Ja, overdreven vaak tot nu toe.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:19 schreef hole1988 het volgende:
ESF wordt wel heel veel aangehaald in de show als je het mij vraagt.
Wat heeft dat met dit programma en een mogelijke prijs te maken?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:20 schreef d_elise het volgende:
Ik ben gewoon een beetje zenuwachtig haha, zou het dan toch echt dat ie weer mee gaat doen?
Ja je kunt zeggen wat je wil maar dat was ook wel gewoon een TV moment dit jaar. Dat hebben we nooit eerder meegemaakt.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:19 schreef hole1988 het volgende:
ESF wordt wel heel veel aangehaald in de show als je het mij vraagt.
Dat social media team die hem als eerste artiest bekend moet maken, wat een genot zou dat zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:20 schreef d_elise het volgende:
Ik ben gewoon een beetje zenuwachtig haha, zou het dan toch echt dat ie weer mee gaat doen?
Cyprus heeft al een artiestquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat social media team die hem als eerste artiest bekend moet maken, wat een genot zou dat zijn.
Het gerucht gaat dat ze vanavond - via een optreden en/of de prijs - bekend maken dat we meedoen en dat het met Joost gaat zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dit programma en een mogelijke prijs te maken?
Ik vind het stiekem wel spannend want hij zit ook echt vooraan bij de belangrijke mensen zeg maar.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:24 schreef d_elise het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat ze vanavond - via een optreden en/of de prijs - bekend maken dat we meedoen en dat het met Joost gaat zijn
Ik vind het sowieso vreemd dat hij bij zo’n suffe show aanschuift.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem wel spannend want hij zit ook echt vooraan bij de belangrijke mensen zeg maar.
Ja, dat is niet zo maar lijkt me.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso vreemd dat hij bij zo’n suffe show aanschuift.
Alleen om die prijs op te halen past niet echt bij ‘m, zou je denken.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar zal vast een reden achter zitten net als dat hij er weer helemaal netjes uitziet.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee want dat had Cornald prima in z'n eentje kunnen doen, desnoods met een speech namens Joost.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Alleen om die prijs op te halen past niet echt bij ‘m, zou je denken.
De deadline loopt wel bijna af voor aanmelding in Zwitserland voor ons landje.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 21:38 schreef Dave het volgende:
Ik denk bij nader inzien niet dat ze Joost als deelnemer gaan aankondigen, dan zou dat het nieuws morgen domineren, en niet de winnaar van de ring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |