SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
een KIEEEEEPass?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Keepass installeren en gaan met die banaan
Nee die ben ik best wel zat hoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien af en toe voor de nostalgie oma tussendoor eens posten
Nee echt lekkerquote:
Weet ik, maar het heeft die vibesquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:34 schreef Crack_ het volgende:
nee joh, zo oud toch niet en zo oud ben ik niet even normie
Heb wel een dik vest aan, maar zit uit de windquote:
oh, misschien is het binnen wel frisser dan buiten danquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee echt lekkerOkee niet echt kortebroekenbadjeijswaterwarm maar wel soort warm ish
oh dat scheelt de wereld, wat heerlijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb wel een dik vest aan, maar zit uit de wind
haal je dan niet alleen de post weg en blijft het plaatje bestaan? (dus delete image + post knopje ergens?)quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:37 schreef Crack_ het volgende:
oh huh, als je op imgur op 'delete post' klikt dan blijft het zichtbaar? Wat is dat nou voor flauwekul
Als je bent zoals ik met m'n Microsoft account, dan ga je hem elk half jaar resetten omdat je niet meer weet wat het was.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wachtwoord gewijzigd.
Nu afwachten hoevaak ik het nog fout ga intypen.
Je bent zelf relatiefquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:44 schreef UitStraling het volgende:
Ellende is uitermate relatief, nog veel meer dan tijd.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:45 schreef mschol het volgende:
spierpijn in mn rechterschouder opeens, wtf
heb op delete post + image gedrukt, foto blijft staanquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:44 schreef mschol het volgende:
[..]
haal je dan niet alleen de post weg en blijft het plaatje bestaan? (dus delete image + post knopje ergens?)
oh ik dachtquote:
Ja ik moet ook nog wat doen. Maar ja kan over een uurtje ook wel, of tweequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, misschien is het binnen wel frisser dan buiten dan
ik wil zo nog naar buiten maar wil ook nog wat doen aan werk en ben afgeleid want is hier gezellie
Keepass onthoud je wachtwoorden voor je.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat er ook nog is. Dan heb ik een wachtwoord dat niet te onthouden is, maar daarnaast ook nog twee stap verificatie.
Ha ben je er weer? Waar was je nou voor geband?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:44 schreef UitStraling het volgende:
Ellende is uitermate relatief, nog veel meer dan tijd.
:s echt niet, ik dacht uitermatequote:
jawel, maar dan is mn vrije dag ineens weer zo poef voorbij alsof het niks wasquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik moet ook nog wat doen. Maar ja kan over een uurtje ook wel, of twee
misschien nog in je cache? ctrl+F5?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb op delete post + image gedrukt, foto blijft staan![]()
[..]
oh ik dacht
ok nvm
ook al gedaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:49 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien nog in je cache? ctrl+F5?
Bans bespreken is banbaarquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ha ben je er weer? Waar was je nou voor geband?
Jokkerdquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:49 schreef Crack_ het volgende:
:s echt niet, ik dacht uitermate
hoezo denk je zo over mij
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat er ook nog is. Dan heb ik een wachtwoord dat niet te onthouden is, maar daarnaast ook nog twee stap verificatie.
geen raketjes en dubbellikkers meer?quote:Producent van dubbellikkerijsjes Dedert IJs failliet
Ook maakt het bedrijf andere waterijsjes, zoals raketjes en Fruitini's
Tijd?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb op delete post + image gedrukt, foto blijft staan![]()
[..]
oh ik dacht
ok nvm
*snakt naar ademquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:52 schreef mschol het volgende:
[..]
geen raketjes en dubbellikkers meer?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:49 schreef rival het volgende:
Pakketje is zojuist geleverd thuis, zie ik bij de notities. Staat achter de biobak.
Maar het pakket is ruim anderhalve meter lang, dus die steekt boven de biobak uit
heb je oma nu al bij het grofvuil gezet? schandaligquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Hahaha die nieuwe scheurkalender wordt genietenWe gaan weer een mooi jaar tegemoet
Om je te bescheuren whaaahaaaaaatjesquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Hahaha die nieuwe scheurkalender wordt genietenWe gaan weer een mooi jaar tegemoet
WATquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:52 schreef mschol het volgende:
[..]
Hmm, klinkt heftigquote:
nu al iets om naar uit te kijken!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
nee hoor, deze fabriek maakt de namaakraketjes van sommige supermarkt ketens. de eckte raket bestaat nogquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:52 schreef mschol het volgende:
[..]
Komt wel goed!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Zal vast niemand opvallen.
Dit ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, deze fabriek maakt de namaakraketjes van sommige supermarkt ketens. de eckte raket bestaat nog
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*snakt naar adem
wat
nee
nee
nÉÉÉÉ''eéééÉÉÉee
het is een vraag he?quote:
Ik trap er niet in.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je noemt mij gemeen en een leugenaar, hallo gaat ie lekker
Beter dan besnijden wheheheheheeeeeetjesquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Om je te bescheuren whaaahaaaaaatjes
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:28 schreef Crack_ het volgende:
Calimero!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb me ook ooit verkleed bij een kasteel@:dr_flash in gent
ze deden in die tijd overduidelijk niet aan kindersoldaatjes
![]()
ahquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, deze fabriek maakt de namaakraketjes van sommige supermarkt ketens. de eckte raket bestaat nog
Bepaal lekker zelf duhquote:
wie is Mo?quote:
ik weet niet of de AH daar ook bij hoordequote:
Ik ben nu al getriggerd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer een jaartje gratis inspiratie lieve fans![]()
[ afbeelding ]
Wanneer heb jij voor het laatst een doos dubbellikkers gekocht dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*snakt naar adem
wat
nee
nee
nÉÉÉÉ''eéééÉÉÉee
Ja hoor eens, ik ga er niet NOG eentje kopen voor sneeuwvlokjes zoals jij hoor daagquote:
ik gebruik vaak de tacktiek dat ik andere om een antwoord vraag en dan zegt mijn lichaam meestal van 'ieuw nee' of 'hmm ja oke' en dan weet ik wat ik wilquote:
daar komen we vervolgens wellicht misschien achterquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie is Mo?
[..]
ik weet niet of de AH daar ook bij hoorde
afgelopen zomer?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst een doos dubbellikkers gekocht dan?
Een beetje pakketbezorger legt het gewoon neer op de lange kant, dus steekt 'ie er niet boven uit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:49 schreef rival het volgende:
Pakketje is zojuist geleverd thuis, zie ik bij de notities. Staat achter de biobak.
Maar het pakket is ruim anderhalve meter lang, dus die steekt boven de biobak uit
iedereen over dat pakket struikelenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje pakketbezorger legt het gewoon neer op de lange kant, dus steekt 'ie er niet boven uit.
Ik mis de optie 'Wie????'quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zie calimero al oorlog voeren'is echt heeel oneerlijk
'
Dit is gewoon elke dag een US-levenswijsheid, toch?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor eens, ik ga er niet NOG eentje kopen voor sneeuwvlokjes zoals jij hoor daag
ja, dat weet ik nietquote:
misschien werkt dat super goed om oorlogen te stoppen?quote:
Ohhhh. Moet wel zeggen dat ik echt supersuper fan ben van waterijs en dit jaar heb ik daar flink van genotenquote:
Kunnen er wel eentje (proberen te) maken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor eens, ik ga er niet NOG eentje kopen voor sneeuwvlokjes zoals jij hoor daag
Ahja dat ken ik. Dat kun je ook met een muntje opgooien doenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik gebruik vaak de tacktiek dat ik andere om een antwoord vraag en dan zegt mijn lichaam meestal van 'ieuw nee' of 'hmm ja oke' en dan weet ik wat ik wil
[..]
daar komen we vervolgens wellicht misschien achter
...lege velletjes?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunnen er wel eentje (proberen te) maken.
365 leuke blaadjes waar echt NIEMAND aanstoot aan kan nemen.
Okee laat ook maar
preciesquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bepaal lekker zelf duh
[..]
Ahja dat ken ik. Dat kun je ook met een muntje opgooien doen
Als je dan teleurgesteld bent met de uitkomst dan weet jr dat je het andere moet doen
Haha, dan sturen we calimero als eerste naar voren en stopt de andere partij omdat het te zielig is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
misschien werkt dat super goed om oorlogen te stoppen?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, dan sturen we calimero als eerste naar voren en stopt de andere partij omdat het te zielig is.
Witte velletjes zekerquote:
We gaan het meemaken straks!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje pakketbezorger legt het gewoon neer op de lange kant, dus steekt 'ie er niet boven uit.
Ja, dan zijn het ook echt eikels en is het terecht dat we ze helemaal aan flarden schieten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik zie het voor me
of niet en ze knallen calimero gewoon af, maar dan hebben we het geprobeerd?
neequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dan zijn het ook echt eikels en is het terecht dat we ze helemaal aan flarden schieten.
Mo?quote:
Oké, dan geven we ons over en moeten we het Luxemburgse volkslied leren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee
stop recce stop
dit denken zij ook en dat is geen argument om oorlog te voeren
er zijn geen argumenten voor oorlog
dit loopt uit de hand
Oh, wel weer 1 blaadje voor de zaterdag EN de zondagquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer een jaartje gratis inspiratie lieve fans![]()
[ afbeelding ]
Mo heeft mij al een paar keer geliked maar ik vond zijn profiel te spannend maar ergens denk ik 'meid, dat kun jij best' of niet en dan is het ook goed.quote:
Hm, die ken ik niet zo veel. Maar je weet dat er meer volkoren op de aarde rondlopen dan westerse blonde ariërsquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mo?Welke keurige westerse blonde Ariër heet er nou "Mo"?
Spannend profiel?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mo heeft mij al een paar keer geliked maar ik vond zijn profiel te spannend maar ergens denk ik 'meid, dat kun jij best' of niet en dan is het ook goed.
[..]
Hm, die ken ik niet zo veel. Maar je weet dat er meer volkoren op de aarde rondlopen dan westerse blonde ariërs
en als ik ergens niet op val dan is het blond
Modiequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mo?Welke keurige westerse blonde Ariër heet er nou "Mo"?
Te spannend? Is-ie gangster of zo?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mo heeft mij al een paar keer geliked maar ik vond zijn profiel te spannend maar ergens denk ik 'meid, dat kun jij best' of niet en dan is het ook goed.
Wat een variatie!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:09 schreef essnhills het volgende:
Omg ik zat vanmorgen nog te denken dat ik de laatste weken alleen maar eksters, koolmeesjes en pimpelmeesjes in de tuin zie. Maar nu binnen 2 minuten zowel een musje als een roodborstje gezien
Maar is het volkoren tarwe of spelt?quote:
Die zijn hierheen gekomen uit het Noorden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:09 schreef essnhills het volgende:
Omg ik zat vanmorgen nog te denken dat ik de laatste weken alleen maar eksters, koolmeesjes en pimpelmeesjes in de tuin zie. Maar nu binnen 2 minuten zowel een musje als een roodborstje gezien
Het waren 2 hele spannende minutenquote:
Oh zitten we in luxemburg? Oke is goed, hebben ze een mooi lied?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Oké, dan geven we ons over en moeten we het Luxemburgse volkslied leren.
quote:
quote:
Gaat allemaal beetje om eerste indrukken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh zitten we in luxemburg? Oke is goed, hebben ze een mooi lied?
[..]
[..]hahaha, niet op die manier. Ik weet niet meer precies hoe/wat maar hij vind bumble maar frusterend en had eerst zoiets staan van 'ik zoek gewoon naar blabla, iets wat ik dus NOOIT match'. En daardoor denk ik 'pfff verwachtingen, en ligt aan mij als ik daar niet aan voldoe, dat risico gaan we niet lopen
![]()
'
wat een hoop vogels bij jou!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:09 schreef essnhills het volgende:
ik ga het nu andersom aanpakkenquote:
alles!! en grove maling, fijne maling, variatie everywherequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar is het volkoren tarwe of spelt?
ja stil, hoeft hij niet te lezenquote:
Jaaaquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat een hoop vogels bij jou!wat gezellig
[..]
ik ga het nu andersom aanpakken![]()
give me your money
Die heeft ie samen met Appie gekocht.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mo rijdt toch gewoon BMW.
ja en ergens denk ik, een eerste indruk via bumble gaat niet echt. Vind ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat allemaal beetje om eerste indrukken.
Ohja sorry, dat is wel een echte bad-boy inderdaadquote:
*quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
Die heeft ie samen met Appie gekocht gehuurd.
Make up your mind!! Appie was toch een uitkeringstrekker (?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
Die heeft ie samen met Appie gekocht.
Dat doe je slim!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:13 schreef Crack_ het volgende:
ik ga het nu andersom aanpakken![]()
give me your money
Ook dat is een eerste indruk; dus je moet er toch ergens doorheen zien te prikken. Daarom was ik ook van het redelijk snel afspreken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja en ergens denk ik, een eerste indruk via bumble gaat niet echt. Vind ikzegt niks over hoe het in het echt is
quote:
Nou dat zit zo. Ik hoorde dat ie daarvoor een flink bedrag had losgeweekt bij een dame.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Make up your mind!! Appie was toch een uitkeringstrekker (?![]()
)
Hmm ja true, en samequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook dat is een eerste indruk; dus je moet er toch ergens doorheen zien te prikken. Daarom was ik ook van het redelijk snel afspreken.
had ik toch terug, met rente want appie is bovenal niet zo heel intelligentquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
Nou dat zit zo. Ik hoorde dat ie daarvoor een flink bedrag had losgeweekt bij een dame.
Ja, nee, die vallen ons aan! We worden straks ingelijfd. Geen idee of dat lied mooi is. Ik ken alleen Hei Elei Kuck Elei.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:13 schreef Crack_ het volgende:
Oh zitten we in luxemburg? Oke is goed, hebben ze een mooi lied?
Ik was er nog niet van op de hoogte dat je nu daadwerkelijk alles terug had.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
had ik toch terug, met rente want appie is bovenal niet zo heel intelligent
quote:
wat een hufterquote:
Op het vliegveld. of bij de dokter of tandartsquote:
Op werk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op het vliegveld. of bij de dokter of tandarts
Dat is wel vaak ellende iddquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
op een vliegveld wachten heb ik gene moeite mee. een bushalte is ergerquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:20 schreef mschol het volgende:
[..]
die zijn heel hard aan het lachen om jouw mailtje: "kijk piet, heb je er weer 1"
Ze had geeneens door dat ik het was.quote:
Op het vliegveld kan je er tenminste een biertje bij bestellen he...quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op een vliegveld wachten heb ik gene moeite mee. een bushalte is erger
Een bushalte zonder hokje en bankjequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op een vliegveld wachten heb ik gene moeite mee. een bushalte is erger
Alsof jij een match met krekkie zou afslaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze had geeneens door dat ik het was.![]()
Dat klinkt ehm, als een gerecht? Wel als een lekker gerecht moet ik zeggenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, nee, die vallen ons aan! We worden straks ingelijfd. Geen idee of dat lied mooi is. Ik ken alleen Hei Elei Kuck Elei.
oooh, ja al een tijd. En het ging super grappig want hij raakte in paniek omdat ik een extern bedrijf had ingeschakeld. Hij wilde een nieuwe regeling afspreken omdat hij het maandbedrag niet kon betalen en heeft vervolgens een veel betere regeling afgesproken + omdat er een wijziging kwam van de regeling kon ik de rente ook wijzigenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik was er nog niet van op de hoogte dat je nu daadwerkelijk alles terug had.
precies. Vaak wel wat duurder, maar zodra je door security bent is er een wetteloze zone waar je elk moment van de dag bier kunt drinkenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
Op het vliegveld kan je er tenminste een biertje bij bestellen he...
Ach arme Luctorquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Outlook, Microsoft of de werkgever van Luctor.
"iemand die mij liked. Die hoef ik niet hoor"quote:
SORRY MO!!!quote:
ik own ditquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:21 schreef Recce het volgende:
[..]Je voldeed niet aan zijn verwachtingen!
echt hequote:
en waar iemand door het glas heen is getyftquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een bushalte zonder hokje en bankje
Ook waar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:28 schreef essnhills het volgende:
Alsof jij een match met krekkie zou afslaan
Classic.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en waar iemand door het glas heen is getyft
Vol in de wind en regen en niks in de buurt om in te kunnen schuilen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en waar iemand door het glas heen is getyft
Top, eind goed al goed!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat klinkt ehm, als een gerecht? Wel als een lekker gerecht moet ik zeggen
[..]
oooh, ja al een tijd. En het ging super grappig want hij raakte in paniek omdat ik een extern bedrijf had ingeschakeld. Hij wilde een nieuwe regeling afspreken omdat hij het maandbedrag niet kon betalen en heeft vervolgens een veel betere regeling afgesproken + omdat er een wijziging kwam van de regeling kon ik de rente ook wijzigen
make it make senseheb mn geld nu eerder terug dan bij de oude regeling + meer geld teruggekregen door rente
Is dit een opname van wat er is gebeurd met het Foqueville bushokje?quote:
Waar mensen in joggingpakken gebroederlijk naast de mensen in zakelijke pakken zitten. Niks maakt daar uitquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
precies. Vaak wel wat duurder, maar zodra je door security bent is er een wetteloze zone waar je elk moment van de dag bier kunt drinken
Nee, dat was een raadselachtig programma op RTL dat onmogelijk vroeg werd uitgezonden. Het was het Luxemburgse nieuws. denk ik. RTL moest dat uitzenden vanwege één of andere wet. Ik heb er wel eens in dronken toestand naar gekeken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat klinkt ehm, als een gerecht? Wel als een lekker gerecht moet ik zeggen
Hebben we een bushalte? Ik dacht alleen treinen en een kabelbaan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dit een opname van wat er is gebeurd met het Foqueville bushokje?
En je hebt de bus gemist omdat die te vroeg kwam en de volgende heeft vertragingquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vol in de wind en regen en niks in de buurt om in te kunnen schuilen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tell me you live in a dorp without telling me......quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vol in de wind en regen en niks in de buurt om in te kunnen schuilen.
Dit klinkt als een Acda en de Munnik tekst.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
Waar mensen in joggingpakken gebroederlijk naast de mensen in zakelijke pakken zitten. Niks maakt daar uit
Ja onder het zwembadquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hebben we een bushalte? Ik dacht alleen treinen en een kabelbaan?
wat is dit voor vaag verhaalquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat was een raadselachtig programma op RTL dat onmogelijk vroeg werd uitgezonden. Het was het Luxemburgse nieuws. denk ik. RTL moest dat uitzenden vanwege één of andere wet. Ik heb er wel eens in dronken toestand naar gekeken.
Ow geen idee welk hokje, er zo te zien idd iemand doorheen getyftquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dit een opname van wat er is gebeurd met het Foqueville bushokje?
Een paar huizen naast mijn ouders woont een stel die niet de intelligentieloterij hebben gewonnen, en die man heeft altijd een joggingbroek aan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
Waar mensen in joggingpakken gebroederlijk naast de mensen in zakelijke pakken zitten. Niks maakt daar uit
Daar ben ik dan ook fan van.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit klinkt als een Acda en de Munnik tekst.
Of zoiets.
Heeft vast iets te maken met dat RTL Luxemburgs is oidquote:
Wat is nu het vervolg?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:38 schreef mschol het volgende:
joepie, ik ben nog gebeld door de partij die glasvezel neerlegt: een dwarsligger bij het glasvezelgebeuren onder mij
onze hele flat schijnt een drama van niet meewerkende personen te zijn
quote:Wie herinnert zich niet het raadselachtige Luxemburgse nieuwsprogramma Hei Elei Kuck Elei? Door een reeks uiterst onwaarschijnlijke mazen in de omroepwet verschaften die uitzendingen zich begin jaren negentig toegang tot de Nederlandse televisie, en wel op de bizarste uren van de nacht. Vooral met flink wat drank en drugs op was het een feest om naar te kijken, die nodeloos opgewekte Letzeburgers met hun volstrekt onverstaanbare Hei Elei Kuck Elei, wat trouwens gewoon 'Hee, kijk eens even' blijkt te betekenen.
Handig voor bij de volgende pubquizquote:
Volgens mij zitten nog steeds verschillende kantoren daar. Je mocht geen commerciële tv uitzenden vanuit Nederland; dus deden ze het maar vanuit Luxemburg.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat was een raadselachtig programma op RTL dat onmogelijk vroeg werd uitgezonden. Het was het Luxemburgse nieuws. denk ik. RTL moest dat uitzenden vanwege één of andere wet. Ik heb er wel eens in dronken toestand naar gekeken.
VVE gaat zich mengen in het verhaal om te zorgen dat de dwarsligger in iedergeval toegang gaat geven tot de kabelgoot op haar balkon (en waarschijnlijk de 2 mensen erboven ook gelijk aansporen tot meewerken)quote:
welke wet, hoezo luxemburg hoezo hoezoquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Niks vaags aan! Waar heb je vragen over?
ooooooh, nooit gewetenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heeft vast iets te maken met dat RTL Luxemburgs is oid
Radio & Televisie Luxemburg
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:40 schreef Recce het volgende:
Speciaal voor @:crack_ in andere woorden:
[..]
Nou kan weer even duren dusquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:42 schreef mschol het volgende:
[..]
VVE gaat zich mengen in het verhaal om te zorgen dat de dwarsligger in iedergeval toegang gaat geven tot de kabelgoot op haar balkon (en waarschijnlijk de 2 mensen erboven ook gelijk aansporen tot meewerken)
maar dan wordt nieuwe afspraak gepland en moet ik maar afwachten wat die datum wordt..
ergste geval moet ik iemand zien te regelen die gaat house-sitten voor als ze komen (want ik probeer wel mee te werken)
quote:Geen Halloween, wél griezelen in de Efteling
Wees gerust, de Efteling viert geen Halloween. Je kunt dus het hele jaar zonder angst genieten van de Efteling.
Ik las sprookjesbosquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Het is toch de ideale plek om er een spookjesbos van te maken.
mja probleem is ook dat de brief van kpn echt ronduit kut was, geen enkele oproep om contact op te nemen of waarom medewerken belangrijk wasquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:45 schreef Xilia het volgende:
[..]
Nou kan weer even duren dus![]()
Gezellig zulke buurtjes
Maar dat Danse Macabre op 31 oktober opent is puur toeval natuurlijk.quote:
wassie dicht dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dat Danse Macabre op 31 oktober opent is puur toeval natuurlijk.
Fijn dat ze de Nederlandse tradities niet verkwanselen. Ik snap wel dat de PVV zich hard heeft gemaakt om geen BTW verhoging door te voeren op de toegang tot de Efteling.quote:
Spookslot is niet meer en daar komt een hele nieuwe attractie voor in de plek.quote:
oh oke *kruipt weer onder steenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Spookslot is niet meer en daar komt een hele nieuwe attractie voor in de plek.
Die hebben daar niks mee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon een paar daagjes eind oktober in Halloween-sfeerDenk aan je volwassen fans
Je had zo een figurant kunnen zijn in het Spookslot.quote:
Ophoeren met je anti-alles, je hebt de rest van het jaar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Efteling![]()
opflikkeren met halloween
Die drie oude lijken bovenin zeker.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je had zo een figurant kunnen zijn in het Spookslot.
Je gaat maar gewoon naar walibi met je gemiepquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ophoeren met je anti-alles, je hebt de rest van het jaar.
Ik ben toch godverdomme geen 15.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
Je gaat maar gewoon naar walibi met je gemiep
ow ja op je 12e mag je er nog niet inquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben toch godverdomme geen 15.
Toverland dan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
innerlijk wel toch?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil je ons nu wijsmaken dat de Efteling meer voor volwassenen is dan Walibi?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En toch zo'n fan van Halloween....quote:
Mensen die Amerikaanse onzin overnemen zijn rupsje nooitgenoeg, dus snel afkappen die onzinquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ophoeren met je anti-alles, je hebt de rest van het jaar.
Meer dat Walibi Fright Nights vooral pubers en net-aan-postpubers trekt, denk ik?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
Wil je ons nu wijsmaken dat de Efteling meer voor volwassenen is dan Walibi?
Andere sfeer. Andere doelgroep.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Toverland dan.
Hoezo ben je 15 als je naar Walibi gaat en voor de Efteling niet?
Sint Maarten >>>>>> Halloweenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die Amerikaanse onzin overnemen zijn rupsje nooitgenoeg, dus snel afkappen die onzin
Die gooi ik heel hard op die gozert z'n tenen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
Laat je die 3 kilo niet hier liggen?
Lol, als iets kut is.quote:
Als het 3 kilo tetten is, mag het van mij blijven hoor.quote:
brrquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meer dat Walibi Fright Nights vooral pubers en net-aan-postpubers trekt, denk ik?
Maar die commerciële kerstdagen zijn oké.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die Amerikaanse onzin overnemen zijn rupsje nooitgenoeg, dus snel afkappen die onzin
Nee, ook direct mee stoppen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar die commerciële kerstdagen zijn oké.
En o wee als je moederdag negeert.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:03 schreef CherryLips het volgende:
En vooral met Black Friday al je shit kopen.
En Valentijnsdag.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En o wee als je moederdag negeert.
Dierendag voor vrouwen.quote:
In USA hebben ze daar wel tweede kerstdag?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dierendag voor vrouwen.Doen we ook niet aan mee.
Heeft me vaak leuke kortingen opgeleverd bij providersquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:03 schreef CherryLips het volgende:
Boeit niet, niet onze feestdag, dus boycotten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft me vaak leuke kortingen opgeleverd bij providers
Kleinere kinderen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Andere sfeer. Andere doelgroep.
Volgens mij niet. Boxing day is 26 december als ik het goed is...quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In USA hebben ze daar wel tweede kerstdag?
Dat is toch een UK dingetjequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kleinere kinderen?
[..]
Volgens mij niet. Boxing day is 26 december als ik het goed is...
Nee. Ik heb echt niets met kerst.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn moeder altijd in die periode jarig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
nee want vrijwel altijd onzin aanbiedingenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:03 schreef CherryLips het volgende:
valt weinig te geven, denk wel keertje extra aan moedersquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne niet en die van kerel ook al niet, dus worden we geacht om op te komen draven.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn moeder altijd in die periode jarig.
Eerst de prijs met 200 % verhogen en dan 50% korting geven.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:08 schreef mschol het volgende:
[..]
nee want vrijwel altijd onzin aanbiedingen
Oh ja. Net als mensen die niks voor hun verjaardag hoeven, want ze hebben alles al en dat je komt, is al leuk genoeg.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne niet en die van kerel ook al niet, dus worden we geacht om op te komen draven.
Want ja, ze zeggen wel leuk dat het ze niet zo boeit, maar als je dan daadwerkelijk niet komt, zijn ze toch weer teleurgesteld.
Moedersquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Want ja, ze zeggen wel leuk dat het ze niet zo boeit, maar als je dan daadwerkelijk niet komt, zijn ze toch weer teleurgesteld.
Maar dat meen ik. Geen teleurstelling.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja. Net als mensen die niks voor hun verjaardag hoeven, want ze hebben alles al en dat je komt, is al leuk genoeg.
dat is hier niet zo, boeit haar echt niet. Het boeit haar wel dat we andere dingen doen op andere dagen thoquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne niet en die van kerel ook al niet, dus worden we geacht om op te komen draven.
Het is ene parodie-account tegen het andere parodie-account.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Dit is een parodie-account toch?
Ik zit aan de nutridrink,quote:
Ik wil voor mijn verjaardag een Valentijnsdate naar het Halloween Efteling spookjesbos met @CherryLips cadeau. Tip: koop dat cadeau op Black Friday, want korting.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja. Net als mensen die niks voor hun verjaardag hoeven, want ze hebben alles al en dat je komt, is al leuk genoeg.
Graag.quote:
daarom werk ik het liefst met alle feestdagenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Als je dan echt zo principieel aan de gang gaat dus he?
In praktijk zal het me worst wezen, als dingen me maar niet opgedrongen worden.
Ik kijk naar jullie, kerst en pasen.
Dat sowieso natuurlijk. Dat was vantevoren al bekend.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat een shitshow is het tochschuld van links.
dat is geen antwoord op de vraag, helpquote:
alsjeblieft, geniet ervanquote:
oh, thee?quote:
quote:
Moet je officieel toestemming hebben om het leuk te vinden?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zolang halloween geen feestdag is in Nederland, heb ik er niks mee.
Lust geen koffiequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is geen antwoord op de vraag, help
[..]
alsjeblieft, geniet ervan
[..]
oh, thee?
[..]
klopt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verder wil ik melden dat brood van het ziekenhuis niet vreten is.
* kijkt om zich heen...quote:
Ik ben daar slecht in als vrije vrolijke vogel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je officieel toestemming hebben om het leuk te vinden?
Ik haal daar nooit broodquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verder wil ik melden dat brood van het ziekenhuis niet vreten is.
Nu nog wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhh
smaken je nutridrink een beetje?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgend jaar.quote:
thee ook maar zelden, doe dan maar chocolademelkquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is geen antwoord op de vraag, help
[..]
alsjeblieft, geniet ervan
[..]
oh, thee?
[..]
Ik denk dat ie eerst een vrije dag wilt voordat ie het leuk gaat vindenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, van ziekenhuis restaurant maar dat ligt een beetje uit de buurt,quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:18 schreef CherryLips het volgende:
Hebben ze geen TooGoodToGo-pakketten van het ziekenhuis?
Ja, precies.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat ie eerst een vrije dag wilt voordat ie het leuk gaat vinden
Aldus spuit 11
Ben je weer op proefverlof?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben daar slecht in als vrije vrolijke vogel.
krijg je dan gewoon een kamergenoot?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:18 schreef CherryLips het volgende:
Hebben ze geen TooGoodToGo-pakketten van het ziekenhuis?
Geen coalitie mogelijkquote:
Uit de isoleer en heeft nu weer schermtijd.quote:
Want wat er nu zit, is precies wat je wilde?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft niet zeg. Laat het kabinet niet vallen
Dan moet je in het ziekenhuis liggen zonder besmettelijk bacterie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
krijg je dan gewoon een kamergenoot?
Nee maar ik moet een berg werk verzetten als er weer verkiezingen zijn. Ik beheer de verkiezingssoftware (o.a.) voor deze gemeente.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want wat er nu zit, is precies wat je wilde?
oh, oeps dan zat ik verkeerdquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* kijkt om zich heen...
geen Krek, geen koffie.
Dat is fijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu nog wel.
Ik heb aardbeiensmaak.
dat heb ik niet in huis want dat vind ik dan weer niet lekkerquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:19 schreef mschol het volgende:
[..]
thee ook maar zelden, doe dan maar chocolademelk
wat drink jij tegenwoordig nu je bent gestopt met cola eigenlijkquote:
Oh, dan zou je opeens aan het werk moeten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
Nee maar ik moet een berg werk verzetten als er weer verkiezingen zijn. Ik beheer de verkiezingssoftware (o.a.) voor deze gemeente.
Ik probeer de getroebleerde linkse heksjes te ontlopen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je weer op proefverlof?
Alle ruimte om deze misser te herstellen want ik heb nog steeds trek in koffie.quote:
Eigenlijks moet 3 van die flesjes drinken, maar dat haal ik niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, oeps dan zat ik verkeerd
[..]
Dat is fijn
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:25 schreef rival het volgende:
Waar komt deze bak koffie ineens vandaan?
dit, op dit moment gaat dat niks opschieten en kost alleen maar geld en denk dat we dan nog minder vertrouwen krijgen en nee. Kut maar even door daar in de kamerquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft niet zeg. Laat het kabinet niet vallen
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:25 schreef rival het volgende:
Waar komt deze bak koffie ineens vandaan?
Wat voor kabinet ook zit. Mijn werk gaat wel gewoon door (als ik uit de ziektewet ben)quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit, op dit moment gaat dat niks opschieten en kost alleen maar geld en denk dat we dan nog minder vertrouwen krijgen en nee. Kut maar even door daar in de kamer
Oke maar moet je nu even zelf halen, blijf niet op en neer gaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alle ruimte om deze misser te herstellen want ik heb nog steeds trek in koffie.
drie is ook best veelquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eigenlijks moet 3 van die flesjes drinken, maar dat haal ik niet.
Ik wil ook beetje normaal eten zonder misselijk te worden.
oh ik dacht een vuurwerkverbodquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:26 schreef Nattekat het volgende:
Het enige wat nog slechter is voor dit land dan het huidige kabinet is dat dit kabinet valt.
En dat willen we niet hequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dan zou je opeens aan het werk moeten.![]()
Baby stapjes vooruit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke maar moet je nu even zelf halen, blijf niet op en neer gaan
[..]
drie is ook best veelmaar alle beetjes helpen
[..]
oh ik dacht een vuurwerkverbod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |