SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb matching pajamas gekocht
Anwbkoppelvibes![]()
![]()
Met melk is voldoende.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Jij ook goedenavondquote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik ben op een HBO ICT-medewerker geweest.
Veel vragen van studenten (en lekkere studentes) op ict-gebied beantwoord, maar ik moest ook de pc's van de docenten en ander personeel onderhouden, installeren, vervangen enz.
1 docente was een ongelooflijk bot, lomp en chagrijnig wijf, echt IEDEREEN haatte haar, maar ik was zo ongeveer de enige die normaal met haar om kon gaan. Ik ben no nonsense, zij ook. Dat kon zij waarderen.
Op een gegeven moment had ze weer problemen met de pc; dat ding bleef maar spontaan resetten.
Ik nam het kreng van dat kreng mee en keek of er malware op stond of zo.
Toen alle overtollige software er van af gegooid, maar de pc bleef maar spontaan resetten.
Drivers geüpdate, maar bleef maar resetten.
Nieuwe Windows op geflikkerd, maar hij bleef resetten.
Geheugen vervangen, geen resultaat.
Processor vervangen, geen resultaat.
Andere harde schijf, bleef spontaan resetten.
Hele fucking MOEDERBORD vervangen, geen rsultaat.
Voeding vervangen, probleem bleef bestaan.
Toen had ik zoiets van: "Die pc is gewoon vervloekt door haar negatieve aura!" en aangezien ik een Reiki master ben heb ik er een Reiki reinigingssymbool op los gelaten. Het ding resette spontaan.........en het probleem is NOOIT meer terug gekomen!
Ik gaf haar de pc terug. "Uh ja, ik heb gewoon windows opnieuw geïnstalleerd."
Zij heel boos: "Dat hebben je collega's ook al gedaan en dat heeft niet geholpen!"
- "Geloof me nou maar, het probleem is opgelost!"
En inderdaad, sindsdien resette hij niet meer spontaan, en zij was echt stomverbaasd en bleef maar drammen over waar het nou precies aan lag!Ik kon moeilijk zeggen dat het aan haar zwarte aura lag, toch?
![]()
![]()
Nee, koffie melk. Thee gewoon puur, ook geen suiker, en ook niet te sterk graag.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gewoon moeten doen, kon ze de volgende keer het probleem zelf oplossen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:21 schreef ToT het volgende:
Veel vragen van studenten (en lekkere studentes) op ict-gebied beantwoord, maar ik moest ook de pc's van de docenten en ander personeel onderhouden, installeren, vervangen enz.
1 docente was een ongelooflijk bot, lomp en chagrijnig wijf, echt IEDEREEN haatte haar, maar ik was zo ongeveer de enige die normaal met haar om kon gaan. Ik ben no nonsense, zij ook. Dat kon zij waarderen.
Op een gegeven moment had ze weer problemen met de pc; dat ding bleef maar spontaan resetten.
Toen alle overtollige software er van af gegooid, maar de pc bleef maar spontaan resetten.
Toen had ik zoiets van: "Die pc is gewoon vervloekt door haar negatieve aura!" en aangezien ik een Reiki master ben heb ik er een Reiki reinigingssymbool op los gelaten. Het ding resette spontaan.........en het probleem is NOOIT meer terug gekomen!
Zij heel boos: "Dat hebben je collega's ook al gedaan en dat heeft niet geholpen!"
En inderdaad, sindsdien resette hij niet meer spontaan, en zij was echt stomverbaasd en bleef maar drammen over waar het nou precies aan lag!Ik kon moeilijk zeggen dat het aan haar zwarte aura lag, toch?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:21 schreef ToT het volgende:
Ik kon moeilijk zeggen dat het aan haar zwarte aura lag, toch?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
In dit geval was het dus geen gebruikersfout.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:21 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:21 schreef ToT het volgende:
_!
![]()
Ja die is echt schitterendquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:33 schreef aeque het volgende:
@:ToT nog over Ozzy Man gesproken, deze blijft ook goed.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas voelt de liefde heen en weer vliegenquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hij was wel de trendsetter van het planken.quote:
Klassieker!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:33 schreef aeque het volgende:
@:ToT nog over Ozzy Man gesproken, deze blijft ook goed.![]()
![]()
Holy shit! Awesomequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Nieuw project voor je gevonden!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Geen idee ... is dat met bloem en yoghurt en dan in de koekenpan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:43 schreef Lovely het volgende:
Iemand van jullie al eens flatbread gehad?![]()
Laat hem eerst maar "klein" beginnenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Nieuw project voor je gevonden!
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Laat hem eerst maar "klein" beginnen
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik zie dit veel voorbij komen op tiktokquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:45 schreef maily het volgende:
[..]
Geen idee ... is dat met bloem en yoghurt en dan in de koekenpan?![]()
AH Flatbread #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi498340Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Gehad wel, gemaakt nog nooitquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:43 schreef Lovely het volgende:
Wel eens flamkuchen gehad. Een soort pizza op een heel erg dunne bodem. Vulde voor geen meter.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:43 schreef Lovely het volgende:
![]()
Als snack tijdens een avondje drinken!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wel eens flamkuchen gehad. Een soort pizza op een heel erg dunne bodem. Vulde voor geen meter.![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:49 schreef devzero het volgende:
Wat was die browser extensie ook alweer waar je crew en mods mee kon blokkeren?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat is ook een idee iddquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel eens een "pizza" mee gemaakt en bij zelfgemaakte hummus om te dippen
Wow! Binnen een minuut 5 DMs met tipsquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:49 schreef devzero het volgende:
Wat was die browser extensie ook alweer waar je crew en mods mee kon blokkeren?![]()
![]()
Op Google kun je die vindenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:49 schreef devzero het volgende:
Wat was die browser extensie ook alweer waar je crew en mods mee kon blokkeren?
Maar dat is wel lekkerquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wel eens flamkuchen gehad. Een soort pizza op een heel erg dunne bodem. Vulde voor geen meter.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Wow! Binnen een minuut 5 DMs met tips![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Allemaal van Paul zeker?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Wow! Binnen een minuut 5 DMs met tips![]()
![]()
* DJMO hoestje doorgeeft aan de volgende
Ik ben er wel klaar mee
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wit brood, weinig vezels.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zie dit veel voorbij komen op tiktok![]()
AH Flatbread #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi498340
Wel makkelijk als snelle pizzabodem.![]()
En daarna steenhard gebolkt?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:21 schreef ToT het volgende:
![]()
Of er andere dingen tussen doen en dan op de grill dusquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:52 schreef maily het volgende:
[..]
Wit brood, weinig vezels.
Wel makkelijk als snelle pizzabodem.
Stuur meneer grijs er ff om.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in Vietnamese loempia’s![]()
Damn wat een werk zeg. 51k steentjes.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:54 schreef devzero het volgende:
[..]
En vergeet niet om een filmpje te maken als je het maakt![]()
![]()
Maar wel wat ze had gegetenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind burpjes van iemand anders helemaal niet jammie
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely neemt een hapje
Bah te zoutig![]()
Beetje peper erbij
Die zit echt net op de bankquote:
Dat zou zielig zijn
Echte liefde is .....quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zit echt net op de bank
Dat zou zielig zijn
Hem lekker op de bank laten zitten en loempia's voor jullie gaan halen.![]()
Ik ben dus niet gekquote:![]()
Ik had ook een boel Posts niet
Deze vrouw nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dacht dat vrouwen dol waren op chocola met karamel zeezout
En dat pleuren ze nu ook overal inquote:
Chocomouse met karamel zeezout
Kssssst met al die mensen die dat doen
Jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dat pleuren ze nu ook overal in
Chocomouse met karamel zeezout
Kssssst met al die mensen die dat doen![]()
![]()
Opmerkelijk is dat mario nooit "punckt" heeft gezegd.quote:Gewoon een cultuur-historisch feitje waar niemand eigenlijk wat aan heeft. Maar zo ben ikquote:![]()
Beam me up, Scotty!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Opmerkelijk is dat mario nooit "punckt" heeft gezegd.
[..]
Gewoon een cultuur-historisch feitje waar niemand eigenlijk wat aan heeft. Maar zo ben ik![]()
![]()
Zo rol jijquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Opmerkelijk is dat mario nooit "punckt" heeft gezegd.
[..]
Gewoon een cultuur-historisch feitje waar niemand eigenlijk wat aan heeft. Maar zo ben ik![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Wel bedtijd nu
Bolk ze nog lekker lieve allemaal![]()
![]()
Het is zo heerlijk hier. Teckel op mijn voetjes, kop thee mee en nog even afl van Slow Horses op de tablet![]()
![]()
Genieton!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Het is zo heerlijk hier. Teckel op mijn voetjes, kop thee mee en nog even afl van Slow Horses op de tablet![]()
![]()
Zo fijn ook dat het weer vroeg donker isquote:![]()
Maar iPhone weg nu! Anders zit ik hier weer de komende uren te posten![]()
![]()
Geniet ervanquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zo fijn ook dat het weer vroeg donker is![]()
Maar iPhone weg nu! Anders zit ik hier weer de komende uren te posten![]()
![]()
Wat voor thee is datquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3, mijn indo-thee is bijna opUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
@Lovely heeft nog wel lekkere theequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3, mijn indo-thee is bijna op![]()
![]()
Met honingquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
@:Lovely heeft nog wel lekkere thee![]()
![]()
Gewoon de fruit-eindbaasquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:49 schreef JustinK het volgende:
Mangistan, of mangosteen, wordt de koningin van al het fruit genoemd. Het is een bijzonder mooie vrucht die geen gelijke kent.![]()
Heb dat weleens gegeten, maar in thee nog niet van gehoordquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:49 schreef JustinK het volgende:
Mangistan, of mangosteen, wordt de koningin van al het fruit genoemd. Het is een bijzonder mooie vrucht die geen gelijke kent.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja proteïne shake toch?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik heb daar ook wel wat anders voor![]()
Welke worst moet je daarvoor hebben?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:55 schreef hemarookworst het volgende:
Helaas geen groente en koolhydraten![]()
Een groentenworst. Duhquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Welke worst moet je daarvoor hebben?![]()
Genoeg om uit te kiezenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
@:Lovely heeft nog wel lekkere thee
Jah ik keek. Maar er hingen wolken voorquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
@:MizzezAmy nu wel opletten he, anders moet je 80.000 jaar wachten
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Amyyyquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah ik keek. Maar er hingen wolken voor![]()
![]()
Oh, ik heb hem gemistquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah ik keek. Maar er hingen wolken voor
Volgende keer beter![]()
Oh heb de deurbel niet gehoord sorryquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja hallo, doe eens open dan... ik sta voor de deur
* Lovely doet deur op en verwelkomt JustinK
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
* JustinK geeft een thee'tje aan HC'tjedankje
♡♡♡♡![]()
Stond er wel al ff in de kouquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh heb de deurbel niet gehoord sorry
* Lovely doet deur op en verwelkomt JustinK![]()
Maar daar zijn we eindelijk![]()
![]()
Dan krijg je van mij een warm kopje theequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Stond er wel al ff in de kou![]()
Maar daar zijn we eindelijk
Woeiiiiiquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan krijg je van mij een warm kopje thee![]()
Met honing?![]()
![]()
Smaakt naar meerquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat wil ik wel
Hoe vind je het toetje?
Morgen komt Christiaan langs. Ik ga hem alle hoeken van de kamer laten zien
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen komt Christiaan langs. Ik ga hem alle hoeken van de kamer laten zien![]()
Gouden combinatiequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die chocola met slagroom doet 't 'm he?
Gewoon doenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen komt Christiaan langs. Ik ga hem alle hoeken van de kamer laten zien![]()
Wie is dat?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen komt Christiaan langs. Ik ga hem alle hoeken van de kamer laten zien
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-10-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 2704 / +73 / +91 / 3309 / 3895
2. JustinK / 810 / +113 / +94 / 3174 / 3552
3. devzero / 605 / +86 / +32 / 526 / 708
4. KillemWieft / 602 / +62 / +91 / 243 / 455
5. Lovely / 593 / +36 / +45 / 2331 / 2731
6. AardappelSchotel / 559 / +35 / +24 / 2178 / 2595
7. Sally / 400 / +45 / +26 / 313 / 431
8. ieniminimuis / 371 / +17 / +27 / 963 / 1129
9. loveyoulongtime / 345 / +0 / +0 / 1115 / 1303
10. hemarookworst / 338 / +54 / +18 / 649 / 824
11. MizzezAmy / 293 / +58 / +35 / 1481 / 1690
12. ToT / 240 / +12 / +32 / 1293 / 1413
13. Kissingbird / 233 / +7 / +0 / 1232 / 1408
14. Pinnenmutske / 224 / +22 / +18 / 565 / 722
15. mario390 / 192 / +5 / +30 / 173 / 251
16. marc0871 / 179 / +33 / +11 / 228 / 344
17. gebrokenglas / 170 / +8 / +5 / 724 / 827
18. sp3c / 160 / +17 / +57 / 167 / 222
19. mascara-klodder / 153 / +2 / +42 / 388 / 480
20. Grrrrrrrr / 140 / +0 / +0 / 172 / 219SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Zal hem morgen even voor je opzoekenquote:Trotste mama van Ambar
Top dankjewelquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zal hem morgen even voor je opzoeken
Tuurlijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
En dan laat je hem alle hoeken van je kamer zien
We gaan ook samen voor het raam staren denk ikTrotste mama van Ambar
Maar de volle maan is pas donderdagquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
We gaan ook samen voor het raam staren denk ikMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Volle muis is morgenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar de volle maan is pas donderdag![]()
![]()
Ik heb nu wel grootse verwachtingen van die Christiaan
Wil je ook z'n nummer hebben?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb nu wel grootse verwachtingen van die Christiaan![]()
![]()
Christiaan zijn werkgever had wel al wat voorpret gestuurd
Trotste mama van Ambar
Ik ben nu ook nieuwsgierigquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Christiaan zijn werkgever had wel al wat voorpret gestuurd
Voorpret .....![]()
![]()
Oh hahaquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Naar je bed natuurlijk![]()
Of wil je me nu naar huis sturen?
Nee lijkt mij niet verstandig
Dus kom er maar bij..
@greysbones dat filmpje van die kansenparelquote:Hier mist een fatbike. Hij is fat en zijn bike niet![]()
Vind @AardappelSchotel vast niet erg voor een keer..
Jeejquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh haha
Nee lijkt mij niet verstandig
Dus kom er maar bij..![]()
Oeh lekker bedje![]()
![]()
Ik gok een hulpje om je ramen schoon te makenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie denken jullie dat Christiaan is?![]()
![]()
Maar dat is toch niet leuk om naar te kijkenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:10 schreef maily het volgende:
[..]
Ik bedoel een technisch iets; net als een robotstofzuiger![]()
quote:Mag je hier ook komen doen
Begint ook tijd te worden weer, en voel me zelf nooit helemaal happy op een ladder
Lach met een schone bips![]()
Dat aanbod was natuurlijk voor de vrouwen, maar voor jou maak ik graag een uitzondering broederquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]Mag je hier ook komen doen
Begint ook tijd te worden weer, en voel me zelf nooit helemaal happy op een ladder
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:08 schreef Lovely het volgende:
Vind @:aardappelschotel vast niet erg voor een keer..![]()
![]()
![]()
Krijg je erna een lekker kouwe kletserquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat aanbod was natuurlijk voor de vrouwen, maar voor jou maak ik graag een uitzondering broeder![]()
Beter een verre vriend dan een goeie buur
Nouja, dat is het enige dat ik kan bedenken over die Christiaan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet leuk om naar te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt me een strak planquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Krijg je erna een lekker kouwe kletser![]()
Beter een verre vriend dan een goeie buur![]()
Zo is het!![]()
![]()
ZEG!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh wel tja dan moet JustinK maar op de bank![]()
![]()
Heb hier dan na die koude kletsers gewoon een logeerbed hoor, passen 3 dames bij je in bedquote:
Oh dan is @Lovely ook welkomquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb hier dan na die koude kletsers gewoon een logeerbed hoor, passen 3 dames bij je in bed![]()
![]()
Ik las; plassen 3 dames bij je in bedquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb hier dan na die koude kletsers gewoon een logeerbed hoor, passen 3 dames bij je in bed![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar dan moet ie de meuk wel zelf in de wasmachine gooienquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:23 schreef maily het volgende:
[..]
Ik las; plassen 3 dames bij je in bed![]()
![]()
Als dat zijn kink is.
Ik heb je foto gezien!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb hier dan na die koude kletsers gewoon een logeerbed hoor, passen 3 dames bij je in bed
Toevallig nog een plekje over in je bed?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb je foto gezien!
Toevallig nog een plekje over in je bed?![]()
Ben je zindelijk?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb je foto gezien!
Toevallig nog een plekje over in je bed?![]()
Wel lekker warmquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:23 schreef maily het volgende:
[..]
Ik las; plassen 3 dames bij je in bed![]()
![]()
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578
Forum Opties Forumhop: Hop naar: