abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215298647
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 14:24 schreef d_elise het volgende:
Of misschien wilde hij de media voor zijn. Al is dat niet helemaal gelukt aangezien die knakker van Shownieuws en Aran hem te pakken hebben gekregen, al was het interview met Aran eigenlijk positief leuk wel. Ik heb het idee dat - ondanks de riooljournalistiek van Boulevard - Aran en Joost elkaar wel mogen.
Misschien vond hij het jammer dat hij geen prijs heeft gepakt en bedacht hij dit om even wat aandacht te genereren. Is weer gelukt wel. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 14:45:54 #227
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_215298714
Die knakker van Shownieuws was nadat hij was verdwenen. Dat was meer in de hoek drukken Met Aran leek meer afgesproken?
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 14:54:38 #228
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215298769
Die schlager muziek was ook niet te doen, ik ben weg gezapt :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215298830
Door dit soort zooi vraag je je dus af waarom hij daar zonder reden was. Wat hij normaal niet doet zoals hij tegen Aran ook zegt. Stel elke beweging van je levert gezeik op. :')
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 oktober 2024 @ 15:14:44 #230
163650 Greys
pi_215298895
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 14:13 schreef Arizona het volgende:

[..]
Hij heeft nog staan klappen voor André en met de Hollandse medley was hij weg en kwam hij niet meer terug.
Was wel een lánge plaspauze, als dat het was :P
In veel theaters mag je wél de zaal uit om te plassen maar er dan niet meer in omdat het degenen waar je dan langs moet lopen dan twee keer stoort en de camera's etc. Als je ergens aan het begin moet plassen mag je er vaak met de pauze weer in. :D In Joost z'n geval miste hij dan dus het einde.

Omdat z'n vrienden gewoon bleven zitten denk ik absoluut niet dat het kwade opzet was, dan waren die wel meegegaan. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215298908
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 14:13 schreef Arizona het volgende:

[..]
Hij heeft nog staan klappen voor André en met de Hollandse medley was hij weg en kwam hij niet meer terug.
Was wel een lánge plaspauze, als dat het was :P
Misschien stond er wel een grote rij bij de wc door die Hollandse medley. Ik vond het leuk maar ik snap dat het een plaspauze was _O-
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 oktober 2024 @ 15:16:58 #232
163650 Greys
pi_215298913
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 15:04 schreef Em31 het volgende:
Door dit soort zooi vraag je je dus af waarom hij daar zonder reden was. Wat hij normaal niet doet zoals hij tegen Aran ook zegt. Stel elke beweging van je levert gezeik op. :')
Denk dat hij genodigd was als genomineerde en hij heeft een goede band met AvroTros dus wellicht daarom gegaan is. Om hen een plezier te doen nadat ze het zo voor hem opnamen.

Maar wat je zegt, elk kuchje van Joost levert in sommige kringen gebries op. Ik snap z'n boshut opmerking zo goed haha. Ik denk dat ik hem adopteer en dan met hem en Bonk in het bos in een hutje ga wonen. Kom maar bij Tante Greys mien jong. Ik mep de Shownieuwsen wel weg voor je. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215298923
quote:
Ja, dat vraag ik me ook nog steeds af. Voor dat flutprijsje, waarvoor ‘zijn’ inzending niet eens favoriet was, zal het niet te doen zijn. En de gemiddelde Televiziergala-kijker heeft de introductie van de kleurentelevisie nog meegemaakt, dus dat zijn ook niet echt de klanten voor wie hij in beeld moet blijven.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_215298947
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 15:16 schreef Greys het volgende:

[..]
Denk dat hij genodigd was als genomineerde en hij heeft een goede band met AvroTros dus wellicht daarom gegaan is. Om hen een plezier te doen nadat ze het zo voor hem opnamen.

Maar wat je zegt, elk kuchje van Joost levert in sommige kringen gebries op. Ik snap z'n boshut opmerking zo goed haha. Ik denk dat ik hem adopteer en dan met hem en Bonk in het bos in een hutje ga wonen. Kom maar bij Tante Greys mien jong. Ik mep de Shownieuwsen wel weg voor je. O+
Mienjong is Gronings/Drents, Tante Greys ;)
pi_215298956
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 15:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja de relatie met de AVROTROS zou nog kunnen, vooral als hij wel echt nog een keer wil volgend jaar. Dat is het enige wat ik kan bedenken.

Maar als je dan de domme reacties ziet op werkelijk alleen daar maar wat zitten snap ik ook wel weer dat hij dat nooit meer wil. :')
pi_215298989
Ik zie net dat GJ Joost en co ook heeft gesproken gister en dat is vast wél een heel leuk interview geworden :J
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 oktober 2024 @ 15:30:48 #237
163650 Greys
pi_215299015
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 15:21 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Mienjong is Gronings/Drents, Tante Greys ;)
Oh _O-

Nou ja, ik mep met alle liefde de roddelpers van de stoep bij het boshok in elk geval. Beetje met Bonkie wandelen is vast goed voor hem. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 oktober 2024 @ 15:34:32 #238
163650 Greys
pi_215299052
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 15:22 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja de relatie met de AVROTROS zou nog kunnen, vooral als hij wel echt nog een keer wil volgend jaar. Dat is het enige wat ik kan bedenken.
Ja en zelfs als hij niet meer zou gaan, ik denk dat hij in het hele voortraject en die twee weken daar en de nasleep best een heel warm gevoel heeft gekregen voor AvroTros en Cornald en iedereen die z'n back had. Wellicht wilden de mannen daarvoor best een avondje in het net naar Carré. O+

quote:
Maar als je dan de domme reacties ziet op werkelijk alleen daar maar wat zitten snap ik ook wel weer dat hij dat nooit meer wil. :')
Sterker nog, ik denk dat steeds minder mensen hierdoor naar het ESF willen. Als je ziet hoe ook Mia en Dion werden gesloopt bv. En hoe Waylon werd behandeld door die Raatgever toen hij de scoop niet kreeg van z'n deelname etc. Het is echt een gifbelt aan het worden, die NLse media als het om het Songfestival gaat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_215299209
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 15:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat steeds minder mensen hierdoor naar het ESF willen. Als je ziet hoe ook Mia en Dion werden gesloopt bv. En hoe Waylon werd behandeld door die Raatgever toen hij de scoop niet kreeg van z'n deelname etc. Het is echt een gifbelt aan het worden, die NLse media als het om het Songfestival gaat.
Je moet wel het kaliber van Anouk hebben om hier mee om te gaan. Of een hele brave radio 2 artiest zijn die niets fouts kan doen, zoals Nick Painter.
pi_215299259
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 15:14 schreef Greys het volgende:

[..]
In veel theaters mag je wél de zaal uit om te plassen maar er dan niet meer in omdat het degenen waar je dan langs moet lopen dan twee keer stoort en de camera's etc. Als je ergens aan het begin moet plassen mag je er vaak met de pauze weer in. :D In Joost z'n geval miste hij dan dus het einde.

Omdat z'n vrienden gewoon bleven zitten denk ik absoluut niet dat het kwade opzet was, dan waren die wel meegegaan. :Y
Dit is mijn theorie ook. Even snel naar buiten tijdens het wisselen op het podium en dan niet meer naar binnen kunnen. Of gewoon zo beleefd zijn om even tot de volgende wissel te wachten.
Spoilers!
pi_215299370
quote:
Hij was daar niet zonder reden. Hij was genomineerd. En ook al wist de organisatie de uitslag al, de genomineerden wisten dat nog niet.
pi_215299376
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 15:34 schreef Greys het volgende:

[..]
Ja en zelfs als hij niet meer zou gaan, ik denk dat hij in het hele voortraject en die twee weken daar en de nasleep best een heel warm gevoel heeft gekregen voor AvroTros en Cornald en iedereen die z'n back had. Wellicht wilden de mannen daarvoor best een avondje in het net naar Carré. O+
[..]
Ja en normaal gesproken had je tijdens het Songfestival zelf dan nog wel een leuke tijd, maar dat valt de laatste jaren dan ook nog tegen. :X Nee je moet het tegenwoordig wel erg graag willen.
pi_215299382
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 16:09 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Hij was daar niet zonder reden. Hij was genomineerd. En ook al wist de organisatie de uitslag al, de genomineerden wisten dat nog niet.
Het Songfestival was genomineerd, dat had Cornald gewoon kunnen doen.
pi_215299412
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 16:11 schreef Em31 het volgende:

[..]
Het Songfestival was genomineerd, dat had Cornald gewoon kunnen doen.
Blijkbaar hebben ze Joost uitgenodigd, omdat hij de vertegenwoordiger van Nederland op het ESF was en niet Cornald. En blijkbaar vond Joost het leuk genoeg om eventueel een prijs te krijgen, anders was hij daar niet gaan zitten. Een van de andere genomineerden voor een andere categorie was er immers ook niet, ivm met werk. Dus een moetje was het niet. Eerder een magje.
pi_215299530
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 16:15 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Blijkbaar hebben ze Joost uitgenodigd, omdat hij de vertegenwoordiger van Nederland op het ESF was en niet Cornald. En blijkbaar vond Joost het leuk genoeg om eventueel een prijs te krijgen, anders was hij daar niet gaan zitten. Een van de andere genomineerden voor een andere categorie was er immers ook niet, ivm met werk. Dus een moetje was het niet. Eerder een magje.
Net doen of je de reden weet terwijl je zelf ook gewoon zit te speculeren. _O-
pi_215299636
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 16:21 schreef Em31 het volgende:

[..]
Net doen of je de reden weet terwijl je zelf ook gewoon zit te speculeren. _O-
Daar is geen speculeren aan. Zo gaat dat: er worden mensen genomineerd, die krijgen een uitnodiging en daar zeggen ze ja of nee op.
pi_215299656
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 16:32 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Daar is geen speculeren aan. Zo gaat dat: er worden mensen genomineerd, die krijgen een uitnodiging en daar zeggen ze ja of nee op.
En dan hebben wij het er dus over wat Joost letterlijk tegen Aran zegt, niets voor hem. Helemaal met de reactie die het dus meteen weer oproept. Niets meer en niets minder.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:37:01 #248
163650 Greys
pi_215299685
Sietse Bakker was er ook zag ik op insta. Dus er zijn gewoon genodigden namens AvroTros. En Joost en kornuiten besloten ja te zeggen. Wat de reden ook was, ik vind het tof dat ze gingen, dit mooie trio.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:58:34 #249
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215300052
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 15:26 schreef d_elise het volgende:
Ik zie net dat GJ Joost en co ook heeft gesproken gister en dat is vast wél een heel leuk interview geworden :J
twitter
pi_215300366
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 oktober 2024 16:37 schreef Greys het volgende:
Sietse Bakker was er ook zag ik op insta. Dus er zijn gewoon genodigden namens AvroTros. En Joost en kornuiten besloten ja te zeggen. Wat de reden ook was, ik vind het tof dat ze gingen, dit mooie trio.
Ja foei dat hij ging, het had geen doel en was nutteloos. :D

Ik vond het ook leuk om hem weer te zien, met zijn vrienden. En wat typische dingen over ESF. :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')