Ja, deze uitslag was van tevoren al bekend (en iedereen heeft momenteel een schurfthekel aan het ESF, dus uiteraard wint dat niet), maar hij is daar toch niet voor de kat zijn viool?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:45 schreef Em31 het volgende:
Ja hallo hij is daar toch niet voor niets![]()
Eigengeilerijquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:44 schreef Fred_B het volgende:
Geen impactprijs, dat had me ook nogal verbaasd, maar waarom is Joost er dan?
Ja hè?quote:
Precies, Paniek!quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:45 schreef Em31 het volgende:
Ja hallo hij is daar toch niet voor niets![]()
Nou ja, zelf heb ik liever een leuk optredenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:50 schreef NailQueen het volgende:
In 2019 trad Duncan ook op nadat hij op 1 stond in de top 10 fragmenten. Misschien dat Joost dat ook doet.
Ik denk dat hij optreed wanneer de stemmen worden geteld.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:05 schreef d_elise het volgende:
Dat boegeroep kan me nooit luid genoeg zijn. Maar geen optreden dus, zou ie er dan echt gewoon voor die prijs hebben gezeten?
Mart Hoogkamerquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik denk dat hij optreed wanneer de stemmen worden geteld.
Ik zou ook de nooduitgang zoeken bij deze muziek.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:14 schreef d_elise het volgende:
Joost zit niet meer in z'n stoel zag ik net snel..
Zou wel hilarisch kunnen wordenquote:
Helaas.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik denk dat hij optreed wanneer de stemmen worden geteld.
Die komt zo gewoon weer in beeld hoor om de boel af te sluiten met een liedje en/of aankondiging.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:19 schreef NailQueen het volgende:
Joost is met de noorderzon vertrokken. Geef hem eens ongelijk.
Martijn zijn gezicht verklapte al wel dat er wat aankomt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:21 schreef d_elise het volgende:
Stuntje en Appie zitten er nog wel. Misschien een wat ongelukkig getimede plaspauze
Vreselijk.quote:
Nee nogmaals hij gaat optreden waarschijnlijk dus wat verwacht je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |