zou moeten vinden?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Op zich waren daar wel meer BN’ers die verder eigenlijk niks hebben gedaan vanavond natuurlijk
Zag hem wel op de blauwe loper tijdens de rode loper uitzending.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:27 schreef NailQueen het volgende:
Heeft onze GJ nog iets gezegd? Ik heb geen X of Insta
Gierenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:41 schreef Lt.Bookman het volgende:
Lubach zei net "Europapa".
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:45 schreef Em31 het volgende:
AVROTROS volgende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:45 schreef Em31 het volgende:
AVROTROS volgende week:Hou op hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij hoort toch duidelijk bij dit jaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:41 schreef NailQueen het volgende:
Dus Joost was daar voor de kat z'n viool? Hij had beter Käärijä kunnen bij staan in Brussel
Hij hoeft toch weer niet overal bij te zijn waar Kaarija is.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:41 schreef NailQueen het volgende:
Dus Joost was daar voor de kat z'n viool? Hij had beter Käärijä kunnen bij staan in Brussel
Dit! En er waren nog wat leuke EBU/Eurovision sneren en het BOEEEE voor Österdahl en AvroTros laat zo zien dat ze nog goed met Joost zijn imho. Leuk dat ze er waren.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij hoort toch duidelijk bij dit jaar.En veel ESF momenten. En zelfs Nikkie met die jurk.
Ik vond het leuk dat hij er was.
Het was ook zeker leuk dat hij er was, helemaal omdat de EBU de nodige terechte sneren kreeg. Ik vind het alleen zo out of character voor hem om voor piet snot bij zo'n gala te zijn. Aan de andere kant kennen we hem niet natuurlijk en weten we niet wat zijn beweegredenen waren. Hoeft ook niet. Ik merk bij mezelf een anticlimax omdat ik in de geruchten ben getrapt, maar dat ligt aan mijquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij hoort toch duidelijk bij dit jaar.En veel ESF momenten. En zelfs Nikkie met die jurk.
Bekend bij de organisatie ja, niet bij de genomineerden. Dus hij zat daar omdat hij misschien een prijs had gewonnen.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, deze uitslag was van tevoren al bekend (en iedereen heeft momenteel een schurfthekel aan het ESF, dus uiteraard wint dat niet), maar hij is daar toch niet voor de kat zijn viool?
Ze hebben niet voor niets uitstel gekregen tot 1 november. Er zal nog eea gaande zijn. Als je zag dat Nemo zelfs als winnaar nog niet eens antwoord had gekregen op hun vragen zal het bij AvroTros vast ook niet heel vlot gaan. Daarna horen we vast wel iets meer over wat er voor afspraken zijn gemaakt eventueel. Dat doe je niet voordat je klaar bent toch.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:01 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Ik vind toch dat het wel eens tijd is dat de avrotros stopt met al het gedoe in de doofpot stoppen. In eerste instantie snap ik dat je door dat onderzoek niks naar buiten brengt. Maar het is ondertussen wel tijd om eens wat duidelijkheid te scheppen wat er nou daadwerkelijk gebeurd is en wat nu precies hun eisenpakket is naar de ebu en wat de avrotros nu het wil gaan aanpakken etc etc. En dan doen ze wel mooi van ons belastinggeld allemaal. Ze kunnen bepaalde zaken best wat openlijker communiceren het is niet niks wat er gebeurd is in mei. Stel ze zeggen ergens volgende week van yo we doen volgend jaar gewoon mee hebben we even beslist (wat ik ongeveer verwacht) dan is dat natuurlijk wel vreemd. En ja ze hebben wel iets gedeeld over de veiligheid van artiesten enzo maar verder niks concreets of wat dan ook.
Ik ook hoor, heb dat gerucht van GJ niet precies gehoord, maar in combinatie met die tweet van Aran dacht ik dat er misschien toch al wat inside info ofzo was.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:04 schreef d_elise het volgende:
[..]
Het was ook zeker leuk dat hij er was, helemaal omdat de EBU de nodige terechte sneren kreeg. Ik vind het alleen zo out of character voor hem om voor piet snot bij zo'n gala te zijn. Aan de andere kant kennen we hem niet natuurlijk en weten we niet wat zijn beweegredenen waren. Hoeft ook niet. Ik merk bij mezelf een anticlimax omdat ik in de geruchten ben getrapt, maar dat ligt aan mij
Ah oke. Ik heb niet de hele show gezien. Vele momenten zijn aan mij voorbij gegaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij was toch pas daarna weg toen die Hollandse hits act begon? Want toen dachten we nog: OEH Joost heeft z'n stoel verlaten hij gaat de medley eindigen. Dus hij was er alleen de laatste 10 minuten of zo niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:16 schreef RipCity het volgende:
Shownieuws vond Joost Gênant en raar dat hij de zaal verliet tijdens Andre van Duin en toen op fb ging.
Goed interview wel daarna met Joost… vage act weer. Zo onnodig.
Terugkijken waard iig
Jezus wat een gênant interview.quote:
Misschien hebben ze hem wel op het laatste moment gediskwalificeerd... De schoften...quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:34 schreef d_elise het volgende:
Misschien hadden ze echt verwacht dat ze zouden winnen? Of het was een moetje van de AvroTros... Maar zelfs dan vind ik het raar dat hij daar zomaar was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |